Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toet toet boink boink beppie en wokkie
Dank u!quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
later werd hij keeper![]()
[ afbeelding ]
KPNquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
nu maar hopen dat die KPN lijn het volhoud
![]()
ik vond peppie en kokkie stom, en de Berenboot ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toet toet boink boink beppie en wokkie
Bereboot keek ik eigenlijk zelden naar ook, idd stomquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vond peppie en kokkie stom, en de Berenboot ook
waren leuk want botenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:37 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben precies op tijd aan de TT te zien
pienquote:
rnquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:37 schreef RockNijntje het volgende:
Rockyquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:37 schreef RockNijntje het volgende:
lief klein konijntjequote:Op donderdag 27 januari 2011 10:37 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zat altijd aan de buis gekluisterd als de Berenboot op tv was.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zat altijd aan de buis gekluisterd als de Berenboot op tv was.
Mijn buik is alleen wat witter.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
je hebt wel wat weg van Maatje
[ afbeelding ]
ik heb hier geen keuken op m'n werkquote:
Latersss Koenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb hier geen keuken op m'n werk
Ik ben ff weg, latersssss
Ojaaa werk...quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb hier geen keuken op m'n werk
Ik ben ff weg, latersssss
Resultaat: Auwquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:59 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje gaat haar leven riskeren door de half kapotte vlizotrap uit te klappen om de zolder te bereiken
Voorzichtig hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:59 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje gaat haar leven riskeren door de half kapotte vlizotrap uit te klappen om de zolder te bereiken
Uhm wel goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:04 schreef Barretje80 het volgende:
*snotter snotter*
RN, hoe gingen je proefwerken vandaag?
Nee, scherpe punten van de trap in mijn polsen gekregen omdat de trap terugschoof toen ik hem in wilde klappenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je bent toch niet naar beneden gelazert mag ik hopen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, scherpe punten van de trap in mijn polsen gekregen omdat de trap terugschoof toen ik hem in wilde klappen![]()
Ooh dankjequote:Op donderdag 27 januari 2011 11:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
op je polsen
en een aai over de bol, zo alweer beter
Das minder jahquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ooh dankje
Wel vervelend dat het precies op de plekken zit waar je armen op tafel (o.i.d) steunen
Jaa, het schiet eindelijk lekker opquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoe staat het met het klussen, gaat het een beetje vooruit ?
Shiiiitquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Das minder jah![]()
Slecht voor je handschrift ook
Marijkeuuuhhhquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi vanaf werk![]()
Drukte valt reuze mee
De eerste afzegging binnen en er is er al eentje niet op komen dagen
Marijkequote:Op donderdag 27 januari 2011 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi vanaf werk![]()
Drukte valt reuze mee
De eerste afzegging binnen en er is er al eentje niet op komen dagen
Muckjequote:
Hai Friemelquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Marijke![]()
![]()
Lekker rust dus voor jou
als ze zich gedraag anders geef ik haar aan die agent mee die mij aansprak vanmorgenquote:
Dank je, ik meestal ook wel maar nu was het even op.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:18 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
* Trevland gooit Friemel een potje goede zin toe voor zijn vrouw
Die heb ik trouwens meestal wel op voorraad
quote:
Nee hoor, dat doe je nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ze zich gedraag anders geef ik haar aan die agent mee die mij aansprak vanmorgen
Het ziet er al compleet anders uitquote:
Nijnerquote:
Oeh oeh oeh, ik ben zo benieuwdquote:
Dat is wel jammer, als je wat nodig hebt zeg het maarquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dank je, ik meestal ook wel maar nu was het even op.
* friemelaar mompelt iets als nogal veel gebruikt ivm hormonen enzow
Hey RNquote:
Heb je toevallig ook nog een stuk behang en wat plakselquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:18 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
* Trevland gooit Friemel een potje goede zin toe voor zijn vrouw
Die heb ik trouwens meestal wel op voorraad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Dat ik met vriendje wil en dat ik straks een afspraak hebquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet naar school... laat maar
Hey LLquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook nog een stuk behang en wat plaksel
Denk dat je bij Toek en Muck meer kans hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
voor als je terug komt danquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet naar school... laat maar
Heb je enig idee hoe laat jullie er morgen zijn?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, ik ben zo benieuwd![]()
uitscheur? je bent 14, wat weet jij van uit scheuren?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:26 schreef RockNijntje het volgende:
AAARGH als ik mijn handen beweeg geeft het zo'n uitscheur gevoel![]()
![]()
Nee, ik dus niet!!quote:
Dat is zeker klotequote:Op donderdag 27 januari 2011 11:26 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
nee, nog nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe laat jullie er morgen zijn?
Lees maar vanaf post #44quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
uitscheur? je bent 14, wat weet jij van uit scheuren?
Zal eens kijkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik dus niet!!![]()
Heb je een linkje?
Jajajajaaja, doe maarquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lees maar vanaf post #44
[..]
Zal eens kijken
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:26 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
niet tijdens WIDM aubquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
nee, nog nietWe bespreken vanavond even treintijden
Is dat okee?
Ik ben uitgenodigd voor een bewonersbijeenkomst van de woningbouwvereniging... ik heb me alleen afgemeld, want het is op donderdagavond van 19:00 t/m 22:00 uur... dan kan ik dus niet, want dan moet ik WIDM kijkenquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd voor een bewonersbijeenkomst van de woningbouwvereniging... ik heb me alleen afgemeld, want het is op donderdagavond van 19:00 t/m 22:00 uur... dan kan ik dus niet, want dan moet ik WIDM kijken.
Mijn zij doet de hele ochtend al niet liefquote:
Oooohquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn zij doet de hele ochtend al niet lief
ik wou mijn operatie ivm ICD (soort pacemaker) ooit omzetten ivm Feyenoord - Ajax, maar werd door mijn nichtje bekant vermoord toen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
heb je dat ook als reden gegeven?
Hoe laat is dat?quote:
Nee, 19:00 uur beginnen is ook niet handig i.v.m. werk en zoquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
heb je dat ook als reden gegeven?
14.gifquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:35 schreef wel.o.k het volgende:
nog geen 12:00 en alle incidenten weg gewerkt
![]()
en nu koffie
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:35 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
en nu koffie
Tuurlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
nee, nog nietWe bespreken vanavond even treintijden
Is dat okee?
omgquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:35 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
en nu koffie
Dat is het zeker nietquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik wou mijn operatie ivm ICD (soort pacemaker) ooit omzetten ivm Feyenoord - Ajax, maar werd door mijn nichtje bekant vermoord toen.
PAUZE van een kwartier dus mazzel en tot zo
Goed bezigquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:35 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
en nu koffie
Ik dacht van dinsdagavondquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:35 schreef RockNijntje het volgende:
Welke dag was dat RN-fototopique ook alweer?
Heel ergquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Lekker hoor
Wil jij misschien een beetje met me meedenken over nieuw werk?![]()
Dan zoek ik nog even verderquote:
Ja, maar op de een of andere manier vind ik jou daar wel geschikt voor ofzoquote:
20.30-21.30quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Heel erg
Maar toen dus welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel zoek plezierquote:![]()
Dat moet je ook heul niet willenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik dat niet doe dan kom ik straks achter de lopende band oid en dan knap ik echt helemaal af![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Heel erg
maar kans is vrij groot dat die zsm terug is en dat weet jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Ik pm je even met een linkjequote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar op de een of andere manier vind ik jou daar wel geschikt voor ofzoMaar als je geen tijd en/of zin hebt dan geeft dat niets
![]()
En ST, zou jij binnenkort mijn CV enzo eens met me willen bekijken?ik moet nu echt werk gaan vinden of ik er klaar voor ben of niet... Als ik dat niet doe dan kom ik straks achter de lopende band oid en dan knap ik echt helemaal af
![]()
neequote:
Je doet je best maarquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar kans is vrij groot dat die zsm terug is en dat weet je
of kom anders even op msnquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
neemaar dat is wel waar het naartoe gaat. Omdat alle subsidies stopgezet zijn, moet ik over 3 maanden binnen 3 maanden werk vinden, wat voor werk dan ook
Dan word ik waarschijnlijk en weer depressief en dan heb ik 3 jaar voor de kat z'n kut heel hard gewerkt om m'n HBO diploma te halen
![]()
Ik baal als een stekker, echt waar! Ik wil vanalles, maar weet gewoon niet hoe ik het voor elkaar kan krijgen
![]()
en dan spelen we op vrijdagavondquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Je doet je best maar
Als ze Jupiler League gaan spelen, worden de seizoenskaarten rap goedkoper
alles komt goed mevrouwquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
neemaar dat is wel waar het naartoe gaat. Omdat alle subsidies stopgezet zijn, moet ik over 3 maanden binnen 3 maanden werk vinden, wat voor werk dan ook
Dan word ik waarschijnlijk en weer depressief en dan heb ik 3 jaar voor de kat z'n kut heel hard gewerkt om m'n HBO diploma te halen
![]()
Ik baal als een stekker, echt waar! Ik wil vanalles, maar weet gewoon niet hoe ik het voor elkaar kan krijgen
![]()
Begrijpelijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het komt goed, wees maar niet bangquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kan je hem ook niet vinden via de site hoe jij hem hebt geupload?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:46 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kan de fotolink niet vinden Marijke...
Op het werk heb ik geen msnquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
alles komt goed mevrouwJust trust Toek!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Maar het komt wel goed, echt waar
Ik hoop het zoquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het komt goed, wees maar niet bang
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:46 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kan de fotolink niet vinden Marijke...
WOEI!quote:
Is toch ook niet zo gek?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop het zoMaar ben er zo bang voor
Ik slaap er nu gewoon slecht van
En voel me er echt kut door
Argh gewoon!
Sorry, ik zal jullie nu niet meer beladen met mijn negatieve gedoe
Leuke dingen
Morgen naar Rotjeknor
Daar benne we voorquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik hoop het zoMaar ben er zo bang voor
Ik slaap er nu gewoon slecht van
En voel me er echt kut door
Argh gewoon!
Sorry, ik zal jullie nu niet meer beladen met mijn negatieve gedoe
Leuke dingen
Morgen naar Rotjeknor
Uhm, ik PM wel evenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOEI!![]()
![]()
Kom maar op met die link
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:52 schreef Muck het volgende:
Ongelofelijk
Er hangt een laken tussen het woon- en eetgedeelte van het huis, omdat ik in de eetkamer aan het schuren en plamuren ben en ik de stof een beetje op één plaats wil houden. Nu viel me al op dat het qua warmte een heleboel scheelt, maar ik hoor de wasmachine ook amper meer
En dat alleen met een simpel laken
Dat laken is dus een blijvertje?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:52 schreef Muck het volgende:
Ongelofelijk
Er hangt een laken tussen het woon- en eetgedeelte van het huis, omdat ik in de eetkamer aan het schuren en plamuren ben en ik de stof een beetje op één plaats wil houden. Nu viel me al op dat het qua warmte een heleboel scheelt, maar ik hoor de wasmachine ook amper meer
heldquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:52 schreef Muck het volgende:
Ongelofelijk
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar op de een of andere manier vind ik jou daar wel geschikt voor ofzoMaar als je geen tijd en/of zin hebt dan geeft dat niets
![]()
En ST, zou jij binnenkort mijn CV enzo eens met me willen bekijken?ik moet nu echt werk gaan vinden of ik er klaar voor ben of niet... Als ik dat niet doe dan kom ik straks achter de lopende band oid en dan knap ik echt helemaal af
![]()
Ja, dat verwacht je toch niet?quote:
Hell no!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat laken is dus een blijvertje?.
Ik zie Rotterdam op TVquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:35 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
en nu koffie
Ruchesquote:
Uhm, nee ik weet nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ruches
Krullerige randjes, je weet wel
Vooral kalm en assertief reagerenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:00 schreef Muck het volgende:
WTF...
Van een interessante oorlogsdocumantaire, gaat Nat Geo ineens over op iets over miniatuurschnautzers
Oh oh oh, ik zag in een naaiwinkel een boekje met alleen maar mini-haakhondjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:00 schreef Muck het volgende:
WTF...
Van een interessante oorlogsdocumantaire, gaat Nat Geo ineens over op iets over miniatuurschnautzers
quote:
Wat een creep is dat zegquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Vooral kalm en assertief reageren![]()
De dog lispeller
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:03 schreef Muck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit
[..]
Wat een creep is dat zeg
quote:Verliefde conducteur saboteert treinen voor vriendin
BRUSSEL - Een conducteur van de Belgische spoorwegen moet wel tot over zijn oren verliefd zijn. Om zijn vriendin maar zo veel mogelijk te kunnen zien, saboteerde de man namelijk verschillende treinen. Zo kon hij steeds lekker vroeg op huis aan, naar zijn geliefde toe.
De feiten vonden zo'n jaar geleden plaats rondom Brussel. De dwaze romanticus verwijderde steeds bepaalde cruciale electronica, waardoor de treinen niet verder konden rijden. De sabotages zorgden voor veel vertragingen, maar volgens een woordvoerder van de Belgische spoorwegen hebben reizigers nooit gevaar gelopen.
De aanbeden mevrouw werkt overigens ook voor de spoorwegen. Haar teerbeminde is inmiddels uit zijn functie ontheven. (EK)
Ik ken hem jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh oh oh, ik zag in een naaiwinkel een boekje met alleen maar mini-haakhondjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAAAAAAAAAROM zuip je die meuk dannequote:
Rotterdamquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:56 schreef Muck het volgende:
Ik zie Rotterdam op TV
En nee, ik kijk niet naar Rijnmond of die andere knakenzender
Omg..ik stond echt in die winkel van: IEEEEEEEEEEEEEP IEEEEEEEEEEEEEEP, kijknoukijknouKIJKNOUHOU! HIHIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ken hem ja
Volgens mij heb ik hem ergens als PDF'je
Jaquote:
pak je lunchbox en genietquote:
Nou kijk, de theevoorraad gaat het hard doorheen de laatste tijd, dus TJ had nieuwe thee gekocht, waaronder een doosje groene thee met rozen en viooltjes....quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAROM zuip je die meuk danne?
Het ging over de oorlog hequote:
Wou je een mini-hondje dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omg..ik stond echt in die winkel van: IEEEEEEEEEEEEEP IEEEEEEEEEEEEEEP, kijknoukijknouKIJKNOUHOU! HIHIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!![]()
![]()
[..]
Ja
Nou, dan zuipt hij die meuk maar zelf op.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou kijk, de theevoorraad gaat het hard doorheen de laatste tijd, dus TJ had nieuwe thee gekocht, waaronder een doosje groene thee met rozen en viooltjes....
En om hem niet te erg teleur te stellen, heb ik een slokje geprobeerd
Ik heb geen lunchboxquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
pak je lunchbox en geniet
dan doe ik dat ook!
viooltjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou kijk, de theevoorraad gaat het hard doorheen de laatste tijd, dus TJ had nieuwe thee gekocht, waaronder een doosje groene thee met rozen en viooltjes....
Worstemik of tostiquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik zit nog te verzinnen of en zoja wat ik zal gaan eten
Dat of is hier nooit een probleem, meestal het wasquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik zit nog te verzinnen of en zoja wat ik zal gaan eten
euhhhhh, daar kan ik geen koffie van brouwen sorryquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat of is hier nooit een probleem, meestal het was
Same herequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat of is hier nooit een probleem, meestal het was
Alleen als ik er voor mag betalenquote:
Hij bedoelt waarschijnlijk 'wat' i.p.v. 'was'quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
euhhhhh, daar kan ik geen koffie van brouwen sorry![]()
Is het niet iets voor op de fp trouwens?quote:
Ik bedoel dat ik meestal ook zo niet weet wat ik ga etenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
euhhhhh, daar kan ik geen koffie van brouwen sorry![]()
Ook al zo heerlijk vastgeroest?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Same hereBehalve met het ontbijt
Snapniequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook al zo heerlijk vastgeroest?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk 'wat' i.p.v. 'was'
O ja natuurlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik meestal ook zo niet weet wat ik ga eten
[..]
Ook al zo heerlijk vastgeroest?
Ik ben niet van het nieuws, ik ben van het meppenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het niet iets voor op de fp trouwens?
Nee, echt viesquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, dan zuipt hij die meuk maar zelf op.
Groene thee![]()
.. Niet te hachelen die zooi
![]()
![]()
Kun je nagaan hoe viesquote:
Elke ochtend het zelfde nemenquote:
Kan gebeurenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
O ja natuurlijk![]()
Stom dat ik die ff niet zag
I should've knownquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben niet van het nieuws, ik ben van het meppen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
MPG, POSTEN MET JE HOOFD
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-voor-vriendin.dhtml
Ow nee dat valt wel meequote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou het kan erger hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Jammer dat het nog niet op nu.nl staat... meestal als je die link post, staat het binnen 5 minuten op de FP met de vraag waarom je daar niet naartoe linktequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
MPG, POSTEN MET JE HOOFD
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-voor-vriendin.dhtml
Ik gok op TFM.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed bezig, met wie ga jij dan cammen?
Maar als ik eenmaal weet hoe, word ik ooit misschien nog wel van het nieuws ookquote:
Jawelquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo bij ontbijt dan niet?
Doe je daar niet aan?
Dat zijn gevaarlijke uitspraken met MPG in de buurt... voor je het weet heb je een PM met instructies en succeswensquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar als ik eenmaal weet hoe, word ik ooit misschien nog wel van het nieuws ook
Klasgenootjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed bezig, met wie ga jij dan cammen?
Ik heb het zelf aangeboden, suffiequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zijn gevaarlijke uitspraken met MPG in de buurt... voor je het weet heb je een PM met instructies en succeswens.
En anders had MPG het wel aangebodenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb het zelf aangeboden, suffie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zoquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JawelHéééél soms niet, maar da's echt bijna nooit
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
En anders had MPG het wel aangeboden.
Hoezo, heeft hij nog niet genoeg nieuwsposters?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begreep dat er wat gezeik was tussen fok en nu.nl over dit soort dingen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jammer dat het nog niet op nu.nl staat... meestal als je die link post, staat het binnen 5 minuten op de FP met de vraag waarom je daar niet naartoe linkte.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:24 schreef Toekito het volgende:
Internet op werk ligt eruit
ff KPN bellen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:24 schreef Toekito het volgende:
ff KPN bellen
Ik meestal ook, rond 17:00, rond 22:00 en nog een keer rond 02:00 uurquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed zoook al kom ik om 12 uur uit mijn bed zetten dan zorg ik er wel voor dat ik 3 maaltijden naar binnen krijg
![]()
Dat is bijna hetzelfde als dat ik een keer een wegenwachtauto met pech op de vluchtstrook zag staan, en dat er een andere wegenwachtauto voor stond, ik vermoed om de auto te maken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:24 schreef Toekito het volgende:
ff KPN bellen
Wekker ging niet af, komt mijn moeder om 8.10 (!!!) zeggen dat ik maar eens op moet staanquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed zoook al kom ik om 12 uur uit mijn bed zetten dan zorg ik er wel voor dat ik 3 maaltijden naar binnen krijg
![]()
Zoiets, als het niet vaker isquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik meestal ook, rond 17:00, rond 22:00 en nog een keer rond 02:00 uur
Doe je goed, ik kan dat niet, veel te weinig tijd voor ontbijtquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wekker ging niet af, komt mijn moeder om 8.10 (!!!) zeggen dat ik maar eens op moet staanOm 8.22 was ik op school, en ik had nog ontbijt gehad ook
nu.nl is de grote concurrent van de FP natuurlijk. Dus als een bericht op de FP staat, is het natuurlijk handiger om op FOK! naar de FP te linken. Alleen pak ik nog wel eens de verkeerde linkquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begreep dat er wat gezeik was tussen fok en nu.nl over dit soort dingen?
Ik heb eigenlijk ook veel tijd nodig voor mijn ontbijt, dat is ook de reden als ik het een keer niet doequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe je goed, ik kan dat niet, veel te weinig tijd voor ontbijt
Dan kom ik maar te laat, ontbijten dat moet ik gewoon doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook veel tijd nodig voor mijn ontbijt, dat is ook de reden als ik het een keer niet doe
Ik krijg serieus 's morgens geen hap door mijn keelquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kom ik maar te laat, ontbijten dat moet ik gewoon doen
Bij mij gaat op tijd komen voorquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kom ik maar te laat, ontbijten dat moet ik gewoon doen
Ik na 2,5 jaar oefenen welquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik krijg serieus 's morgens geen hap door mijn keel
Ik ook niet heel vaak maar soms ontkom je er niet aanquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij mij gaat op tijd komen voorBen nog nooit te laat geweest
Als ik het niet doe dan voel ik mij de hele dag kut en heb flinke koppijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik krijg serieus 's morgens geen hap door mijn keel
Kloptquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook niet heel vaak maar soms ontkom je er niet aan
Je bent alweer thuisquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:33 schreef RockNijntje het volgende:
Brrrr koud, even wat anders aantrekken
Proefwerkweek, 2 lesuren per dag.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent alweer thuis![]()
Ik vind het hier ook koud trouwens
Echt warm is het hier ook niet maar koud vind ik het ook nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent alweer thuis![]()
Ik vind het hier ook koud trouwens
Dat heb ik alleen als ik de koffie overslaquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik het niet doe dan voel ik mij de hele dag kut en heb flinke koppijn
Lekker hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Proefwerkweek, 2 lesuren per dag.
Dan trek je een regenpak aan![]()
Veel succes er meequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:34 schreef suikertaartje het volgende:
OMG, deze PI ruik ik van 4 meter afstand nog![]()
Ik ben even ehm..iets wegwerken
Ojeequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:34 schreef suikertaartje het volgende:
Succesquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:34 schreef suikertaartje het volgende:
Koekje Doekje erbij ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:34 schreef suikertaartje het volgende:
Nouja, zo lekker is het niet, al die proefwerkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker hoor
Die heb ik niet en wat helpt dat nou tegen de kou![]()
Caffeine verslaaftquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen als ik de koffie oversla
Chillyquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Echt warm is het hier ook niet maar koud vind ik het ook niet
Daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, zo lekker is het niet, al die proefwerken
Dat klinkt niet echt heel leuk eigenlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:36 schreef RockNijntje het volgende:
Morgen gezellig Nederlands en levensbeschouwing proefwerk...
Maar ik begin veelste laat met leren, dus als je het zo bekijkt is het wel weer lekkerquote:
Dat dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt heel leuk eigenlijk![]()
Lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:38 schreef DaMart het volgende:
Zo, buikgriep is over, dus kan ik wel weer eens gebakken ei op brood nemen als lunch.
Je hebt vast allemaal heel goede cijfers straksquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ik begin veelste laat met leren, dus als je het zo bekijkt is het wel weer lekker
Proefwerken gingen volgens mij best goed hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt vast allemaal heel goede cijfers straks
Geniet er vanquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:38 schreef DaMart het volgende:
Zo, buikgriep is over, dus kan ik wel weer eens gebakken ei op brood nemen als lunch.
Die werken hier niet, ga anders eens wat eten of zoquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetjeen dan niet alleen caffeine
Heb je ook hoofdpijn?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook, en een paar koppen thee... hielp goed.
Kijk eens aanquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Proefwerken gingen volgens mij best goed hoor
Er staat pizza op de kaart voor lunchquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die werken hier niet, ga anders eens wat eten of zo
Ik schat dat wel altijd fout in, dus toch maar afwachten tot we de punten terug krijgenquote:
Misschien heb je wel een heel goed korte termijn geheugenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:40 schreef RockNijntje het volgende:
In de eerste klas had ik mijn huiswerkrevolutie, ik leerde altijd 3 dagen van te voren voor proefwerken en so's, maar in de proefwerkweek begon ik met sommige vakken pas 's morgensBegin van laat-opheid
Ik heb nog geen commentaar gehad dat ik het over Monster hadquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ook nog een andere ine
![]()
(maar dat mogen we hier niet zeggen want dan komt er weer vollop commentaar van de antie r**** maffia)
Dan moet het wel goed komen, ik heb hier de hele dag al koppijn, stom te vast slapenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er staat pizza op de kaart voor lunch
Het is nog spannender dan het winnen van de Staatsloterijquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik schat dat wel altijd fout in, dus toch maar afwachten tot we de punten terug krijgen
Oooh, gelukkig heb je het niet meer dusquote:
Balen zegquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet het wel goed komen, ik heb hier de hele dag al koppijn, stom te vast slapen
Ja, van de Staatsloterij weet je tenminste van tevoren al zeker dat je de jackpot niet wintquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is nog spannender dan het winnen van de Staatsloterij
Dat lijkt welquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een heel goed korte termijn geheugen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb nog geen commentaar gehad dat ik het over Monster hadals jij dat bedoelt
Dát is gewoon een extra belasting voor mensen die slecht zijn in kansberekeningquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, van de Staatsloterij weet je tenminste van tevoren al zeker dat je de jackpot niet wint.
Er is altijd een kans thoughquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, van de Staatsloterij weet je tenminste van tevoren al zeker dat je de jackpot niet wint.
Ja, goed gemotiveerd dan dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat lijkt wel's Morgens leren gaat bij mij ook veel beter dan de rest van de dag
Denk dat dat komt omdat je dan écht moet wil je nog een goed punt halen
Dan is het bijna een keuzequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
weinig aan te doen omdat ik geen zin heb om te gaan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |