Dank je, ik meestal ook wel maar nu was het even op.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:18 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
* Trevland gooit Friemel een potje goede zin toe voor zijn vrouw
Die heb ik trouwens meestal wel op voorraad
quote:
Nee hoor, dat doe je nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ze zich gedraag anders geef ik haar aan die agent mee die mij aansprak vanmorgen
Het ziet er al compleet anders uitquote:
Nijnerquote:
Oeh oeh oeh, ik ben zo benieuwdquote:
Dat is wel jammer, als je wat nodig hebt zeg het maarquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dank je, ik meestal ook wel maar nu was het even op.
* friemelaar mompelt iets als nogal veel gebruikt ivm hormonen enzow
Hey RNquote:
Heb je toevallig ook nog een stuk behang en wat plakselquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:18 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
* Trevland gooit Friemel een potje goede zin toe voor zijn vrouw
Die heb ik trouwens meestal wel op voorraad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Dat ik met vriendje wil en dat ik straks een afspraak hebquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet naar school... laat maar
Hey LLquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook nog een stuk behang en wat plaksel
Denk dat je bij Toek en Muck meer kans hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
voor als je terug komt danquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet naar school... laat maar
Heb je enig idee hoe laat jullie er morgen zijn?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, ik ben zo benieuwd![]()
uitscheur? je bent 14, wat weet jij van uit scheuren?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:26 schreef RockNijntje het volgende:
AAARGH als ik mijn handen beweeg geeft het zo'n uitscheur gevoel![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |