Ojeequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:34 schreef suikertaartje het volgende:
OMG, deze PI ruik ik van 4 meter afstand nog![]()
Ik ben even ehm..iets wegwerken
Succesquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:34 schreef suikertaartje het volgende:
Koekje Doekje erbij ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:34 schreef suikertaartje het volgende:
Nouja, zo lekker is het niet, al die proefwerkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker hoor
Die heb ik niet en wat helpt dat nou tegen de kou![]()
Caffeine verslaaftquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen als ik de koffie oversla
Chillyquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Echt warm is het hier ook niet maar koud vind ik het ook niet
Daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, zo lekker is het niet, al die proefwerken
Dat klinkt niet echt heel leuk eigenlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:36 schreef RockNijntje het volgende:
Morgen gezellig Nederlands en levensbeschouwing proefwerk...
Maar ik begin veelste laat met leren, dus als je het zo bekijkt is het wel weer lekkerquote:
Dat dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt heel leuk eigenlijk![]()
Lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:38 schreef DaMart het volgende:
Zo, buikgriep is over, dus kan ik wel weer eens gebakken ei op brood nemen als lunch.
Je hebt vast allemaal heel goede cijfers straksquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ik begin veelste laat met leren, dus als je het zo bekijkt is het wel weer lekker
Proefwerken gingen volgens mij best goed hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt vast allemaal heel goede cijfers straks
Geniet er vanquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:38 schreef DaMart het volgende:
Zo, buikgriep is over, dus kan ik wel weer eens gebakken ei op brood nemen als lunch.
Die werken hier niet, ga anders eens wat eten of zoquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetjeen dan niet alleen caffeine
Heb je ook hoofdpijn?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook, en een paar koppen thee... hielp goed.
Kijk eens aanquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Proefwerken gingen volgens mij best goed hoor
Er staat pizza op de kaart voor lunchquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die werken hier niet, ga anders eens wat eten of zo
Ik schat dat wel altijd fout in, dus toch maar afwachten tot we de punten terug krijgenquote:
Misschien heb je wel een heel goed korte termijn geheugenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:40 schreef RockNijntje het volgende:
In de eerste klas had ik mijn huiswerkrevolutie, ik leerde altijd 3 dagen van te voren voor proefwerken en so's, maar in de proefwerkweek begon ik met sommige vakken pas 's morgensBegin van laat-opheid
Ik heb nog geen commentaar gehad dat ik het over Monster hadquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ook nog een andere ine
![]()
(maar dat mogen we hier niet zeggen want dan komt er weer vollop commentaar van de antie r**** maffia)
Dan moet het wel goed komen, ik heb hier de hele dag al koppijn, stom te vast slapenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er staat pizza op de kaart voor lunch
Het is nog spannender dan het winnen van de Staatsloterijquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik schat dat wel altijd fout in, dus toch maar afwachten tot we de punten terug krijgen
Oooh, gelukkig heb je het niet meer dusquote:
Balen zegquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet het wel goed komen, ik heb hier de hele dag al koppijn, stom te vast slapen
Ja, van de Staatsloterij weet je tenminste van tevoren al zeker dat je de jackpot niet wintquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is nog spannender dan het winnen van de Staatsloterij
Dat lijkt welquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een heel goed korte termijn geheugen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb nog geen commentaar gehad dat ik het over Monster hadals jij dat bedoelt
Dát is gewoon een extra belasting voor mensen die slecht zijn in kansberekeningquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, van de Staatsloterij weet je tenminste van tevoren al zeker dat je de jackpot niet wint.
Er is altijd een kans thoughquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, van de Staatsloterij weet je tenminste van tevoren al zeker dat je de jackpot niet wint.
Ja, goed gemotiveerd dan dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat lijkt wel's Morgens leren gaat bij mij ook veel beter dan de rest van de dag
Denk dat dat komt omdat je dan écht moet wil je nog een goed punt halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |