Ojeequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:34 schreef suikertaartje het volgende:
OMG, deze PI ruik ik van 4 meter afstand nog![]()
Ik ben even ehm..iets wegwerken
Succesquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:34 schreef suikertaartje het volgende:
Koekje Doekje erbij ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:34 schreef suikertaartje het volgende:
Nouja, zo lekker is het niet, al die proefwerkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker hoor
Die heb ik niet en wat helpt dat nou tegen de kou![]()
Caffeine verslaaftquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen als ik de koffie oversla
Chillyquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Echt warm is het hier ook niet maar koud vind ik het ook niet
Daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, zo lekker is het niet, al die proefwerken
Dat klinkt niet echt heel leuk eigenlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:36 schreef RockNijntje het volgende:
Morgen gezellig Nederlands en levensbeschouwing proefwerk...
Maar ik begin veelste laat met leren, dus als je het zo bekijkt is het wel weer lekkerquote:
Dat dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt heel leuk eigenlijk![]()
Lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:38 schreef DaMart het volgende:
Zo, buikgriep is over, dus kan ik wel weer eens gebakken ei op brood nemen als lunch.
Je hebt vast allemaal heel goede cijfers straksquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ik begin veelste laat met leren, dus als je het zo bekijkt is het wel weer lekker
Proefwerken gingen volgens mij best goed hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt vast allemaal heel goede cijfers straks
Geniet er vanquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:38 schreef DaMart het volgende:
Zo, buikgriep is over, dus kan ik wel weer eens gebakken ei op brood nemen als lunch.
Die werken hier niet, ga anders eens wat eten of zoquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetjeen dan niet alleen caffeine
Heb je ook hoofdpijn?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook, en een paar koppen thee... hielp goed.
Kijk eens aanquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Proefwerken gingen volgens mij best goed hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |