Nee, echt viesquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, dan zuipt hij die meuk maar zelf op.
Groene thee![]()
.. Niet te hachelen die zooi
![]()
![]()
Kun je nagaan hoe viesquote:
Elke ochtend het zelfde nemenquote:
Kan gebeurenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
O ja natuurlijk![]()
Stom dat ik die ff niet zag
I should've knownquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben niet van het nieuws, ik ben van het meppen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
MPG, POSTEN MET JE HOOFD
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-voor-vriendin.dhtml
Ow nee dat valt wel meequote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou kijk, de theevoorraad gaat het hard doorheen de laatste tijd, dus TJ had nieuwe thee gekocht, waaronder een doosje groene thee met rozen en viooltjes....
En om hem niet te erg teleur te stellen, heb ik een slokje geprobeerd
Nou het kan erger hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Jammer dat het nog niet op nu.nl staat... meestal als je die link post, staat het binnen 5 minuten op de FP met de vraag waarom je daar niet naartoe linktequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
MPG, POSTEN MET JE HOOFD
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-voor-vriendin.dhtml
Ik gok op TFM.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed bezig, met wie ga jij dan cammen?
Maar als ik eenmaal weet hoe, word ik ooit misschien nog wel van het nieuws ookquote:
Jawelquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo bij ontbijt dan niet?
Doe je daar niet aan?
Dat zijn gevaarlijke uitspraken met MPG in de buurt... voor je het weet heb je een PM met instructies en succeswensquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar als ik eenmaal weet hoe, word ik ooit misschien nog wel van het nieuws ook
Klasgenootjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed bezig, met wie ga jij dan cammen?
Ik heb het zelf aangeboden, suffiequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zijn gevaarlijke uitspraken met MPG in de buurt... voor je het weet heb je een PM met instructies en succeswens.
En anders had MPG het wel aangebodenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb het zelf aangeboden, suffie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zoquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JawelHéééél soms niet, maar da's echt bijna nooit
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
En anders had MPG het wel aangeboden.
Hoezo, heeft hij nog niet genoeg nieuwsposters?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begreep dat er wat gezeik was tussen fok en nu.nl over dit soort dingen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jammer dat het nog niet op nu.nl staat... meestal als je die link post, staat het binnen 5 minuten op de FP met de vraag waarom je daar niet naartoe linkte.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:24 schreef Toekito het volgende:
Internet op werk ligt eruit
ff KPN bellen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:24 schreef Toekito het volgende:
ff KPN bellen
Ik meestal ook, rond 17:00, rond 22:00 en nog een keer rond 02:00 uurquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed zoook al kom ik om 12 uur uit mijn bed zetten dan zorg ik er wel voor dat ik 3 maaltijden naar binnen krijg
![]()
Dat is bijna hetzelfde als dat ik een keer een wegenwachtauto met pech op de vluchtstrook zag staan, en dat er een andere wegenwachtauto voor stond, ik vermoed om de auto te maken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:24 schreef Toekito het volgende:
ff KPN bellen
Wekker ging niet af, komt mijn moeder om 8.10 (!!!) zeggen dat ik maar eens op moet staanquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed zoook al kom ik om 12 uur uit mijn bed zetten dan zorg ik er wel voor dat ik 3 maaltijden naar binnen krijg
![]()
Zoiets, als het niet vaker isquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik meestal ook, rond 17:00, rond 22:00 en nog een keer rond 02:00 uur
Doe je goed, ik kan dat niet, veel te weinig tijd voor ontbijtquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wekker ging niet af, komt mijn moeder om 8.10 (!!!) zeggen dat ik maar eens op moet staanOm 8.22 was ik op school, en ik had nog ontbijt gehad ook
nu.nl is de grote concurrent van de FP natuurlijk. Dus als een bericht op de FP staat, is het natuurlijk handiger om op FOK! naar de FP te linken. Alleen pak ik nog wel eens de verkeerde linkquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begreep dat er wat gezeik was tussen fok en nu.nl over dit soort dingen?
Ik heb eigenlijk ook veel tijd nodig voor mijn ontbijt, dat is ook de reden als ik het een keer niet doequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe je goed, ik kan dat niet, veel te weinig tijd voor ontbijt
Dan kom ik maar te laat, ontbijten dat moet ik gewoon doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook veel tijd nodig voor mijn ontbijt, dat is ook de reden als ik het een keer niet doe
Ik krijg serieus 's morgens geen hap door mijn keelquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kom ik maar te laat, ontbijten dat moet ik gewoon doen
Bij mij gaat op tijd komen voorquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kom ik maar te laat, ontbijten dat moet ik gewoon doen
Ik na 2,5 jaar oefenen welquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik krijg serieus 's morgens geen hap door mijn keel
Ik ook niet heel vaak maar soms ontkom je er niet aanquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij mij gaat op tijd komen voorBen nog nooit te laat geweest
Als ik het niet doe dan voel ik mij de hele dag kut en heb flinke koppijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik krijg serieus 's morgens geen hap door mijn keel
Kloptquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook niet heel vaak maar soms ontkom je er niet aan
Je bent alweer thuisquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:33 schreef RockNijntje het volgende:
Brrrr koud, even wat anders aantrekken
Proefwerkweek, 2 lesuren per dag.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent alweer thuis![]()
Ik vind het hier ook koud trouwens
Echt warm is het hier ook niet maar koud vind ik het ook nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent alweer thuis![]()
Ik vind het hier ook koud trouwens
Dat heb ik alleen als ik de koffie overslaquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik het niet doe dan voel ik mij de hele dag kut en heb flinke koppijn
Lekker hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Proefwerkweek, 2 lesuren per dag.
Dan trek je een regenpak aan![]()
Veel succes er meequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:34 schreef suikertaartje het volgende:
OMG, deze PI ruik ik van 4 meter afstand nog![]()
Ik ben even ehm..iets wegwerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |