Heel ergquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Lekker hoor
Wil jij misschien een beetje met me meedenken over nieuw werk?![]()
Dan zoek ik nog even verderquote:
Ja, maar op de een of andere manier vind ik jou daar wel geschikt voor ofzoquote:
20.30-21.30quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Heel erg
Maar toen dus welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel zoek plezierquote:![]()
Dat moet je ook heul niet willenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik dat niet doe dan kom ik straks achter de lopende band oid en dan knap ik echt helemaal af![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Heel erg
maar kans is vrij groot dat die zsm terug is en dat weet jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Ik pm je even met een linkjequote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar op de een of andere manier vind ik jou daar wel geschikt voor ofzoMaar als je geen tijd en/of zin hebt dan geeft dat niets
![]()
En ST, zou jij binnenkort mijn CV enzo eens met me willen bekijken?ik moet nu echt werk gaan vinden of ik er klaar voor ben of niet... Als ik dat niet doe dan kom ik straks achter de lopende band oid en dan knap ik echt helemaal af
![]()
neequote:
Je doet je best maarquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar kans is vrij groot dat die zsm terug is en dat weet je
of kom anders even op msnquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
neemaar dat is wel waar het naartoe gaat. Omdat alle subsidies stopgezet zijn, moet ik over 3 maanden binnen 3 maanden werk vinden, wat voor werk dan ook
Dan word ik waarschijnlijk en weer depressief en dan heb ik 3 jaar voor de kat z'n kut heel hard gewerkt om m'n HBO diploma te halen
![]()
Ik baal als een stekker, echt waar! Ik wil vanalles, maar weet gewoon niet hoe ik het voor elkaar kan krijgen
![]()
en dan spelen we op vrijdagavondquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Je doet je best maar
Als ze Jupiler League gaan spelen, worden de seizoenskaarten rap goedkoper
alles komt goed mevrouwquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
neemaar dat is wel waar het naartoe gaat. Omdat alle subsidies stopgezet zijn, moet ik over 3 maanden binnen 3 maanden werk vinden, wat voor werk dan ook
Dan word ik waarschijnlijk en weer depressief en dan heb ik 3 jaar voor de kat z'n kut heel hard gewerkt om m'n HBO diploma te halen
![]()
Ik baal als een stekker, echt waar! Ik wil vanalles, maar weet gewoon niet hoe ik het voor elkaar kan krijgen
![]()
Begrijpelijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het komt goed, wees maar niet bangquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kan je hem ook niet vinden via de site hoe jij hem hebt geupload?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:46 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kan de fotolink niet vinden Marijke...
Op het werk heb ik geen msnquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
alles komt goed mevrouwJust trust Toek!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Maar het komt wel goed, echt waar
Ik hoop het zoquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het komt goed, wees maar niet bang
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:46 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kan de fotolink niet vinden Marijke...
WOEI!quote:
Is toch ook niet zo gek?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop het zoMaar ben er zo bang voor
Ik slaap er nu gewoon slecht van
En voel me er echt kut door
Argh gewoon!
Sorry, ik zal jullie nu niet meer beladen met mijn negatieve gedoe
Leuke dingen
Morgen naar Rotjeknor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |