Dan moet je toch wel dubbele bezetting hebben hoor ...quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarom geen koffiehuis met afhaalbalie?
dubbel bezetquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan moet je toch wel dubbele bezetting hebben hoor ...
idd..quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan moet je toch wel dubbele bezetting hebben hoor ...
Ik vond het koffiehuis toch een leuker ideequote:Op donderdag 27 januari 2011 09:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
idd..
een koffie kraam is nue het makkelijkste en financieel veiligst om te doen.
een kraam kost niet zoveel als een zaak ( zaak = toch snel 2000 Eur per maand aan huur)
en bovendien kan je die kraam ook 2 dagen per week "bevrouwen"
Mocht het enorm goed lopen kan er natuurlijk altijd een "vast " filiaal komen!
dan moeten we maar eens een businessplan gaan schrijvenquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
idd..
een koffie kraam is nue het makkelijkste en financieel veiligst om te doen.
een kraam kost niet zoveel als een zaak ( zaak = toch snel 2000 Eur per maand aan huur)
en bovendien kan je die kraam ook 2 dagen per week "bevrouwen"
Mocht het enorm goed lopen kan er natuurlijk altijd een "vast " filiaal komen!
as ie wat mot hebbe, dan mot je effe naar het koffiehuis gaan en vrage naar Tinus.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond het koffiehuis toch een leuker idee
koffiehuis klinkt zo knus
prima idee. Als we dat nou eens allemaal doen kunnen we van die tientallen ideeën 1 goed idee makenquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan moeten we maar eens een businessplan gaan schrijven
I know..quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond het koffiehuis toch een leuker idee
koffiehuis klinkt zo knus
Dat business plan begint met een kraam, gaat dan naar afhaal counter in een "vast filiaal' naar een "echt" koffie huis..quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
prima idee. Als we dat nou eens allemaal doen kunnen we van die tientallen ideeën 1 goed idee maken
Die kennis kun je ook inhuren, zodat jij kunt werken, en het theehuis ook blijft draaienquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
I know..
en ik ben ook wel een beetje teleurgesteld dat dat er even niet van komt..
maar ik denk dat ik dat zeker niet kan combineren met mijn huidige werk!
bovendien merte een andere user gister op dat ik geeeen idee heb van de administratie , levensmiddelen handeling , etc die komt kijken bij zo'n project.
met een kraam verminder ik het aantal onzekerheden
als ik dan wat meer ervaring heb komt dat koffie huis er wel hoor!
je hebt in elk geval al een vaste klanten kringquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
I know..
en ik ben ook wel een beetje teleurgesteld dat dat er even niet van komt..
maar ik denk dat ik dat zeker niet kan combineren met mijn huidige werk!
bovendien merte een andere user gister op dat ik geeeen idee heb van de administratie , levensmiddelen handeling , etc die komt kijken bij zo'n project.
met een kraam verminder ik het aantal onzekerheden
als ik dan wat meer ervaring heb komt dat koffie huis er wel hoor!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dat business plan begint met een kraam, gaat dan naar afhaal counter in een "vast filiaal' naar een "echt" koffie huis..
inhuren kost geld..quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die kennis kun je ook inhuren, zodat jij kunt werken, en het theehuis ook blijft draaien.
Of je zegt je baan op om je fulltime op het theehuis te richten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
inhuren kost geld..
dat schuif ik liever in m'n eigen zak!
mja dat gaat nu nog niet echtquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of je zegt je baan op om je fulltime op het theehuis te richten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja dat gaat nu nog niet echt
eerst maar eens wat geld verdienen zodat ik een start kaptiaaltje heb..
Over een jaar moet die kraam er zijnwe wachten vol spanningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
gisteren was de koffie veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beterquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:28 schreef friemelaar het volgende:
Vooruit dan maar, doe mij nog maar een bakkie
Hier istie goed te drinken hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gisteren was de koffie veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter![]()
automaten drap
here you go!quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:28 schreef friemelaar het volgende:
Vooruit dan maar, doe mij nog maar een bakkie
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:30 schreef Barretje80 het volgende:
Maar, dames en heren koffie fanaten..
Zou een kraam werken?
heb je wel eens zin in een bakkie koffie als je aan het shoppen bent, en heb je dan geen zin om op een tarras /in een cafe te gaan zitten?
oftewel, is er wel behoefte aan "afhaal koffie"
..
want mijnsinziens is alleen de starbucks een koffie -to-go keten.. ( mja en de kiosk op het station...)
dan zou je bij een station moeten zitten of bij een grote pakeerplaats.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:30 schreef Barretje80 het volgende:
Maar, dames en heren koffie fanaten..
Zou een kraam werken?
heb je wel eens zin in een bakkie koffie als je aan het shoppen bent, en heb je dan geen zin om op een tarras /in een cafe te gaan zitten?
oftewel, is er wel behoefte aan "afhaal koffie"
..
want mijnsinziens is alleen de starbucks een koffie -to-go keten.. ( mja en de kiosk op het station...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |