Humor,quote:Op donderdag 27 januari 2011 07:55 schreef Toekito het volgende:
ze zijn hier de straat aan het opbreken. Gaat de deurbel: "Ja goeiemorgen, wil je je auto weghalen?"
"ja hoor maar ik heb geen auto"
"Oh en van wie zijn die andere hier?"
"Geen idee, woon hier net"
"Oh nou ja als niemand het weet graven we er wel om heen en zien ze maar"
"Precies, zet maar klem die hap"wat een gast
Succes ermee toek!quote:Hej Bar ook achtervolgd door Griep. Ik sta 1-0 voor inmiddels. Griep is hardnekkig maar na een warme douch ga ik gewoon werken.
dan kan je eenquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:00 schreef wel.o.k het volgende:
pfffff, bijna door de mail heen van de afgelopen 3 dagen.
ik had 3 dagen trainingquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan kan je eenwel goed gebruiken
ik had gisteren training dus ook aardig wat ik te halen
ik zou hem de deur uit doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:05 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik wilde uitslapen, maar dat mocht niet van de wekker.
klotewekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:05 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
wekkers, wat een uitvindingquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:05 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Uit het raam flikkeren dat dingquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:05 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
doen we toch ook niet bij jou als je ongewild begint te praten?quote:
Oordoppen erin stoppenquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:07 schreef Toekito het volgende:
Heb wel medelijden met Muck, eerst lig ik erg luid te slapen en vervolgens staan ze alle stenen uit de straat te slaan hier.
Die zal niet best slapen
waarom niet eigenlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
doen we toch ook niet bij jou als je ongewild begint te praten?
Ga je mee Wok gaan we hem leren vliegen!quote:
het is al een vlieggewicht dus dat moet lukkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ga je mee Wok gaan we hem leren vliegen!
Die wegwerkers hebben de politie gebeld. Staat er ineens een meid van midden 20 bij zo'n verkeerd geparkeerde auto. Heel verbaasd dat er politie is.
Ze mag blij zijn. Als ze tien minuten later was, had er een boete uitgeschreven geweest.
Gerechtigheid
Staan al dagen borden dat je er vanaf afgelopen maandag niet mag staan. En al eerder stond er doorgaand verkeer gestremd omdat het na de bocht al open was!quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
dan komen ze wel opeens naar buiten
solquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:40 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Compleet verrot vandaag, wordt vroegvanavond
Morge Solquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:40 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Compleet verrot vandaag, wordt vroegvanavond
friemquote:
ja, een potje groenquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:54 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens boodschappen doen
Kan ik nog wat voor iemand mee nemen?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:54 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens boodschappen doen
Kan ik nog wat voor iemand mee nemen?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
friem![]()
ik start zo weer even een tooltje voor je site
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
jawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik heb hem nu aangepast zodat de site overeind blijft
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Dank je , ik zal het doorgeven aan Wokquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die heb ik zo nog wel.
* Trevland gooit een potje groen naar Wok
Bis Later Lui![]()
O OKquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jawelmaar ik heb hem nu aangepast zodat de site overeind blijft
ook al eens gekekenquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
O OK
Had je trouwens nu al gekeken , of alleen nog maar progjes losgelaten ?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook al eens gekeken![]()
![]()
[ afbeelding ]
waarom geen koffiehuis met afhaalbalie?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:03 schreef Barretje80 het volgende:
op werk
maar kijken hoe we de dag doorkomen.
overigens.. het koffiehuis isvan de baan.. het wordt een koffie-to-go kraam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |