Daar benne we voorquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik hoop het zoMaar ben er zo bang voor
Ik slaap er nu gewoon slecht van
En voel me er echt kut door
Argh gewoon!
Sorry, ik zal jullie nu niet meer beladen met mijn negatieve gedoe
Leuke dingen
Morgen naar Rotjeknor
Uhm, ik PM wel evenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOEI!![]()
![]()
Kom maar op met die link
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:52 schreef Muck het volgende:
Ongelofelijk
Er hangt een laken tussen het woon- en eetgedeelte van het huis, omdat ik in de eetkamer aan het schuren en plamuren ben en ik de stof een beetje op één plaats wil houden. Nu viel me al op dat het qua warmte een heleboel scheelt, maar ik hoor de wasmachine ook amper meer
En dat alleen met een simpel laken
Dat laken is dus een blijvertje?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:52 schreef Muck het volgende:
Ongelofelijk
Er hangt een laken tussen het woon- en eetgedeelte van het huis, omdat ik in de eetkamer aan het schuren en plamuren ben en ik de stof een beetje op één plaats wil houden. Nu viel me al op dat het qua warmte een heleboel scheelt, maar ik hoor de wasmachine ook amper meer
heldquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:52 schreef Muck het volgende:
Ongelofelijk
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar op de een of andere manier vind ik jou daar wel geschikt voor ofzoMaar als je geen tijd en/of zin hebt dan geeft dat niets
![]()
En ST, zou jij binnenkort mijn CV enzo eens met me willen bekijken?ik moet nu echt werk gaan vinden of ik er klaar voor ben of niet... Als ik dat niet doe dan kom ik straks achter de lopende band oid en dan knap ik echt helemaal af
![]()
Ja, dat verwacht je toch niet?quote:
Hell no!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat laken is dus een blijvertje?.
Ik zie Rotterdam op TVquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:35 schreef wel.o.k het volgende:
nog geen 12:00 en alle incidenten weg gewerkt
![]()
en nu koffie
Ruchesquote:
Uhm, nee ik weet nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ruches
Krullerige randjes, je weet wel
Vooral kalm en assertief reagerenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:00 schreef Muck het volgende:
WTF...
Van een interessante oorlogsdocumantaire, gaat Nat Geo ineens over op iets over miniatuurschnautzers
Oh oh oh, ik zag in een naaiwinkel een boekje met alleen maar mini-haakhondjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:00 schreef Muck het volgende:
WTF...
Van een interessante oorlogsdocumantaire, gaat Nat Geo ineens over op iets over miniatuurschnautzers
quote:
Wat een creep is dat zegquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Vooral kalm en assertief reageren![]()
De dog lispeller
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:03 schreef Muck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit
[..]
Wat een creep is dat zeg
quote:Verliefde conducteur saboteert treinen voor vriendin
BRUSSEL - Een conducteur van de Belgische spoorwegen moet wel tot over zijn oren verliefd zijn. Om zijn vriendin maar zo veel mogelijk te kunnen zien, saboteerde de man namelijk verschillende treinen. Zo kon hij steeds lekker vroeg op huis aan, naar zijn geliefde toe.
De feiten vonden zo'n jaar geleden plaats rondom Brussel. De dwaze romanticus verwijderde steeds bepaalde cruciale electronica, waardoor de treinen niet verder konden rijden. De sabotages zorgden voor veel vertragingen, maar volgens een woordvoerder van de Belgische spoorwegen hebben reizigers nooit gevaar gelopen.
De aanbeden mevrouw werkt overigens ook voor de spoorwegen. Haar teerbeminde is inmiddels uit zijn functie ontheven. (EK)
Ik ken hem jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh oh oh, ik zag in een naaiwinkel een boekje met alleen maar mini-haakhondjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()