Fotografisch bewijs voor de beeldvorming graag.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ook, maar nu heb je het alleen over die kereltjes, die meisjes zijn net zo erg!
En typt hij 'zo'n' foutquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:05 schreef Henno het volgende:
Zo'n potentieel succestopic en dan vergeet ie de pics
heb idd ook geen idee... marja je zal kennelijk in t wereld moeten zitten bij de mensen die t wel dragen.quote:
Dat maakt de klacht niet minder terecht.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:07 schreef Skonk het volgende:
Zo hey, deze klacht hebben we nog nooit gehad TS
foto van mn zusje dus?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:05 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Fotografisch bewijs voor de beeldvorming graag.
Dan moet je echt een chill pill nemenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:07 schreef oscarr88 het volgende:
klopt iedereen loopt ermee, maar ik blijf me er aan irriteren.
Zo ziet de gemiddel MBO slet eruit. Ik zie dagelijks "meisjes" die er precies zo uitzien als op die afbeelding inclusief generisch hoofdquote:
Jawelquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:08 schreef Brawler het volgende:
[..]
Dat maakt de klacht niet minder terecht.
quote:
tja moet je geen MBO doen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:08 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Zo ziet de gemiddel MBO slet eruit. Ik zie dagelijks "meisjes" die er precies zo uitzien als op die afbeelding inclusief generisch hoofd
Contaminatiequote:Op woensdag 26 januari 2011 19:07 schreef oscarr88 het volgende:
klopt iedereen loopt ermee, maar ik blijf me er aan irriteren.
Preciesquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:08 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Zo ziet de gemiddel MBO slet eruit. Ik zie dagelijks "meisjes" die er precies zo uitzien als op die afbeelding inclusief generisch hoofd
Ik zie een oplossing!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:09 schreef henkde_j het volgende:
Van de week flikkerde zo'n vuilnisman bijna zo'n Marokkaan met zo'n jas achter in de vuilniswagen.
Dat is dan ook een foto van vuilniszakken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:09 schreef henkde_j het volgende:
Van de week flikkerde zo'n vuilnisman bijna zo'n Marokkaan met zo'n jas achter in de vuilniswagen.
Zeg nou zelf, dit lijkt toch meer op een vuilniszak dan een jas?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:11 schreef Kringspiermusketier. het volgende:
[..]
Ff gereageerd op het filmpje
quote:- Kut muziek
- Kut snikkelson
- Kut MBO sletjes
- HEIL FOK!!11!!
Dat geluid als hij het ding aanraaktquote:
Nee het is andersom gast, dit topic is een voorbeeld van de gedachte van een fucking WoWnerd maynquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:10 schreef oscarr88 het volgende:
dan moet je een chill pill nemen?
haha gelijk een voorbeeld van de gedachte gan van een nickelson drager
Nee op fok zitten is vet stoerquote:
200 euro, wtf? Mijn winterjas was 150 en dat vond ik wel weer duur zatquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:13 schreef oscarr88 het volgende:
haha, en als je nou zegt dat ze goedkoop zijn.
maar voor zoon stukje recycle plastic betaal je gewoon nog bijna 200 euro ook.
oowjaa maar wel met mooi nep bondje erbij
Doe nou niet of jij een einstein bent want je zit gewoon met de nickelsondragers in de klas geef het maar toe.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:10 schreef oscarr88 het volgende:
dan moet je een chill pill nemen?
haha gelijk een voorbeeld van de gedachte gan van een nickelson drager
Het is stoer als je een coole username hebt en een colle UIquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee op fok zitten is vet stoer
Radar had het er toevallig nog over en 9/10 keer is het echt bont (met een tquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:13 schreef oscarr88 het volgende:
haha, en als je nou zegt dat ze goedkoop zijn.
maar voor zoon stukje recycle plastic betaal je gewoon nog bijna 200 euro ook.
oowjaa maar wel met mooi nep bondje erbij
Wat is daar mis meequote:Op woensdag 26 januari 2011 19:14 schreef Captain_MeatBone het volgende:
ouders als je dochter een nickelson jacket heeft ! heb je 80% kans dat ze een slet is en al op 14e jarige leeftijd is ontmaagd
Dan is ruim de helft van alles meiden weg, de juiste blijven over.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
En die meiden met die Nickelson jassen waar die kattenballen aan hangen! Sterf.
zo dat is er ook uit.
Oneens, je kan zeggen wat je wil over nickelson jassen en uggs etc, maar niet dat ze vooral door lelijke wijven worden gedragen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:42 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Dan is ruim de helft van alles meiden weg, de juiste blijven over.
Beweer ik dat ze lelijk zijn dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:46 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Oneens, je kan zeggen wat je wil over nickelson jassen en uggs etc, maar niet dat ze vooral door lelijke wijven worden gedragen.
quote:*Mantie93*
Als je een leren jas aan hebt heb je een dood beest in je nek zitten. Of om je voeten bij leren schoenen.Bont is gewoon zachte bont en dus niet vies.
quote:!!FALLING^ANGEL
het beestje is al vermoort.
so what?
je kan er niets meer aan veranderen ofseau..
als jij m mooi vind is t toch prima
![]()
Mij boeit het verder niet zo veel al vind ik dat levend stropen vrij slecht maar waar ik een beetjequote:Gio
Nog sterker: bont is slechts haar, leer is vlees. Dat is vele malen viezer.
Anyway, ik heb een jas met een paar wasberen om de kraag. Ik hou ervan, lang leve bont
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:09 schreef henkde_j het volgende:
Zeg nou zelf, dit lijkt toch meer op een vuilniszak dan een jas?
[ afbeelding ]
Nee, maar dat de juiste meiden overblijven als ze sterven, daar ben ik het niet mee eens en wel om de reden die ik noemde. Niet iedereen kan intelligent en welbespraakt zijn, we hebben ook gewoon lekkere sletten nodig op de wereld.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:49 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Beweer ik dat ze lelijk zijn dan?
Vind die balletjes altijd wel schattig moet ik zeggenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
En die meiden met die Nickelson jassen waar die kattenballen aan hangen! Sterf.
zo dat is er ook uit.
Ze hebben mijn lieve kleine meid in een vuilniszak meegenomen naar Spanje of in ieder geval naar het zuiden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:14 schreef Captain_MeatBone het volgende:
ouders als je dochter een nickelson jacket heeft ! heb je 80% kans dat ze een slet is en al op 14e jarige leeftijd is ontmaagd
Bah bontkragenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:09 schreef Skonk het volgende:
Weet je welke goed zijn? Die bontkraagjasjes maar dan met zo'n hele dikke brede bontkraag, ik weet niet, laat die chick echt kankerlekker eruit zien imho
lekkerding tochquote:
jesus, heeft niemand die dooie konijnen uit die vuilniszak kunnen halenquote:
Ik heb al je posts geanalyseerd en ik concludeer dat jij 1) nickelson hebt, of 2) vrienden met nickelson hebt.quote:
OMFGquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:57 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nee, maar dat de juiste meiden overblijven als ze sterven, daar ben ik het niet mee eens en wel om de reden die ik noemde. Niet iedereen kan intelligent en welbespraakt zijn, we hebben ook gewoon lekkere sletten nodig op de wereld.
quote:
Zo, in welk moeras hebben ze die opgevist?quote:
Zelfs complete familiesquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:39 schreef Zware_jongen het volgende:
Ik ben een sukkel, kijk aar goed.
[ afbeelding ]
Neukvoer.
[ afbeelding ]
HUUUH die jas die Tony aanheeft is zo triest... echt..quote:
omg daar zie je me wat staan..quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:39 schreef Zware_jongen het volgende:
Ewa, wat doe jij haatuh jongeuh!!!
[ afbeelding ]
Check deze smatje mooi zijn!!1!!
[ afbeelding ]
Die jas voor die ekte G!!
[ afbeelding ]
JWZ!!!
[ afbeelding ]
Zelfs die BN`èrs komen hard mang!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het wel een mooie indicator zo'n jas.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:48 schreef Dimens het volgende:
Meisjes met zo'n jas knap ik meteen op af
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:49 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie indicator zo'n jas.
Het uitschot van de maatschappij laat zich mooi labelen op deze manier, een jodenster maar dan beter
[..]
Het uitschot van de maatschappij laat zich mooi labelen op deze manier, een jodenster maar dan beter
Nickelson is voor echte mannen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:51 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Whaha Gordon draagt een nickelson jas.
Loop eens naar buiten? Was het koud?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:13 schreef Henno het volgende:
[..]
200 euro, wtf? Mijn winterjas was 150 en dat vond ik wel weer duur zat
kk lekkah ja, je kunt lekkah op die jas komen want alle spunk glijd er toch zo vanaf jeweet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:11 schreef klachten_mannetje het volgende:
kk lelijk ja bij van die boeren en mocro's bij smatjes wel lekker though inclusief mooi kontje alles
Daar is het ook een winterjas voorquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:16 schreef henkde_j het volgende:
Dat zweet toch ook de tering zo'n gewatteerde plastic tas
Italie heb die stylo weetjequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:16 schreef henkde_j het volgende:
En waarom zijn die Berberboys zo verzot op Italiaanse vlaggetjes?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:40 schreef kutkabouter het volgende:
onterechte klacht want geile wijven
Lees het topic nog eens, en edit dan je postquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:40 schreef kutkabouter het volgende:
onterechte klacht want geile wijven
quote:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:47 schreef DeRakker. het volgende:
Wel weer triest dat je weet dat alle mensen die hier de jas afkraken zelf ook geen mooie jas hebben... marja daar moet ik maar niet aan denken...
Want?quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Nou vmbo vergelijken met joden... kan nogal kwetsend zijn.
Voor de jodenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
En als ik jou nou vergelijk met een VMBO`er? Volgens mij snap je het niet helemaal.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ah daar hebben een verkapte internet ridder...quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:59 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Ik kan in dit topic een heel stoer verhaal gaan lopen vertellen over hoe ik 2 weken geleden zo'n patserig kut joch bijna een oplawaai had verkocht maar omdat ik dan als internet gangster gezien dus het lijkt me beter dat ik dat niet doe
Ik denk JUIST na.. misschien moet ik dat niet doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:06 schreef Micson het volgende:
[..]
![]()
De rakker, denk eens even na, mislukte moraalridder
Alle mensen zijn volgers... jij ook, dus vertel ons wat nieuwsquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:09 schreef Maikuuul het volgende:
Die jassen
En hoe stoer sommige mensen ook kijken omdat ze zo'n jas hebben
Yay een jas van 200 euro, dat kan niemand betalen, daarom loopt iedereen ook met dezelfde rotzooi.
Wtf is er leuk aan een jas die veel mensen hebben ? Niks, en meestal zijn het ook dezelfde soort figuren die dit soort jasjes dragen, nike petje te strak op het hoofd, leren handschoenen aan terwijl het niet eens koud is, sigaretje in de mond en telefoon op volume 50 met een of andere gare muziek
Zo'n pauper jas die maar 1 winter me gaat kost 200E?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:09 schreef Maikuuul het volgende:
Die jassen
Yay een jas van 200 euro, dat kan niemand betalen, daarom loopt iedereen ook met dezelfde rotzooi.
Wtf is er leuk aan een jas die veel mensen hebben ? Niks, en meestal zijn het ook dezelfde soort figuren die dit soort jasjes dragen, nike petje te strak op het hoofd, leren handschoenen aan terwijl het niet eens koud is, sigaretje in de mond en telefoon op volume 50 met een of andere gare muziek
Die Uggs moet je er maar bij denken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:37 schreef wojiao het volgende:
de volgende is natuurlijk een pic van een MBO-slet te vinden met Nikelson jas EN UGGs terwijl ze zo'n donald duck lipje maakt.. Wie kan hem vinden?
dit.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:09 schreef Maikuuul het volgende:
Die jassen
ik zou haar rakenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:13 schreef Zware_jongen het volgende:
[..]
Die Uggs moet je er maar bij denken.
[ afbeelding ]
Waarom dragen we broeken ipv jurken als man? tja mode he...quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:23 schreef female81 het volgende:
De vraag blijft natuurlijk WAAROM deze jassen zo populair zijn. Waarom wil iemand er vrijwillig uitzien als een Komo-zak met pootjes?
Omdat een debiel ermee begint en de rest er als een kudde achteraan loopt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:23 schreef female81 het volgende:
De vraag blijft natuurlijk WAAROM deze jassen zo populair zijn. Waarom wil iemand er vrijwillig uitzien als een Komo-zak met pootjes?
wtf denk je nou zelf gastquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:24 schreef DeRakker. het volgende:
Waarom veel vrouwen lang haar ipv kaal? allemaal mode.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Ik heb een winterjas van 150 euro.. maar das niet van dat merk en zonder bond.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:31 schreef Captain_MeatBone het volgende:
ik heb er 2jullie zijn gewoon jaloers dat jullie ze niet kunnen betalen ! paupers
Ik heb er 100. Keurig op een rolletje in de keukenla.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:31 schreef Captain_MeatBone het volgende:
ik heb er 2jullie zijn gewoon jaloers dat jullie ze niet kunnen betalen ! paupers
Obvious troll ....quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:31 schreef Captain_MeatBone het volgende:
whehehehequote:Op woensdag 26 januari 2011 23:37 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Ik heb er 100. Keurig op een rolletje in de keukenla.
hoeveel kost zo'n jas? 200 euro hoor ik net?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:31 schreef Captain_MeatBone het volgende:
Troll.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:31 schreef Captain_MeatBone het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:06 schreef MASD het volgende:
Ik vind het wel handig op zich. Je hoeft zelf geen plastic zakken meer mee te nemen als je dat dode hoertje gaat begraven.
Als je zo'n jas koopt, vragen ze dan nog of je er een tasje omheen wilt?quote:
Bijv northface jas is (niet in de opruiming) vaak nog steeds duurder danquote:
Toevallig een blauwe scooter?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:29 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik heb 2 meisjes bij mij in de klas die dragen die dingen en uggs. Na de les gaan ze samen op de scooter naar huis
stoerquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:21 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Bijv northface jas is (niet in de opruiming) vaak nog steeds duurder dan
Maargoed tis nooit in je opgekomen dat mensen die jassen echt nog wel eens kanker lelijk zouden kunnen vinden???
Oh, die dingenquote:
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als je zo'n jas koopt, vragen ze dan nog of je er een tasje omheen wilt?
Goedkoop op de marktquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:23 schreef female81 het volgende:
shinu als een malluquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:52 schreef 9611Niels het volgende:
fuck you ik shine als een motherfucker met mn jas
gvd man die gast komt nog klaar op zijn jasquote:
Zou je dat durven in hun gezicht te zeggen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:38 schreef Waaghals het volgende:
zeg sinds wanneer vinden die kereltjes het stoer om er als een homo uit te zien?
aha jij hebt zo'n jasquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou je dat durven in hun gezicht te zeggen?
Oh nee wacht lekker achter je computer kan het...
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:21 schreef linpunt het volgende:
de nickelson reclames alleen al..
[ afbeelding ]
die rechter chick lijkt op georgina verbaan on crack
Die van Mental Theoquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nickelson stopt met productie 'vuilniszakjassen'
wtf
Gelukkig geen Koeien gestemdquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wtf
Wat gaaf!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wtf
lulloquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wtf
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wtf
Dude,quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wtf
Fleecetruien zijn ook van gerecycled plastic.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:04 schreef oscarr88 het volgende:
ik heb hier toch zoon enorme schurft hekel aan. van die kereltjes die boven zichzelf uitstijgen en zichzelf zo stoer vinden. en dan lopen ze ook nog in zoon nickelson jas te pronken. terwijl die dingen gewoon van gerecycled plastic zijn.
zo dat is eruit!
Een complete generatie tieners klaar om door de plee gespoeld te worden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:56 schreef Zware_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad. Zo heb ik als kind ook wel eens bij de TT zitten kijkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:53 schreef cvboer het volgende:
Nieuw is het concept echter niet
[ afbeelding ]
Nu hebben ze gevoerde vuilniszakken met mouwen en een rits.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo heb ik als kind ook wel eens bij de TT zitten kijken
Ik ga geen moeite doen om een account aan te makenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:31 schreef Captain_MeatBone het volgende:
deze nog besteld![]()
http://www.gabberwear.nl/(...)fmeoo2bccjgdmuit8m2j
stratimannetje op du picture, niet fokkun met hem hij komt je zo klappen op je mallemoer.quote:
oh wat zielig, maar ondertussen wel koeien opeten he? lekker hypocriet weerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:34 schreef Taartjeh het volgende:
maar weet je wat ik nog het zieligste vind dat er gewoon dieren gefokt voor worden alleen voor dat bont.Kan er wel om huilen zo sneu..
die vieze pauper jasjes ook.. Vooral die met dat extra extra overdreven bont.
Ik eet amper vlees.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
oh wat zielig, maar ondertussen wel koeien opeten he? lekker hypocriet weer
dus? of je nou een kwart van die koe per jaar eet, of hem helemaal eet, dan wordt ie nog steeds geslacht hoorquote:
door de awesomeness van de persoon op je avatar mag jij datquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:08 schreef Schieganger het volgende:
Er had van dat bont een veel mooier product gemaakt kunnen worden.
Nickelson
Gister iemand bijna een vuilnisbak ingeduwd omdat die stoer deed. Ja ik ben een internetheld, OH YEAH I', THOUGH BEHIND THE KEYS!
Foto van jou in zo'n jas.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:20 schreef dakraam het volgende:
Nickelson jassen zijn vet stoer want ze glimmen man, als je dan zo met je matties over straat loopt dan denkt iedereen van: WOOOOWWWW, ZIE DIE BOY SHINEN DAN!!!! IK WOU DAT IK ZO'N JAS HAD!!!
Untermenschenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:04 schreef vanBinsberge het volgende:
Nickelson jasdragers mensen noemen
Maar zekers wel leren laarzen hebben...of make-up dragen dat getest is op dieren...of medicijnen gebruiken...quote:
vrouwen denken nooit na voor ze iets zeggenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Maar zekers wel leren laarzen hebben...of make-up dragen dat getest is op dieren...of medicijnen gebruiken...
Klinkt heftig.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:13 schreef Gizmo112 het volgende:
Telex zwanen sub bosrijkedons marc zalm v dertien
Zo.Www
'Deze video is door de gebruiker verwijderd. 'quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:58 schreef Vengerr het volgende:
[..]
'Deze video is door de gebruiker verwijderd. '
![]()
![]()
![]()
De boxers van de Zeeman ook, maar die draag ik ook niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:08 schreef Captain_MeatBone het volgende:
vandaag wat shirts van gehaald kwaliteit is er goed en ze zitten ook nog erg lekker
Neeeeequote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:58 schreef Vengerr het volgende:
[..]
'Deze video is door de gebruiker verwijderd. '
![]()
![]()
![]()
Ja dus? wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:21 schreef Smart_ass het volgende:
Schijnt nog echt bont te zijn ook, hoorde ik.
schaf deze dan ook gelijk afquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:34 schreef penny-wise het volgende:
Als ze die jassen verbieden worden er volgens mij een stuk minder overvallen gepleegd..![]()
als je Opsporing Verzocht moet geloven...
quote:
quote:Die diertjes zijn schattig!
Hoe kunnen mensen dit die dieren aan doen!!
ik bedoel hoe ( de mensen die dat doen) hoe zou jij het vinden
als jij geschoren word enzovoort en doodgestampt daar denken ze niet aan ze denken alleen aan GELD !! egt wat een hartenlozen mensen! en die mensen die dit dragen zijn ook hartenloos dit is egt niet normaal zielig!
x
Gossipgirlss123 2 maanden geleden
quote:Op zondag 30 januari 2011 02:45 schreef Wing het volgende:
Mensen zonder smaak
Ziet er gewoon goed uit.
Gaat er meer om dat zo'n jas niet meer speciaal is als iedereen erin looptquote:Op zondag 30 januari 2011 02:45 schreef Wing het volgende:
Mensen zonder smaak
Ziet er gewoon goed uit.
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:33 schreef Tito_Makani het volgende:
Zoals de oude Hawaiianen zeggen, hij die een Nickelson jas draagt wordt geraakt door de eerste steen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:33 schreef Tito_Makani het volgende:
Zoals de oude Hawaiianen zeggen, hij die een Nickelson jas draagt wordt geraakt door de eerste steen.
Gaat er meer om dat het erg makkelijk wordt om er uit te zien als een meeloper in plaats van iemand die een toffe jas wil hebben als iedereen hem draagt.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:32 schreef Skonk het volgende:
Mensen die per se speciaal willen zijn
Niet doorhebben dat dat je juist niet speciaal maakt
Nee het gaat erom dat glimmende jassen oogkanker veroorzaken.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat zo'n jas niet meer speciaal is als iedereen erin loopt
en al die vossen die vermoord zijn op op die vuilniszakken te pronkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:21 schreef Taartjeh het volgende:
en trouwens ik heb er ook eens in topic over geklaagt verschrikkelijk die glansjassen met die overdreven brontkragen van Nickelson ja. Je hoeft maar de straat op te gaan en bijna iedereen heeft zo'n jas ben je toch niet meer uniek.
Blegh kan ze niet meer aanzien..
wat je zegtquote:Op zondag 30 januari 2011 21:01 schreef Raqualad het volgende:
Het zijn altijd de zelfde oorbel-dragende, italiaanse nepschoenen-aanhebbende, kort geschoren koppies die zulke smerige jassen dragen. En sletten. Die ook.
Bij mij op school zou je allang dood geweest zijn...quote:Op zondag 30 januari 2011 20:50 schreef Alerion het volgende:
Inderdaad, ik sterf elke keer een klein beetje als ik iemand in zo'n gedrocht zie lopen.
Dan vraag ik me eigenlijk wel af op wat voor school jij zit? :p Ik heb ze bij mij nog niet gespot, alleen in de stad.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:47 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Bij mij op school zou je allang dood geweest zijn...
Voorgezet Onderwijs, alle niveaus. Veel HAVO leerlingen hebben er eentje, van de VWO leerlingen ben ik er nog geen tegengekomen.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:53 schreef Alerion het volgende:
[..]
Dan vraag ik me eigenlijk wel af op wat voor school jij zit? :p Ik heb ze bij mij nog niet gespot, alleen in de stad.
Hm, verpest uitzicht. Blij dat ik niet meer op de middelbare school zit!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:55 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Voorgezet Onderwijs, alle niveaus. Veel HAVO leerlingen hebben er eentje, van de VWO leerlingen ben ik er nog geen tegengekomen.
Is wel fijn om mijn eigen postcount dan ook wat te verhogen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:40 schreef FruitenCo het volgende:
Kom op mensen, nog een paar posts en het topic is vol
ja en gossipgirl gaat zo wel een frikandelletje bij dr patat etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |