Nu hebben ze gevoerde vuilniszakken met mouwen en een rits.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo heb ik als kind ook wel eens bij de TT zitten kijken
Ik ga geen moeite doen om een account aan te makenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:31 schreef Captain_MeatBone het volgende:
deze nog besteld![]()
http://www.gabberwear.nl/(...)fmeoo2bccjgdmuit8m2j
stratimannetje op du picture, niet fokkun met hem hij komt je zo klappen op je mallemoer.quote:
oh wat zielig, maar ondertussen wel koeien opeten he? lekker hypocriet weerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:34 schreef Taartjeh het volgende:
maar weet je wat ik nog het zieligste vind dat er gewoon dieren gefokt voor worden alleen voor dat bont.Kan er wel om huilen zo sneu..
die vieze pauper jasjes ook.. Vooral die met dat extra extra overdreven bont.
Ik eet amper vlees.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
oh wat zielig, maar ondertussen wel koeien opeten he? lekker hypocriet weer
dus? of je nou een kwart van die koe per jaar eet, of hem helemaal eet, dan wordt ie nog steeds geslacht hoorquote:
door de awesomeness van de persoon op je avatar mag jij datquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:08 schreef Schieganger het volgende:
Er had van dat bont een veel mooier product gemaakt kunnen worden.
Nickelson
Gister iemand bijna een vuilnisbak ingeduwd omdat die stoer deed. Ja ik ben een internetheld, OH YEAH I', THOUGH BEHIND THE KEYS!
Foto van jou in zo'n jas.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:20 schreef dakraam het volgende:
Nickelson jassen zijn vet stoer want ze glimmen man, als je dan zo met je matties over straat loopt dan denkt iedereen van: WOOOOWWWW, ZIE DIE BOY SHINEN DAN!!!! IK WOU DAT IK ZO'N JAS HAD!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |