dus? of je nou een kwart van die koe per jaar eet, of hem helemaal eet, dan wordt ie nog steeds geslacht hoorquote:
door de awesomeness van de persoon op je avatar mag jij datquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:08 schreef Schieganger het volgende:
Er had van dat bont een veel mooier product gemaakt kunnen worden.
Nickelson
Gister iemand bijna een vuilnisbak ingeduwd omdat die stoer deed. Ja ik ben een internetheld, OH YEAH I', THOUGH BEHIND THE KEYS!
Foto van jou in zo'n jas.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:20 schreef dakraam het volgende:
Nickelson jassen zijn vet stoer want ze glimmen man, als je dan zo met je matties over straat loopt dan denkt iedereen van: WOOOOWWWW, ZIE DIE BOY SHINEN DAN!!!! IK WOU DAT IK ZO'N JAS HAD!!!
Untermenschenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:04 schreef vanBinsberge het volgende:
Nickelson jasdragers mensen noemen
Maar zekers wel leren laarzen hebben...of make-up dragen dat getest is op dieren...of medicijnen gebruiken...quote:
vrouwen denken nooit na voor ze iets zeggenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Maar zekers wel leren laarzen hebben...of make-up dragen dat getest is op dieren...of medicijnen gebruiken...
Klinkt heftig.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:13 schreef Gizmo112 het volgende:
Telex zwanen sub bosrijkedons marc zalm v dertien
Zo.Www
'Deze video is door de gebruiker verwijderd. 'quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:58 schreef Vengerr het volgende:
[..]
'Deze video is door de gebruiker verwijderd. '
![]()
![]()
![]()
De boxers van de Zeeman ook, maar die draag ik ook niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:08 schreef Captain_MeatBone het volgende:
vandaag wat shirts van gehaald kwaliteit is er goed en ze zitten ook nog erg lekker
Neeeeequote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:58 schreef Vengerr het volgende:
[..]
'Deze video is door de gebruiker verwijderd. '
![]()
![]()
![]()
Ja dus? wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:21 schreef Smart_ass het volgende:
Schijnt nog echt bont te zijn ook, hoorde ik.
schaf deze dan ook gelijk afquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:34 schreef penny-wise het volgende:
Als ze die jassen verbieden worden er volgens mij een stuk minder overvallen gepleegd..![]()
als je Opsporing Verzocht moet geloven...
quote:
quote:Die diertjes zijn schattig!
Hoe kunnen mensen dit die dieren aan doen!!
ik bedoel hoe ( de mensen die dat doen) hoe zou jij het vinden
als jij geschoren word enzovoort en doodgestampt daar denken ze niet aan ze denken alleen aan GELD !! egt wat een hartenlozen mensen! en die mensen die dit dragen zijn ook hartenloos dit is egt niet normaal zielig!
x
Gossipgirlss123 2 maanden geleden
quote:Op zondag 30 januari 2011 02:45 schreef Wing het volgende:
Mensen zonder smaak
Ziet er gewoon goed uit.
Gaat er meer om dat zo'n jas niet meer speciaal is als iedereen erin looptquote:Op zondag 30 januari 2011 02:45 schreef Wing het volgende:
Mensen zonder smaak
Ziet er gewoon goed uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |