Alle mensen zijn volgers... jij ook, dus vertel ons wat nieuwsquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:09 schreef Maikuuul het volgende:
Die jassen
En hoe stoer sommige mensen ook kijken omdat ze zo'n jas hebben
Yay een jas van 200 euro, dat kan niemand betalen, daarom loopt iedereen ook met dezelfde rotzooi.
Wtf is er leuk aan een jas die veel mensen hebben ? Niks, en meestal zijn het ook dezelfde soort figuren die dit soort jasjes dragen, nike petje te strak op het hoofd, leren handschoenen aan terwijl het niet eens koud is, sigaretje in de mond en telefoon op volume 50 met een of andere gare muziek
Zo'n pauper jas die maar 1 winter me gaat kost 200E?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:09 schreef Maikuuul het volgende:
Die jassen
Yay een jas van 200 euro, dat kan niemand betalen, daarom loopt iedereen ook met dezelfde rotzooi.
Wtf is er leuk aan een jas die veel mensen hebben ? Niks, en meestal zijn het ook dezelfde soort figuren die dit soort jasjes dragen, nike petje te strak op het hoofd, leren handschoenen aan terwijl het niet eens koud is, sigaretje in de mond en telefoon op volume 50 met een of andere gare muziek
Die Uggs moet je er maar bij denken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:37 schreef wojiao het volgende:
de volgende is natuurlijk een pic van een MBO-slet te vinden met Nikelson jas EN UGGs terwijl ze zo'n donald duck lipje maakt.. Wie kan hem vinden?
dit.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:09 schreef Maikuuul het volgende:
Die jassen
ik zou haar rakenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:13 schreef Zware_jongen het volgende:
[..]
Die Uggs moet je er maar bij denken.
[ afbeelding ]
Waarom dragen we broeken ipv jurken als man? tja mode he...quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:23 schreef female81 het volgende:
De vraag blijft natuurlijk WAAROM deze jassen zo populair zijn. Waarom wil iemand er vrijwillig uitzien als een Komo-zak met pootjes?
Omdat een debiel ermee begint en de rest er als een kudde achteraan loopt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:23 schreef female81 het volgende:
De vraag blijft natuurlijk WAAROM deze jassen zo populair zijn. Waarom wil iemand er vrijwillig uitzien als een Komo-zak met pootjes?
wtf denk je nou zelf gastquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:24 schreef DeRakker. het volgende:
Waarom veel vrouwen lang haar ipv kaal? allemaal mode.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Ik heb een winterjas van 150 euro.. maar das niet van dat merk en zonder bond.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:31 schreef Captain_MeatBone het volgende:
ik heb er 2jullie zijn gewoon jaloers dat jullie ze niet kunnen betalen ! paupers
Ik heb er 100. Keurig op een rolletje in de keukenla.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:31 schreef Captain_MeatBone het volgende:
ik heb er 2jullie zijn gewoon jaloers dat jullie ze niet kunnen betalen ! paupers
Obvious troll ....quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:31 schreef Captain_MeatBone het volgende:
whehehehequote:Op woensdag 26 januari 2011 23:37 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Ik heb er 100. Keurig op een rolletje in de keukenla.
hoeveel kost zo'n jas? 200 euro hoor ik net?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:31 schreef Captain_MeatBone het volgende:
Troll.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:31 schreef Captain_MeatBone het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:06 schreef MASD het volgende:
Ik vind het wel handig op zich. Je hoeft zelf geen plastic zakken meer mee te nemen als je dat dode hoertje gaat begraven.
Als je zo'n jas koopt, vragen ze dan nog of je er een tasje omheen wilt?quote:
Bijv northface jas is (niet in de opruiming) vaak nog steeds duurder danquote:
Toevallig een blauwe scooter?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:29 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik heb 2 meisjes bij mij in de klas die dragen die dingen en uggs. Na de les gaan ze samen op de scooter naar huis
stoerquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:21 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Bijv northface jas is (niet in de opruiming) vaak nog steeds duurder dan
Maargoed tis nooit in je opgekomen dat mensen die jassen echt nog wel eens kanker lelijk zouden kunnen vinden???
Oh, die dingenquote:
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als je zo'n jas koopt, vragen ze dan nog of je er een tasje omheen wilt?
Goedkoop op de marktquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:23 schreef female81 het volgende:
shinu als een malluquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:52 schreef 9611Niels het volgende:
fuck you ik shine als een motherfucker met mn jas
gvd man die gast komt nog klaar op zijn jasquote:
Zou je dat durven in hun gezicht te zeggen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:38 schreef Waaghals het volgende:
zeg sinds wanneer vinden die kereltjes het stoer om er als een homo uit te zien?
aha jij hebt zo'n jasquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou je dat durven in hun gezicht te zeggen?
Oh nee wacht lekker achter je computer kan het...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |