Als je zo'n jas koopt, vragen ze dan nog of je er een tasje omheen wilt?quote:
Bijv northface jas is (niet in de opruiming) vaak nog steeds duurder danquote:
Toevallig een blauwe scooter?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:29 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik heb 2 meisjes bij mij in de klas die dragen die dingen en uggs. Na de les gaan ze samen op de scooter naar huis
stoerquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:21 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Bijv northface jas is (niet in de opruiming) vaak nog steeds duurder dan
Maargoed tis nooit in je opgekomen dat mensen die jassen echt nog wel eens kanker lelijk zouden kunnen vinden???
Oh, die dingenquote:
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als je zo'n jas koopt, vragen ze dan nog of je er een tasje omheen wilt?
Goedkoop op de marktquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:23 schreef female81 het volgende:
De vraag blijft natuurlijk WAAROM deze jassen zo populair zijn. Waarom wil iemand er vrijwillig uitzien als een Komo-zak met pootjes?
shinu als een malluquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:52 schreef 9611Niels het volgende:
fuck you ik shine als een motherfucker met mn jas
gvd man die gast komt nog klaar op zijn jasquote:
Zou je dat durven in hun gezicht te zeggen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:38 schreef Waaghals het volgende:
zeg sinds wanneer vinden die kereltjes het stoer om er als een homo uit te zien?
aha jij hebt zo'n jasquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou je dat durven in hun gezicht te zeggen?
Oh nee wacht lekker achter je computer kan het...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |