tja moet je geen MBO doen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:08 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Zo ziet de gemiddel MBO slet eruit. Ik zie dagelijks "meisjes" die er precies zo uitzien als op die afbeelding inclusief generisch hoofd
Contaminatiequote:Op woensdag 26 januari 2011 19:07 schreef oscarr88 het volgende:
klopt iedereen loopt ermee, maar ik blijf me er aan irriteren.
Preciesquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:08 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Zo ziet de gemiddel MBO slet eruit. Ik zie dagelijks "meisjes" die er precies zo uitzien als op die afbeelding inclusief generisch hoofd
Ik zie een oplossing!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:09 schreef henkde_j het volgende:
Van de week flikkerde zo'n vuilnisman bijna zo'n Marokkaan met zo'n jas achter in de vuilniswagen.
Dat is dan ook een foto van vuilniszakken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:09 schreef henkde_j het volgende:
Van de week flikkerde zo'n vuilnisman bijna zo'n Marokkaan met zo'n jas achter in de vuilniswagen.
Zeg nou zelf, dit lijkt toch meer op een vuilniszak dan een jas?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:11 schreef Kringspiermusketier. het volgende:
[..]
Ff gereageerd op het filmpje
quote:- Kut muziek
- Kut snikkelson
- Kut MBO sletjes
- HEIL FOK!!11!!
Dat geluid als hij het ding aanraaktquote:
Nee het is andersom gast, dit topic is een voorbeeld van de gedachte van een fucking WoWnerd maynquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:10 schreef oscarr88 het volgende:
dan moet je een chill pill nemen?
haha gelijk een voorbeeld van de gedachte gan van een nickelson drager
Nee op fok zitten is vet stoerquote:
200 euro, wtf? Mijn winterjas was 150 en dat vond ik wel weer duur zatquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:13 schreef oscarr88 het volgende:
haha, en als je nou zegt dat ze goedkoop zijn.
maar voor zoon stukje recycle plastic betaal je gewoon nog bijna 200 euro ook.
oowjaa maar wel met mooi nep bondje erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |