Neuh. Maak me er ook niet meer druk om, eerlijk gezegd. Hoe dan ook, als ze bellen, ga ik er wel wat van zeggen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:41 schreef Daboman het volgende:
@GotC: nog steeds niets gehoord?
Bij mij is de aanstelling praktisch helemaal geregeld nu. Plus de afhandeling bij het UWV. In ieder geval van mijn kant. Nu dus maar genieten van een paar daagjes vrij.
Zeker ja. Ik heb er ook al zin in. Het blijft natuurlijk wel altijd even afwachten of het klikt, maar ik zou ook niet weten waarom niet eigenlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Neuh. Maak me er ook niet meer druk om, eerlijk gezegd. Hoe dan ook, als ze bellen, ga ik er wel wat van zeggen.
En lekker hoor!Goed gevoel zeker? Geniet ervan
Maar bij TOPdesk kun je ook doorgroeien naar andere functies binnen het bedrijfquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:25 schreef IDisposable het volgende:
idd. Er is meer dan zat vraag naar 1e lijn helpdeskmedewerkers. Maar of je dat moet willen, is een andere vraag... Het blijft toch een beetje het kabel trekken onder de IT baantjes.
Ik wist niet eens iets van een Werkmap. Ik logde laatst in en toen zag ik ineens: hey, al m'n gegevens!quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:48 schreef goofy_goober het volgende:
Mijn werkcoach wist niet eens dat je geen documenten en zo kan delen in je Werkmap ivm die storing. Lekker op de hoogte ook. En mij maar proberen uit te leggen dat je toch echt wel dingen kan delen als je het uploadt naar je Werkmap. Dat weet ik ook wel, duffe!
Dat is iig fijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:01 schreef GotC het volgende:
Werkmap is alleen handig als je dus een coach hebt.
Ik moet voor volgende week vrijdag iets naar m'n coach sturen, maar gelukkig staat er al 2 weken een mededeling dat je niks naar je coach kan sturen momenteel. Oh well.
Verder, zeer tevreden over de website en het UWV over alles. Alles werkt, krijg morgen m'n 1e geld v/d ww.. Dus nu weer met een iets rustiger gevoel naar de vacatures kijken.
Als het iets belangrijks is zou ik gewoon even bellen met de werknemers telefoon. Ze zijn veel case-gerichter dan gedacht. Ik heb ze ook, zeker in het begin en op het eind, regelmatig gebeld.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:01 schreef GotC het volgende:
Werkmap is alleen handig als je dus een coach hebt.
Ik moet voor volgende week vrijdag iets naar m'n coach sturen, maar gelukkig staat er al 2 weken een mededeling dat je niks naar je coach kan sturen momenteel. Oh well.
Verder, zeer tevreden over de website en het UWV over alles. Alles werkt, krijg morgen m'n 1e geld v/d ww.. Dus nu weer met een iets rustiger gevoel naar de vacatures kijken.
Vertelquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:19 schreef Weissman het volgende:
Hallo mede-werkzoekende-menschen![]()
Heb even een schouderklopje nodig
In de zin van steun. Ben die vage afwijzingsbrieven aardig zat.quote:
quote:We voelen ons al niet al te zelfverzekerd en hoeven dat gepoch er dus niet bij te hebben.
Oh een aai over je bolletje bedoel je dus eigenlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
In de zin van steun. Ben die vage afwijzingsbrieven aardig zat.
Btw hulde voor de OP
[..]
Krijg ook niet al te veel hoop, veel van die bureaus proberen je gewoon zo snel mogelijk te plaatsen en als het ook maar een beetje tegenzit hoor je nog maar weinig van ze.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:41 schreef Blik het volgende:
Zo, vandaag voor de tweede keer gebeld n.a.v. mijn gegevens op Monsterboard. Waarom heb ik dat niet eerder gedaan?
Ja precies,quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:44 schreef tha_one het volgende:
[..]
Krijg ook niet al te veel hoop, veel van die bureaus proberen je gewoon zo snel mogelijk te plaatsen en als het ook maar een beetje tegenzit hoor je nog maar weinig van ze.
We zullen zien, bij één van de twee heb ik in ieder geval wel een goed gevoelquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:44 schreef tha_one het volgende:
[..]
Krijg ook niet al te veel hoop, veel van die bureaus proberen je gewoon zo snel mogelijk te plaatsen en als het ook maar een beetje tegenzit hoor je nog maar weinig van ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |