Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
shht, ik ben incognitoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:42 schreef RockNijntje het volgende:
Hoorde ik daar nou TFM?![]()
Hoiiiiiiii![]()
![]()
bij rechten kan er niks aan het diploma ontleed worden..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ja, weer in de proefversie, bij rechten is het al een definitieve versie.
Kloarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:44 schreef Trevland het volgende:
OP en Wiki Doen
[..]
Die heb je dus ook nog
Ik dank uquote:
quote:
Hoe kan een betaversie nou de verbeterde versie zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
In de betastudie leer je al de verbeterde versie, terwijl rechten aanmodderd met de oude methode.
Taalkundige ontleding kan altijdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bij rechten kan er niks aan het diploma ontleed worden..
DIE rechten staan namelijk in het curriculum..
mét slagroom?quote:
Dit gedicht zou een stuk krachtiger geweest zijn als het de 1e reactie was i.p.v de 12equote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:48 schreef TheFamousMan het volgende:
FiPo,
ik voel de euforie in m'n borst,
ik voel de overwinning,
de energie,
de trots,
de macht,
de power,
ik ben het
Neuhquote:
quote:
wordt ik?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NeuhWordt ik dik van
![]()
(denk ik
)
Kind je bent 14 dus stel je niet zo aan en met slagroomquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NeuhWordt ik dik van
![]()
(denk ik
)
Owja, én dat dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kind je bent 14 dus stel je niet zo aan en met slagroom
Zodra ik klaar ben, was geen geld meer overquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:50 schreef Toekito het volgende:
Kan ik op kosten van de BarMucks B.V. ook een studie volgen?
maar ik hád de FiPoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit gedicht zou een stuk krachtiger geweest zijn als het de 1e reactie was i.p.v de 12e
quote:
Okeequote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kind je bent 14 dus stel je niet zo aan en met slagroom
Zou je willenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NeuhWordt ik dik van
![]()
(denk ik
)
WAT, mogen Bar en Muck dat niet bepalen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zodra ik klaar ben, was geen geld meer over
Ik wil niet dik wordenquote:
Probeer dat eens op de frontpage... aaaaaah... toe....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Probeer dat eens op de frontpage... aaaaaah... toe....mag ik dat ook doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Probeer dat eens op de frontpage... aaaaaah... toe....machtsmisbruikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Dat heb ik ook!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
waarom staan er steeds die ruitjes met een vraagteken in sommige woorden?
Gevalletje wie het eerst komt wie het eerst maaltquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
WAT, mogen Bar en Muck dat niet bepalen?
Dat was de autocorrect van mn telefoonquote:
Smoesjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was de autocorrect van mn telefoon![]()
![]()
![]()
.
Dit ook?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was de autocorrect van mn telefoon![]()
![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
In de betastudie leer je al de verbeterde versie, terwijl rechten aanmodderd met de oude methode.
Daar staat een T .quote:
jij weet niet wat Muck en ik zoal doen!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gevalletje wie het eerst komt wie het eerst maalt![]()
Ze hebben je wiet-plantage ontdektquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Whut,
politie groepje van 6 fiets-agenten fietsen langs m'n huis, fiets vierdaagse ofzo?
alleen op de verkeerde plaats zekerquote:
En jij weet niet wat Muck en Trev zoal doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij weet niet wat Muck en ik zoal doen!
Geen commentaar.quote:
snel, eet het op!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze hebben je wiet-plantage ontdekt
Wil ik dat wel weten?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij weet niet wat Muck en ik zoal doen!
Konijntjes eten liever grasquote:
Lijkt erop...quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk de betaversie van je post![]()
.
weet je pas als je het hebt geproefdquote:
Ik ga nooit gras proevenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
weet je pas als je het hebt geproefd
ik heb ooit een broodje gras gegetenquote:
Toch doe ik het nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb ooit een broodje gras gegeten
Smaakte niet vies, niet lekker, en het is ook nog eens gezond, dus waarom niet?
okok, je kan het misschien niet zo goed verteren, maar één keertje is niet erg.
Doesj zequote:
Wie is ze?quote:
quote:
heel flauwquote:
WB Bosquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:03 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik weer, had even iemand van de begeleiding op bezoek
doe eens nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:14 schreef Bos81 het volgende:
Dank je trev
Blaast het topic weer tot leven
Ga jij maar doen wat je moet doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe eens niet![]()
ik kon het net bij houden
Okee,quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe eens niet![]()
ik kon het net bij houden
suikertaartje proevenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ga jij maar doen wat je moet doen
Stone me Niet stop mequote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:16 schreef TheFamousMan het volgende:
So you think you can stop me and spit in my eyes?
Shht, wist ik wel, ik typte het alleen verkeerd om te checken of jullie wel opletten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Shht, wist ik wel, ik typte het alleen verkeerd om te checken of jullie wel opletten.O zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja er lopen hier een paar Queen/fans rond in dit topic. Symph, Bos81 enzo."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
jij zei wie het eerst komt................nou ja dan weet ik wie er wintquote:
Verder ken ik 'm wel uit m'n hoofdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O zo
Ja er lopen hier een paar Queen/fans rond in dit topic. Symph, Bos81 enzo.
Wat ben jij een vies mannetje, meteen weer aan sex denkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij zei wie het eerst komt................nou ja dan weet ik wie er wintIk kom eerder bij Muck dan jij
Too latequote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij zei wie het eerst komt................nou ja dan weet ik wie er wintIk kom eerder bij Muck dan jij
Ik zong vroeger altijd Superfood ipv Sympathyquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Verder ken ik 'm wel uit m'n hoofd
te vaak gezongen
klinkt wel leukerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zong vroeger altijd Superfood ipv Sympathy
My time has come, Send shivers down my spine, Body´s aching all the timequote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat ben jij een vies mannetje, meteen weer aan sex denken
Ja, en ik was er als 11-jarige heilig van overtuigd dat Freddie dat zong.quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:
quote:
Wat is er?quote:
Liebchenquote:
Haiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey MD
[..]
Hey Marijke![]()
Het gaat zo zijn gangetje en daar?
Saaiquote:
Hoi liebchenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen![]()
.
Wat fijn.
Hier is het prut![]()
...
Ik wist niet dat je boos werdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Saai
Niet meer zulk aardig weer als eerder op de dag
Bos!quote:
Whehehehe erg fouquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:53 schreef suikertaartje het volgende:
net zelf gelezen in een brief van een huurder: er kwam een man naar beneden, ik denk een Turk (grote neus)
Goed hequote:
Van morgen laatste pijnstiller in genomen, nu nog nergens last van, hoop dat het zo blijft.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiVoel jij je al beter?
Ik ben MOE en ik merk dat ik negatief word van sommige collega's omdat die er heel negatief instaan en ik merk dat ik daar nog vermoeider van word
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:53 schreef suikertaartje het volgende:
net zelf gelezen in een brief van een huurder: er kwam een man naar beneden, ik denk een Turk (grote neus)
Hey Alleenquote:
Hoi S2Bquote:
Ik hoop het ook voor jequote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed he![]()
[..]
Van morgen laatste pijnstiller in genomen, nu nog nergens last van, hoop dat het zo blijft.
*geeft knuff
vermoeid maar komt omdat ik verslapen heb.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
vermoeid maar komt omdat ik verslapen heb.
Dank jequote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi S2B
[..]
Ik hoop het ook voor je
Ik niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:55 schreef summer2bird het volgende:
En? Iemand nog iets bijzonders gedaan vandaag?
Moe, slecht geslapen, en ik zit te piekeren over nouja je weet welquote:
Lieve schat, waarom pieker je erover? Stel dat de stufi wordt afgeschaft, je woont thuis, hebt gespaard en hebt een goed betalende bijbaan. Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Moe, slecht geslapen, en ik zit te piekeren over nouja je weet wel![]()
![]()
![]()
Okee, wat voor paper?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Toets gemaakt en zometeen werken aan mijn paper en daarna leren
Zje?quote:
Een vergelijking m.b.t. de Maya's en omliggende volkeren+ de levenswijze van de Maya's in de preklassieke periode.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, wat voor paper?
Ik ben van de oude stempel (VBO) en echt gestudeerd heb ik niet (2 jaar HBO slechts)
Okee klinkt interessant. Studeer je cultuur of iets van Geschiedenis?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Een vergelijking m.b.t. de Maya's en omliggende volkeren+ de levenswijze van de Maya's in de preklassieke periode.
Oh ja, jij studeerde iets heel interessantsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Een vergelijking m.b.t. de Maya's en omliggende volkeren+ de levenswijze van de Maya's in de preklassieke periode.
Wie weetquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee klinkt interessant. Studeer je cultuur of iets van Geschiedenis?
Haha, ik studeer nog niks. Ik doe alleen de Vavo. Da's Havo maar dan voor mensen boven de 18 en in 2 jaartjes (is minder uren lesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, jij studeerde iets heel interessantsWat studeerde je ook alweer?
nee 25 minuten en dan moet ik van "mijn baas" nog afwassenquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
[..]
Haha, ik studeer nog niks. Ik doe alleen de Vavo. Da's Havo maar dan voor mensen boven de 18 en in 2 jaartjes (is minder uren les)
Mag je bij mij ook wel komen doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee 25 minuten en dan moet ik van "mijn baas" nog afwassen
Hoelang moet je nu dan nog?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
[..]
Haha, ik studeer nog niks. Ik doe alleen de Vavo. Da's Havo maar dan voor mensen boven de 18 en in 2 jaartjes (is minder uren les)
Okeequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
Gaan jullie ook duimen dat Sander misschien mag afzwemmen ??
Ik duim heel hard voor hemquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
Zoontjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Duim...duim....duim....
wie is Sander?
Dat is wel tof, heb een stukje fotografie gehad in mijn opleiding.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
1,5 jaarVolgend jaar examen als het goed gaat dit jaar en dan fotografie studeren
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Duim...duim....duim....
wie is Sander?
nou laat -tje maar weg hoorquote:
Neem maar mee vrijdagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mag je bij mij ook wel komen doen
natuurlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
uiteraard!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
Rest van de brief gelezen, het is 'gewoon' een racistquote:
Welke opleiding als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel tof, heb een stukje fotografie gehad in mijn opleiding.
Nee, dat wordt em niet, heb al genoeg andere zooi die jullie kant opgaatquote:
Whehehehe echt fout dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Rest van de brief gelezen, het is 'gewoon' een racist![]()
Mee eens... ik heb een zwak voor lekkere luchtjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
En sommige mannen ruiken zo lekker dat je bijna meteen van ze houdt
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
En sommige mannen ruiken zo lekker dat je bijna meteen van ze houdt
Mediavormgever in Ede, MBO niveau 4. Dus niet alleen de grafische kant maar ook websites maken, fotografie en film, was heel breed. Waar wil jij gaan studeren?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Welke opleiding als ik vragen mag?
Hoezo misschien?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
Leuk. Ik weet nog niet waar ik ga studerenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mediavormgever in Ede, MBO niveau 4. Dus niet alleen de grafische kant maar ook websites maken, fotografie en film, was heel breed. Waar wil jij gaan studeren?
ja oke maar het is of deze zaterdag of pas 5 maartquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo misschien?![]()
We gaan duimen dat hij OP ZEKER mag afzwemmen en dat ie het nog haalt ook
Vet spannendquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja oke maar het is of deze zaterdag of pas 5 maart
ongeduldige mama
Misschien dat ik in september aan een HBO studie ga beginnenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:12 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Leuk. Ik weet nog niet waar ik ga studerenDuurt nog 1,5 jaartjes
Hij kan het bestquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja oke maar het is of deze zaterdag of pas 5 maart
ongeduldige mama
Woonde je toen op kamers? of reisde je iedere dag op en neer?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mediavormgever in Ede, MBO niveau 4. Dus niet alleen de grafische kant maar ook websites maken, fotografie en film, was heel breed. Waar wil jij gaan studeren?
Op en neer, soms tot grote ergernisquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Woonde je toen op kamers? of reisde je iedere dag op en neer?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
Mee eens... ik heb een zwak voor lekkere luchtjes
Het was ook nog een heule mooie bruinequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja![]()
Maar die had ik vandaag niet, ik had een meneer waarvan ik bijna moest kotsen![]()
* wel.o.k boekt zonnebankquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Het was ook nog een heule mooie bruine
Dat weet ik ook wel, maar de juf moet het ook vindenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien dat ik in september aan een HBO studie ga beginnen
[..]
Hij kan het best
Wat tof Trev, welke?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien dat ik in september aan een HBO studie ga beginnen
[..]
Hij kan het best
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Het was ook nog een heule mooie bruine
ik val op meerdere types hoor, schatquote:
Jij bent goed zoals je bentquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:15 schreef wel.o.k het volgende:
hoewel, zonnebank...
ik ben nu al aardig gaar
Ja kan ik me voorstellen. Mijn broer heeft in Wageningen gewoond en dat was zeker vanaf Geldrop niet altijd leuk om per OV te komen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op en neer, soms tot grote ergernis
op alle leuke lieve en lekkere mannenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik val op meerdere types hoor, schat
Dat is waarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar de juf moet het ook vinden
Welke en waar weet ik nog nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat tof Trev, welke?En mag ik je 1 tip geven?
Doe iets aan je spelling dan
*Zoekt op huizensites in Zwolle en omgevingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Jamaaaar, sommige mensen hebben echt een type en dan houden ze zich er aan ook, dat heb ik helemaaaaaal nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
op alle leuke lieve en lekkere mannen![]()
Ik ook mop
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:17 schreef Bos81 het volgende:
*Zoekt op huizensites in Zwolle en omgeving
Ik zit hier met de syntusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen. Mijn broer heeft in Wageningen gewoond en dat was zeker vanaf Geldrop niet altijd leuk om per OV te komen.
Ik zie hetquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jamaaaar, sommige mensen hebben echt een type en dan houden ze zich er aan ook, dat heb ik helemaaaaaal niet
Pakken wat je pakken kanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woehoequote:
Ja, was niet om gemeen te doen, maar dat is iets wat op het HBO wel heel streng bekeken wordtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar
[..]
Welke en waar weet ik nog niet![]()
Dat is ook een van de punten waarom ik het niet zou doen
Ja hoiquote:
Dat weet ik dus daarom zit ik er ook wel mee, het is gewoon bij mij het hele schrijven verhaal waarom ik ook twijfel. Omdat ik met mijn eindproject op het MBO daar veel moeite mee had.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woehoe![]()
[..]
Ja, was niet om gemeen te doen, maar dat is iets wat op het HBO wel heel streng bekeken wordtDus dan zou ik echt even iets van bijles nemen oid
En op het HBO moet je dat nog meer doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet ik dus daarom zit ik er ook wel mee, het is gewoon bij mij het hele schrijven verhaal waarom ik ook twijfel. Omdat ik met mijn eindproject op het MBO daar veel moeite mee had.
* MPG doet lekker luchtje opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Owquote:
Heey Ollequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:23 schreef Olle. het volgende:
hallo leuke koffieleuters!
alles well hier?
quote:
Hey Olle!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:23 schreef Olle. het volgende:
alles well hier?
Olaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:23 schreef Olle. het volgende:
alles well hier?
Mag ik vragen wat voor meds?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:23 schreef summer2bird het volgende:
Moet mijn ouders nog vertellen dat ik zonder dat zij het wisten ben gaan afbouwen met medicijnen
Geen zin in de komende ruzie
Ja, slet hier, dat weet je nu toch wel?quote:
Daarom twijfel ik er dus aan, als jij het zegt geloof ik hetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En op het HBO moet je dat nog meer doenMaar ik denk zeker dat het te leren is hoor
Hey Ollequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:23 schreef Olle. het volgende:
alles well hier?
Dat is wel minderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:23 schreef summer2bird het volgende:
Moet mijn ouders nog vertellen dat ik zonder dat zij het wisten ben gaan afbouwen met medicijnen
Geen zin in de komende ruzie
Ritalinquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat voor meds?
[..]
Wat voor lekker luchtje?quote:
Hey Olliequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:23 schreef Olle. het volgende:
alles well hier?
haai!quote:
best wel he!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Vast snel een keer
[..]
Hey Olle!!!Dat is lang geleden! Hoe ist? Hoe bevalt de auto?
hi ha hoooi!quote:
hoi lieve dame!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat voor lekker luchtje?
[..]
Hey Ollie
Maar..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat voor meds?
[..]
Ja, slet hier, dat weet je nu toch wel?
Je weet het hequote:
Mwoa. Goed voor de spoorkilometersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen. Mijn broer heeft in Wageningen gewoond en dat was zeker vanaf Geldrop niet altijd leuk om per OV te komen.
En merk je dat dat goed gaat? Want ik denk dat dat het belangrijkste is. Je slikt die meds met een reden, maar als ze niet nodig zijn dan snap ik dat je wilt afbouwen.quote:
Nicequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:25 schreef Olle. het volgende:
[..]
haai!
[..]
best wel he!
jaa hij gaat als een speerEn bevalt me prima!
Nou ik kom hier zo nu en dan nog wel even kijken hoor!
[..]
hi ha hoooi!
Jep, gaat heel goed nu ik afbouw, ik slik ze omdat ik dat al vanaf mij 7de doe, maar heb ze naar mijn gevoel niet meer nodig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En merk je dat dat goed gaat? Want ik denk dat dat het belangrijkste is. Je slikt die meds met een reden, maar als ze niet nodig zijn dan snap ik dat je wilt afbouwen.
gezelligquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
Bijna vrij en heulemaal alleen (met zoonlief) tot 21:00![]()
Gezelligquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
Dan zou ik niet eens een discussie aangaan. Jij voelt je er goed bij en daar gaat het omquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jep, gaat heel goed nu ik afbouw, ik slik ze omdat ik dat al vanaf mij 7de doe, maar heb ze naar mijn gevoel niet meer nodig.
Ja, dat wel ja. Eerst naar Eindhoven, dan naar Utrecht en vandaaruit naar Ede-Wageningen. Toch snel een rit van 2 uur + (incl. wachttijd).quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa. Goed voor de spoorkilometers
Jeujquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
niet teveel verstoppen he?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JeujIk ga zo al wowen
Wil me even verstoppen en gewoon dingen dood maken
Vandaag welquote:
Vergeet je dan niet te eten?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JeujIk ga zo al wowen
Okequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vandaag welMorgen is de realiteit er
Of kom je bij ons eten?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JeujIk ga zo al wowen
Nee, ik eet bami met sate van de appie, die is super lekkerquote:
Liefquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
OkeAls er iets is wat ik voor je kan doen?
Ja en in Ede dan nog de busquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat wel ja. Eerst naar Eindhoven, dan naar Utrecht en vandaaruit naar Ede-Wageningen. Toch snel een rit van 2 uur + (incl. wachttijd).
Heel lief, maar lijkt me niet handigquote:
Vrijdag gaan we knuffelen, desnoods de hele treinreis langquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik eet bami met sate van de appie, die is super lekker![]()
[..]
LiefVrijdag knuffelen
![]()
En het is gewoon even prut, maar komt goed
Morgen mijn CV enzo doen en vacatures zoeken die haalbaar zijn
Want waar ik nu zit is totaal uitzichtloos
HIj had al snel een adres in Ede gevonden en kort daarna in Wageningen zelf. Maar inderdaad ;s weekends was hij vaak hier. PSV en zijn vriendin/vrouw woonde nog in Mierlo. Reizen viel hem dus soms wel zwaar jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en in Ede dan nog de bustoch wel een hele onderneming. Als je dat iedere dag moet doen is de lol er gauw vanaf denk ik.
Hihi, hier wat het vandaag ook al bamiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hihi, hier wat het vandaag ook al bamialleen ik heb het gekookt
Ja!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vrijdag gaan we knuffelen, desnoods de hele treinreis lang![]()
Komt goed meisje, als ik iets kan doen dan zeggen he?
Ik heb een quiche van de jumbo gehaald, ben benieuwd. Heb ook nog een zak van Aviko in de vriezer liggen, maar dat wilde ik morgen doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Wat goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hihi, hier wat het vandaag ook al bamialleen ik heb het gekookt
Doen wequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!Zo tegen je aankruipen en warm en geborgen en liefde
Ik wil dat
Ja, ik hoop het ook, maar ik word er heel erg negatief van... En ik heb een collega die heeeeeeeeel pessimistisch is en dat steekt me gewoon ontzettend aan
Lekker en lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een quiche van de jumbo gehaald, ben benieuwd. Heb ook nog een zak van Aviko in de vriezer liggen, maar dat wilde ik morgen doen.
Wanneer mag ik bij jou komen om te koken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat goedWanneer kook je een keer voor mij?
![]()
Niet echt alleen off coursr, met de kids.quote:
Haiquote:
Okee,quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet echt alleen off coursr, met de kids.
Vrouw is uit eten en naar de bios met vriendin.
Ik ga rijden, tot vanavond!!
Of het was te moeilijk, of erg simpel?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:39 schreef friemelaar het volgende:
Was een herkansing voor een tentamen van 2 uur, van de 13 kwamen er 7 opdraven en de laatste ging na 1 uur alweer weg![]()
Bis Later Koenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet echt alleen off coursr, met de kids.
Vrouw is uit eten en naar de bios met vriendin.
Ik ga rijden, tot vanavond!!
ja druk hierquote:
Nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker en lekkerAl maak ik quiche dan liever zelf
Dat is niet zo heel veel werk, moet alleen lang in de oven
Geen idee, ging over spiegelogie ofzoiets dergelijks dacht ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee,
Tot straks Koen
[..]
Of het was te moeilijk, of erg simpel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Mooi, ook nog steeds op hoog niveau aan het judoën?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:42 schreef Olle. het volgende:
[..]
ja druk hier
maar dat is prima vol te houden hoor!
we gaan lekker door
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Geen idee, ging over spiegelogie ofzoiets dergelijks dacht ikOKee, op die manier (spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dus zo weer opletten of niemand afkijktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:43 schreef friemelaar het volgende:
Mag zodadelijk weer terug voor een tentamen van 18:00 tot 20:30 (of tot iedereen opgesodemieterd is)
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JeujIk ga zo al wowen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus zo weer opletten of niemand afkijkt
Hai KTPquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Dat klinkt niet heel blij.
HoiMarijke
Het is best simpelquote:
*HAK* nu helemaalquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:42 schreef TheFamousMan het volgende:
De week is alweer bijna doormidden
Nee bananen zijn bananenquote:
Ik wil nog een keer dat recept van jou van die ene quichequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is best simpelAls we ooit meeten maak ik wel quiche ja?
![]()
Jij hebt gekke bananenquote:
In dat geval:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Koen![]()
[..]
Hai KTP![]()
Het is ook even niet heel vrolijk, maar komt goed
niks voor mij, ik zal in slaap vallenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
en of ze netjes stilzitten en of ze wel op hun pasfoto lijken enzow, reuze ingewikkeld hoor
Want als ze recht zijn vallen ze omquote:
jij doesjt langquote:
Ik was voor het douchen nog even naar mijn opa en oma geweestquote:
Dat is een van alles en nog wat quichequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer dat recept van jou van die ene quiche
quote:
Nee, bananenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
En die zijn recht: [ afbeelding ]
Jupquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
en wie anders beweerd krijgt een ban aan z'n broek
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
oh oke makkelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is een van alles en nog wat quicheNiet heel moeilijk dus
Gewoon bladerdeeg, eieren, kaas, creme fraiche, spek en paprika en ui en dan een quiche er van maken
Hmmm valt reuze mee, gemiddeld de helft van de kandidaten is van de vrouwelijke kunne en in de leeftijd van 20 - 30 jaarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
niks voor mij, ik zal in slaap vallen
Goed.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lief
Hoe is het met jou vandaag?
Is wel goed, ja. Ik eet het niet zo heel vaak, maar het is best lekker zo nu en dan..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is best simpelAls we ooit meeten maak ik wel quiche ja?
![]()
Nee, een combimagnetron is lastig... Wat je kunt proberen is em heel lang op een wat lagere temp in de oven te zetten, dan kan het ei makkelijker stollen zonder dat er iets zwart wordtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]krom
[..]
oh oke makkelijkmaar mijn quiches worden altijd net niet zo gaar in de combi magnetron
Nee, dat steeltje is duidelijk kromquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dan is het misschien toch wel wat voor mijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hmmm valt reuze mee, gemiddeld de helft van de kandidaten is van de vrouwelijke kunne en in de leeftijd van 20 - 30 jaar, genoeg om op te letten dus ...........................
mja redelijk , maar internationaal stop ik er maar meequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mooi, ook nog steeds op hoog niveau aan het judoën?
Oh ja, je had een kies laten trekken he?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Goed.Alleen nog steeds last van mijn mond, dus ik moet even in de gaten (pun intended
) dat het niet gat ontsteken.
160 graden is zijn laagste stand.. zou moeten lukken toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, een combimagnetron is lastig... Wat je kunt proberen is em heel lang op een wat lagere temp in de oven te zetten, dan kan het ei makkelijker stollen zonder dat er iets zwart wordt
jij doesjt + bent kort omaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik was voor het douchen nog even naar mijn opa en oma geweest
Ja, ik hoop het ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, je had een kies laten trekken he?Hopen dat het snel beter gaat
Wat?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jij doesjt + bent kort oma
nee, dat klopt niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |