Wat is er?quote:
Liebchenquote:
Haiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey MD
[..]
Hey Marijke![]()
Het gaat zo zijn gangetje en daar?
Saaiquote:
Hoi liebchenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen![]()
.
Wat fijn.
Hier is het prut![]()
...
Ik wist niet dat je boos werdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Saai
Niet meer zulk aardig weer als eerder op de dag
Bos!quote:
Whehehehe erg fouquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:53 schreef suikertaartje het volgende:
net zelf gelezen in een brief van een huurder: er kwam een man naar beneden, ik denk een Turk (grote neus)
Goed hequote:
Van morgen laatste pijnstiller in genomen, nu nog nergens last van, hoop dat het zo blijft.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiVoel jij je al beter?
Ik ben MOE en ik merk dat ik negatief word van sommige collega's omdat die er heel negatief instaan en ik merk dat ik daar nog vermoeider van word
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:53 schreef suikertaartje het volgende:
net zelf gelezen in een brief van een huurder: er kwam een man naar beneden, ik denk een Turk (grote neus)
Hey Alleenquote:
Hoi S2Bquote:
Ik hoop het ook voor jequote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed he![]()
[..]
Van morgen laatste pijnstiller in genomen, nu nog nergens last van, hoop dat het zo blijft.
*geeft knuff
vermoeid maar komt omdat ik verslapen heb.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
vermoeid maar komt omdat ik verslapen heb.
Dank jequote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi S2B
[..]
Ik hoop het ook voor je
Ik niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:55 schreef summer2bird het volgende:
En? Iemand nog iets bijzonders gedaan vandaag?
Moe, slecht geslapen, en ik zit te piekeren over nouja je weet welquote:
Lieve schat, waarom pieker je erover? Stel dat de stufi wordt afgeschaft, je woont thuis, hebt gespaard en hebt een goed betalende bijbaan. Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Moe, slecht geslapen, en ik zit te piekeren over nouja je weet wel![]()
![]()
![]()
Okee, wat voor paper?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Toets gemaakt en zometeen werken aan mijn paper en daarna leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |