Niet echt alleen off coursr, met de kids.quote:
Haiquote:
Okee,quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet echt alleen off coursr, met de kids.
Vrouw is uit eten en naar de bios met vriendin.
Ik ga rijden, tot vanavond!!
Of het was te moeilijk, of erg simpel?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:39 schreef friemelaar het volgende:
Was een herkansing voor een tentamen van 2 uur, van de 13 kwamen er 7 opdraven en de laatste ging na 1 uur alweer weg![]()
Bis Later Koenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet echt alleen off coursr, met de kids.
Vrouw is uit eten en naar de bios met vriendin.
Ik ga rijden, tot vanavond!!
ja druk hierquote:
Nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker en lekkerAl maak ik quiche dan liever zelf
Dat is niet zo heel veel werk, moet alleen lang in de oven
Geen idee, ging over spiegelogie ofzoiets dergelijks dacht ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee,
Tot straks Koen
[..]
Of het was te moeilijk, of erg simpel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Mooi, ook nog steeds op hoog niveau aan het judoën?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:42 schreef Olle. het volgende:
[..]
ja druk hier
maar dat is prima vol te houden hoor!
we gaan lekker door
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Geen idee, ging over spiegelogie ofzoiets dergelijks dacht ikOKee, op die manier (spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dus zo weer opletten of niemand afkijktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:43 schreef friemelaar het volgende:
Mag zodadelijk weer terug voor een tentamen van 18:00 tot 20:30 (of tot iedereen opgesodemieterd is)
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JeujIk ga zo al wowen
Wil me even verstoppen en gewoon dingen dood maken
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus zo weer opletten of niemand afkijkt
Hai KTPquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Dat klinkt niet heel blij.
HoiMarijke
Het is best simpelquote:
*HAK* nu helemaalquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:42 schreef TheFamousMan het volgende:
De week is alweer bijna doormidden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |