Mag ik vragen wat voor meds?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:23 schreef summer2bird het volgende:
Moet mijn ouders nog vertellen dat ik zonder dat zij het wisten ben gaan afbouwen met medicijnen
Geen zin in de komende ruzie
Ja, slet hier, dat weet je nu toch wel?quote:
Daarom twijfel ik er dus aan, als jij het zegt geloof ik hetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En op het HBO moet je dat nog meer doenMaar ik denk zeker dat het te leren is hoor
Hey Ollequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:23 schreef Olle. het volgende:
hallo leuke koffieleuters!
alles well hier?
Dat is wel minderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:23 schreef summer2bird het volgende:
Moet mijn ouders nog vertellen dat ik zonder dat zij het wisten ben gaan afbouwen met medicijnen
Geen zin in de komende ruzie
Ritalinquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat voor meds?
[..]
Wat voor lekker luchtje?quote:
Hey Olliequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:23 schreef Olle. het volgende:
hallo leuke koffieleuters!
alles well hier?
haai!quote:
best wel he!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Vast snel een keer
[..]
Hey Olle!!!Dat is lang geleden! Hoe ist? Hoe bevalt de auto?
hi ha hoooi!quote:
hoi lieve dame!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat voor lekker luchtje?
[..]
Hey Ollie
Maar..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat voor meds?
[..]
Ja, slet hier, dat weet je nu toch wel?
Je weet het hequote:
Mwoa. Goed voor de spoorkilometersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen. Mijn broer heeft in Wageningen gewoond en dat was zeker vanaf Geldrop niet altijd leuk om per OV te komen.
En merk je dat dat goed gaat? Want ik denk dat dat het belangrijkste is. Je slikt die meds met een reden, maar als ze niet nodig zijn dan snap ik dat je wilt afbouwen.quote:
Nicequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:25 schreef Olle. het volgende:
[..]
haai!
[..]
best wel he!
jaa hij gaat als een speerEn bevalt me prima!
Nou ik kom hier zo nu en dan nog wel even kijken hoor!
[..]
hi ha hoooi!
Jep, gaat heel goed nu ik afbouw, ik slik ze omdat ik dat al vanaf mij 7de doe, maar heb ze naar mijn gevoel niet meer nodig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En merk je dat dat goed gaat? Want ik denk dat dat het belangrijkste is. Je slikt die meds met een reden, maar als ze niet nodig zijn dan snap ik dat je wilt afbouwen.
gezelligquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
Bijna vrij en heulemaal alleen (met zoonlief) tot 21:00![]()
Gezelligquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
Dan zou ik niet eens een discussie aangaan. Jij voelt je er goed bij en daar gaat het omquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jep, gaat heel goed nu ik afbouw, ik slik ze omdat ik dat al vanaf mij 7de doe, maar heb ze naar mijn gevoel niet meer nodig.
Ja, dat wel ja. Eerst naar Eindhoven, dan naar Utrecht en vandaaruit naar Ede-Wageningen. Toch snel een rit van 2 uur + (incl. wachttijd).quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa. Goed voor de spoorkilometers
Jeujquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
niet teveel verstoppen he?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JeujIk ga zo al wowen
Wil me even verstoppen en gewoon dingen dood maken
Vandaag welquote:
Vergeet je dan niet te eten?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JeujIk ga zo al wowen
Okequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vandaag welMorgen is de realiteit er
Of kom je bij ons eten?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JeujIk ga zo al wowen
Nee, ik eet bami met sate van de appie, die is super lekkerquote:
Liefquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
OkeAls er iets is wat ik voor je kan doen?
Ja en in Ede dan nog de busquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat wel ja. Eerst naar Eindhoven, dan naar Utrecht en vandaaruit naar Ede-Wageningen. Toch snel een rit van 2 uur + (incl. wachttijd).
Heel lief, maar lijkt me niet handigquote:
Vrijdag gaan we knuffelen, desnoods de hele treinreis langquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik eet bami met sate van de appie, die is super lekker![]()
[..]
LiefVrijdag knuffelen
![]()
En het is gewoon even prut, maar komt goed
Morgen mijn CV enzo doen en vacatures zoeken die haalbaar zijn
Want waar ik nu zit is totaal uitzichtloos
HIj had al snel een adres in Ede gevonden en kort daarna in Wageningen zelf. Maar inderdaad ;s weekends was hij vaak hier. PSV en zijn vriendin/vrouw woonde nog in Mierlo. Reizen viel hem dus soms wel zwaar jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en in Ede dan nog de bustoch wel een hele onderneming. Als je dat iedere dag moet doen is de lol er gauw vanaf denk ik.
Hihi, hier wat het vandaag ook al bamiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hihi, hier wat het vandaag ook al bamialleen ik heb het gekookt
Ja!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vrijdag gaan we knuffelen, desnoods de hele treinreis lang![]()
Komt goed meisje, als ik iets kan doen dan zeggen he?
Ik heb een quiche van de jumbo gehaald, ben benieuwd. Heb ook nog een zak van Aviko in de vriezer liggen, maar dat wilde ik morgen doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Wat goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hihi, hier wat het vandaag ook al bamialleen ik heb het gekookt
Doen wequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!Zo tegen je aankruipen en warm en geborgen en liefde
Ik wil dat
Ja, ik hoop het ook, maar ik word er heel erg negatief van... En ik heb een collega die heeeeeeeeel pessimistisch is en dat steekt me gewoon ontzettend aan
Lekker en lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een quiche van de jumbo gehaald, ben benieuwd. Heb ook nog een zak van Aviko in de vriezer liggen, maar dat wilde ik morgen doen.
Wanneer mag ik bij jou komen om te koken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat goedWanneer kook je een keer voor mij?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |