op alle leuke lieve en lekkere mannenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik val op meerdere types hoor, schat
Dat is waarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar de juf moet het ook vinden
Welke en waar weet ik nog nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat tof Trev, welke?En mag ik je 1 tip geven?
Doe iets aan je spelling dan
*Zoekt op huizensites in Zwolle en omgevingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Jamaaaar, sommige mensen hebben echt een type en dan houden ze zich er aan ook, dat heb ik helemaaaaaal nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
op alle leuke lieve en lekkere mannen![]()
Ik ook mop
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:17 schreef Bos81 het volgende:
*Zoekt op huizensites in Zwolle en omgeving
Ik zit hier met de syntusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen. Mijn broer heeft in Wageningen gewoond en dat was zeker vanaf Geldrop niet altijd leuk om per OV te komen.
Ik zie hetquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jamaaaar, sommige mensen hebben echt een type en dan houden ze zich er aan ook, dat heb ik helemaaaaaal niet
Pakken wat je pakken kanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woehoequote:
Ja, was niet om gemeen te doen, maar dat is iets wat op het HBO wel heel streng bekeken wordtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar
[..]
Welke en waar weet ik nog niet![]()
Dat is ook een van de punten waarom ik het niet zou doen
Ja hoiquote:
Dat weet ik dus daarom zit ik er ook wel mee, het is gewoon bij mij het hele schrijven verhaal waarom ik ook twijfel. Omdat ik met mijn eindproject op het MBO daar veel moeite mee had.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woehoe![]()
[..]
Ja, was niet om gemeen te doen, maar dat is iets wat op het HBO wel heel streng bekeken wordtDus dan zou ik echt even iets van bijles nemen oid
En op het HBO moet je dat nog meer doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet ik dus daarom zit ik er ook wel mee, het is gewoon bij mij het hele schrijven verhaal waarom ik ook twijfel. Omdat ik met mijn eindproject op het MBO daar veel moeite mee had.
* MPG doet lekker luchtje opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Owquote:
Heey Ollequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:23 schreef Olle. het volgende:
hallo leuke koffieleuters!
alles well hier?
quote:
Hey Olle!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:23 schreef Olle. het volgende:
alles well hier?
Olaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:23 schreef Olle. het volgende: