Rest van de brief gelezen, het is 'gewoon' een racistquote:
Welke opleiding als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel tof, heb een stukje fotografie gehad in mijn opleiding.
Nee, dat wordt em niet, heb al genoeg andere zooi die jullie kant opgaatquote:
Whehehehe echt fout dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Rest van de brief gelezen, het is 'gewoon' een racist![]()
Mee eens... ik heb een zwak voor lekkere luchtjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
En sommige mannen ruiken zo lekker dat je bijna meteen van ze houdt
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
En sommige mannen ruiken zo lekker dat je bijna meteen van ze houdt
Mediavormgever in Ede, MBO niveau 4. Dus niet alleen de grafische kant maar ook websites maken, fotografie en film, was heel breed. Waar wil jij gaan studeren?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Welke opleiding als ik vragen mag?
Hoezo misschien?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
Gaan jullie ook duimen dat Sander misschien mag afzwemmen ??
Leuk. Ik weet nog niet waar ik ga studerenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mediavormgever in Ede, MBO niveau 4. Dus niet alleen de grafische kant maar ook websites maken, fotografie en film, was heel breed. Waar wil jij gaan studeren?
ja oke maar het is of deze zaterdag of pas 5 maartquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo misschien?![]()
We gaan duimen dat hij OP ZEKER mag afzwemmen en dat ie het nog haalt ook
Vet spannendquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja oke maar het is of deze zaterdag of pas 5 maart
ongeduldige mama
Misschien dat ik in september aan een HBO studie ga beginnenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:12 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Leuk. Ik weet nog niet waar ik ga studerenDuurt nog 1,5 jaartjes
Hij kan het bestquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja oke maar het is of deze zaterdag of pas 5 maart
ongeduldige mama
Woonde je toen op kamers? of reisde je iedere dag op en neer?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mediavormgever in Ede, MBO niveau 4. Dus niet alleen de grafische kant maar ook websites maken, fotografie en film, was heel breed. Waar wil jij gaan studeren?
Op en neer, soms tot grote ergernisquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Woonde je toen op kamers? of reisde je iedere dag op en neer?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
Mee eens... ik heb een zwak voor lekkere luchtjes
Het was ook nog een heule mooie bruinequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja![]()
Maar die had ik vandaag niet, ik had een meneer waarvan ik bijna moest kotsen![]()
* wel.o.k boekt zonnebankquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Het was ook nog een heule mooie bruine
Dat weet ik ook wel, maar de juf moet het ook vindenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien dat ik in september aan een HBO studie ga beginnen
[..]
Hij kan het best
Wat tof Trev, welke?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien dat ik in september aan een HBO studie ga beginnen
[..]
Hij kan het best
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Het was ook nog een heule mooie bruine
ik val op meerdere types hoor, schatquote:
Jij bent goed zoals je bentquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:15 schreef wel.o.k het volgende:
hoewel, zonnebank...
ik ben nu al aardig gaar
Ja kan ik me voorstellen. Mijn broer heeft in Wageningen gewoond en dat was zeker vanaf Geldrop niet altijd leuk om per OV te komen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op en neer, soms tot grote ergernis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |