Zje?quote:
Een vergelijking m.b.t. de Maya's en omliggende volkeren+ de levenswijze van de Maya's in de preklassieke periode.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, wat voor paper?
Ik ben van de oude stempel (VBO) en echt gestudeerd heb ik niet (2 jaar HBO slechts)
Okee klinkt interessant. Studeer je cultuur of iets van Geschiedenis?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Een vergelijking m.b.t. de Maya's en omliggende volkeren+ de levenswijze van de Maya's in de preklassieke periode.
Oh ja, jij studeerde iets heel interessantsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Een vergelijking m.b.t. de Maya's en omliggende volkeren+ de levenswijze van de Maya's in de preklassieke periode.
Wie weetquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee klinkt interessant. Studeer je cultuur of iets van Geschiedenis?
Haha, ik studeer nog niks. Ik doe alleen de Vavo. Da's Havo maar dan voor mensen boven de 18 en in 2 jaartjes (is minder uren lesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, jij studeerde iets heel interessantsWat studeerde je ook alweer?
nee 25 minuten en dan moet ik van "mijn baas" nog afwassenquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
[..]
Haha, ik studeer nog niks. Ik doe alleen de Vavo. Da's Havo maar dan voor mensen boven de 18 en in 2 jaartjes (is minder uren les)
Mag je bij mij ook wel komen doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee 25 minuten en dan moet ik van "mijn baas" nog afwassen
Hoelang moet je nu dan nog?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
[..]
Haha, ik studeer nog niks. Ik doe alleen de Vavo. Da's Havo maar dan voor mensen boven de 18 en in 2 jaartjes (is minder uren les)
Okeequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
Gaan jullie ook duimen dat Sander misschien mag afzwemmen ??
Ik duim heel hard voor hemquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
Zoontjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Duim...duim....duim....
wie is Sander?
Dat is wel tof, heb een stukje fotografie gehad in mijn opleiding.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
1,5 jaarVolgend jaar examen als het goed gaat dit jaar en dan fotografie studeren
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Duim...duim....duim....
wie is Sander?
nou laat -tje maar weg hoorquote:
Neem maar mee vrijdagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mag je bij mij ook wel komen doen
natuurlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
uiteraard!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |