Nee bananen zijn bananenquote:
Ik wil nog een keer dat recept van jou van die ene quichequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is best simpelAls we ooit meeten maak ik wel quiche ja?
![]()
Jij hebt gekke bananenquote:
In dat geval:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Koen![]()
[..]
Hai KTP![]()
Het is ook even niet heel vrolijk, maar komt goed
niks voor mij, ik zal in slaap vallenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
en of ze netjes stilzitten en of ze wel op hun pasfoto lijken enzow, reuze ingewikkeld hoor
Want als ze recht zijn vallen ze omquote:
jij doesjt langquote:
Ik was voor het douchen nog even naar mijn opa en oma geweestquote:
Dat is een van alles en nog wat quichequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer dat recept van jou van die ene quiche
quote:
Nee, bananenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
En die zijn recht: [ afbeelding ]
Jupquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
en wie anders beweerd krijgt een ban aan z'n broek
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
oh oke makkelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is een van alles en nog wat quicheNiet heel moeilijk dus
Gewoon bladerdeeg, eieren, kaas, creme fraiche, spek en paprika en ui en dan een quiche er van maken
Hmmm valt reuze mee, gemiddeld de helft van de kandidaten is van de vrouwelijke kunne en in de leeftijd van 20 - 30 jaarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
niks voor mij, ik zal in slaap vallen
Goed.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lief
Hoe is het met jou vandaag?
Is wel goed, ja. Ik eet het niet zo heel vaak, maar het is best lekker zo nu en dan..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is best simpelAls we ooit meeten maak ik wel quiche ja?
![]()
Nee, een combimagnetron is lastig... Wat je kunt proberen is em heel lang op een wat lagere temp in de oven te zetten, dan kan het ei makkelijker stollen zonder dat er iets zwart wordtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]krom
[..]
oh oke makkelijkmaar mijn quiches worden altijd net niet zo gaar in de combi magnetron
Nee, dat steeltje is duidelijk kromquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dan is het misschien toch wel wat voor mijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hmmm valt reuze mee, gemiddeld de helft van de kandidaten is van de vrouwelijke kunne en in de leeftijd van 20 - 30 jaar, genoeg om op te letten dus ...........................
mja redelijk , maar internationaal stop ik er maar meequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mooi, ook nog steeds op hoog niveau aan het judoën?
Oh ja, je had een kies laten trekken he?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Goed.Alleen nog steeds last van mijn mond, dus ik moet even in de gaten (pun intended
) dat het niet gat ontsteken.
160 graden is zijn laagste stand.. zou moeten lukken toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, een combimagnetron is lastig... Wat je kunt proberen is em heel lang op een wat lagere temp in de oven te zetten, dan kan het ei makkelijker stollen zonder dat er iets zwart wordt
jij doesjt + bent kort omaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik was voor het douchen nog even naar mijn opa en oma geweest
Ja, ik hoop het ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, je had een kies laten trekken he?Hopen dat het snel beter gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |