Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
shht, ik ben incognitoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:42 schreef RockNijntje het volgende:
Hoorde ik daar nou TFM?![]()
Hoiiiiiiii![]()
![]()
bij rechten kan er niks aan het diploma ontleed worden..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ja, weer in de proefversie, bij rechten is het al een definitieve versie.
Kloarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:44 schreef Trevland het volgende:
OP en Wiki Doen
[..]
Die heb je dus ook nog
Ik dank uquote:
quote:
Hoe kan een betaversie nou de verbeterde versie zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
In de betastudie leer je al de verbeterde versie, terwijl rechten aanmodderd met de oude methode.
Taalkundige ontleding kan altijdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bij rechten kan er niks aan het diploma ontleed worden..
DIE rechten staan namelijk in het curriculum..
mét slagroom?quote:
Dit gedicht zou een stuk krachtiger geweest zijn als het de 1e reactie was i.p.v de 12equote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:48 schreef TheFamousMan het volgende:
FiPo,
ik voel de euforie in m'n borst,
ik voel de overwinning,
de energie,
de trots,
de macht,
de power,
ik ben het
Neuhquote:
quote:
wordt ik?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NeuhWordt ik dik van
![]()
(denk ik
)
Kind je bent 14 dus stel je niet zo aan en met slagroomquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NeuhWordt ik dik van
![]()
(denk ik
)
Owja, én dat dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kind je bent 14 dus stel je niet zo aan en met slagroom
Zodra ik klaar ben, was geen geld meer overquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:50 schreef Toekito het volgende:
Kan ik op kosten van de BarMucks B.V. ook een studie volgen?
maar ik hád de FiPoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit gedicht zou een stuk krachtiger geweest zijn als het de 1e reactie was i.p.v de 12e
quote:
Okeequote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kind je bent 14 dus stel je niet zo aan en met slagroom
Zou je willenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NeuhWordt ik dik van
![]()
(denk ik
)
WAT, mogen Bar en Muck dat niet bepalen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zodra ik klaar ben, was geen geld meer over
Ik wil niet dik wordenquote:
Probeer dat eens op de frontpage... aaaaaah... toe....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Probeer dat eens op de frontpage... aaaaaah... toe....mag ik dat ook doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Probeer dat eens op de frontpage... aaaaaah... toe....machtsmisbruikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Dat heb ik ook!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
waarom staan er steeds die ruitjes met een vraagteken in sommige woorden?
Gevalletje wie het eerst komt wie het eerst maaltquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
WAT, mogen Bar en Muck dat niet bepalen?
Dat was de autocorrect van mn telefoonquote:
Smoesjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was de autocorrect van mn telefoon![]()
![]()
![]()
.
Dit ook?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was de autocorrect van mn telefoon![]()
![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
In de betastudie leer je al de verbeterde versie, terwijl rechten aanmodderd met de oude methode.
Daar staat een T .quote:
jij weet niet wat Muck en ik zoal doen!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gevalletje wie het eerst komt wie het eerst maalt![]()
Ze hebben je wiet-plantage ontdektquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Whut,
politie groepje van 6 fiets-agenten fietsen langs m'n huis, fiets vierdaagse ofzo?
alleen op de verkeerde plaats zekerquote:
En jij weet niet wat Muck en Trev zoal doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij weet niet wat Muck en ik zoal doen!
Geen commentaar.quote:
snel, eet het op!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze hebben je wiet-plantage ontdekt
Wil ik dat wel weten?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij weet niet wat Muck en ik zoal doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |