Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Hoiiiquote:
Fleshquote:
quote:
Gfquote:
Marijkkquote:
Dat verklaard waarom je door het slotje gingquote:
Speciaal voor jouquote:
Daar vielen meer mensen over ja klopt, maar mij stoort het niet, ze hebben de verhaallijn een frisse make-over gegeven en het is even wennen maar de storyline is goed uitgewerkt voor een schietspelquote:
Heb je een lekkere vrije dag gehad?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoiii![]()
[..]
Flesh![]()
[..]
[..]
Gf![]()
[..]
Marijkk![]()
![]()
mobiele layoutquote:Op maandag 24 januari 2011 18:28 schreef Pheno het volgende:
Eens kijken of die mobiele layout wel wat zegt als een topic vol is...
Misschien toch maar eens halenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:32 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi Enfermera trouwens
[..]
Daar vielen meer mensen over ja klopt, maar mij stoort het niet, ze hebben de verhaallijn een frisse make-over gegeven en het is even wennen maar de storyline is goed uitgewerkt voor een schietspel.
quote:
Siewosie is heel dat Bond-gebeuren 1 grote fictie. Dus dan kan je hoog en laag springen over "kloppen" of niet, met realiteit heeft het in elk geval niets te makenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:32 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi Enfermera trouwens
[..]
Daar vielen meer mensen over ja klopt, maar mij stoort het niet, ze hebben de verhaallijn een frisse make-over gegeven en het is even wennen maar de storyline is goed uitgewerkt voor een schietspel.
Wat dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:31 schreef Trevland het volgende:
Oh mijn ma![]()
*insert smiley die zijn haren uit trekt
Hey bongquote:Op maandag 24 januari 2011 18:32 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi Enfermera trouwens
[..]
Jaaa, heerlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je een lekkere vrije dag gehad?
Hey meis!quote:
Muck is de moeilijkste nietquote:Op maandag 24 januari 2011 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woei![]()
+
Hahahaha, nee joh, jij hebt Muck
Gewoon meer het feit dat ik Daniel Graig geen bond vindquote:Op maandag 24 januari 2011 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Siewosie is heel dat Bond-gebeuren 1 grote fictie. Dus dan kan je hoog en laag springen over "kloppen" of niet, met realiteit heeft het in elk geval niets te maken
Nee, ik keek met mijn neus, hij doet t wel weer, maar het is lastig te zien.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat verklaard waarom je door het slotje ging
Je kan nog even wachten want straks komt Mario Sports mix uit en die schijnt wel oke te zijn, daarnaa nog een megaknaller (The Counduit 2) dus zie maarquote:
Scherp +1!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Siewosie is heel dat Bond-gebeuren 1 grote fictie. Dus dan kan je hoog en laag springen over "kloppen" of niet, met realiteit heeft het in elk geval niets te maken
Goed zoquote:Op maandag 24 januari 2011 18:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat dan?![]()
[..]
Hey bong![]()
[..]
Jaaa, heerlijkWel heel goed van mezelf naar de fysio gegaan terwijl ik totaal geen zin had om mn oefeningen te doen
![]()
En lekker gegeten net, ga zo eens een filmpje uitzoeken voor vanaaf![]()
Hoe was jouw dag? Lekker gewerkt?
[..]
Hey meis!Ook een fijne dag gehad?
Ohquote:Op maandag 24 januari 2011 18:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet echt![]()
maar de dag is bijna om
Mijn wereldbeeld, wat doe je?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet je je neus een blindegeleidehond gevenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik keek met mijn neus, hij doet t wel weer, maar het is lastig te zien.
Dan maar de N64 weer aanslingerenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je kan nog even wachten want straks komt Mario Sports mix uit en die schijnt wel oke te zijn, daarnaa nog een megaknaller (The Counduit 2) dus zie maarOpzich is het geen miskoop maar het spel vertoond soms vastlopers (harde lockups), vooral online dus het is zeker geen N64 kwaliteit van Rare
Neuh.. Ik ga eens kijken wat we nog hebben staan, misschien The Cove nog een keertje.. Heb vandaag The Matrix Trilogy zitten kijkenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Scherp +1!
[..]
Goed zo![]()
lekker filmpje kijkenAl enig idee wat je gaat kijken?
Nee, ik had niet helemaal mijn dag, maar morgen een nieuwe poging
quote:
Die hard: With a vengeance op tv, wat wil je nou nog meer?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Neuh.. Ik ga eens kijken wat we nog hebben staan, misschien The Cove nog een keertje.. Heb vandaag The Matrix Trilogy zitten kijken![]()
Anders download ik wat
He bah, vervelend!Allemaal een ouderwetse baal-maandag dus?
![]()
Ik niet, voel me giga opgewektquote:Op maandag 24 januari 2011 18:36 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Conduit, was dat niet die onrail-shooter? Kirby komt zo uit op de wii. Eindelijk verder spelen, ik vond die zo tof met die nieuwe stijlquote:Op maandag 24 januari 2011 18:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je kan nog even wachten want straks komt Mario Sports mix uit en die schijnt wel oke te zijn, daarnaa nog een megaknaller (The Counduit 2) dus zie maarOpzich is het geen miskoop maar het spel vertoont soms vastlopers (harde lockups), vooral online dus het is zeker geen N64 kwaliteit van Rare
Veel plezier in elk gevalquote:Op maandag 24 januari 2011 18:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Neuh.. Ik ga eens kijken wat we nog hebben staan, misschien The Cove nog een keertje.. Heb vandaag The Matrix Trilogy zitten kijken![]()
Anders download ik wat
![]()
Ik ben geen hondenmensquote:Op maandag 24 januari 2011 18:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je je neus een blindegeleidehond geven
School is echt de redenquote:
Nee, is gewoon een FPS ala HALO (Scifi shooter)quote:Op maandag 24 januari 2011 18:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Conduit, was dat niet die onrail-shooter? Kirby komt zo uit op de wii. Eindelijk verder spelen, ik vond die zo tof met die nieuwe stijl
gewoon een baaldag... ouderwets kutquote:Op maandag 24 januari 2011 18:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh![]()
Wat dan?
Haha ja, al snel weer nieuwe ronden & nieuwe kansen![]()
Cool gedaan welquote:
Een leuke film misschien?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die hard: With a vengeance op tv, wat wil je nou nog meer?
Ik vind timelapse filmpjes altijd zo koel gemaaktquote:Op maandag 24 januari 2011 18:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Cool gedaan welJammer van de muziekjes
Oh dan is dead space 2 tig keer tofferquote:Op maandag 24 januari 2011 18:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, is gewoon een FPS ala HALO (Scifi shooter)
Whoehoe KIRBYquote:Op maandag 24 januari 2011 18:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Conduit, was dat niet die onrail-shooter? Kirby komt zo uit op de wii. Eindelijk verder spelen, ik vond die zo tof met die nieuwe stijl
Dag? Ja, hier wel. Even wachten op het ontbijt in de eetkamer, dus dan ga je maar wat internetten.quote:
D-space heb ik ook gespeeld, zeer mooie ervaring maar omdat het on-rails is ben je hem na 2x uitspelen wel zatquote:Op maandag 24 januari 2011 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh dan is dead space 2 tig keer tofferdie producer zat met een glimlach te kijken hoe we bezig waren van alles naar de troep te schieten. Spelontwikkelaars, maniakken zijn het!
Beter dan over school!quote:
Echt welquote:
ja maar ik ben aan het werk, nou mis ik alle roddels.quote:
Wat is er in Moskou?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:43 schreef Toekito het volgende:
MPG stuur eens mensen naar FP want Moskou bericht verdiend een update
Dan zetten we die wel voor jou in een samenvattingquote:Op maandag 24 januari 2011 18:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja maar ik ben aan het werk, nou mis ik alle roddels.
Belangrijke roddels PM ik welquote:Op maandag 24 januari 2011 18:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja maar ik ben aan het werk, nou mis ik alle roddels.
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is er in Moskou?Toch geen Ladafabriek gesloten he?
Buuuuuuuhhhh!!!quote:
Die van de wii was idd onrail he? Mja, de wii doe ik alleen voor de exclusives, mario, donkey, zelda, kirby. De ande koop ik wel voor de graphics. En bij ds2 krijg je de opgepoetste wii-versie, dus dan heb ik die alsnog.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
D-space heb ik ook gespeeld, zeer mooie ervaring maar omdat het on-rails is ben je hem na 2x uitspelen wel zat
En heb je nog leuke roddels?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Belangrijke roddels PM ik wel
Was idd voor de Wii, heb geen andere consolequote:Op maandag 24 januari 2011 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die van de wii was idd onrail he? Mja, de wii doe ik alleen voor de exclusives, mario, donkey, zelda, kirby. De ande koop ik wel voor de graphics. En bij ds2 krijg je de opgepoetste wii-versie, dus dan heb ik die alsnog.
Ik ben een goedkope hoerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Lekkerquote:
quote:
Ik heb wat tegen shooters met zo'n wii-mote. Idem met de sony move, het werkt gewoon niet lekker voor me. Geen idee waarom niet. Gewenning misschien?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was idd voor de Wii, heb geen andere console
Had afgelopen weekend ook bami gegeten thuis bij mijn pa, heerlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 18:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Ik had nog bami van gisteren over en daar heb ik nog even een eitje bij gebakken.
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben een goedkope hoerEcht nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouquote:Op maandag 24 januari 2011 18:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die hard: With a vengeance op tv, wat wil je nou nog meer?
quote:
Thanks! Haha jaquote:Op maandag 24 januari 2011 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier in elk geval
Tofkeanu reeves
Ja, het was gewoon maandag![]()
Ahquote:Op maandag 24 januari 2011 18:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon een baaldag... ouderwets kut
Ik had gewoon van de Chinees.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Had afgelopen weekend ook bami gegeten thuis bij mijn pa, heerlijk.
Eiquote:Op maandag 24 januari 2011 18:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Ik had nog bami van gisteren over en daar heb ik nog even een eitje bij gebakken.
Shooters horen toch thuis op een PC vind ik, speelt gewoon het fijnst naar mijn mening.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb wat tegen shooters met zo'n wii-mote. Idem met de sony move, het werkt gewoon niet lekker voor me. Geen idee waarom niet. Gewenning misschien?
Ah well, maart de 3ds, dus ik doe even rustig aan met games. Ik zie wel wat ik ga reviewen, maar kopen zal ik even niet doen. Hopelijk mortal kombat en marvel vs capcom ook in maart, dus dat wordt een dure maand
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt nietHeul wel, ik doe het gratisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Heul wel, ik doe het gratisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Hoe vroeg is het daar nou dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:50 schreef Pheno het volgende:
Echt, er is nog een ander stelletje hier, en natuurlijk de gastheer en vrouw maar iedeen slaapt nog. En het is zo lekker in het opkomende zonnetje. Stelletje lamme takken.
Hoe vroeg is het nu bij jou dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:50 schreef Pheno het volgende:
Echt, er is nog een ander stelletje hier, en natuurlijk de gastheer en vrouw maar iedeen slaapt nog. En het is zo lekker in het opkomende zonnetje. Stelletje lamme takken.
Ja.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Zonder ham alstublieft en met een nog lodderig eitjequote:Op maandag 24 januari 2011 18:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja.![]()
Wat ik ook heerlijk vind: uitsmijter met ham en kaas.
Mjamquote:Op maandag 24 januari 2011 18:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja.![]()
Wat ik ook heerlijk vind: uitsmijter met ham en kaas.
Nee, het ei moet wel gaar zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zonder ham alstublieft en met een nog lodderig eitje
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Inderdaadquote:Op maandag 24 januari 2011 18:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, het ei moet wel gaar zijn.
He pst meisje meisje, fiets kopuh?quote:
Ik heb al een fietsquote:Op maandag 24 januari 2011 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He pst meisje meisje, fiets kopuh?
Nee, heerlijk drillerig eiquote:Op maandag 24 januari 2011 18:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, het ei moet wel gaar zijn.
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Voor mannen ja. Explosies enzo vind ik wel geinig, maar dat is niet het hoofdpunt waar ik voor ga in een film.quote:
12 uur later dan bij julliequote:
Jij voelt je aangesproken als ze 'meisje' roepen?quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, heerlijk drillerig ei![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He pst meisje meisje, fiets kopuh?
moeilijk he? gewoon antwoord geven.. rekenen enzoquote:
Dat dusquote:Op maandag 24 januari 2011 18:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Voor mannen ja. Explosies enzo vind ik wel geinig, maar dat is niet het hoofdpunt waar ik voor ga in een film.
Wat ben jij dan vroeg opquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij voelt je aangesproken als ze 'meisje' roepen?![]()
Jij leeft in de toekomst!!quote:
Mooie tijd om wakker te zijnquote:
Soms welquote:Op maandag 24 januari 2011 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij voelt je aangesproken als ze 'meisje' roepen?![]()
Eui jaquote:Op maandag 24 januari 2011 18:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jij leeft in de toekomst!!Bij jou is het al 25 januari
Ohhhh, zeg dat dan gewoonquote:Op maandag 24 januari 2011 18:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Niet op de capuchonberber-manier.
![]()
Op deze manier:![]()
![]()
Ojeequote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, heerlijk drillerig ei![]()
[..]
Some freaky shit dudequote:Op maandag 24 januari 2011 18:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
komt er van met al die vrouwlui hier in huisquote:Op maandag 24 januari 2011 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OjeeDaar moet je toch aan gaan werken dan
quote:
Dat zeg ik toch. Of moet ik echt uitgebreid vertellen dat ik je aan je haren naar de slaapkamer sleep...quote:
Ghehequote:Op maandag 24 januari 2011 18:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
Wat ben jij dan vroeg op
[..]
Powned
Vrouwlui?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
komt er van met al die vrouwlui hier in huis
He, ze mogen wel wat moeite doen!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moeilijk he? gewoon antwoord geven.. rekenen enzo
Nee hoor, ik laat gewoon de pan wat langer op het vuur staan.quote:
Yes pleasequote:Op maandag 24 januari 2011 18:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Of moet ik echt uitgebreid vertellen dat ik je aan je haren naar de slaapkamer sleep...
Voel je je dan niet juist extra mannelijk?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
komt er van met al die vrouwlui hier in huis
Ik ging serieus 12 uur meer bij de huidige tijd optellenquote:
Shit een man die weet hoe ie een ei moet bakkenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee hoor, ik laat gewoon de pan wat langer op het vuur staan.
Kom hier.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ging serieus 12 uur meer bij de huidige tijd optellen
[..]
Shit een man die weet hoe ie een ei moet bakken
Wel handig. Maar ik probeer de NL lotto getallen te googlen hier, maar google vindt niets.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Meestal wel maar je moet wel in balans blijvenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voel je je dan niet juist extra mannelijk?
Hey niet STquote:
Dat is wel jammerquote:Op maandag 24 januari 2011 18:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel handig. Maar ik probeer de NL lotto getallen te googlen hier, maar google vindt niets.
Okeequote:Op maandag 24 januari 2011 18:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meestal wel maar je moet wel in balans blijven
nog eens op lottogetalen googlen, dan vind je vast wel ietsquote:Op maandag 24 januari 2011 18:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel handig. Maar ik probeer de NL lotto getallen te googlen hier, maar google vindt niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
ik wacht nog steedsquote:Op maandag 24 januari 2011 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Belangrijke roddels PM ik wel
Lacht uit.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Kom hier.![]()
* grijpt Marijke bij haar haren.
Nou ja, zo natuurlijk is dat niet hoorquote:
wacht maar, 4 februari zullen wij jou uitlachen als je 't koud hebtquote:
Hier ookquote:
Ghehequote:Op maandag 24 januari 2011 19:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
wacht maar, 4 februari zullen wij jou uitlachen als je 't koud hebt
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier ook![]()
[..]
jij... jij ... BRUUT![]()
Bij jullie ook de ketel uitgevallen ?quote:
Doeiquote:Op maandag 24 januari 2011 19:05 schreef friemelaar het volgende:
De cursisten komen binnen , latersss
Bis Later Friemelquote:Op maandag 24 januari 2011 19:05 schreef friemelaar het volgende:
De cursisten komen binnen , latersss
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Nou ja, zo natuurlijk is dat niet hoor
Bis Later Ktpquote:Op maandag 24 januari 2011 19:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]![]()
Niet? Een ei bakken is toch niet moeilijk?
Hoe dan ook, ik ben even weg.
Tot vanavond.
Ik ben gewoon moe en al de hele dag koudquote:Op maandag 24 januari 2011 19:05 schreef Trevland het volgende:
Is het dan bij mij als enige niet koud hier in NL?
Veel plezierquote:Op maandag 24 januari 2011 19:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]![]()
Niet? Een ei bakken is toch niet moeilijk?
Hoe dan ook, ik ben even weg.
Tot vanavond.
Dan ben ik al weer bezig met de volgende reisquote:Op maandag 24 januari 2011 19:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
wacht maar, 4 februari zullen wij jou uitlachen als je 't koud hebt
Dat eerste hier ook, koud nietquote:Op maandag 24 januari 2011 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben gewoon moe en al de hele dag koud
Me tooquote:Op maandag 24 januari 2011 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben gewoon moe en al de hele dag koud
quote:
Nee hoor, we doen alsofquote:
Lekker he?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:10 schreef DaMart het volgende:
Zo, afwas gedaan, nu toetjestijd.
Voor het eerst in 5 dagen weer eens aardappelen met groente en vlees gegeten. Dat smaakte best na dagenlang bijna alleen maar brood, beschuit en soep te hebben gegeten.
Dat zou best, maar is zo ook wel lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 19:10 schreef DaMart het volgende:
Voor het eerst in 5 dagen weer eens aardappelen met groente en vlees gegeten. Dat smaakte best na dagenlang bijna alleen maar brood, beschuit en soep te hebben gegeten.
En gaat het een beetje?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:10 schreef DaMart het volgende:
Ja, ik ga nu een historische uitspraak doen... ik keek wel weer uit naar een keer groente op mijn bordquote:
Mja, eind van de middag kwam buik toch weer tot leven, is dus nog wel een beetje stuk. Maar dat beperkte menu begon me tegen te staan, dus ik probeer weer normaal te eten. Gisterenavond bleef ik ook trek houden namelijkquote:Op maandag 24 januari 2011 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En gaat het een beetje?
Toetjes
alleen als ik het mag vertellen of jij het wilt wetenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij ons dat gaat vertellen.
kunnen wij wat voor je doen vriend wok?quote:
langzaam opbouwen en licht verteerbare dingen etenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu een historische uitspraak doen... ik keek wel weer uit naar een keer groente op mijn bord.
[..]
Mja, eind van de middag kwam buik toch weer tot leven, is dus nog wel een beetje stuk. Maar dat beperkte menu begon me tegen te staan, dus ik probeer weer normaal te eten. Gisterenavond bleef ik ook trek houden namelijk.
Maar goed, morgen moet ik eigenlijk wel naar kantoor omdat ik dan een afspraak buiten de deur heb. Dus het is maar eens afgelopen met die stomme buikgriep.
vertel het eens mopquote:Op maandag 24 januari 2011 19:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alleen als ik het mag vertellen of jij het wilt weten
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alleen als ik het mag vertellen of jij het wilt weten
Rustig aan wel he?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu een historische uitspraak doen... ik keek wel weer uit naar een keer groente op mijn bord.
[..]
Mja, eind van de middag kwam buik toch weer tot leven, is dus nog wel een beetje stuk. Maar dat beperkte menu begon me tegen te staan, dus ik probeer weer normaal te eten. Gisterenavond bleef ik ook trek houden namelijk.
Maar goed, morgen moet ik eigenlijk wel naar kantoor omdat ik dan een afspraak buiten de deur heb. Dus het is maar eens afgelopen met die stomme buikgriep.
Hamburger met aardappelen en snijbonen vanavond en toe yoghurt met banaanquote:Op maandag 24 januari 2011 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
langzaam opbouwen en licht verteerbare dingen eten
Och lieverdquote:
sla, kipschnitzel en gebakken aardappelsquote:
Klinkt lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 19:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
sla, kipschnitzel en gebakken aardappels
Dat klinkt wel goedquote:Op maandag 24 januari 2011 19:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
sla, kipschnitzel en gebakken aardappels
Ik zou zelf iets anders gekozen hebben maar oke... ik hoop dat het rustig blijft in je buikquote:Op maandag 24 januari 2011 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hamburger met aardappelen en snijbonen vanavond en toe yoghurt met banaan.
Ik ook en ik ookquote:Op maandag 24 januari 2011 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou zelf iets anders gekozen hebben maar oke... ik hoop dat het rustig blijft in je buik![]()
De meeste puberende uitgaanders zouden juichen.quote:
Ik had dan toch eerder iets van kip en rijst genomenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hamburger met aardappelen en snijbonen vanavond en toe yoghurt met banaan.
Nog nietquote:Op maandag 24 januari 2011 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou zelf iets anders gekozen hebben maar oke... ik hoop dat het rustig blijft in je buik![]()
Die kan je zo hup het water in gooienquote:Op maandag 24 januari 2011 19:20 schreef Toekito het volgende:
Hell Yeah!
Mijn nichtje van 6 mag voor haar C afzwemmen
*trots*
kom je gaar thuis van een dag cursus, staat er een blikje bandenplakmiddelen naast je bord.quote:
jeetje dat doet ze snelquote:Op maandag 24 januari 2011 19:20 schreef Toekito het volgende:
Hell Yeah!
*trots*
Ik hoop het ook!quote:
Haiquote:
Ze juichen voor een kut aan het begin van de avond, niet een kut begin van de avondquote:Op maandag 24 januari 2011 19:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
De meeste puberende uitgaanders zouden juichen.
Was ist loss?
Gaaf!!!!!quote:Op maandag 24 januari 2011 19:20 schreef Toekito het volgende:
Hell Yeah!
*trots*
jeetje wat heftig zeg... wat heeft ze aan haar knie?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kom je gaar thuis van een dag cursus, staat er een blikje bandenplakmiddelen naast je bord.
lekke band, mwoa, is nog te doen.
maar ergste kwam nog, wokkin moet geopereerd worden aan haar knie.
3 maanden herstel en dan nog verder revalideren...![]()
![]()
haar ouders zij beide zwemonderwijzerquote:Op maandag 24 januari 2011 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jeetje dat doet ze snelSander heeft zijn A nog geen eens
Wat knap!quote:Op maandag 24 januari 2011 19:20 schreef Toekito het volgende:
Hell Yeah!
*trots*
Dat is zeker minderquote:Op maandag 24 januari 2011 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kom je gaar thuis van een dag cursus, staat er een blikje bandenplakmiddelen naast je bord.
![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 24 januari 2011 19:20 schreef Toekito het volgende:
Hell Yeah!
*trots*
Maar hij heeft wel een heel tof stickerboekquote:Op maandag 24 januari 2011 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jeetje dat doet ze snelSander heeft zijn A nog geen eens
sterkte gozert!quote:Op maandag 24 januari 2011 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar een knie met bandenplakmiddel oplappen lijkt me ook geen pretje.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ze komt terug dus dat is niet leuk!quote:Op maandag 24 januari 2011 19:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die kan je zo hup het water in gooien
Bezigheidstherapiequote:Op maandag 24 januari 2011 19:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze komt terug dus dat is niet leuk!
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar een knie met bandenplakmiddel oplappen lijkt me ook geen pretje.
Kut, daar ben je dus een half jaar zoet mee.
Jeetjequote:Op maandag 24 januari 2011 19:26 schreef wel.o.k het volgende:
thanks all![]()
ze heeft osteochondritis
dat wil zeggen een versleten knie, geen kraakbeen meer.
de behandel methode is of een kunstknie, maar daar is ze te jong voor. of een been correctie.
dat moet dus gebeuren.... ergens.... in de nabije toekomst...
Ze heeft hiervoor toch niet echt een normale leeftijd, wel?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:26 schreef wel.o.k het volgende:
thanks all![]()
ze heeft osteochondritis
de behandel methode is of een kunstknie, maar daar is ze te jong voor. of een been correctie.
Dat is echt zwaar klotequote:Op maandag 24 januari 2011 19:26 schreef wel.o.k het volgende:
thanks all![]()
ze heeft osteochondritis
kut ookquote:
ze is erg jong daarvoorquote:Op maandag 24 januari 2011 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze heeft hiervoor toch niet echt een normale leeftijd, wel?
ahja dat verklaart een hoopquote:Op maandag 24 januari 2011 19:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
haar ouders zij beide zwemonderwijzer
ergens in de nabije toekomst? dit jaar? volgend jaar?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:26 schreef wel.o.k het volgende:
thanks all![]()
ze heeft osteochondritis
Ja, eigenlijk zuigt het gewoon big timequote:Op maandag 24 januari 2011 19:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kut ookduurt gewoon een half jaar.
[..]
ze is erg jong daarvoor
ja muts maar uhm jij gaat toch echt niet eerst helemaal naar hier komenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Eventjes wat vrolijksMuck en Toek en LL, ik heb zo'n zin in vrijdag
![]()
Wat ga je dan doen?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Tuurlijk welquote:Op maandag 24 januari 2011 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja muts maar uhm jij gaat toch echt niet eerst helemaal naar hier komen
Naar Rotjeknor met LLquote:
dan ben je echt 5 uur onderwegquote:Op maandag 24 januari 2011 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tuurlijk welheb toch een dagkaart
Komt LL ook mee dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Je weet al meer dan ikquote:Op maandag 24 januari 2011 19:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zozo, dus met zijn 2en het bij Muck en Toek onveilig maken
Toek heeft het nog niet gezegd ?quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan ben je echt 5 uur onderweg
quote:
Ik zou me heel goed laten informeren over de kunstknie. Ik hoor er niet al te veel positieve verhalen over. Mijn pa heeft ook geen meniscus meer, in beide knieen is het weg. Hij heeft niets laten doen. Nu is dit een tijd geleden, zeg maar rustig toen er nog geen pheno was. dus hoe het er nu voorstaat, informeren. Niet alleen bij artsen, want die vinden alles wat ze doen super.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:26 schreef wel.o.k het volgende:
thanks all![]()
ze heeft osteochondritis
Ze krijgt geen kunstknie he?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou me heel goed laten informeren over de kunstknie. Ik hoor er niet al te veel positieve verhalen over. Mijn pa heeft ook geen meniscus meer, in beide knieen is het weg. Hij heeft niets laten doen. Nu is dit een tijd geleden, zeg maar rustig toen er nog geen pheno was. dus hoe het er nu voorstaat, informeren. Niet alleen bij artsen, want die vinden alles wat ze doen super.
Eh, nee?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toek heeft het nog niet gezegd ?
sorrymisschien had ik dat ook even aan jou moeten voorleggen... het was meer een spontane actie
Sorry, als het niet uitkomt ook prima hoor, dan komt het wel een keer ofzoquote:Op maandag 24 januari 2011 19:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Eh, nee?
Zou fijn zijn als ik dat wist inderdaad
Ben je gek, hartstikke gezellig juist!quote:Op maandag 24 januari 2011 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry, als het niet uitkomt ook prima hoor, dan komt het wel een keer ofzo
Mja weet je het zeker?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Ben je gek, hartstikke gezellig juist!
Maar ik ben wel verrast
Oh, ik las twee mogelijkheden. Kunstknie of correctie.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze krijgt geen kunstknie he?Ze krijgt een beencorrectie. Ik gok dat een kunstknie ook maar beperkt meegaat...
Natuurlijk is het helemaal geen probleemquote:Op maandag 24 januari 2011 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja weet je het zeker?Toek die vond het geen probleem enzo en ik ging er wel vanuit dat hij jou op de hoogte had gebracht... Ik vroeg nog aan hem of het geen probleem was
oh dear...
no probs LLquote:Op maandag 24 januari 2011 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja weet je het zeker?Toek die vond het geen probleem enzo en ik ging er wel vanuit dat hij jou op de hoogte had gebracht... Ik vroeg nog aan hem of het geen probleem was
oh dear...
Gewoon iets koken wat je niet lust, dan boeit het ook niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
no probs LL
behalve dat Muck als straf voor mij nu mijn eten opeet
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon iets koken wat je niet lust, dan boeit het ook niet.
Jammer dat er in rotjeknor ook helemaal geen snackbar is of zoquote:Op maandag 24 januari 2011 19:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
no probs LL
behalve dat Muck als straf voor mij nu mijn eten opeet
voor een kunst knie is ze nog te jong.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou me heel goed laten informeren over de kunstknie. Ik hoor er niet al te veel positieve verhalen over. Mijn pa heeft ook geen meniscus meer, in beide knieen is het weg. Hij heeft niets laten doen. Nu is dit een tijd geleden, zeg maar rustig toen er nog geen pheno was. dus hoe het er nu voorstaat, informeren. Niet alleen bij artsen, want die vinden alles wat ze doen super.
klopt, 15 jaar of zo. en je krijgt er hoog uit 2 per been.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze krijgt geen kunstknie he?Ze krijgt een beencorrectie. Ik gok dat een kunstknie ook maar beperkt meegaat...
SPOILER: Verslag voor GeschiedenisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel iets overzichtelijker, maar het staat ook in Word.
Da's wel genoeg voor vanavond, vind ik.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Nee, daar is ze juist te jong voor...quote:Op maandag 24 januari 2011 19:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik las twee mogelijkheden. Kunstknie of correctie.
Ja, de man van een vriendin van mij heeft het ook, zal hem ook eens vragen andersquote:Op maandag 24 januari 2011 19:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor een kunst knie is ze nog te jong.
[..]
klopt, 15 jaar of zo. en je krijgt er hoog uit 2 per been.
ik ben nu dus ook aan het googlen na de ervaringen.
binnekort eens bij de buurman op visite, die is fysiotherapeut
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Natuurlijk is het helemaal geen probleem
quote:
quote:
nou ik heb doordeweeks nooit wat 'lekkers' in huis want dan weet ik het wel weer....quote:Op maandag 24 januari 2011 19:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is daar echt een baal maandag
ehm, mijn geschiedenis verslag.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:49 schreef RockNijntje het volgende:
Wow even msn'en en je mist een boelIets belangrijks gemist?
mij ?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:49 schreef RockNijntje het volgende:
Aha, niks belangrijks dusquote:Op maandag 24 januari 2011 19:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ehm, mijn geschiedenis verslag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
C'est moi, Marioquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aha, niks belangrijks dusheb ik zeker wel 7 minuten aan gewerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Aha zo, slim van jouquote:Op maandag 24 januari 2011 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[..]
nou ik heb doordeweeks nooit wat 'lekkers' in huis want dan weet ik het wel weer....
Onsquote:Op maandag 24 januari 2011 19:49 schreef RockNijntje het volgende:
Joh, doe maar ruigquote:Op maandag 24 januari 2011 19:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heb ik zeker wel 7 minuten aan gewerkt
quote:
Look inside werkt nietquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga lekker bankhangen en de laptop dichtklappen... morgen weer een dag![]()
Bis Later LLquote:Op maandag 24 januari 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
Muwhaha ik las banktoppenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
Tot morgenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
quote:
'n abendquote:
ik zit soep te eten en ik had een zakje backerbsenquote:
Ga je nu verhongeren?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:08 schreef crv het volgende:
[..]
ik zit soep te eten en ik had een zakje backerbsen
en die is dus leeg en de winkel hier is al dicht
Dat is wel jammer, weet je wie de dader is?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:08 schreef crv het volgende:
[..]
ik zit soep te eten en ik had een zakje backerbsen
en die is dus leeg en de winkel hier is al dicht
in welke zin?quote:
Nou met een klein overgewicht (kuch) zal dat niet zo snel gebeurenquote:
Jaquote:Op maandag 24 januari 2011 20:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, weet je wie de dader is?
mijn 2e van de avondquote:
Jij zelf dusquote:Op maandag 24 januari 2011 20:11 schreef crv het volgende:
[..]
Nou met een klein overgewicht (kuch) zal dat niet zo snel gebeuren
[..]
Ja
Hey Stuquote:
quote:
vooruitziende blikquote:
quote:
quote:
dat was de 2e zin die ik tiepte deze avondquote: