Neuh.. Ik ga eens kijken wat we nog hebben staan, misschien The Cove nog een keertje.. Heb vandaag The Matrix Trilogy zitten kijkenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Scherp +1!
[..]
Goed zo![]()
lekker filmpje kijkenAl enig idee wat je gaat kijken?
Nee, ik had niet helemaal mijn dag, maar morgen een nieuwe poging
quote:
Die hard: With a vengeance op tv, wat wil je nou nog meer?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Neuh.. Ik ga eens kijken wat we nog hebben staan, misschien The Cove nog een keertje.. Heb vandaag The Matrix Trilogy zitten kijken![]()
Anders download ik wat
He bah, vervelend!Allemaal een ouderwetse baal-maandag dus?
![]()
Ik niet, voel me giga opgewektquote:Op maandag 24 januari 2011 18:36 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Conduit, was dat niet die onrail-shooter? Kirby komt zo uit op de wii. Eindelijk verder spelen, ik vond die zo tof met die nieuwe stijlquote:Op maandag 24 januari 2011 18:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je kan nog even wachten want straks komt Mario Sports mix uit en die schijnt wel oke te zijn, daarnaa nog een megaknaller (The Counduit 2) dus zie maarOpzich is het geen miskoop maar het spel vertoont soms vastlopers (harde lockups), vooral online dus het is zeker geen N64 kwaliteit van Rare
Veel plezier in elk gevalquote:Op maandag 24 januari 2011 18:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Neuh.. Ik ga eens kijken wat we nog hebben staan, misschien The Cove nog een keertje.. Heb vandaag The Matrix Trilogy zitten kijken![]()
Anders download ik wat
![]()
Ik ben geen hondenmensquote:Op maandag 24 januari 2011 18:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je je neus een blindegeleidehond geven
School is echt de redenquote:
Nee, is gewoon een FPS ala HALO (Scifi shooter)quote:Op maandag 24 januari 2011 18:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Conduit, was dat niet die onrail-shooter? Kirby komt zo uit op de wii. Eindelijk verder spelen, ik vond die zo tof met die nieuwe stijl
gewoon een baaldag... ouderwets kutquote:Op maandag 24 januari 2011 18:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh![]()
Wat dan?
Haha ja, al snel weer nieuwe ronden & nieuwe kansen![]()
Cool gedaan welquote:
Een leuke film misschien?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die hard: With a vengeance op tv, wat wil je nou nog meer?
Ik vind timelapse filmpjes altijd zo koel gemaaktquote:Op maandag 24 januari 2011 18:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Cool gedaan welJammer van de muziekjes
Oh dan is dead space 2 tig keer tofferquote:Op maandag 24 januari 2011 18:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, is gewoon een FPS ala HALO (Scifi shooter)
Whoehoe KIRBYquote:Op maandag 24 januari 2011 18:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Conduit, was dat niet die onrail-shooter? Kirby komt zo uit op de wii. Eindelijk verder spelen, ik vond die zo tof met die nieuwe stijl
Dag? Ja, hier wel. Even wachten op het ontbijt in de eetkamer, dus dan ga je maar wat internetten.quote:
D-space heb ik ook gespeeld, zeer mooie ervaring maar omdat het on-rails is ben je hem na 2x uitspelen wel zatquote:Op maandag 24 januari 2011 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh dan is dead space 2 tig keer tofferdie producer zat met een glimlach te kijken hoe we bezig waren van alles naar de troep te schieten. Spelontwikkelaars, maniakken zijn het!
Beter dan over school!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |