Echt welquote:
ja maar ik ben aan het werk, nou mis ik alle roddels.quote:
Wat is er in Moskou?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:43 schreef Toekito het volgende:
MPG stuur eens mensen naar FP want Moskou bericht verdiend een update
Dan zetten we die wel voor jou in een samenvattingquote:Op maandag 24 januari 2011 18:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja maar ik ben aan het werk, nou mis ik alle roddels.
Belangrijke roddels PM ik welquote:Op maandag 24 januari 2011 18:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja maar ik ben aan het werk, nou mis ik alle roddels.
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is er in Moskou?Toch geen Ladafabriek gesloten he?
Buuuuuuuhhhh!!!quote:
Die van de wii was idd onrail he? Mja, de wii doe ik alleen voor de exclusives, mario, donkey, zelda, kirby. De ande koop ik wel voor de graphics. En bij ds2 krijg je de opgepoetste wii-versie, dus dan heb ik die alsnog.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
D-space heb ik ook gespeeld, zeer mooie ervaring maar omdat het on-rails is ben je hem na 2x uitspelen wel zat
En heb je nog leuke roddels?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Belangrijke roddels PM ik wel
Was idd voor de Wii, heb geen andere consolequote:Op maandag 24 januari 2011 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die van de wii was idd onrail he? Mja, de wii doe ik alleen voor de exclusives, mario, donkey, zelda, kirby. De ande koop ik wel voor de graphics. En bij ds2 krijg je de opgepoetste wii-versie, dus dan heb ik die alsnog.
Ik ben een goedkope hoerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Lekkerquote:
quote:
Ik heb wat tegen shooters met zo'n wii-mote. Idem met de sony move, het werkt gewoon niet lekker voor me. Geen idee waarom niet. Gewenning misschien?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was idd voor de Wii, heb geen andere console
Had afgelopen weekend ook bami gegeten thuis bij mijn pa, heerlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 18:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Ik had nog bami van gisteren over en daar heb ik nog even een eitje bij gebakken.
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben een goedkope hoerEcht nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouquote:Op maandag 24 januari 2011 18:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die hard: With a vengeance op tv, wat wil je nou nog meer?
quote:
Thanks! Haha jaquote:Op maandag 24 januari 2011 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier in elk geval
Tofkeanu reeves
Ja, het was gewoon maandag![]()
Ahquote:Op maandag 24 januari 2011 18:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon een baaldag... ouderwets kut
Ik had gewoon van de Chinees.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Had afgelopen weekend ook bami gegeten thuis bij mijn pa, heerlijk.
Eiquote:Op maandag 24 januari 2011 18:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Ik had nog bami van gisteren over en daar heb ik nog even een eitje bij gebakken.
Shooters horen toch thuis op een PC vind ik, speelt gewoon het fijnst naar mijn mening.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb wat tegen shooters met zo'n wii-mote. Idem met de sony move, het werkt gewoon niet lekker voor me. Geen idee waarom niet. Gewenning misschien?
Ah well, maart de 3ds, dus ik doe even rustig aan met games. Ik zie wel wat ik ga reviewen, maar kopen zal ik even niet doen. Hopelijk mortal kombat en marvel vs capcom ook in maart, dus dat wordt een dure maand
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt nietHeul wel, ik doe het gratisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Heul wel, ik doe het gratisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Hoe vroeg is het daar nou dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:50 schreef Pheno het volgende:
Echt, er is nog een ander stelletje hier, en natuurlijk de gastheer en vrouw maar iedeen slaapt nog. En het is zo lekker in het opkomende zonnetje. Stelletje lamme takken.
Hoe vroeg is het nu bij jou dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:50 schreef Pheno het volgende:
Echt, er is nog een ander stelletje hier, en natuurlijk de gastheer en vrouw maar iedeen slaapt nog. En het is zo lekker in het opkomende zonnetje. Stelletje lamme takken.
Ja.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Zonder ham alstublieft en met een nog lodderig eitjequote:Op maandag 24 januari 2011 18:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja.![]()
Wat ik ook heerlijk vind: uitsmijter met ham en kaas.
Mjamquote:Op maandag 24 januari 2011 18:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja.![]()
Wat ik ook heerlijk vind: uitsmijter met ham en kaas.
Nee, het ei moet wel gaar zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zonder ham alstublieft en met een nog lodderig eitje
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Inderdaadquote:Op maandag 24 januari 2011 18:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, het ei moet wel gaar zijn.
He pst meisje meisje, fiets kopuh?quote:
Ik heb al een fietsquote:Op maandag 24 januari 2011 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He pst meisje meisje, fiets kopuh?
Nee, heerlijk drillerig eiquote:Op maandag 24 januari 2011 18:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, het ei moet wel gaar zijn.
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Voor mannen ja. Explosies enzo vind ik wel geinig, maar dat is niet het hoofdpunt waar ik voor ga in een film.quote:
12 uur later dan bij julliequote:
Jij voelt je aangesproken als ze 'meisje' roepen?quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, heerlijk drillerig ei![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He pst meisje meisje, fiets kopuh?
moeilijk he? gewoon antwoord geven.. rekenen enzoquote:
Dat dusquote:Op maandag 24 januari 2011 18:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Voor mannen ja. Explosies enzo vind ik wel geinig, maar dat is niet het hoofdpunt waar ik voor ga in een film.
Wat ben jij dan vroeg opquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij voelt je aangesproken als ze 'meisje' roepen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |