quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt nietHeul wel, ik doe het gratisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Heul wel, ik doe het gratisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Hoe vroeg is het daar nou dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:50 schreef Pheno het volgende:
Echt, er is nog een ander stelletje hier, en natuurlijk de gastheer en vrouw maar iedeen slaapt nog. En het is zo lekker in het opkomende zonnetje. Stelletje lamme takken.
Hoe vroeg is het nu bij jou dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:50 schreef Pheno het volgende:
Echt, er is nog een ander stelletje hier, en natuurlijk de gastheer en vrouw maar iedeen slaapt nog. En het is zo lekker in het opkomende zonnetje. Stelletje lamme takken.
Ja.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Zonder ham alstublieft en met een nog lodderig eitjequote:Op maandag 24 januari 2011 18:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja.![]()
Wat ik ook heerlijk vind: uitsmijter met ham en kaas.
Mjamquote:Op maandag 24 januari 2011 18:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja.![]()
Wat ik ook heerlijk vind: uitsmijter met ham en kaas.
Nee, het ei moet wel gaar zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zonder ham alstublieft en met een nog lodderig eitje
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Inderdaadquote:Op maandag 24 januari 2011 18:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, het ei moet wel gaar zijn.
He pst meisje meisje, fiets kopuh?quote:
Ik heb al een fietsquote:Op maandag 24 januari 2011 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He pst meisje meisje, fiets kopuh?
Nee, heerlijk drillerig eiquote:Op maandag 24 januari 2011 18:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, het ei moet wel gaar zijn.
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Voor mannen ja. Explosies enzo vind ik wel geinig, maar dat is niet het hoofdpunt waar ik voor ga in een film.quote:
12 uur later dan bij julliequote:
Jij voelt je aangesproken als ze 'meisje' roepen?quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, heerlijk drillerig ei![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He pst meisje meisje, fiets kopuh?
moeilijk he? gewoon antwoord geven.. rekenen enzoquote:
Dat dusquote:Op maandag 24 januari 2011 18:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Voor mannen ja. Explosies enzo vind ik wel geinig, maar dat is niet het hoofdpunt waar ik voor ga in een film.
Wat ben jij dan vroeg opquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij voelt je aangesproken als ze 'meisje' roepen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |