sterkte gozert!quote:Op maandag 24 januari 2011 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kom je gaar thuis van een dag cursus, staat er een blikje bandenplakmiddelen naast je bord.
lekke band, mwoa, is nog te doen.
maar ergste kwam nog, wokkin moet geopereerd worden aan haar knie.
3 maanden herstel en dan nog verder revalideren...![]()
![]()
![]()
![]()
Maar een knie met bandenplakmiddel oplappen lijkt me ook geen pretje.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kom je gaar thuis van een dag cursus, staat er een blikje bandenplakmiddelen naast je bord.
![]()
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ze komt terug dus dat is niet leuk!quote:Op maandag 24 januari 2011 19:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die kan je zo hup het water in gooien
Bezigheidstherapiequote:Op maandag 24 januari 2011 19:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze komt terug dus dat is niet leuk!
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar een knie met bandenplakmiddel oplappen lijkt me ook geen pretje.
Kut, daar ben je dus een half jaar zoet mee.
Jeetjequote:Op maandag 24 januari 2011 19:26 schreef wel.o.k het volgende:
thanks all![]()
ze heeft osteochondritis
dat wil zeggen een versleten knie, geen kraakbeen meer.
de behandel methode is of een kunstknie, maar daar is ze te jong voor. of een been correctie.
dat moet dus gebeuren.... ergens.... in de nabije toekomst...
Ze heeft hiervoor toch niet echt een normale leeftijd, wel?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:26 schreef wel.o.k het volgende:
thanks all![]()
ze heeft osteochondritis
de behandel methode is of een kunstknie, maar daar is ze te jong voor. of een been correctie.
Dat is echt zwaar klotequote:Op maandag 24 januari 2011 19:26 schreef wel.o.k het volgende:
thanks all![]()
ze heeft osteochondritis
kut ookquote:
ze is erg jong daarvoorquote:Op maandag 24 januari 2011 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze heeft hiervoor toch niet echt een normale leeftijd, wel?
ahja dat verklaart een hoopquote:Op maandag 24 januari 2011 19:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
haar ouders zij beide zwemonderwijzer
ergens in de nabije toekomst? dit jaar? volgend jaar?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:26 schreef wel.o.k het volgende:
thanks all![]()
ze heeft osteochondritis
Ja, eigenlijk zuigt het gewoon big timequote:Op maandag 24 januari 2011 19:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kut ookduurt gewoon een half jaar.
[..]
ze is erg jong daarvoor
ja muts maar uhm jij gaat toch echt niet eerst helemaal naar hier komenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Eventjes wat vrolijksMuck en Toek en LL, ik heb zo'n zin in vrijdag
![]()
Wat ga je dan doen?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Tuurlijk welquote:Op maandag 24 januari 2011 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja muts maar uhm jij gaat toch echt niet eerst helemaal naar hier komen
Naar Rotjeknor met LLquote:
dan ben je echt 5 uur onderwegquote:Op maandag 24 januari 2011 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tuurlijk welheb toch een dagkaart
Komt LL ook mee dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Je weet al meer dan ikquote:Op maandag 24 januari 2011 19:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zozo, dus met zijn 2en het bij Muck en Toek onveilig maken
Toek heeft het nog niet gezegd ?quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan ben je echt 5 uur onderweg
quote:
Ik zou me heel goed laten informeren over de kunstknie. Ik hoor er niet al te veel positieve verhalen over. Mijn pa heeft ook geen meniscus meer, in beide knieen is het weg. Hij heeft niets laten doen. Nu is dit een tijd geleden, zeg maar rustig toen er nog geen pheno was. dus hoe het er nu voorstaat, informeren. Niet alleen bij artsen, want die vinden alles wat ze doen super.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:26 schreef wel.o.k het volgende:
thanks all![]()
ze heeft osteochondritis
Ze krijgt geen kunstknie he?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou me heel goed laten informeren over de kunstknie. Ik hoor er niet al te veel positieve verhalen over. Mijn pa heeft ook geen meniscus meer, in beide knieen is het weg. Hij heeft niets laten doen. Nu is dit een tijd geleden, zeg maar rustig toen er nog geen pheno was. dus hoe het er nu voorstaat, informeren. Niet alleen bij artsen, want die vinden alles wat ze doen super.
Eh, nee?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toek heeft het nog niet gezegd ?
sorrymisschien had ik dat ook even aan jou moeten voorleggen... het was meer een spontane actie
Sorry, als het niet uitkomt ook prima hoor, dan komt het wel een keer ofzoquote:Op maandag 24 januari 2011 19:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Eh, nee?
Zou fijn zijn als ik dat wist inderdaad
Ben je gek, hartstikke gezellig juist!quote:Op maandag 24 januari 2011 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry, als het niet uitkomt ook prima hoor, dan komt het wel een keer ofzo
Mja weet je het zeker?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Ben je gek, hartstikke gezellig juist!
Maar ik ben wel verrast
Oh, ik las twee mogelijkheden. Kunstknie of correctie.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze krijgt geen kunstknie he?Ze krijgt een beencorrectie. Ik gok dat een kunstknie ook maar beperkt meegaat...
Natuurlijk is het helemaal geen probleemquote:Op maandag 24 januari 2011 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja weet je het zeker?Toek die vond het geen probleem enzo en ik ging er wel vanuit dat hij jou op de hoogte had gebracht... Ik vroeg nog aan hem of het geen probleem was
oh dear...
no probs LLquote:Op maandag 24 januari 2011 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja weet je het zeker?Toek die vond het geen probleem enzo en ik ging er wel vanuit dat hij jou op de hoogte had gebracht... Ik vroeg nog aan hem of het geen probleem was
oh dear...
Gewoon iets koken wat je niet lust, dan boeit het ook niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
no probs LL
behalve dat Muck als straf voor mij nu mijn eten opeet
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon iets koken wat je niet lust, dan boeit het ook niet.
Jammer dat er in rotjeknor ook helemaal geen snackbar is of zoquote:Op maandag 24 januari 2011 19:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
no probs LL
behalve dat Muck als straf voor mij nu mijn eten opeet
voor een kunst knie is ze nog te jong.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou me heel goed laten informeren over de kunstknie. Ik hoor er niet al te veel positieve verhalen over. Mijn pa heeft ook geen meniscus meer, in beide knieen is het weg. Hij heeft niets laten doen. Nu is dit een tijd geleden, zeg maar rustig toen er nog geen pheno was. dus hoe het er nu voorstaat, informeren. Niet alleen bij artsen, want die vinden alles wat ze doen super.
klopt, 15 jaar of zo. en je krijgt er hoog uit 2 per been.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze krijgt geen kunstknie he?Ze krijgt een beencorrectie. Ik gok dat een kunstknie ook maar beperkt meegaat...
SPOILER: Verslag voor GeschiedenisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel iets overzichtelijker, maar het staat ook in Word.
Da's wel genoeg voor vanavond, vind ik.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Nee, daar is ze juist te jong voor...quote:Op maandag 24 januari 2011 19:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik las twee mogelijkheden. Kunstknie of correctie.
Ja, de man van een vriendin van mij heeft het ook, zal hem ook eens vragen andersquote:Op maandag 24 januari 2011 19:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor een kunst knie is ze nog te jong.
[..]
klopt, 15 jaar of zo. en je krijgt er hoog uit 2 per been.
ik ben nu dus ook aan het googlen na de ervaringen.
binnekort eens bij de buurman op visite, die is fysiotherapeut
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Natuurlijk is het helemaal geen probleem
quote:
quote:
nou ik heb doordeweeks nooit wat 'lekkers' in huis want dan weet ik het wel weer....quote:Op maandag 24 januari 2011 19:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is daar echt een baal maandag
ehm, mijn geschiedenis verslag.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:49 schreef RockNijntje het volgende:
Wow even msn'en en je mist een boelIets belangrijks gemist?
mij ?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:49 schreef RockNijntje het volgende:
Aha, niks belangrijks dusquote:Op maandag 24 januari 2011 19:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ehm, mijn geschiedenis verslag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
C'est moi, Marioquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aha, niks belangrijks dusheb ik zeker wel 7 minuten aan gewerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Aha zo, slim van jouquote:Op maandag 24 januari 2011 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[..]
nou ik heb doordeweeks nooit wat 'lekkers' in huis want dan weet ik het wel weer....
Onsquote:Op maandag 24 januari 2011 19:49 schreef RockNijntje het volgende:
Joh, doe maar ruigquote:Op maandag 24 januari 2011 19:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heb ik zeker wel 7 minuten aan gewerkt
quote:
Look inside werkt nietquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga lekker bankhangen en de laptop dichtklappen... morgen weer een dag![]()
Bis Later LLquote:Op maandag 24 januari 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
Muwhaha ik las banktoppenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
Tot morgenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
quote:
'n abendquote:
ik zit soep te eten en ik had een zakje backerbsenquote:
Ga je nu verhongeren?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:08 schreef crv het volgende:
[..]
ik zit soep te eten en ik had een zakje backerbsen
en die is dus leeg en de winkel hier is al dicht
Dat is wel jammer, weet je wie de dader is?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:08 schreef crv het volgende:
[..]
ik zit soep te eten en ik had een zakje backerbsen
en die is dus leeg en de winkel hier is al dicht
in welke zin?quote:
Nou met een klein overgewicht (kuch) zal dat niet zo snel gebeurenquote:
Jaquote:Op maandag 24 januari 2011 20:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, weet je wie de dader is?
mijn 2e van de avondquote:
Jij zelf dusquote:Op maandag 24 januari 2011 20:11 schreef crv het volgende:
[..]
Nou met een klein overgewicht (kuch) zal dat niet zo snel gebeuren
[..]
Ja
Hey Stuquote:
quote:
vooruitziende blikquote:
quote:
quote:
dat was de 2e zin die ik tiepte deze avondquote: