Dat eerste hier ook, koud nietquote:Op maandag 24 januari 2011 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben gewoon moe en al de hele dag koud
Me tooquote:Op maandag 24 januari 2011 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben gewoon moe en al de hele dag koud
quote:
Nee hoor, we doen alsofquote:
Lekker he?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:10 schreef DaMart het volgende:
Zo, afwas gedaan, nu toetjestijd.
Voor het eerst in 5 dagen weer eens aardappelen met groente en vlees gegeten. Dat smaakte best na dagenlang bijna alleen maar brood, beschuit en soep te hebben gegeten.
Dat zou best, maar is zo ook wel lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 19:10 schreef DaMart het volgende:
Voor het eerst in 5 dagen weer eens aardappelen met groente en vlees gegeten. Dat smaakte best na dagenlang bijna alleen maar brood, beschuit en soep te hebben gegeten.
En gaat het een beetje?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:10 schreef DaMart het volgende:
Ja, ik ga nu een historische uitspraak doen... ik keek wel weer uit naar een keer groente op mijn bordquote:
Mja, eind van de middag kwam buik toch weer tot leven, is dus nog wel een beetje stuk. Maar dat beperkte menu begon me tegen te staan, dus ik probeer weer normaal te eten. Gisterenavond bleef ik ook trek houden namelijkquote:Op maandag 24 januari 2011 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En gaat het een beetje?
Toetjes
alleen als ik het mag vertellen of jij het wilt wetenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij ons dat gaat vertellen.
kunnen wij wat voor je doen vriend wok?quote:
langzaam opbouwen en licht verteerbare dingen etenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu een historische uitspraak doen... ik keek wel weer uit naar een keer groente op mijn bord.
[..]
Mja, eind van de middag kwam buik toch weer tot leven, is dus nog wel een beetje stuk. Maar dat beperkte menu begon me tegen te staan, dus ik probeer weer normaal te eten. Gisterenavond bleef ik ook trek houden namelijk.
Maar goed, morgen moet ik eigenlijk wel naar kantoor omdat ik dan een afspraak buiten de deur heb. Dus het is maar eens afgelopen met die stomme buikgriep.
vertel het eens mopquote:Op maandag 24 januari 2011 19:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alleen als ik het mag vertellen of jij het wilt weten
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alleen als ik het mag vertellen of jij het wilt weten
Rustig aan wel he?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu een historische uitspraak doen... ik keek wel weer uit naar een keer groente op mijn bord.
[..]
Mja, eind van de middag kwam buik toch weer tot leven, is dus nog wel een beetje stuk. Maar dat beperkte menu begon me tegen te staan, dus ik probeer weer normaal te eten. Gisterenavond bleef ik ook trek houden namelijk.
Maar goed, morgen moet ik eigenlijk wel naar kantoor omdat ik dan een afspraak buiten de deur heb. Dus het is maar eens afgelopen met die stomme buikgriep.
Hamburger met aardappelen en snijbonen vanavond en toe yoghurt met banaanquote:Op maandag 24 januari 2011 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
langzaam opbouwen en licht verteerbare dingen eten
Och lieverdquote:
sla, kipschnitzel en gebakken aardappelsquote:
Klinkt lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 19:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
sla, kipschnitzel en gebakken aardappels
Dat klinkt wel goedquote:Op maandag 24 januari 2011 19:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
sla, kipschnitzel en gebakken aardappels
Ik zou zelf iets anders gekozen hebben maar oke... ik hoop dat het rustig blijft in je buikquote:Op maandag 24 januari 2011 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hamburger met aardappelen en snijbonen vanavond en toe yoghurt met banaan.
Ik ook en ik ookquote:Op maandag 24 januari 2011 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou zelf iets anders gekozen hebben maar oke... ik hoop dat het rustig blijft in je buik![]()
De meeste puberende uitgaanders zouden juichen.quote:
Ik had dan toch eerder iets van kip en rijst genomenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hamburger met aardappelen en snijbonen vanavond en toe yoghurt met banaan.
Nog nietquote:Op maandag 24 januari 2011 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou zelf iets anders gekozen hebben maar oke... ik hoop dat het rustig blijft in je buik![]()
Die kan je zo hup het water in gooienquote:Op maandag 24 januari 2011 19:20 schreef Toekito het volgende:
Hell Yeah!
Mijn nichtje van 6 mag voor haar C afzwemmen
*trots*
kom je gaar thuis van een dag cursus, staat er een blikje bandenplakmiddelen naast je bord.quote:
jeetje dat doet ze snelquote:Op maandag 24 januari 2011 19:20 schreef Toekito het volgende:
Hell Yeah!
*trots*
Ik hoop het ook!quote:
Haiquote:
Ze juichen voor een kut aan het begin van de avond, niet een kut begin van de avondquote:Op maandag 24 januari 2011 19:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
De meeste puberende uitgaanders zouden juichen.
Was ist loss?
Gaaf!!!!!quote:Op maandag 24 januari 2011 19:20 schreef Toekito het volgende:
Hell Yeah!
*trots*
jeetje wat heftig zeg... wat heeft ze aan haar knie?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kom je gaar thuis van een dag cursus, staat er een blikje bandenplakmiddelen naast je bord.
lekke band, mwoa, is nog te doen.
maar ergste kwam nog, wokkin moet geopereerd worden aan haar knie.
3 maanden herstel en dan nog verder revalideren...![]()
![]()
haar ouders zij beide zwemonderwijzerquote:Op maandag 24 januari 2011 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jeetje dat doet ze snelSander heeft zijn A nog geen eens
Wat knap!quote:Op maandag 24 januari 2011 19:20 schreef Toekito het volgende:
Hell Yeah!
*trots*
Dat is zeker minderquote:Op maandag 24 januari 2011 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kom je gaar thuis van een dag cursus, staat er een blikje bandenplakmiddelen naast je bord.
lekke band, mwoa, is nog te doen.
maar ergste kwam nog, wokkin moet geopereerd worden aan haar knie.
3 maanden herstel en dan nog verder revalideren...![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 24 januari 2011 19:20 schreef Toekito het volgende:
Hell Yeah!
*trots*
Maar hij heeft wel een heel tof stickerboekquote:Op maandag 24 januari 2011 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jeetje dat doet ze snelSander heeft zijn A nog geen eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |