Dat eerste hier ook, koud nietquote:Op maandag 24 januari 2011 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben gewoon moe en al de hele dag koud
Me tooquote:Op maandag 24 januari 2011 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben gewoon moe en al de hele dag koud
quote:
Nee hoor, we doen alsofquote:
Lekker he?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:10 schreef DaMart het volgende:
Zo, afwas gedaan, nu toetjestijd.
Voor het eerst in 5 dagen weer eens aardappelen met groente en vlees gegeten. Dat smaakte best na dagenlang bijna alleen maar brood, beschuit en soep te hebben gegeten.
Dat zou best, maar is zo ook wel lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 19:10 schreef DaMart het volgende:
Voor het eerst in 5 dagen weer eens aardappelen met groente en vlees gegeten. Dat smaakte best na dagenlang bijna alleen maar brood, beschuit en soep te hebben gegeten.
En gaat het een beetje?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:10 schreef DaMart het volgende:
Ja, ik ga nu een historische uitspraak doen... ik keek wel weer uit naar een keer groente op mijn bordquote:
Mja, eind van de middag kwam buik toch weer tot leven, is dus nog wel een beetje stuk. Maar dat beperkte menu begon me tegen te staan, dus ik probeer weer normaal te eten. Gisterenavond bleef ik ook trek houden namelijkquote:Op maandag 24 januari 2011 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En gaat het een beetje?
Toetjes
alleen als ik het mag vertellen of jij het wilt wetenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij ons dat gaat vertellen.
kunnen wij wat voor je doen vriend wok?quote:
langzaam opbouwen en licht verteerbare dingen etenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu een historische uitspraak doen... ik keek wel weer uit naar een keer groente op mijn bord.
[..]
Mja, eind van de middag kwam buik toch weer tot leven, is dus nog wel een beetje stuk. Maar dat beperkte menu begon me tegen te staan, dus ik probeer weer normaal te eten. Gisterenavond bleef ik ook trek houden namelijk.
Maar goed, morgen moet ik eigenlijk wel naar kantoor omdat ik dan een afspraak buiten de deur heb. Dus het is maar eens afgelopen met die stomme buikgriep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |