quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Jij mag blijvenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:40 schreef Duvel het volgende:
Ik vind de OP een van de betere van het afgelopen uur.
Ze hebben zich dit keer gedragen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:40 schreef Sounddragon het volgende:
Nee, dan moeten we straks ook nog een nieuw FB topic
Door mensen als jij bent ik niet de meest kansloze persoon van fok, bedankt daarvoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
Anne![]()
Iedere keer als ik jou bij laatste posters zie staan moet ik klikken
Ik steek mijn al 7 jaar durende liefde voor Anne niet onder stoelen of tafels. Dat deed ik vroeger, tegenwoordig spreek ik gewoon mijn liefde uitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Door mensen als jij bent ik niet de meest kansloze persoon van fok, bedankt daarvoor
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:49 schreef Anne het volgende:
Beetje jammer alleen dat dit dan je subtitel is "Tally taught me to love sluts"..
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:49 schreef Anne het volgende:
Beetje jammer alleen dat dit dan je subtitel is "Tally taught me to love sluts"..
Anne is protected bij DraakpowerZ, dus keep your distance or become toastedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik steek mijn al 7 jaar durende liefde voor Anne niet onder stoelen of tafels. Dat deed ik vroeger, tegenwoordig spreek ik gewoon mijn liefde uit
En graag gedaan hoor
Draakje is zijn brandbare speeksel al aan het opwarmen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Anne is protected bij DraakpowerZ, dus keep your distance or become toasted
Ja. Of Aambeien.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
en nog steeds niet openlijk en onomwonden je liefde verklaren... A. kan ik ook zijn
of ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
en nog steeds niet openlijk en onomwonden je liefde verklaren... A. kan ik ook zijn
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik brouw as we speak een verbeterde versie van napalmquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Draakje is zijn brandbare speeksel al aan het opwarmen?
Dan komt mijn zilveren dolk toch nog eens van pasquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Will become ashed in secondsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan komt mijn zilveren dolk toch nog eens van pas
pssst.. meisje... wil je de zilveren dolk in mijn broek voelen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan komt mijn zilveren dolk toch nog eens van pas
Okee okee, ik mag dan niet sporen, maar met aambeien zoenen? Iek!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Denk je dat ie met aambeien wil zoenen?
quote:
Ah, dat wordt leuk morgenvroegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik brouw as we speak een verbeterde versie van napalm![]()
[ afbeelding ]
Alleen als je dan in de buurt bent van snuitedingesquote:
Aaaah, dus je ziet mij als een geduchte concurrentquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alleen als je dan in de buurt bent van snuitedinges
Ik dacht dat je het over je chili hadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alleen als je dan in de buurt bent van snuitedinges
Welnee man, gewoon de zoveelste Anne fappert, en ik kan je niet eens ongelijk geven ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aaaah, dus je ziet mij als een geduchte concurrent
Al jaren!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee man, gewoon de zoveelste Anne fappert, en ik kan je niet eens ongelijk geven ook
Nee joh, heb ik van de week al opquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over je chili had.
En terechtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Al jaren!Ben uiteraard ook stik jaloers op jou!
een peutjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
Tijd om weekend te vieren en bier te drinken. Adios jullie!
Waar continu mensen achter zittenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:36 schreef Anne het volgende:
Ja... maar... normaliter staat hier een werkende PC.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:37 schreef Anne het volgende:
En eerst een hoesje dan. Voor het geval ik weer eens een peer meeneem ofzo...
Goed planquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:37 schreef Anne het volgende:
En eerst een hoesje dan. Voor het geval ik weer eens een peer meeneem ofzo...
Jezusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
je kunt de peer ook in je badpak stoppen.
[ afbeelding ]
?quote:
Maar er is niks mis mee.. Hij kan alleen de dingen niet aan die ik eigenlijk graag doe.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Als je straks (lees: ooit) een andere LT erbij hebt, pletter je deze gewoon leeg en even opnieuw installeren, en dan kan ie makkelijk nog even mee als meesleep-klapdoos
[..]
Jezuswelke volle zus van Eucalypta is dat ??
En FF de Z er weer op plakkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar er is niks mis mee.. Hij kan alleen de dingen niet aan die ik eigenlijk graag doe.
Dus opmieuw installeren hoeft niet eens
is dat niet lastig plassen, zonder lipjes?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:51 schreef Anne het volgende:
Hey lipje.
Ik heb jou niet aan op dit moment *wink wink*![]()
dusss...
Quotefucker.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is dat niet lastig plassen, zonder lipjes?
das dan spugen door de neusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is dat niet lastig plassen, zonder lipjes?
Ik zei lief, niet slijmerig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar hebben we snuitebolletje al voor.
Heh?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:05 schreef Xtreem het volgende:
Gezellig hier O=
*hik*
Anne, vorige SC: nee, die naam is leuk, maar daar gaat het niet om
wat is er mis een heerlijke kop warme chocomelk met slagroom?quote:
Daar gaat Dangel weerquote:
wut ?quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:18 schreef GizartFRL het volgende:
Gratis schopje.
Je was er toch altijd heel zuinig op toch?
quote:
Joepie !quote:
Lekker, dankje.quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHH ! ! ! ! ! ! ! !quote:FOK! is over enkele minuten onbereikbaar voor klein onderhoud. Sla een eventuele post op voordat je hem verstuurt, en kom over een kwartiertje nog eens kijken.
Op Buzzybee ?quote:
Beter alleen dan met iemand die je daar eigenlijk niet wilt hebbenquote:Op zondag 23 januari 2011 01:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, goeie vraag. In bed denk ik. Alleen.
24/7quote:
welke DVD en reportage? Man bijt hond?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wacht nog steeds op die DVD. Ik ben echt niet tevreden over die reportage.
jaquote:Op zondag 23 januari 2011 01:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
welke DVD en reportage? Man bijt hond?
Denk je dat de DVD beter is dan wat je op tv zag dan? En wat was er mis mee?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wacht nog steeds op die DVD. Ik ben echt niet tevreden over die reportage.
Visstiquote:
ook welkom terug uit dromenlandquote:
Het was gewoon kloteweer. Eigenlijk moet heel die rit opnieuw, bij mooi weer. Magoe, konden zij ook niks aan doen.quote:Op zondag 23 januari 2011 05:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Denk je dat de DVD beter is dan wat je op tv zag dan? En wat was er mis mee?
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:14 schreef Sounddragon het volgende:
Even met de ketel 'gepraat', en we hebben een principe akkoord; hij maakt het pand warm, en ik pleur hem niet de straat op![]()
Nodig ze nog een keer uit.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was gewoon kloteweer. Eigenlijk moet heel die rit opnieuw, bij mooi weer. Magoe, konden zij ook niks aan doen.
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:41 schreef Alfisti het volgende:
http://www.speld.nl/2011/(...)raging-op-het-spoor/
Welnee, er zit gewoon een reset knoppie opquote:
gvestigd in De Hooibergquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
stond in het berichtquote:Op zondag 23 januari 2011 13:49 schreef Sounddragon het volgende:
En waarom zoeken ze juist daar dan ??
Toch vind ik de hamer oplossing leukerquote:Op zondag 23 januari 2011 12:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee, er zit gewoon een reset knoppie op
Ja, maar ik ben hier te gast, dan ram je niet de CV aan bonken terwijl een resetje ook werktquote:Op zondag 23 januari 2011 14:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Toch vind ik de hamer oplossing leuker
Ik heb hier niet een normale hamer, laat staan een voorhamerquote:Op zondag 23 januari 2011 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[poldermodel]Je kan het resetknoppie toch ook met de hamer bedienen?
Saampjes jonguuuhhhquote:Op zondag 23 januari 2011 18:08 schreef bietelboer het volgende:
Dan had jij dus in de rij moeten gaan staan Anne
Dan lees je weinig in de SCquote:Op zondag 23 januari 2011 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn jullie een setje ja? Wist ik niet
Hoezo dat?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti hoopt dat Fles in de SC blijft hangen
Geeft niks, we zijn niet boosquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Gezelligquote:
Omdat meer zielen vaak meer vreugd betekentquote:
Hier nog een zieltje danquote:Op zondag 23 januari 2011 19:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat meer zielen vaak meer vreugd betekent
Oh nou, zo vleiend was je anders niet over mijn optreden bij MBH van de weekquote:
Nou, dat is dan meteen bestraftquote:Edit: Da's apart, ik post bovenstaande en krijg de melding "de volgende plugin is vastgelopen: flash"
Oh joyquote:
MBH ??quote:Op zondag 23 januari 2011 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou, zo vleiend was je anders niet over mijn optreden bij MBH van de week
ok, 1 - 1quote:
Klopt, zag er voor een buitenstaander allemaal nogal autistisch uit namelijkquote:Op zondag 23 januari 2011 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou, zo vleiend was je anders niet over mijn optreden bij MBH van de week
Ah ok, daar had ik idd zijdelings iets van opgevangen, niet gezien overigensquote:
Ja, dat was wel zo jaquote:Op zondag 23 januari 2011 20:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Klopt, zag er voor een buitenstaander allemaal nogal autistisch uit namelijkHad anders in beeld gemoeten, dit was een beetje zielig zo
Zonniger, hoop ik.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat was wel zo jaJe zou eens een dagje mee moeten lopen, dan ziet het er heel anders uit
recordopkomst met 18 equipes. DevilsWhore en ik hebben gewonnenquote:Op zondag 23 januari 2011 09:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen lieve mensenTijd voor de Nieuwjaarsrit van de Ladaclub, door regio Dalfsen dit keer!
ik ook, een van de weinige mannen die ik een schatje vindquote:Op zondag 23 januari 2011 18:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti hoopt dat Fles in de SC blijft hangen
nee, ze had een nieuw jurkje aan, die haar wel goed past, daaroverheen een wit vest dat ze had geleend van merel-, en daar overheen een 'arrafat-sjaal'quote:
Geen zin te uploaden, na de rit een uur op de wagenwacht gewacht en zoquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ze had een nieuw jurkje aan, die haar wel goed past, daaroverheen een wit vest dat ze had geleend van merel-, en daar overheen een 'arrafat-sjaal'
quote:
yeah rightquote:
Ik gebruik het gelukkig bijna nooit.quote:
Was een grapje manquote:Op zondag 23 januari 2011 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen zin te uploaden, na de rit een uur op de wagenwacht gewacht en zo![]()
morgen op mn facebook en op buzzybee
in IE hier op t werk ook nietquote:
nee, dat heb ik zelf gedaan, minuutje werkquote:Op maandag 24 januari 2011 00:21 schreef 2cv het volgende:
En die heb je de wegenwachter er op laten zetten
SD is meer van de sub-tropische vakantie'squote:Op maandag 24 januari 2011 09:42 schreef Freezer het volgende:
brr jij liever dan ik. beetje rond kloten in de sneeuw. Ik ben meer van het apres skieen...
Al vakantieplannen voor dit jaar?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
SD is meer van de sub-tropische vakantie's
Neuh, ik ga eigenlijk zelden op vakantie, maar áls ik ga wil ik ergens heen waar ik geen jassen en truien nodig hebquote:
Mogguh Flesquote:Op maandag 24 januari 2011 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh all![]()
Oh vakantieplannen. Niet echt, paar kleine ritjes in het voorjaar, daarna maar ns kijken hoe ver t met mn huis staat
Jammerquote:Op maandag 24 januari 2011 10:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik geloof dat kleine smurf nog wel op vakantie wil, maar gezien recente ontwikkelingen moeten we nog even bezien wat er allemaal wel- en niet gaat gebeuren dit jaar
De trend is positief, dus dat 'jammer' valt wel meequote:
Weekendje Sauerland ofzoquote:Op maandag 24 januari 2011 10:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De trend is positief, dus dat 'jammer' valt wel mee![]()
Ik geloof dat Anne een autotripje met wat vriendinnen gepland heeft, ik mocht wel mee geloof ikmaar ik denk dat er een hoop centjes in inrichting en klusprojekten gaan dit jaar, en ik denk dat dat voorrang gaat krijgen op vakantie's
Maar een paar daagjes toeren op de motor moet wel te fiksen zijn als ze straks d'r motorfahrerschein heeft
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 24 januari 2011 10:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Weekendje Sauerland ofzoLijkt mij prima te doen op de brommert en valt qua kosten ook nog mee
Ja, 2 jaar geleden al. Het moet alleen nog even gebouwd wordenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:32 schreef Alfisti het volgende:
Je hebt een huis gekocht Fles? Vertel!
in april eerst weekje budapest met de Lada Club,daarna weekend op een oldtimer meeting daar rondkijken, en vervolgesn twee weken in mijn eentje door het oostblok cruisen, paar interessante bedrijven bezoeken oa is de planningquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, 2 jaar geleden al. Het moet alleen nog even gebouwd worden
-1 (voorspelbaar)quote:Op maandag 24 januari 2011 12:06 schreef Dangel het volgende:
[..]
in april eerst weekje budapest met de Lada Club,daarna weekend op een oldtimer meeting daar rondkijken, en vervolgesn twee weken in mijn eentje door het oostblok cruisen, paar interessante bedrijven bezoeken oa is de planning
Scandinavië is hier ook nog een optiequote:Op maandag 24 januari 2011 12:12 schreef Duvel het volgende:
Nog geen concrete vakantieplannen. Na de reis van vorig jaar dit jaar iets dichter bij huis waarschijnlijk, Scandinavië misschien.
Sletvana'squote:
Jawel, dat wel inmiddels. Maar je weet nooit wat er allemaal voor kutsmoesjes tussen komen he. Blaadjes op de bakstenen, plestikdiefstal, de verkeerde soort cement, u kent dat wel. Onze excuses voor het ongemakquote:Op maandag 24 januari 2011 12:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zijn ze wel al gestart met de bouw?
Wist niet dat prorail ook woningen bouwt tegenwoordigquote:Op maandag 24 januari 2011 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, dat wel inmiddels. Maar je weet nooit wat er allemaal voor kutsmoesjes tussen komen he. Blaadjes op de bakstenen, plestikdiefstal, de verkeerde soort cement, u kent dat wel. Onze excuses voor het ongemak
Tot ziens in Aprilquote:Op maandag 24 januari 2011 16:02 schreef BroesWillems het volgende:
Ben net overgestapt van Telfort naar Ziggo... gaat in op 24 feb. Ik hoop dat ik hier geen spijt van ga krijgen.....
Leuk systeempje... Moet je toch moeiteloos op kunnen rijdenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef Tjabbo het volgende:
Nieuwe pc gekocht trouwens.
Intel i5 3GHZ cpu, 4GB mem, MSI moederplankje, 1TB schijfje, win7x64 erop gezet.
Komt een Geforce gts4 50 ofzo in dus dan kan ik ook weer need for speed spelen
Oh ook een router met 802.11x en gigabit LAN gekocht. past mooi bij mijn 4TB Nas
Leuk systeem, ben alleen zelf niet zo'n fan van MSI moederbordjes...quote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef Tjabbo het volgende:
Nieuwe pc gekocht trouwens.
Intel i5 3GHZ cpu, 4GB mem, MSI moederplankje, 1TB schijfje, win7x64 erop gezet.
Komt een Geforce gts4 50 ofzo in dus dan kan ik ook weer need for speed spelen
Oh ook een router met 802.11x en gigabit LAN gekocht. past mooi bij mijn 4TB Nas
Hallo...... [boem boem boem] halloquote:
Hilversum FTWquote:Op maandag 24 januari 2011 16:46 schreef Paladijn het volgende:
http://buurtlink.nl/1211HP/hilversum/Sint+Annastraat/2664416
Dat zei Pim ookquote:Op maandag 24 januari 2011 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
HilversumIk hoef er nog niet dood gevonden te worden
Pim heeft het zo gewiltquote:
die ene die naast je woont, of die andere die ik wel eens gezien heb?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij was onderweg naar een meeting met een buurvrouw van me toen die bij De Wild weg ging
geen van beidequote:Op maandag 24 januari 2011 19:50 schreef lipje het volgende:
[..]
die ene die naast je woont, of die andere die ik wel eens gezien heb?
Wel drie stations bordjes voor de collectie hequote:Op maandag 24 januari 2011 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
HilversumIk hoef er nog niet dood gevonden te worden
Ja, maar meer dan dat ook nietquote:Op maandag 24 januari 2011 19:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wel drie stations bordjes voor de collectie he
Duurdtquote:
Wazzup ??quote:
Ik had verder niet zo veel te melden...quote:
Ik voer je wel een extra biertje later deze week.quote:
Ik moet daarna met Bork nog op zoutkaartjesrondequote:Op maandag 24 januari 2011 21:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik voer je wel een extra biertje later deze week.
De zelfde avond? Gezellig. Voor Bork.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet daarna met Bork nog op zoutkaartjesronde
Hmm, daarstraks nog wat motorbeurs kaartjes weggegeven via PM, en dat werkte wel wat traag, maar het werkte, en nu issie idd kapoetquote:Op maandag 24 januari 2011 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
het ligt effectively plat. Voor niet-crewleden toch minstens
Ja. Wel.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
De zelfde avond? Gezellig. Voor Bork.
Ik heb een beetje debiel drukke weken met een harde deadline, ik denk dat ik even over moet slaan.quote:
Balen.. even doorbijten...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:13 schreef 2cv het volgende:
Vandaag in het ziekenhuis geweest. Ik dacht om me een 24-uurs ECG aan te laten meten. Dat is wanneer ze allemaal plakkers op je lijf plakken die met draden aan een kastje verbonden zijn. Dat prikt, kriebelt, trekt, jeukt, irriteert en is vervelend. Daarmee mag je dan naar huis en alles doen wat je normaal ook doet behalve douchen en zwemmen. Wel opschrijven wat je doet.
De 'fijne' verassing was dat het dit keer geen 24-uurs ECG was maar en 48-uurs ECG. Gatverdamme !
Da's vervelend ja...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:13 schreef 2cv het volgende:
Vandaag in het ziekenhuis geweest. Ik dacht om me een 24-uurs ECG aan te laten meten. Dat is wanneer ze allemaal plakkers op je lijf plakken die met draden aan een kastje verbonden zijn. Dat prikt, kriebelt, trekt, jeukt, irriteert en is vervelend. Daarmee mag je dan naar huis en alles doen wat je normaal ook doet behalve douchen en zwemmen. Wel opschrijven wat je doet.
De 'fijne' verassing was dat het dit keer geen 24-uurs ECG was maar en 48-uurs ECG. Gatverdamme !
Zeg dan gewoon eerlijk dat je geen zin hebtquote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb een beetje debiel drukke weken met een harde deadline, ik denk dat ik even over moet slaan.
Hij heeft eerlijk wel zin hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 21:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon eerlijk dat je geen zin hebt! Je bent toch een vent, ofnie!
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon eerlijk dat je geen zin hebt! Je bent toch een vent, ofnie!
quote:
Slapen is geen punt, maar ik durf niet te rukkenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's vervelend ja...Twee nachten beroerd slapen.
ZZZZAPP ! ! ! !quote:Op maandag 24 januari 2011 21:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Balen.. even doorbijten...
Niet de draden hè.
Dat staat dan wel weer leuk op de uitdraaiquote:Op maandag 24 januari 2011 21:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Slapen is geen punt, maar ik durf niet te rukken
Ik val altijd in slaap in de trein..quote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom ga jij niet een keertje mee Anne? Lekker een rondje rijden met de trein en een beetje slap lullen over alles en niks tegelijk doorelkaar
Je kunt toch wel 48 uur zonderquote:Op maandag 24 januari 2011 21:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, want?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat DURF je niet eens met mij erbij.
Mja, kan hequote:Op maandag 24 januari 2011 21:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, want?
Ik heb gewoon geen zin om te treinen.
Daarom jaquote:Op maandag 24 januari 2011 21:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat staat dan wel weer leuk op de uitdraai![]()
Sterkte ermee
Oh ja, dat lijstje met activiteiten.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hee, ik zit al 2 jaar thuis, wat denk je wat mijn nieuwe hobby is ? Vorig jaar moest ik 15 dagen zonder doen. Maar een ziekenhuis inspireert ook niet erg. Hoewel, sommige zusters ...quote:
Zou best interessant zijn though. Gewoon uitgebreid op die hartslagpieken gaan wijzen "KIJK die momenten van keiharde zelfbevrediging, mooi dat je dat zo terugziet in de grafiek zegquote:Op maandag 24 januari 2011 21:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
"zeg dokter, u denkt toch niet dat ik loop tijdens het rukken"quote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja, dat lijstje met activiteiten.
"Dus u beweert dat u de hele dag stil hebt gezeten? Uw hartslag zegt iets anders, meneer cv."
Indien leuke zuster/dokter; kijk ! dáár dacht ik aan je, en dáár, en daar ook weer.. die zooi werkt best goed hequote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou best interessant zijn though. Gewoon uitgebreid op die hartslagpieken gaan wijzen "KIJK die momenten van keiharde zelfbevrediging, mooi dat je dat zo terugziet in de grafiek zeg"
Ik krijg het grafiekje uiteindelijk niet zelf te zien.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou best interessant zijn though. Gewoon uitgebreid op die hartslagpieken gaan wijzen "KIJK die momenten van keiharde zelfbevrediging, mooi dat je dat zo terugziet in de grafiek zeg"
Precies. Zo'n arts wil ook wel weten waar de grenzen liggenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Indien leuke zuster/dokter; kijk ! dáár dacht ik aan je, en dáár, en daar ook weer.. die zooi werkt best goed he![]()
![]()
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Indien leuke zuster/dokter; kijk ! dáár dacht ik aan je, en dáár, en daar ook weer.. die zooi werkt best goed he![]()
![]()
Lullig is dat ja. Je kunt ook de titel opschrijven van de film waar je naar keek op dat moment. Kijken of het kwartje valt bij de zuster en dan wild knipogen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik krijg het grafiekje uiteindelijk niet zelf te zien.
Te groot/te klein naar jouw smaak?quote:
"Kijk dokter, met de mental image van zuster Astrid voor me had ik u best een gevalletje van piekbelasting kunnen laten zien, maar als ik zelf de cijfers niet eens te zien krijg...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik krijg het grafiekje uiteindelijk niet zelf te zien.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |