Ik had verder niet zo veel te melden...quote:
Ik voer je wel een extra biertje later deze week.quote:
Ik moet daarna met Bork nog op zoutkaartjesrondequote:Op maandag 24 januari 2011 21:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik voer je wel een extra biertje later deze week.
De zelfde avond? Gezellig. Voor Bork.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet daarna met Bork nog op zoutkaartjesronde
Hmm, daarstraks nog wat motorbeurs kaartjes weggegeven via PM, en dat werkte wel wat traag, maar het werkte, en nu issie idd kapoetquote:Op maandag 24 januari 2011 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
het ligt effectively plat. Voor niet-crewleden toch minstens
Ja. Wel.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
De zelfde avond? Gezellig. Voor Bork.
Ik heb een beetje debiel drukke weken met een harde deadline, ik denk dat ik even over moet slaan.quote:
Balen.. even doorbijten...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:13 schreef 2cv het volgende:
Vandaag in het ziekenhuis geweest. Ik dacht om me een 24-uurs ECG aan te laten meten. Dat is wanneer ze allemaal plakkers op je lijf plakken die met draden aan een kastje verbonden zijn. Dat prikt, kriebelt, trekt, jeukt, irriteert en is vervelend. Daarmee mag je dan naar huis en alles doen wat je normaal ook doet behalve douchen en zwemmen. Wel opschrijven wat je doet.
De 'fijne' verassing was dat het dit keer geen 24-uurs ECG was maar en 48-uurs ECG. Gatverdamme !
Da's vervelend ja...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:13 schreef 2cv het volgende:
Vandaag in het ziekenhuis geweest. Ik dacht om me een 24-uurs ECG aan te laten meten. Dat is wanneer ze allemaal plakkers op je lijf plakken die met draden aan een kastje verbonden zijn. Dat prikt, kriebelt, trekt, jeukt, irriteert en is vervelend. Daarmee mag je dan naar huis en alles doen wat je normaal ook doet behalve douchen en zwemmen. Wel opschrijven wat je doet.
De 'fijne' verassing was dat het dit keer geen 24-uurs ECG was maar en 48-uurs ECG. Gatverdamme !
Zeg dan gewoon eerlijk dat je geen zin hebtquote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb een beetje debiel drukke weken met een harde deadline, ik denk dat ik even over moet slaan.
Hij heeft eerlijk wel zin hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 21:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon eerlijk dat je geen zin hebt! Je bent toch een vent, ofnie!
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon eerlijk dat je geen zin hebt! Je bent toch een vent, ofnie!
quote:
Slapen is geen punt, maar ik durf niet te rukkenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's vervelend ja...Twee nachten beroerd slapen.
ZZZZAPP ! ! ! !quote:Op maandag 24 januari 2011 21:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Balen.. even doorbijten...
Niet de draden hč.
Dat staat dan wel weer leuk op de uitdraaiquote:Op maandag 24 januari 2011 21:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Slapen is geen punt, maar ik durf niet te rukken
Ik val altijd in slaap in de trein..quote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom ga jij niet een keertje mee Anne? Lekker een rondje rijden met de trein en een beetje slap lullen over alles en niks tegelijk doorelkaar
Je kunt toch wel 48 uur zonderquote:Op maandag 24 januari 2011 21:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, want?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat DURF je niet eens met mij erbij.
Mja, kan hequote:Op maandag 24 januari 2011 21:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, want?
Ik heb gewoon geen zin om te treinen.
Daarom jaquote:Op maandag 24 januari 2011 21:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat staat dan wel weer leuk op de uitdraai![]()
Sterkte ermee
Oh ja, dat lijstje met activiteiten.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hee, ik zit al 2 jaar thuis, wat denk je wat mijn nieuwe hobby is ? Vorig jaar moest ik 15 dagen zonder doen. Maar een ziekenhuis inspireert ook niet erg. Hoewel, sommige zusters ...quote:
Zou best interessant zijn though. Gewoon uitgebreid op die hartslagpieken gaan wijzen "KIJK die momenten van keiharde zelfbevrediging, mooi dat je dat zo terugziet in de grafiek zegquote:Op maandag 24 januari 2011 21:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
"zeg dokter, u denkt toch niet dat ik loop tijdens het rukken"quote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja, dat lijstje met activiteiten.
"Dus u beweert dat u de hele dag stil hebt gezeten? Uw hartslag zegt iets anders, meneer cv."
Indien leuke zuster/dokter; kijk ! dáár dacht ik aan je, en dáár, en daar ook weer.. die zooi werkt best goed hequote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou best interessant zijn though. Gewoon uitgebreid op die hartslagpieken gaan wijzen "KIJK die momenten van keiharde zelfbevrediging, mooi dat je dat zo terugziet in de grafiek zeg"
Ik krijg het grafiekje uiteindelijk niet zelf te zien.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou best interessant zijn though. Gewoon uitgebreid op die hartslagpieken gaan wijzen "KIJK die momenten van keiharde zelfbevrediging, mooi dat je dat zo terugziet in de grafiek zeg"
Precies. Zo'n arts wil ook wel weten waar de grenzen liggenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Indien leuke zuster/dokter; kijk ! dáár dacht ik aan je, en dáár, en daar ook weer.. die zooi werkt best goed he![]()
![]()
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Indien leuke zuster/dokter; kijk ! dáár dacht ik aan je, en dáár, en daar ook weer.. die zooi werkt best goed he![]()
![]()
Lullig is dat ja. Je kunt ook de titel opschrijven van de film waar je naar keek op dat moment. Kijken of het kwartje valt bij de zuster en dan wild knipogen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik krijg het grafiekje uiteindelijk niet zelf te zien.
Te groot/te klein naar jouw smaak?quote:
"Kijk dokter, met de mental image van zuster Astrid voor me had ik u best een gevalletje van piekbelasting kunnen laten zien, maar als ik zelf de cijfers niet eens te zien krijg...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik krijg het grafiekje uiteindelijk niet zelf te zien.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |