Hoezo dat?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti hoopt dat Fles in de SC blijft hangen
Geeft niks, we zijn niet boosquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Gezelligquote:
Omdat meer zielen vaak meer vreugd betekentquote:
Hier nog een zieltje danquote:Op zondag 23 januari 2011 19:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat meer zielen vaak meer vreugd betekent
Oh nou, zo vleiend was je anders niet over mijn optreden bij MBH van de weekquote:
Nou, dat is dan meteen bestraftquote:Edit: Da's apart, ik post bovenstaande en krijg de melding "de volgende plugin is vastgelopen: flash"
Oh joyquote:
MBH ??quote:Op zondag 23 januari 2011 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou, zo vleiend was je anders niet over mijn optreden bij MBH van de week
ok, 1 - 1quote:
Klopt, zag er voor een buitenstaander allemaal nogal autistisch uit namelijkquote:Op zondag 23 januari 2011 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou, zo vleiend was je anders niet over mijn optreden bij MBH van de week
Ah ok, daar had ik idd zijdelings iets van opgevangen, niet gezien overigensquote:
Ja, dat was wel zo jaquote:Op zondag 23 januari 2011 20:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Klopt, zag er voor een buitenstaander allemaal nogal autistisch uit namelijkHad anders in beeld gemoeten, dit was een beetje zielig zo
Zonniger, hoop ik.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat was wel zo jaJe zou eens een dagje mee moeten lopen, dan ziet het er heel anders uit
recordopkomst met 18 equipes. DevilsWhore en ik hebben gewonnenquote:Op zondag 23 januari 2011 09:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen lieve mensenTijd voor de Nieuwjaarsrit van de Ladaclub, door regio Dalfsen dit keer!
ik ook, een van de weinige mannen die ik een schatje vindquote:Op zondag 23 januari 2011 18:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti hoopt dat Fles in de SC blijft hangen
nee, ze had een nieuw jurkje aan, die haar wel goed past, daaroverheen een wit vest dat ze had geleend van merel-, en daar overheen een 'arrafat-sjaal'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |