pssst.. meisje... wil je de zilveren dolk in mijn broek voelen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan komt mijn zilveren dolk toch nog eens van pas
Okee okee, ik mag dan niet sporen, maar met aambeien zoenen? Iek!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Denk je dat ie met aambeien wil zoenen?
quote:
Ah, dat wordt leuk morgenvroegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik brouw as we speak een verbeterde versie van napalm![]()
[ afbeelding ]
Alleen als je dan in de buurt bent van snuitedingesquote:
Aaaah, dus je ziet mij als een geduchte concurrentquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alleen als je dan in de buurt bent van snuitedinges
Ik dacht dat je het over je chili hadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alleen als je dan in de buurt bent van snuitedinges
Welnee man, gewoon de zoveelste Anne fappert, en ik kan je niet eens ongelijk geven ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aaaah, dus je ziet mij als een geduchte concurrent
Al jaren!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee man, gewoon de zoveelste Anne fappert, en ik kan je niet eens ongelijk geven ook
Nee joh, heb ik van de week al opquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over je chili had.
En terechtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Al jaren!Ben uiteraard ook stik jaloers op jou!
een peutjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
Tijd om weekend te vieren en bier te drinken. Adios jullie!
Op zaterdag 22 januari 2011 18:14 schreef Anne het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |