quote:Op zondag 23 januari 2011 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ze had een nieuw jurkje aan, die haar wel goed past, daaroverheen een wit vest dat ze had geleend van merel-, en daar overheen een 'arrafat-sjaal'
quote:
yeah rightquote:
Ik gebruik het gelukkig bijna nooit.quote:
Was een grapje manquote:Op zondag 23 januari 2011 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen zin te uploaden, na de rit een uur op de wagenwacht gewacht en zo![]()
morgen op mn facebook en op buzzybee
in IE hier op t werk ook nietquote:
nee, dat heb ik zelf gedaan, minuutje werkquote:Op maandag 24 januari 2011 00:21 schreef 2cv het volgende:
En die heb je de wegenwachter er op laten zetten
SD is meer van de sub-tropische vakantie'squote:Op maandag 24 januari 2011 09:42 schreef Freezer het volgende:
brr jij liever dan ik. beetje rond kloten in de sneeuw. Ik ben meer van het apres skieen...
Al vakantieplannen voor dit jaar?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
SD is meer van de sub-tropische vakantie's
Neuh, ik ga eigenlijk zelden op vakantie, maar áls ik ga wil ik ergens heen waar ik geen jassen en truien nodig hebquote:
Mogguh Flesquote:Op maandag 24 januari 2011 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh all![]()
Oh vakantieplannen. Niet echt, paar kleine ritjes in het voorjaar, daarna maar ns kijken hoe ver t met mn huis staat
Jammerquote:Op maandag 24 januari 2011 10:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik geloof dat kleine smurf nog wel op vakantie wil, maar gezien recente ontwikkelingen moeten we nog even bezien wat er allemaal wel- en niet gaat gebeuren dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |