Beter alleen dan met iemand die je daar eigenlijk niet wilt hebbenquote:Op zondag 23 januari 2011 01:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, goeie vraag. In bed denk ik. Alleen.
24/7quote:
welke DVD en reportage? Man bijt hond?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wacht nog steeds op die DVD. Ik ben echt niet tevreden over die reportage.
jaquote:Op zondag 23 januari 2011 01:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
welke DVD en reportage? Man bijt hond?
Denk je dat de DVD beter is dan wat je op tv zag dan? En wat was er mis mee?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wacht nog steeds op die DVD. Ik ben echt niet tevreden over die reportage.
Visstiquote:
ook welkom terug uit dromenlandquote:
Het was gewoon kloteweer. Eigenlijk moet heel die rit opnieuw, bij mooi weer. Magoe, konden zij ook niks aan doen.quote:Op zondag 23 januari 2011 05:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Denk je dat de DVD beter is dan wat je op tv zag dan? En wat was er mis mee?
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:14 schreef Sounddragon het volgende:
Even met de ketel 'gepraat', en we hebben een principe akkoord; hij maakt het pand warm, en ik pleur hem niet de straat op![]()
Nodig ze nog een keer uit.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was gewoon kloteweer. Eigenlijk moet heel die rit opnieuw, bij mooi weer. Magoe, konden zij ook niks aan doen.
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:41 schreef Alfisti het volgende:
http://www.speld.nl/2011/(...)raging-op-het-spoor/
Welnee, er zit gewoon een reset knoppie opquote:
gvestigd in De Hooibergquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
stond in het berichtquote:Op zondag 23 januari 2011 13:49 schreef Sounddragon het volgende:
En waarom zoeken ze juist daar dan ??
Toch vind ik de hamer oplossing leukerquote:Op zondag 23 januari 2011 12:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee, er zit gewoon een reset knoppie op
Ja, maar ik ben hier te gast, dan ram je niet de CV aan bonken terwijl een resetje ook werktquote:Op zondag 23 januari 2011 14:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Toch vind ik de hamer oplossing leuker
Ik heb hier niet een normale hamer, laat staan een voorhamerquote:Op zondag 23 januari 2011 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[poldermodel]Je kan het resetknoppie toch ook met de hamer bedienen?
Saampjes jonguuuhhhquote:Op zondag 23 januari 2011 18:08 schreef bietelboer het volgende:
Dan had jij dus in de rij moeten gaan staan Anne
Dan lees je weinig in de SCquote:Op zondag 23 januari 2011 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn jullie een setje ja? Wist ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |