De trend is positief, dus dat 'jammer' valt wel meequote:
Weekendje Sauerland ofzoquote:Op maandag 24 januari 2011 10:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De trend is positief, dus dat 'jammer' valt wel mee![]()
Ik geloof dat Anne een autotripje met wat vriendinnen gepland heeft, ik mocht wel mee geloof ikmaar ik denk dat er een hoop centjes in inrichting en klusprojekten gaan dit jaar, en ik denk dat dat voorrang gaat krijgen op vakantie's
Maar een paar daagjes toeren op de motor moet wel te fiksen zijn als ze straks d'r motorfahrerschein heeft
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 24 januari 2011 10:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Weekendje Sauerland ofzoLijkt mij prima te doen op de brommert en valt qua kosten ook nog mee
Ja, 2 jaar geleden al. Het moet alleen nog even gebouwd wordenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:32 schreef Alfisti het volgende:
Je hebt een huis gekocht Fles? Vertel!
in april eerst weekje budapest met de Lada Club,daarna weekend op een oldtimer meeting daar rondkijken, en vervolgesn twee weken in mijn eentje door het oostblok cruisen, paar interessante bedrijven bezoeken oa is de planningquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, 2 jaar geleden al. Het moet alleen nog even gebouwd worden
-1 (voorspelbaar)quote:Op maandag 24 januari 2011 12:06 schreef Dangel het volgende:
[..]
in april eerst weekje budapest met de Lada Club,daarna weekend op een oldtimer meeting daar rondkijken, en vervolgesn twee weken in mijn eentje door het oostblok cruisen, paar interessante bedrijven bezoeken oa is de planning
Scandinavië is hier ook nog een optiequote:Op maandag 24 januari 2011 12:12 schreef Duvel het volgende:
Nog geen concrete vakantieplannen. Na de reis van vorig jaar dit jaar iets dichter bij huis waarschijnlijk, Scandinavië misschien.
Sletvana'squote:
Jawel, dat wel inmiddels. Maar je weet nooit wat er allemaal voor kutsmoesjes tussen komen he. Blaadjes op de bakstenen, plestikdiefstal, de verkeerde soort cement, u kent dat wel. Onze excuses voor het ongemakquote:Op maandag 24 januari 2011 12:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zijn ze wel al gestart met de bouw?
Wist niet dat prorail ook woningen bouwt tegenwoordigquote:Op maandag 24 januari 2011 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, dat wel inmiddels. Maar je weet nooit wat er allemaal voor kutsmoesjes tussen komen he. Blaadjes op de bakstenen, plestikdiefstal, de verkeerde soort cement, u kent dat wel. Onze excuses voor het ongemak
Tot ziens in Aprilquote:Op maandag 24 januari 2011 16:02 schreef BroesWillems het volgende:
Ben net overgestapt van Telfort naar Ziggo... gaat in op 24 feb. Ik hoop dat ik hier geen spijt van ga krijgen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |