Wow, help me herinneren dat ik je volgende week even aanraakquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:20 schreef stbabylon het volgende:
Zat ik trouwens toch gisteren maar mooi in hetzelfde vliegtuig als Ruud Gullit!
Heb je de groetjes aan Ruud gedaan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:20 schreef stbabylon het volgende:
datis bijzonderquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:20 schreef stbabylon het volgende:
Hij houdt je eraan hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wow, help me herinneren dat ik je volgende week even aanraak
quote:
Gewoon met een vinger heel snel aanraken ben je daar ook weer vanafquote:
Eh nee, niet echt, maar ik vlieg nu elke week 2x per week sinds oktober, en eindelijk eens bij een BN-er in het vliegtuigquote:
Het lijkt mij veel te gevaarlijk daarmee akkoord te gaan.quote:
Mn MI's maakte al overurenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het lijkt mij veel te gevaarlijk daarmee akkoord te gaan.
Wat! Ik dacht gewoon aan mijn bovenarm hoor!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het lijkt mij veel te gevaarlijk daarmee akkoord te gaan.
Sure babequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat! Ik dacht gewoon aan mijn bovenarm hoor!
quote:Knaken rapen voor gevorderen, epic fail
WTFquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:26 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
[..]door een kennis gemaakt die foto, vanochtend in Breda
ik heb geen naald en draad gezien hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee, niet echt, maar ik vlieg nu elke week 2x per week sinds oktober, en eindelijk eens bij een BN-er in het vliegtuig
Overigens, dat hele onderdanige vrouw gebeuren net, je had toch wel door dat ik je op zat te naaien he?
Zonder stem ben je ook welkom hoor lekker rustigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:31 schreef oshiro het volgende:
Hee, die meet is vanavond he. Misschien dat ik nog wel even langs banjer. Hangt ervan af of m'n stem een beetje terug is.
Dat is meestal zo na de eerste tegenspartelingen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:30 schreef cafpow het volgende:
..en ik speelde het spelletje gewoon even mee
En stiekem vinden ze allemaal lekkerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is meestal zo na de eerste tegenspartelingen.
hahaha..maar nu ben ik niet meer in het humeur om spelletjes mee te spelen. Ik krijg net mijn jaaroverzicht binnen en volgens mij gaat mijn moeder heel veel mogen terugbetalen aan de belasting en ik dus meebetalenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is meestal zo na de eerste tegenspartelingen.
Ben bezig in een team om een functioneel ontwerp te schrijven voor een computerprogramma dat een Engels energiebedrijf gaat gebruiken. Veel klantcontact nodig in deze fase, dus op en neer naar Solihull (bij Birmingham). Maar hoef gelukkig nog maar een week daarheen.quote:
hangt ervaf tijn, als de tegenspeler een beetje een aardige persoon isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En stiekem vinden ze allemaal lekker
oe lijkt me best leuk, als je tenminste ook vrije tijd overhoudt daarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben bezig in een team om een functioneel ontwerp te schrijven voor een computerprogramma dat een Engels energiebedrijf gaat gebruiken. Veel klantcontact nodig in deze fase, dus op en neer naar Solihull (bij Birmingham). Maar hoef gelukkig nog maar een week daarheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:33 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha..maar nu ben ik niet meer in het humeur om spelletjes mee te spelen. Ik krijg net mijn jaaroverzicht binnen en volgens mij gaat mijn moeder heel veel mogen terugbetalen aan de belasting en ik dus meebetalen
Mwah, zo tof is Solihull niet en door de week naar Brum is mwah. Maar, ik vond het wel tof hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:34 schreef cafpow het volgende:
[..]
oe lijkt me best leuk, als je tenminste ook vrije tijd overhoudt daar
Sommige wel, sommige niet. Ik wel iigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:34 schreef cafpow het volgende:
[..]
hangt ervaf tijn, als de tegenspeler een beetje een aardige persoon is
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:34 schreef El_Matador het volgende:
Gisteren met C sushi eten en erna liepen we voor de gein nog even door de hoerenstraat hier. Zei ik voor de grap: Wat als we nou iemand van ons bedrijf tegenkomen hier...
Letterlijk 10 seconden later grijp ik hem vast en sleep hem mee: doorlopen!!HahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
ow, ik ken het daar niet, dus kan niet oordelen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, zo tof is Solihull niet en door de week naar Brum is mwah. Maar, ik vond het wel tof hoor
lekkerquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:34 schreef El_Matador het volgende:
Gisteren met C sushi eten en erna liepen we voor de gein nog even door de hoerenstraat hier. Zei ik voor de grap: Wat als we nou iemand van ons bedrijf tegenkomen hier...
Letterlijk 10 seconden later grijp ik hem vast en sleep hem mee: doorlopen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ow ja, ben jij dan zo aardigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige wel, sommige niet. Ik wel iig![]()
[..]
Hahah
Je moet ook niet hier zoekenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:36 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik doe mijn best om er een te vinden, maar ik kan geen rijke vent vinden
ja maar daar kom ik nooitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet ook niet hier zoekenhier zitten geen rijke venten
![]()
Quont 500, PC Hoofdstraat in Amsterdam, Het Gooi daar zitten rijken venten
Ja ik vind mijzelf heel aardig en lief.quote:
Solihull is een soort van Amstelveen (en we weten allemaal dat dat kut isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:37 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, ik ken het daar niet, dus kan niet oordelen.
Succesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:38 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja maar daar kom ik nooitdus kijk ik of ik niet toevallig een vent tegenkom die doet alsof hij gewoon middenklasse is maar stiekem heel rijk
![]()
dan moet je het maar vragen aan anderen wat ze van jou vindenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik vind mijzelf heel aardig en lief.Wat andere van mij vinden weet ik niet
ik ken amstelveen ook nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Solihull is een soort van Amstelveen (en we weten allemaal dat dat kut is). Birmingham is gaaf hoor, maar daar ga je ook niet telkens heen
Bijdeze vind jij mij aardig?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:39 schreef cafpow het volgende:
[..]
dan moet je het maar vragen aan anderen wat ze van jou vinden![]()
Amstelveen rulezquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Solihull is een soort van Amstelveen (en we weten allemaal dat dat kut is). Birmingham is gaaf hoor, maar daar ga je ook niet telkens heen
Je bent meer zoals een steentje in je schoen. Vervelend in het begin, maar je raakt eraan gewend!quote:
Amstelveen is een flipping slaapstad. Het winkelcentrum heeft 6 winkels. Kolere.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:40 schreef STING het volgende:
[..]
Amstelveen rulezhet winkelcentrum dan
Als ik werkelijk kwaad wil, kan ik best een leuk bedragje bedingen...quote:
acht dat zijn er zoveelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bent meer zoals een steentje in je schoen. Vervelend in het begin, maar je raakt eraan gewend!
dat dacht ik alquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik werkelijk kwaad wil, kan ik best een leuk bedragje bedingen...
Dan doel je op een ander winkelcentrum.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Amstelveen is een flipping slaapstad. Het winkelcentrum heeft 6 winkels. Kolere.
Je schijnt er prima te kunnen "hangen" met je "matties". Aldus STING.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Amstelveen is een flipping slaapstad. Het winkelcentrum heeft 6 winkels. Kolere.
Stads?????hart. Welke stadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:42 schreef STING het volgende:
[..]
Dan doel je op een ander winkelcentrum.
Het Stadshart is behoorlijk groot.
Dankjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:41 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik denk van welik vindt jou in ieder geval digitaal aardig
Eigenlijk klopt dit wel een beetjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bent meer zoals een steentje in je schoen. Vervelend in het begin, maar je raakt eraan gewend!
Zo ben ik niet. Voor je het weet wordt mij aangerekend dat ik stoned aan de sushi zat. Geen succes met stokjes...quote:
Lekker met je matties naar de AH of de Bijenkorf, jeweetsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je schijnt er prima te kunnen "hangen" met je "matties". Aldus STING.
Stoned en garnaal eten dusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo ben ik niet. Voor je het weet wordt mij aangerekend dat ik stoned aan de sushi zat. Geen succes met stokjes...
Een kernbom erop en nablussen met napalm, serieus.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:43 schreef STING het volgende:
[..]
Lekker met je matties naar de AH of de Bijenkorf, jeweets
Heeft Amstelveen een bijenkorfquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:43 schreef STING het volgende:
[..]
Lekker met je matties naar de AH of de Bijenkorf, jeweets
Heel toevallig neem je dan A'dam ook mee, en dat is heul niet ergquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een kernbom erop en nablussen met napalm, serieus.
Op de AH of op de Bijenkorf? I need my capsulesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een kernbom erop en nablussen met napalm, serieus.
Voor het over groten deel van Nederland is dat niet ergquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel toevallig neem je dan A'dam ook mee, en dat is heul niet erg
Schoremquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel toevallig neem je dan A'dam ook mee, en dat is heul niet erg
Op alles dat bont draagt, scooter rijdt en praat als een ongestelde alpaca met een hazenlip.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:44 schreef STING het volgende:
[..]
Op de AH of op de Bijenkorf? I need my capsules
Die zie ik daar niet zo snel rondlopen, but be my guestquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op alles dat bont draagt, scooter rijdt en praat als een ongestelde alpaca met een hazenlip.
Verkapte doodwens!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op alles dat bont draagt, scooter rijdt en praat als een ongestelde alpaca met een hazenlip.
Van die kappies is straks anders weinig meer overquote:
blijkbaar heb je dan ooit al stoned aan de sushi gezetenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo ben ik niet. Voor je het weet wordt mij aangerekend dat ik stoned aan de sushi zat. Geen succes met stokjes...
Ja, gisteravond dus.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:48 schreef cafpow het volgende:
[..]
blijkbaar heb je dan ooit al stoned aan de sushi gezeten
Je kan als student ook geen bontkraag meer betalen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan niet, jij doet uni, dus je kan geen bontkraagje zijn.
Hoe raad je het zo!quote:
Ja, goed punt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan als student ook geen bontkraag meer betalen!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:54 schreef stbabylon het volgende:
Wanneer stop jij met condooms?
Ik ben nu al verbaasd over de reactie's.... Is het echt zo dat het merendeel gewoon zonder test gaat batsen zonder condoom??
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Serieus?? Had jou toch wel verstandiger ingeschat?
Lust is meestal sterker dan het verstand.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:54 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben nu al verbaasd over de reactie's.... Is het echt zo dat het merendeel gewoon zonder test gaat batsen zonder condoom??
ow, en waar was dat dan, dan weet ik alvast 1 plek waar ik nooit wil gaan etenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe raad je het zo!
En de service was bagger. En het duurde lang. En "aan de toonbank betalen". Kom er nooit meer, smerige gooks.
Niet meestalquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lust is meestal sterker dan het verstand.
Aachen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:02 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, en waar was dat dan, dan weet ik alvast 1 plek waar ik nooit wil gaan eten
ow, ik hoef me blijkbaar geen zorgen te maken. Ik weet niet eens waar aachen ligtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aachen.
Je hebt een ge-wel-dig sushirestaurant, dacht dat we daarheen gingen. Volgende keer dan maar weer.
Nu ik terug denk heb ik ook niet al te verstandig gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:03 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, ik hoef me blijkbaar geen zorgen te maken. Ik weet niet eens waar aachen ligt
Dit lijkt mij een uitgelezen kans voor jou om haar wat broodnodige topo bij te brengenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een mooie stad. Beetje duf qua stappen, maar zaterdag valt het mee.
Niet zonder beloning...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een uitgelezen kans voor jou om haar wat broodnodige topo bij te brengen
Je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet zonder beloning...
En daar schort het nogal aan bij la feminista
Doeiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:06 schreef cafpow het volgende:
maar goed lieve singles, ik ga ervandoor even pijama omwisselen voor normale kleding en daarna richting supermarkt![]()
spreek jullie later
Colombiaansen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mistOh wacht ......
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mistOh wacht ......
[..]
Doei
bye, byequote:
Sowieso Latina toch?quote:
--zo--quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:54 schreef stbabylon het volgende:
Ik draai net People are Strange op ceedee. Is dat toeval denk je?quote:
Bij jouw bier? Neuh.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik draai net People are Strange op ceedee. Is dat toeval denk je?
Ik heb je bier laten drinkenquote:
Straks in mijn mondquote:
Plasseks na bierestafette!quote:
Ik had daarvoor ook al wel eens bier gedronken hoorquote:
Heb je die dikke reet van Peu niet gezien dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Brownies zijn voor dikke kinderen man.
Heul niet!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Brownies zijn voor dikke kinderen man.
Samen vormen jullie de eettafel voor een middelgroot gereformeerd gezinquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb je die dikke reet van Peu niet gezien dan?
Op zondag eten bij een gereformeerd gezin.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Samen vormen jullie de eettafel voor een middelgroot gereformeerd gezin
Gewoon een willekeurig gerecht KAPOTGESTAMPT.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:26 schreef -Engel- het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met dat stampot eten?
Ik ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:26 schreef Watertornado het volgende:
Oh wat erg ik ben aan het meezingen.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurig gerecht KAPOTGESTAMPT.
//--
Sja weet niet of ze dat dan nog wel mogen. Maar aardappelen van gister zijn heul goorrr.
Oh.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]dat bedoelde ik niet/// ik bedoelde de OP
Ik luister nu:quote:
ik Soldier On van The Temper Trap op mp3. Ook leuk. Maar heb ik niet gekocht.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik luister nu:
YOU CANNOT PETITION THE LORD WITH PRAYERRRR!!!111
Op ceedee.
Man. Kippenvel.
Geen idee ik zie nog niemand hierquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:08 schreef Ripley het volgende:
Aardappelen van gisteren zijn heerlijkals je ze opbakt anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:52 schreef -Engel- het volgende:
Zo boodschappen gedaan......Heb je wel een onsje zin voor mij meegenomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:
Ja, maar later pas toch.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:17 schreef Delan het volgende:
tis aardig rustig hier of niet? oooooooo die meet is vandaag of niet?
20.00 of zo dacht ik? dus iedereen is nu al aan het tutten, haha. ik ben er niet bij hoor, heb een leukere minifokmeet thuisquote:
Oh ja, iedereen moet in de verf natuurlijk!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:20 schreef Delan het volgende:
[..]
20.00 of zo dacht ik? dus iedereen is nu al aan het tutten, haha. ik ben er niet bij hoor, heb een leukere minifokmeet thuis
hoppa, flink de plamuur erop en gaanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, iedereen moet in de verf natuurlijk!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:21 schreef Delan het volgende:
[..]
hoppa, flink de plamuur erop en gaan
ook opquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je wel een onsje zin voor mij meegenomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke man wil dat nou niet!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:23 schreef Delan het volgende:
ben er weer weg van, mn kleine man wil even samen met mij wat doen
Wat heb je wel?quote:
hmm.....quote:
Ik heb wel iets tegen de hoofdpijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm.....
*zoute popcorn/ chippies
*drinken
*hoofdpijn
*zak snoep
*nieuwe fles wasmiddel
*latte hazelnoot (probeersel)
*bier
Ik ga straks maar eens op de bank liggen, denk ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel iets tegen de hoofdpijn.![]()
Vooral dat laatste is belangrijk
ik ga zo weer even op bed liggenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ga straks maar eens op de bank liggen, denk ik
Mooiquote:
Puppyquote:
Gaan daar sowieso wel mensen naar toe?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:17 schreef Delan het volgende:
tis aardig rustig hier of niet? oooooooo die meet is vandaag of niet?
Hendigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neee... gewooon water erop, roeren en klaar
Zekerquote:
vast welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:00 schreef tijnbrein het volgende:
Hendigik ga eens kijken of ze ook zoiets hebben
Oh wacht op mijn werk genoeg
Goed, met jou?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hendigik ga eens kijken of ze ook zoiets hebben
Oh wacht op mijn werk genoeg
[..]
Zeker![]()
Hoe gaat het ermee?
Ik heb nog een restje van Wiskey cappuccino staanquote:
Ik leefquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:45 schreef Watertornado het volgende:
Ik krijg honger, maar wat zal ik eens eten?
All you ever need is bier!quote:
Ik heb alleen bierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:50 schreef -Engel- het volgende:
Bier+tieten+vette hap.... ik heb het allemaal
Maar jij bent een kleine 60 kilometer van mij vandaan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:50 schreef -Engel- het volgende:
Bier+tieten+vette hap.... ik heb het allemaal
minder dan een uur... pussy.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar jij bent een kleine 60 kilometer van mij vandaan.
En dat is een probleem?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar jij bent een kleine 60 kilometer van mij vandaan.
Dan moet er voor zorgen dat zijn piemel dichterbij komtquote:
nee...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:06 schreef cafpow het volgende:
Wat is het rustig..zeg. Iedereen is zich zeker aan het voorbereiden voor de meet.
dat is te merken. Zolang de kwaliteit die je hier brengt maar blijft wanneer je er wel bentquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:11 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb het gewoon te druk, dus mn aanwezigheid hier is flink minder geworden
Als het te merken is dan zou ik normaal gesproken opvallen en dat valt wel mee denk ik, ben een rustige posterquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:12 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat is te merken. Zolang de kwaliteit die je hier brengt maar blijft wanneer je er wel bent
nou ja, ik merkte het wel opquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als het te merken is dan zou ik normaal gesproken opvallen en dat valt wel mee denk ik, ben een rustige posterBehalve als ik met rijmpjes smijt dan. (of mn billen
)
Nope.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:06 schreef cafpow het volgende:
Wat is het rustig..zeg. Iedereen is zich zeker aan het voorbereiden voor de meet.
Ik gooi ze niet achteloos weg natuurlijk, maar ze passeerden soms de revue, maar dat was voor jou tijd (je aanwezigheid hier that is, niets met leeftijd van doenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:16 schreef cafpow het volgende:
[..]
nou ja, ik merkte het wel op![]()
O ja, smijnt jij met je billen? Dat wil ik dan wel eens zien hoe je dat voorelkaar krijgt
hé, ik kom altijd te laat voor de lolquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik gooi ze niet achteloos weg natuurlijk, maar ze passeerden soms de revue, maar dat was voor jou tijd (je aanwezigheid hier that is, niets met leeftijd van doen)
Als je er maar komtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:24 schreef cafpow het volgende:
[..]
hé, ik kom altijd te laat voor de lol
Ik zal je voortaan informeren over leuke dingenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:32 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja, maar het wordt ook irritant als je constant te laat bent voor de leukere delen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zal je voortaan informeren over leuke dingen
hier niet...hier eten we hot-dogs met zuurkool, knakworst, tomaat, advocado erinquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:40 schreef xFriendx het volgende:
Zometeen lekker wat bolletjes met hamburgertjes
Same.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
Eten is op alleen de vaat moet nog gedaan worden
Bankhangen goed planquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same.
Wel al mn sportkleren gewassen en nog wat nuttige dingen gedaan vandaag, dus straks lekker bankhangen.
Hot-dogs met knakworst. Apart.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
hier niet...hier eten we hot-dogs met zuurkool, knakworst, tomaat, advocado erin
Ik heb net broodjes met échte knakworsten gegeten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hot-dogs met knakworst. Apart.
Ik dacht dat je daar beter van werd?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:34 schreef stbabylon het volgende:
Bij mijn ouders een berenburg-cola gehad... weeeeeeeeeeeeee, die hakt er lekker in als je ziek bent
Ja, schijnt, maar hoewel ik normaal een halve fles op moet hebben om me zo te voelen, was nu 1 flink glas genoegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar beter van werd?
lekker goedkoopquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, schijnt, maar hoewel ik normaal een halve fles op moet hebben om me zo te voelen, was nu 1 flink glas genoeg
Which movie?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:13 schreef -Engel- het volgende:
Reclaaaaaaaaaaaaaaaaaaameeee....
but the movie is nice
Leuke film ja, boeken zijn ook goed.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Eragon >>>> Draakjes![]()
Magie
vechten
De boekenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leuke film ja, boeken zijn ook goed.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De boekenoe.......
Ja maar die is nog niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is volgens mij nog geen releasedate bekend.
Same here, alleen dan is dequote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:13 schreef -Engel- het volgende:
Reclaaaaaaaaaaaaaaaaaaameeee....
but the movie is nice
oquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar die is nog niet uit.
Is volgens mij nog geen releasedate bekend.
pompom eens kijken welke series je bedoeltquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:45 schreef cafpow het volgende:
[..]
Same here, alleen dan is de
Serie leuk![]()
Heb tot half 12 series op net5
Het is een draak van een film dusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
leuk leuk..... it's NICE fantastic SUPER.... want draak
uhm.... ff denken... volgens mij nog wel in Rotterdamquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
Draait Narnia deel 3 nog in de bios?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is een draak van een film dus
Ja als het goed is wel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
Draait Narnia deel 3 nog in de bios?
Bijna magischquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhm.... ff denken... volgens mij nog wel in Rotterdam
ff kijken..... >>>>> zoeft richting site
En anders ga ik gewoon naar andere uitkijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja als het goed is wel.
En als ze zich een beetje aan het boek houden zit er ook een draak in
Geen idee ik ken alleen Pathe in Rotterdam. In Dordrecht zit geen Biosquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pathe in ieder geval niet....
hm... welke bios heb je bij jou nog meer?
a okequote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
Geen idee ik ken alleen Pathe in Rotterdam. In Dordrecht zit geen Bios
Cinestar zit op Drienerlo, iets buiten de stad. In het centrum zit Cineast sinds een paar jaar, nadat Alhambra gesloten isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a oke... dan moet je zoals Samzz zegt naar Cinestar
edit: Samzz... sinds wanneer heeft Enschede een bios in de stad?
Rizolli en islesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pompom eens kijken welke series je bedoelt
Je moet je handen met wat citroen wassen en vooral je nagels tip van mijn maquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
Uiengeur is een naar goedjeM'n handen ruiken er nog steeds naar ondanks een chloorbad, zeep en shampoo
Net Rapunzel gezien, nu Eragon
Narnia draait hier nog steeds
a oke... in het laatste jaar dat ik in E'de woonde, werd Alhambra gesloten...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cinestar zit op Drienerlo, iets buiten de stad. In het centrum zit Cineast sinds een paar jaar, nadat Alhambra gesloten is
goede... ga ik eens proberenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
Je moet je handen met wat citroen wassen en vooral je nagels tip van mijn ma
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:08 schreef cafpow het volgende:
[..]
Rizolli en isles
The good wife
Missing without a tracé
Maar inmiddels weer reclame
Geen idee, volgend weekend kan ik nietquote:
Goede tip!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
Je moet je handen met wat citroen wassen en vooral je nagels tip van mijn ma
Orkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Dat is nogal raar... Een haai is een vis, een orka een zoogdierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Orkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Orkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik ook nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, volgend weekend kan ik niet
Sorry mijn aaaaaaaaaaaaaaaaaa bleef hangen. Nu doet ie het weerquote:
kon je toch al?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:21 schreef Graseter het volgende:
Ik ben gitaarles aan het downloaden.
Ik vond 'm grappigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry mijn aaaaaaaaaaaaaaaaaa bleef hangen. Nu doet ie het weer
Myraela ging niet en aangezien zij de enige is van de meetgangers die mij niet dood wenst ga ik niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kon je toch al?
En je zou toch naar de meet gaan?
Haha ik ookquote:
Een van de redenen dat ik ook niet ga. Er komt bijna niemand die ik kenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
Myraela ging niet en aangezien zij de enige is van de meetgangers die mij niet dood wenst ga ik niet.
Ongeveer een half jaar tot een jaar later is het omgebouwd tot cafe en mini-bioscoopquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a oke... in het laatste jaar dat ik in E'de woonde, werd Alhambra gesloten...
Wat kan je al spelen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:24 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
Ze downloaden niet snel helaas.
Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:25 schreef -Engel- het volgende:
Dus als ik wel was gegaan... durfde TB en Grasje wel naar de meet?
Zou jij mij beschermen tegen dat kleine dwergje?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:25 schreef -Engel- het volgende:
Wat een autisten ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:25 schreef -Engel- het volgende:
Waar mijn signature al niet goed voor isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:30 schreef Graseter het volgende:
Ik las de signature van Samzz en ik dacht
HE HET IS DE 22E DUS HET IS AL DE 20E GEWEEST DUS DE NIEUWE AFLEVERING VAN BIG BANG THEORY IS UIT
brb even een nieuwe aflevering downloaden.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar mijn signature al niet goed voor is
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zou jij mij beschermen tegen dat kleine dwergje?
Dwergje? Dromenvangertje?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:27 schreef Graseter het volgende:
Als ik had geweten dat Dromenvangertje vanavond weg was was ik misschien wel gegaan.
uhm...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, waar blijven de volgende delen van Eragon?
Voor zover ik weet zijn er geen plannen voor volgende delen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, waar blijven de volgende delen van Eragon?
Inclusief solo's?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bij gitaarles leer ik gewoon akkoorden en Sweet Child o Mine.
Jij bent er ook niet als jij er was geweest dan had ik misschien wel gegaanquote:
zie net hierbovenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn er geen plannen voor volgende delen.
Eerste deel is niet zo goed ontvangen.
In vergelijking tot wat? Harry Potter, Narnia, LOTRquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
????? dit is Singles????quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:34 schreef Onnoman het volgende:
Ik wil even reageren voor al die mongooltjes die na elke zangbeurt weer gaan bellen.
ik vind het een grappig programma, maar die sukkels die gaan bellen zijn echt treurig!
Ik las het net inderdaad.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhm...weet ik niet..... boekenserie is bijna compleet.... deeltje 4 zit ik nu op te wachten
Edit: Hoewel de film een open einde heeft, komt er geen vervolg. Dat komt doordat de verhaallijn zo drastisch gewijzigd is, dat bijna alle elementen waarop het tweede boek (Oudste) gebaseerd is, verdwenen zijn. De filmmakers hebben het zichzelf dus onmogelijk gemaakt om het tweede deel van de serie te verfilmen.
>>> staat ergens op wiki
En terecht, in de details leek de film niet op het boek.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was 1 van de slechtste films in het jaar dat hij uitkwam volgens de critici.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In vergelijking tot wat? Harry Potter, Narnia, LOTR
Misschien ook. Bovenstaande films zijn in grote mate trouw aan het boek, dat is Eragon totaal niet, wat wel jammer is, het project had echt potentie, jammer van de beroerde uitvoer van de verhaallijnenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In vergelijking tot wat? Harry Potter, Narnia, LOTR
Hopelijk is deel 2 beter danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was 1 van de slechtste films in het jaar dat hij uitkwam volgens de critici.
En in vergelijking met de boeken klopt dat ook wel.
Nee, ik zit midden in m'n tentamen week en ik moet morgen gewoon werken. No can do.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inclusief solo's?
[..]
Jij bent er ook niet als jij er was geweest dan had ik misschien wel gegaan
Ik een paar weken geleden de tab van de intro in mijn inbox gekregen van mijn leraar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inclusief solo's?
[..]
Jij bent er ook niet als jij er was geweest dan had ik misschien wel gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |