hahaha..maar nu ben ik niet meer in het humeur om spelletjes mee te spelen. Ik krijg net mijn jaaroverzicht binnen en volgens mij gaat mijn moeder heel veel mogen terugbetalen aan de belasting en ik dus meebetalenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is meestal zo na de eerste tegenspartelingen.
Ben bezig in een team om een functioneel ontwerp te schrijven voor een computerprogramma dat een Engels energiebedrijf gaat gebruiken. Veel klantcontact nodig in deze fase, dus op en neer naar Solihull (bij Birmingham). Maar hoef gelukkig nog maar een week daarheen.quote:
hangt ervaf tijn, als de tegenspeler een beetje een aardige persoon isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En stiekem vinden ze allemaal lekker
oe lijkt me best leuk, als je tenminste ook vrije tijd overhoudt daarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben bezig in een team om een functioneel ontwerp te schrijven voor een computerprogramma dat een Engels energiebedrijf gaat gebruiken. Veel klantcontact nodig in deze fase, dus op en neer naar Solihull (bij Birmingham). Maar hoef gelukkig nog maar een week daarheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:33 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha..maar nu ben ik niet meer in het humeur om spelletjes mee te spelen. Ik krijg net mijn jaaroverzicht binnen en volgens mij gaat mijn moeder heel veel mogen terugbetalen aan de belasting en ik dus meebetalen
Mwah, zo tof is Solihull niet en door de week naar Brum is mwah. Maar, ik vond het wel tof hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:34 schreef cafpow het volgende:
[..]
oe lijkt me best leuk, als je tenminste ook vrije tijd overhoudt daar
Sommige wel, sommige niet. Ik wel iigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:34 schreef cafpow het volgende:
[..]
hangt ervaf tijn, als de tegenspeler een beetje een aardige persoon is
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:34 schreef El_Matador het volgende:
Gisteren met C sushi eten en erna liepen we voor de gein nog even door de hoerenstraat hier. Zei ik voor de grap: Wat als we nou iemand van ons bedrijf tegenkomen hier...
Letterlijk 10 seconden later grijp ik hem vast en sleep hem mee: doorlopen!!HahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
ow, ik ken het daar niet, dus kan niet oordelen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, zo tof is Solihull niet en door de week naar Brum is mwah. Maar, ik vond het wel tof hoor
lekkerquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:34 schreef El_Matador het volgende:
Gisteren met C sushi eten en erna liepen we voor de gein nog even door de hoerenstraat hier. Zei ik voor de grap: Wat als we nou iemand van ons bedrijf tegenkomen hier...
Letterlijk 10 seconden later grijp ik hem vast en sleep hem mee: doorlopen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ow ja, ben jij dan zo aardigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige wel, sommige niet. Ik wel iig![]()
[..]
Hahah
Je moet ook niet hier zoekenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:36 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik doe mijn best om er een te vinden, maar ik kan geen rijke vent vinden
ja maar daar kom ik nooitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet ook niet hier zoekenhier zitten geen rijke venten
![]()
Quont 500, PC Hoofdstraat in Amsterdam, Het Gooi daar zitten rijken venten
Ja ik vind mijzelf heel aardig en lief.quote:
Solihull is een soort van Amstelveen (en we weten allemaal dat dat kut isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:37 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, ik ken het daar niet, dus kan niet oordelen.
Succesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:38 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja maar daar kom ik nooitdus kijk ik of ik niet toevallig een vent tegenkom die doet alsof hij gewoon middenklasse is maar stiekem heel rijk
![]()
dan moet je het maar vragen aan anderen wat ze van jou vindenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik vind mijzelf heel aardig en lief.Wat andere van mij vinden weet ik niet
ik ken amstelveen ook nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Solihull is een soort van Amstelveen (en we weten allemaal dat dat kut is). Birmingham is gaaf hoor, maar daar ga je ook niet telkens heen
Bijdeze vind jij mij aardig?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:39 schreef cafpow het volgende:
[..]
dan moet je het maar vragen aan anderen wat ze van jou vinden![]()
Amstelveen rulezquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Solihull is een soort van Amstelveen (en we weten allemaal dat dat kut is). Birmingham is gaaf hoor, maar daar ga je ook niet telkens heen
Je bent meer zoals een steentje in je schoen. Vervelend in het begin, maar je raakt eraan gewend!quote:
Amstelveen is een flipping slaapstad. Het winkelcentrum heeft 6 winkels. Kolere.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:40 schreef STING het volgende:
[..]
Amstelveen rulezhet winkelcentrum dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |