Als ik werkelijk kwaad wil, kan ik best een leuk bedragje bedingen...quote:
acht dat zijn er zoveelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bent meer zoals een steentje in je schoen. Vervelend in het begin, maar je raakt eraan gewend!
dat dacht ik alquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik werkelijk kwaad wil, kan ik best een leuk bedragje bedingen...
Dan doel je op een ander winkelcentrum.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Amstelveen is een flipping slaapstad. Het winkelcentrum heeft 6 winkels. Kolere.
Je schijnt er prima te kunnen "hangen" met je "matties". Aldus STING.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Amstelveen is een flipping slaapstad. Het winkelcentrum heeft 6 winkels. Kolere.
Stads?????hart. Welke stadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:42 schreef STING het volgende:
[..]
Dan doel je op een ander winkelcentrum.
Het Stadshart is behoorlijk groot.
Dankjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:41 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik denk van welik vindt jou in ieder geval digitaal aardig
Eigenlijk klopt dit wel een beetjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bent meer zoals een steentje in je schoen. Vervelend in het begin, maar je raakt eraan gewend!
Zo ben ik niet. Voor je het weet wordt mij aangerekend dat ik stoned aan de sushi zat. Geen succes met stokjes...quote:
Lekker met je matties naar de AH of de Bijenkorf, jeweetsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je schijnt er prima te kunnen "hangen" met je "matties". Aldus STING.
Stoned en garnaal eten dusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo ben ik niet. Voor je het weet wordt mij aangerekend dat ik stoned aan de sushi zat. Geen succes met stokjes...
Een kernbom erop en nablussen met napalm, serieus.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:43 schreef STING het volgende:
[..]
Lekker met je matties naar de AH of de Bijenkorf, jeweets
Heeft Amstelveen een bijenkorfquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:43 schreef STING het volgende:
[..]
Lekker met je matties naar de AH of de Bijenkorf, jeweets
Heel toevallig neem je dan A'dam ook mee, en dat is heul niet ergquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een kernbom erop en nablussen met napalm, serieus.
Op de AH of op de Bijenkorf? I need my capsulesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een kernbom erop en nablussen met napalm, serieus.
Voor het over groten deel van Nederland is dat niet ergquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel toevallig neem je dan A'dam ook mee, en dat is heul niet erg
Schoremquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel toevallig neem je dan A'dam ook mee, en dat is heul niet erg
Op alles dat bont draagt, scooter rijdt en praat als een ongestelde alpaca met een hazenlip.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:44 schreef STING het volgende:
[..]
Op de AH of op de Bijenkorf? I need my capsules
Die zie ik daar niet zo snel rondlopen, but be my guestquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op alles dat bont draagt, scooter rijdt en praat als een ongestelde alpaca met een hazenlip.
Verkapte doodwens!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op alles dat bont draagt, scooter rijdt en praat als een ongestelde alpaca met een hazenlip.
Van die kappies is straks anders weinig meer overquote:
blijkbaar heb je dan ooit al stoned aan de sushi gezetenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo ben ik niet. Voor je het weet wordt mij aangerekend dat ik stoned aan de sushi zat. Geen succes met stokjes...
Ja, gisteravond dus.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:48 schreef cafpow het volgende:
[..]
blijkbaar heb je dan ooit al stoned aan de sushi gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |