quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurig gerecht KAPOTGESTAMPT.
//--
Sja weet niet of ze dat dan nog wel mogen. Maar aardappelen van gister zijn heul goorrr.
Oh.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]dat bedoelde ik niet/// ik bedoelde de OP
Ik luister nu:quote:
ik Soldier On van The Temper Trap op mp3. Ook leuk. Maar heb ik niet gekocht.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik luister nu:
YOU CANNOT PETITION THE LORD WITH PRAYERRRR!!!111
Op ceedee.
Man. Kippenvel.
Geen idee ik zie nog niemand hierquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:08 schreef Ripley het volgende:
Aardappelen van gisteren zijn heerlijkals je ze opbakt anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:52 schreef -Engel- het volgende:
Zo boodschappen gedaan......Heb je wel een onsje zin voor mij meegenomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:
Ja, maar later pas toch.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:17 schreef Delan het volgende:
tis aardig rustig hier of niet? oooooooo die meet is vandaag of niet?
20.00 of zo dacht ik? dus iedereen is nu al aan het tutten, haha. ik ben er niet bij hoor, heb een leukere minifokmeet thuisquote:
Oh ja, iedereen moet in de verf natuurlijk!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:20 schreef Delan het volgende:
[..]
20.00 of zo dacht ik? dus iedereen is nu al aan het tutten, haha. ik ben er niet bij hoor, heb een leukere minifokmeet thuis
hoppa, flink de plamuur erop en gaanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, iedereen moet in de verf natuurlijk!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:21 schreef Delan het volgende:
[..]
hoppa, flink de plamuur erop en gaan
ook opquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je wel een onsje zin voor mij meegenomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke man wil dat nou niet!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:23 schreef Delan het volgende:
ben er weer weg van, mn kleine man wil even samen met mij wat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |