Dit lijkt mij een uitgelezen kans voor jou om haar wat broodnodige topo bij te brengenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een mooie stad. Beetje duf qua stappen, maar zaterdag valt het mee.
Niet zonder beloning...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een uitgelezen kans voor jou om haar wat broodnodige topo bij te brengen
Je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet zonder beloning...
En daar schort het nogal aan bij la feminista
Doeiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:06 schreef cafpow het volgende:
maar goed lieve singles, ik ga ervandoor even pijama omwisselen voor normale kleding en daarna richting supermarkt![]()
spreek jullie later
Colombiaansen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mistOh wacht ......
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mistOh wacht ......
[..]
Doei
bye, byequote:
Sowieso Latina toch?quote:
--zo--quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:54 schreef stbabylon het volgende:
Wanneer stop jij met condooms?
Ik ben nu al verbaasd over de reactie's.... Is het echt zo dat het merendeel gewoon zonder test gaat batsen zonder condoom??
Ik draai net People are Strange op ceedee. Is dat toeval denk je?quote:
Bij jouw bier? Neuh.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik draai net People are Strange op ceedee. Is dat toeval denk je?
Ik heb je bier laten drinkenquote:
Straks in mijn mondquote:
Plasseks na bierestafette!quote:
Ik had daarvoor ook al wel eens bier gedronken hoorquote:
Heb je die dikke reet van Peu niet gezien dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Brownies zijn voor dikke kinderen man.
Heul niet!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Brownies zijn voor dikke kinderen man.
Samen vormen jullie de eettafel voor een middelgroot gereformeerd gezinquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb je die dikke reet van Peu niet gezien dan?
Op zondag eten bij een gereformeerd gezin.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Samen vormen jullie de eettafel voor een middelgroot gereformeerd gezin
Gewoon een willekeurig gerecht KAPOTGESTAMPT.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:26 schreef -Engel- het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met dat stampot eten?
Ik ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:26 schreef Watertornado het volgende:
Oh wat erg ik ben aan het meezingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |