Of als je beide dezelfde soa hebt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:32 schreef JaimyLee het volgende:
Op het moment dat je allebei zeker weet dat je SOA vrij bent en zij de pil slikt.
Besef je wel dat je dan haar 100% moet vertrouwen EN die ex (die je ws. niet kent) ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:45 schreef TimeWillTell het volgende:
Verschilt eigenlijk heel erg bij mij. Ligt eraan of ik de persoon al aardig denk te kennen en wat voor type persoon dat is. Als het iemand is die veel jongens heeft gehad en zo ook voorkomt dan pas ik daar nog wel even mee op. Maar als het bijvoorbeeld een meisje is dat een lange relatie met iemand heeft gehad en ik ben de eerste daarna weer dan kan ik al bij de eerste keer zonder condoom vrijen.
Dus na een test?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:32 schreef JaimyLee het volgende:
Op het moment dat je allebei zeker weet dat je SOA vrij bent en zij de pil slikt.
Maar bij een ONS weet je dus niet eens of ze netjes de pil sliktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:52 schreef Stefan het volgende:
Hmmmm. Al snel. In sommige relaties danwel ONS's niet eens met condooms begonnen zelfs.
Nee. Maar was in het verleden, nu doe ik alles braaf met. En ik ben getest dus niks aan overgehouden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar bij een ONS weet je dus niet eens of ze netjes de pil slikt
Je zal er maar een kind aan overhoudenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee. Maar was in het verleden, nu doe ik alles braaf met. En ik ben getest dus niks aan overgehouden.
Ja, en dan haar laten slikken die pil. Meer heb je toch niet nodig?quote:
Dan heb ik nu iig een kind van zes jaar of ouderquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zal er maar een kind aan overhouden
Ja, precies, test en pil.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:58 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ja, en dan haar laten slikken die pil. Meer heb je toch niet nodig?
eeuh ja, dat risico is erquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zal er maar een kind aan overhouden
Bij een one-night stand doe ik nog wel een jasje op mn sjakie. Bij relaties gewoon 1 keer over hebben. Kvind 't maar nare dingen in ieder geval.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:55 schreef FokR het volgende:
Ik doe niet aan condooms, nooit gedaan ook niet.
Zeker wetenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:32 schreef JaimyLee het volgende:
In welke eeuw leef jij?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zeker weten
Alleen voor het zingen de kerk uit is veilig
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zeker weten
21equote:
Ja het houd ook 100% van de soa's tegenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zeker weten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |