Of als je beide dezelfde soa hebt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:32 schreef JaimyLee het volgende:
Op het moment dat je allebei zeker weet dat je SOA vrij bent en zij de pil slikt.
Besef je wel dat je dan haar 100% moet vertrouwen EN die ex (die je ws. niet kent) ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:45 schreef TimeWillTell het volgende:
Verschilt eigenlijk heel erg bij mij. Ligt eraan of ik de persoon al aardig denk te kennen en wat voor type persoon dat is. Als het iemand is die veel jongens heeft gehad en zo ook voorkomt dan pas ik daar nog wel even mee op. Maar als het bijvoorbeeld een meisje is dat een lange relatie met iemand heeft gehad en ik ben de eerste daarna weer dan kan ik al bij de eerste keer zonder condoom vrijen.
Dus na een test?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:32 schreef JaimyLee het volgende:
Op het moment dat je allebei zeker weet dat je SOA vrij bent en zij de pil slikt.
Maar bij een ONS weet je dus niet eens of ze netjes de pil sliktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:52 schreef Stefan het volgende:
Hmmmm. Al snel. In sommige relaties danwel ONS's niet eens met condooms begonnen zelfs.
Nee. Maar was in het verleden, nu doe ik alles braaf met. En ik ben getest dus niks aan overgehouden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar bij een ONS weet je dus niet eens of ze netjes de pil slikt
Je zal er maar een kind aan overhoudenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee. Maar was in het verleden, nu doe ik alles braaf met. En ik ben getest dus niks aan overgehouden.
Ja, en dan haar laten slikken die pil. Meer heb je toch niet nodig?quote:
Dan heb ik nu iig een kind van zes jaar of ouderquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zal er maar een kind aan overhouden
Ja, precies, test en pil.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:58 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ja, en dan haar laten slikken die pil. Meer heb je toch niet nodig?
eeuh ja, dat risico is erquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zal er maar een kind aan overhouden
Bij een one-night stand doe ik nog wel een jasje op mn sjakie. Bij relaties gewoon 1 keer over hebben. Kvind 't maar nare dingen in ieder geval.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:55 schreef FokR het volgende:
Ik doe niet aan condooms, nooit gedaan ook niet.
Zeker wetenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:32 schreef JaimyLee het volgende:
In welke eeuw leef jij?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zeker weten
Alleen voor het zingen de kerk uit is veilig
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zeker weten
21equote:
Ja het houd ook 100% van de soa's tegenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zeker weten
is dat zo? ik heb hier namelijk dankzij die methode een lief mooi stoer kereltje rondhuppelen van bijna 3 jaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zeker weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je vertrouwde de vrouw waarmee je was getrouwd nietquote:Op zondag 23 januari 2011 10:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Hmmm, in mijn vorige relatie (was getrouwd) slikte zij de pil, en nog deden we het met condoom.
Nu, met huidige vriendin doen wij het vanaf het begin al zonder condoom. Kwestie van vertrouwen.
Je vertrouwt haar. Vertrouw je ook al haar exen? En de exen van die exen? Etc. etc.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Hmmm, in mijn vorige relatie (was getrouwd) slikte zij de pil, en nog deden we het met condoom.
Nu, met huidige vriendin doen wij het vanaf het begin al zonder condoom. Kwestie van vertrouwen.
Gewoon af en toe naar de GGD, als je het goed aanpakt krijg je alle testen inc HIV gewoon gratis.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je vertrouwt haar. Vertrouw je ook al haar exen? En de exen van die exen? Etc. etc.
Vertrouwen is een leuk begrip en ik ben er helemaal voor, maar ik vertrouw alleen mijn vriendin, niet die lui die ik niet ken met wie ze het daarvoor heeft gedaan. Als je dat doorrekent moet je niet 1 persoon vertrouwen, maar potentieel honderden onbekenden.
Met een test reduceer je dat weer naar 1 persoon
Och, dit lijkt me wel iets waar ik het niet erg van vind dat het geld kost.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Gewoon af en toe naar de GGD, als je het goed aanpakt krijg je alle testen inc HIV gewoon gratis.
Ja, maar als je het jaarlijk wil doen.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, dit lijkt me wel iets waar ik het niet erg van vind dat het geld kost.
Ik had in Brazilie, waar ik toen woonde, een test gedaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je vertrouwt haar. Vertrouw je ook al haar exen? En de exen van die exen? Etc. etc.
Vertrouwen is een leuk begrip en ik ben er helemaal voor, maar ik vertrouw alleen mijn vriendin, niet die lui die ik niet ken met wie ze het daarvoor heeft gedaan. Als je dat doorrekent moet je niet 1 persoon vertrouwen, maar potentieel honderden onbekenden.
Met een test reduceer je dat weer naar 1 persoon
Nee, zij stond erop dat we naast de pil het ook gewoon MET condoom deden. Dat wilde zij.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dus je vertrouwde de vrouw waarmee je was getrouwd niet
Oh oke. Dat kan. Is het daarom je ex?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, zij stond erop dat we naast de pil het ook gewoon MET condoom deden. Dat wilde zij.
Nee, die scheiding had een hele andere reden.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:00 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oh oke. Dat kan. Is het daarom je ex?
Ik zeg niet dat ze het heeft (zeker omdat ze meeleestquote:Op zondag 23 januari 2011 10:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik had in Brazilie, waar ik toen woonde, een test gedaan.
Nu weer in Nederland heb ik dat tegen mijn huidige vriendin gezegd, en die geloofde mij op haar woord, en ik haar. Zij had voor mij meer dan een jaar geen sexuele contacten gehad. En ik heb nergens last van dus het zit goed
Ohh, dat geloof ik vast hoor, dat er ziektes zijn waar je niks van merkt. Maar ik durf voor de volle 100% mijn penis in het vuur te steken dat het goed zitquote:Op zondag 23 januari 2011 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze het heeft (zeker omdat ze meeleest), maar er zijn ziektes waar je niks van merkt. Ja, in jouw situatie zal het wel goed zitten, maar het is niet een manier die ik voor iedereen zou aanraden
Die ik meerdere malen heb gemeetquote:Op zondag 23 januari 2011 11:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, dat geloof ik vast hoor, dat er ziektes zijn waar je niks van merkt. Maar ik durf voor de volle 100% mijn penis in het vuur te steken dat het goed zit
Zij is idd een modje op FOK ja
Ha, dan ken jij haar wel van gezichtquote:Op zondag 23 januari 2011 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die ik meerdere malen heb gemeet
Lijkt me niet een plek waar ik met mijn denkbeelden moet komenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ha, dan ken jij haar wel van gezicht
In Februari hebben we trouwens weer een MEET, van DEF
Hahaha, ach, gewoon gezellig bier drinken en wat ouwehoeren. Komt goed hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lijkt me niet een plek waar ik met mijn denkbeelden moet komen
Ik krijg toch opeens jeuk ergens, en nee, dat is geen SOAquote:Op zondag 23 januari 2011 13:01 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben een jaar geleden getest en mijn partner is ook getest.... dus dan moet je wel op elkaars woord vertrouwen dat die test daadwerkelijk is uitgevoerd en dat je soa-vrij bent.
Dát is dus ook vertrouwen.
Maar bij mij zit het goed, en ik vertrouw mijn partner 100%
Ik mag toch hopen dat mijn vriendin niet vreemd gaat, en tja, anders ben ik de pineutquote:Op zondag 23 januari 2011 13:10 schreef opastokvis het volgende:
en stel nu dat één van de partners na een tijdje vreemdgaat?
dan heb je dus getest, denk je dat je schoon bent en test jaren niet meer?
het meeste komt wel eerder voor de dag, maar het is wel een risico wat je neemt.
ieder jaar ofzo zou dan idd beter zijn. (al is dat voor de mannen geen lolletje)
Dit dusquote:Op zondag 23 januari 2011 13:25 schreef CeeZee het volgende:
Bij vreemdgaan weet je idd niet of diegene een soa heeft, maar in een relatie ga je er niet van uit dat de ander vreemdgaat als het goed is
Maar dat is dus weer een kwestie van elkaar vertrouwen..
En dat is een van de belangrijkste dingen in een relatie
Dus als je wat langer bij elkaar bent, elkaar vertrouwt, allebei getest bent en zij aan de pil vind ik dat het best zonder condoom kan
quote:Op zondag 23 januari 2011 09:29 schreef Ernemmertje het volgende:
is dat zo? ik heb hier namelijk dankzij die methode een lief mooi stoer kereltje rondhuppelen van bijna 3 jaar.
Niet genoeg controle over je eigen lichaam dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |