Bankhangen goed planquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same.
Wel al mn sportkleren gewassen en nog wat nuttige dingen gedaan vandaag, dus straks lekker bankhangen.
Hot-dogs met knakworst. Apart.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
hier niet...hier eten we hot-dogs met zuurkool, knakworst, tomaat, advocado erin
Ik heb net broodjes met échte knakworsten gegeten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hot-dogs met knakworst. Apart.
Ik dacht dat je daar beter van werd?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:34 schreef stbabylon het volgende:
Bij mijn ouders een berenburg-cola gehad... weeeeeeeeeeeeee, die hakt er lekker in als je ziek bent
Ja, schijnt, maar hoewel ik normaal een halve fles op moet hebben om me zo te voelen, was nu 1 flink glas genoegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar beter van werd?
lekker goedkoopquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, schijnt, maar hoewel ik normaal een halve fles op moet hebben om me zo te voelen, was nu 1 flink glas genoeg
Which movie?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:13 schreef -Engel- het volgende:
Reclaaaaaaaaaaaaaaaaaaameeee....
but the movie is nice
Leuke film ja, boeken zijn ook goed.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Eragon >>>> Draakjes![]()
Magie
vechten
De boekenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leuke film ja, boeken zijn ook goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De boekenoe.......
Ja maar die is nog niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is volgens mij nog geen releasedate bekend.
Same here, alleen dan is dequote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:13 schreef -Engel- het volgende:
Reclaaaaaaaaaaaaaaaaaaameeee....
but the movie is nice
oquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar die is nog niet uit.
Is volgens mij nog geen releasedate bekend.
pompom eens kijken welke series je bedoeltquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:45 schreef cafpow het volgende:
[..]
Same here, alleen dan is de
Serie leuk![]()
Heb tot half 12 series op net5
Het is een draak van een film dusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
leuk leuk..... it's NICE fantastic SUPER.... want draak
uhm.... ff denken... volgens mij nog wel in Rotterdamquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
Draait Narnia deel 3 nog in de bios?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is een draak van een film dus
Ja als het goed is wel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
Draait Narnia deel 3 nog in de bios?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |