Ik ga straks maar eens op de bank liggen, denk ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel iets tegen de hoofdpijn.![]()
Vooral dat laatste is belangrijk
ik ga zo weer even op bed liggenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ga straks maar eens op de bank liggen, denk ik
Mooiquote:
Puppyquote:
Gaan daar sowieso wel mensen naar toe?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:17 schreef Delan het volgende:
tis aardig rustig hier of niet? oooooooo die meet is vandaag of niet?
Hendigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neee... gewooon water erop, roeren en klaar
Zekerquote:
vast welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:00 schreef tijnbrein het volgende:
Hendigik ga eens kijken of ze ook zoiets hebben
Oh wacht op mijn werk genoeg
Goed, met jou?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hendigik ga eens kijken of ze ook zoiets hebben
Oh wacht op mijn werk genoeg
[..]
Zeker![]()
Hoe gaat het ermee?
Ik heb nog een restje van Wiskey cappuccino staanquote:
Ik leefquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:45 schreef Watertornado het volgende:
Ik krijg honger, maar wat zal ik eens eten?
All you ever need is bier!quote:
Ik heb alleen bierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:50 schreef -Engel- het volgende:
Bier+tieten+vette hap.... ik heb het allemaal
Maar jij bent een kleine 60 kilometer van mij vandaan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:50 schreef -Engel- het volgende:
Bier+tieten+vette hap.... ik heb het allemaal
minder dan een uur... pussy.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar jij bent een kleine 60 kilometer van mij vandaan.
En dat is een probleem?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar jij bent een kleine 60 kilometer van mij vandaan.
Dan moet er voor zorgen dat zijn piemel dichterbij komtquote:
nee...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:06 schreef cafpow het volgende:
Wat is het rustig..zeg. Iedereen is zich zeker aan het voorbereiden voor de meet.
dat is te merken. Zolang de kwaliteit die je hier brengt maar blijft wanneer je er wel bentquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:11 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb het gewoon te druk, dus mn aanwezigheid hier is flink minder geworden
Als het te merken is dan zou ik normaal gesproken opvallen en dat valt wel mee denk ik, ben een rustige posterquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:12 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat is te merken. Zolang de kwaliteit die je hier brengt maar blijft wanneer je er wel bent
nou ja, ik merkte het wel opquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als het te merken is dan zou ik normaal gesproken opvallen en dat valt wel mee denk ik, ben een rustige posterBehalve als ik met rijmpjes smijt dan. (of mn billen
)
Nope.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:06 schreef cafpow het volgende:
Wat is het rustig..zeg. Iedereen is zich zeker aan het voorbereiden voor de meet.
Ik gooi ze niet achteloos weg natuurlijk, maar ze passeerden soms de revue, maar dat was voor jou tijd (je aanwezigheid hier that is, niets met leeftijd van doenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:16 schreef cafpow het volgende:
[..]
nou ja, ik merkte het wel op![]()
O ja, smijnt jij met je billen? Dat wil ik dan wel eens zien hoe je dat voorelkaar krijgt
hé, ik kom altijd te laat voor de lolquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik gooi ze niet achteloos weg natuurlijk, maar ze passeerden soms de revue, maar dat was voor jou tijd (je aanwezigheid hier that is, niets met leeftijd van doen)
Als je er maar komtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:24 schreef cafpow het volgende:
[..]
hé, ik kom altijd te laat voor de lol
Ik zal je voortaan informeren over leuke dingenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:32 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja, maar het wordt ook irritant als je constant te laat bent voor de leukere delen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |