hé, ik kom altijd te laat voor de lolquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik gooi ze niet achteloos weg natuurlijk, maar ze passeerden soms de revue, maar dat was voor jou tijd (je aanwezigheid hier that is, niets met leeftijd van doen)
Als je er maar komtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:24 schreef cafpow het volgende:
[..]
hé, ik kom altijd te laat voor de lol
Ik zal je voortaan informeren over leuke dingenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:32 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja, maar het wordt ook irritant als je constant te laat bent voor de leukere delen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zal je voortaan informeren over leuke dingen
hier niet...hier eten we hot-dogs met zuurkool, knakworst, tomaat, advocado erinquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:40 schreef xFriendx het volgende:
Zometeen lekker wat bolletjes met hamburgertjes
Same.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
Eten is op alleen de vaat moet nog gedaan worden
Bankhangen goed planquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same.
Wel al mn sportkleren gewassen en nog wat nuttige dingen gedaan vandaag, dus straks lekker bankhangen.
Hot-dogs met knakworst. Apart.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
hier niet...hier eten we hot-dogs met zuurkool, knakworst, tomaat, advocado erin
Ik heb net broodjes met échte knakworsten gegeten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hot-dogs met knakworst. Apart.
Ik dacht dat je daar beter van werd?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:34 schreef stbabylon het volgende:
Bij mijn ouders een berenburg-cola gehad... weeeeeeeeeeeeee, die hakt er lekker in als je ziek bent
Ja, schijnt, maar hoewel ik normaal een halve fles op moet hebben om me zo te voelen, was nu 1 flink glas genoegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar beter van werd?
lekker goedkoopquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, schijnt, maar hoewel ik normaal een halve fles op moet hebben om me zo te voelen, was nu 1 flink glas genoeg
Which movie?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:13 schreef -Engel- het volgende:
Reclaaaaaaaaaaaaaaaaaaameeee....
but the movie is nice
Leuke film ja, boeken zijn ook goed.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Eragon >>>> Draakjes![]()
Magie
vechten
De boekenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leuke film ja, boeken zijn ook goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De boekenoe.......
Ja maar die is nog niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is volgens mij nog geen releasedate bekend.
Same here, alleen dan is dequote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:13 schreef -Engel- het volgende:
Reclaaaaaaaaaaaaaaaaaaameeee....
but the movie is nice
oquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar die is nog niet uit.
Is volgens mij nog geen releasedate bekend.
pompom eens kijken welke series je bedoeltquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:45 schreef cafpow het volgende:
[..]
Same here, alleen dan is de
Serie leuk![]()
Heb tot half 12 series op net5
Het is een draak van een film dusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
leuk leuk..... it's NICE fantastic SUPER.... want draak
uhm.... ff denken... volgens mij nog wel in Rotterdamquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
Draait Narnia deel 3 nog in de bios?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is een draak van een film dus
Ja als het goed is wel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
Draait Narnia deel 3 nog in de bios?
Bijna magischquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhm.... ff denken... volgens mij nog wel in Rotterdam
ff kijken..... >>>>> zoeft richting site
En anders ga ik gewoon naar andere uitkijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja als het goed is wel.
En als ze zich een beetje aan het boek houden zit er ook een draak in
Geen idee ik ken alleen Pathe in Rotterdam. In Dordrecht zit geen Biosquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pathe in ieder geval niet....
hm... welke bios heb je bij jou nog meer?
a okequote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
Geen idee ik ken alleen Pathe in Rotterdam. In Dordrecht zit geen Bios
Cinestar zit op Drienerlo, iets buiten de stad. In het centrum zit Cineast sinds een paar jaar, nadat Alhambra gesloten isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a oke... dan moet je zoals Samzz zegt naar Cinestar
edit: Samzz... sinds wanneer heeft Enschede een bios in de stad?
Rizolli en islesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pompom eens kijken welke series je bedoelt
Je moet je handen met wat citroen wassen en vooral je nagels tip van mijn maquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
Uiengeur is een naar goedjeM'n handen ruiken er nog steeds naar ondanks een chloorbad, zeep en shampoo
Net Rapunzel gezien, nu Eragon
Narnia draait hier nog steeds
a oke... in het laatste jaar dat ik in E'de woonde, werd Alhambra gesloten...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cinestar zit op Drienerlo, iets buiten de stad. In het centrum zit Cineast sinds een paar jaar, nadat Alhambra gesloten is
goede... ga ik eens proberenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
Je moet je handen met wat citroen wassen en vooral je nagels tip van mijn ma
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:08 schreef cafpow het volgende:
[..]
Rizolli en isles
The good wife
Missing without a tracé
Maar inmiddels weer reclame
Geen idee, volgend weekend kan ik nietquote:
Goede tip!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
Je moet je handen met wat citroen wassen en vooral je nagels tip van mijn ma
Orkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Dat is nogal raar... Een haai is een vis, een orka een zoogdierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Orkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Orkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik ook nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, volgend weekend kan ik niet
Sorry mijn aaaaaaaaaaaaaaaaaa bleef hangen. Nu doet ie het weerquote:
kon je toch al?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:21 schreef Graseter het volgende:
Ik ben gitaarles aan het downloaden.
Ik vond 'm grappigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry mijn aaaaaaaaaaaaaaaaaa bleef hangen. Nu doet ie het weer
Myraela ging niet en aangezien zij de enige is van de meetgangers die mij niet dood wenst ga ik niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kon je toch al?
En je zou toch naar de meet gaan?
Haha ik ookquote:
Een van de redenen dat ik ook niet ga. Er komt bijna niemand die ik kenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
Myraela ging niet en aangezien zij de enige is van de meetgangers die mij niet dood wenst ga ik niet.
Ongeveer een half jaar tot een jaar later is het omgebouwd tot cafe en mini-bioscoopquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a oke... in het laatste jaar dat ik in E'de woonde, werd Alhambra gesloten...
Wat kan je al spelen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:24 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
Ze downloaden niet snel helaas.
Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:25 schreef -Engel- het volgende:
Dus als ik wel was gegaan... durfde TB en Grasje wel naar de meet?
Zou jij mij beschermen tegen dat kleine dwergje?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:25 schreef -Engel- het volgende:
Wat een autisten ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:25 schreef -Engel- het volgende:
Waar mijn signature al niet goed voor isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:30 schreef Graseter het volgende:
Ik las de signature van Samzz en ik dacht
HE HET IS DE 22E DUS HET IS AL DE 20E GEWEEST DUS DE NIEUWE AFLEVERING VAN BIG BANG THEORY IS UIT
brb even een nieuwe aflevering downloaden.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar mijn signature al niet goed voor is
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zou jij mij beschermen tegen dat kleine dwergje?
Dwergje? Dromenvangertje?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:27 schreef Graseter het volgende:
Als ik had geweten dat Dromenvangertje vanavond weg was was ik misschien wel gegaan.
uhm...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, waar blijven de volgende delen van Eragon?
Voor zover ik weet zijn er geen plannen voor volgende delen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, waar blijven de volgende delen van Eragon?
Inclusief solo's?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bij gitaarles leer ik gewoon akkoorden en Sweet Child o Mine.
Jij bent er ook niet als jij er was geweest dan had ik misschien wel gegaanquote:
zie net hierbovenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn er geen plannen voor volgende delen.
Eerste deel is niet zo goed ontvangen.
In vergelijking tot wat? Harry Potter, Narnia, LOTRquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
????? dit is Singles????quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:34 schreef Onnoman het volgende:
Ik wil even reageren voor al die mongooltjes die na elke zangbeurt weer gaan bellen.
ik vind het een grappig programma, maar die sukkels die gaan bellen zijn echt treurig!
Ik las het net inderdaad.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhm...weet ik niet..... boekenserie is bijna compleet.... deeltje 4 zit ik nu op te wachten
Edit: Hoewel de film een open einde heeft, komt er geen vervolg. Dat komt doordat de verhaallijn zo drastisch gewijzigd is, dat bijna alle elementen waarop het tweede boek (Oudste) gebaseerd is, verdwenen zijn. De filmmakers hebben het zichzelf dus onmogelijk gemaakt om het tweede deel van de serie te verfilmen.
>>> staat ergens op wiki
En terecht, in de details leek de film niet op het boek.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was 1 van de slechtste films in het jaar dat hij uitkwam volgens de critici.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In vergelijking tot wat? Harry Potter, Narnia, LOTR
Misschien ook. Bovenstaande films zijn in grote mate trouw aan het boek, dat is Eragon totaal niet, wat wel jammer is, het project had echt potentie, jammer van de beroerde uitvoer van de verhaallijnenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In vergelijking tot wat? Harry Potter, Narnia, LOTR
Hopelijk is deel 2 beter danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was 1 van de slechtste films in het jaar dat hij uitkwam volgens de critici.
En in vergelijking met de boeken klopt dat ook wel.
Nee, ik zit midden in m'n tentamen week en ik moet morgen gewoon werken. No can do.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inclusief solo's?
[..]
Jij bent er ook niet als jij er was geweest dan had ik misschien wel gegaan
Ik een paar weken geleden de tab van de intro in mijn inbox gekregen van mijn leraar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inclusief solo's?
[..]
Jij bent er ook niet als jij er was geweest dan had ik misschien wel gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |