abonnement Unibet Coolblue
pi_91689557
waar ik leer poederen :D :+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 22 januari 2011 @ 00:18:09 #3
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_91689566
Ze moeten niet te fluffy zijn als je je compact poeder wilt aanbrengen als klein beetje kleur of minerale poeder foundation. Maar ze zien er redelijk stevig uit.

Ik zeg: het weekend eens lekker uitproberen :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_91689585
Jij bent snel met nieuw topic maken :o :D
pi_91689590
jaa *O*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_91689607
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 00:18 schreef Assiej het volgende:
Jij bent snel met nieuw topic maken :o :D
'open nieuw deel'
I love die funtie O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 22 januari 2011 @ 00:18:52 #7
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_91689612
Ik vind ook kwasten met langere dikke stelen fijner om mee te werken.
Kun je lekker stevig vast houden als je de poeder in je poezelige gezichtje ramt :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_91689667
Als iemand nog specifieke vragen heeft of graag uitleg van wil hebben in een filmpje kan ik daar misschien wel mee helpen..
(ligt aan de vraag :P )

en als ik tijd heb het op mijn youtube channel posten...
  zaterdag 22 januari 2011 @ 00:21:37 #9
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_91689745
Nou, daar zeg je wat, ik heb vanavond weer lopen proberen, maar het lukt mij niet om vloeibare eyeliner op te doen zonder mijn wimpers mee te kleuren...
Geen mega-ramp, maar daardoor kan ik mijn mascara minder goed opbrengen of hij gaat klonteren doordat er al eyeliner op zit geplakt.
Ik gebruik daarom meestal poeder- of gelliner, daarmee heb ik dat probleem niet.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 00:21:45 #10
57434 Marloes
Digital Love
pi_91689753
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 00:19 schreef Assiej het volgende:
Als iemand nog specifieke vragen heeft of graag uitleg van wil hebben in een filmpje kan ik daar misschien wel mee helpen..
(ligt aan de vraag :P )

en als ik tijd heb het op mijn youtube channel posten...
Kun je eens een link geven je channel?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 00:22:47 #11
57434 Marloes
Digital Love
pi_91689797
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Nou, daar zeg je wat, ik heb vanavond weer lopen proberen, maar het lukt mij niet om vloeibare eyeliner op te doen zonder mijn wimpers mee te kleuren...
Geen mega-ramp, maar daardoor kan ik mijn mascara minder goed opbrengen of hij gaat klonteren doordat er al eyeliner op zit geplakt.
Ik gebruik daarom meestal poeder- of gelliner, daarmee heb ik dat probleem niet.
Ik hoorde goede verhalen over de soft eyeliner pen van de Hema. Misschien het proberen waard voor 3 euro? Soort kruising tussen vloeibaar en een stift.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 00:23:50 #12
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_91689850
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 00:22 schreef Marloes het volgende:

[..]

Ik hoorde goede verhalen over de soft eyeliner pen van de Hema. Misschien het proberen waard voor 3 euro? Soort kruising tussen vloeibaar en een stift.
Hahaha, heb ik al geprobeerd, werkt prima voor het lijntje, maar mijn wimpers zijn dan ook bruin/zwart...
Ik denk dat mijn techniek gewoon niet goed is.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_91689907
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 00:21 schreef Marloes het volgende:

[..]

Kun je eens een link geven je channel?
http://www.youtube.com/user/AssiieJj

Ik zit er alleen aan te denken om alle video's eraf te gooien want ik vind het zelf een chaotische zooi... dan knalt de camera er achter weg, etc.etc.
dus :9 dat ga ik denk ik doen zodra ik tijd heb enzo maar als er ideen zijn kan ik die op een brief zetten en uitwerken..
pi_91689923
Hoi ik lees ook nog mee :P Ik snap het principe van poederen enzo wel redelijk. Maar waar ik zelf veel last van heb is kleine wondjes in mijn gezicht (parfum allergie), hoe werk je die dan weg? Lelijke rode vlekjes dus vooral.
Ik gebruik meestal een concealer stick en een poedertje erover...
pi_91689954
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Hahaha, heb ik al geprobeerd, werkt prima voor het lijntje, maar mijn wimpers zijn dan ook bruin/zwart...
Ik denk dat mijn techniek gewoon niet goed is.
Spiegel op borsthoogte hebben en dan hoofd naar achteren (kin dus naar voren richting de spiegel) en dan proberen... snapt u :P ?
  zaterdag 22 januari 2011 @ 00:26:23 #16
57434 Marloes
Digital Love
pi_91689969
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Hahaha, heb ik al geprobeerd, werkt prima voor het lijntje, maar mijn wimpers zijn dan ook bruin/zwart...
Ik denk dat mijn techniek gewoon niet goed is.
Eerst met kohlpotlood een lijntje trekken?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_91689981
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 00:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hoi ik lees ook nog mee :P Ik snap het principe van poederen enzo wel redelijk. Maar waar ik zelf veel last van heb is kleine wondjes in mijn gezicht (parfum allergie), hoe werk je die dan weg? Lelijke rode vlekjes dus vooral.
Ik gebruik meestal een concealer stick en een poedertje erover...
Groene concealer en daarna huidskleur concealer erover en evt. foundation en poeder..
als je geen foundation gebruikt dan alsnog poederen maar niet extreem veel want poeder gaat weer in je korstjes / wondje zitten...
  zaterdag 22 januari 2011 @ 00:27:57 #18
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_91690030
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 00:26 schreef Assiej het volgende:

[..]

Spiegel op borsthoogte hebben en dan hoofd naar achteren (kin dus naar voren richting de spiegel) en dan proberen... snapt u :P ?
Ik doe mijn lijntje en mascara altijd beneden terwijl de koffie loopt en die spiegel staat op de magnetron.... hehe
Zal het eens anders gaan proberen, thanks :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_91690083
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 00:27 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik doe mijn lijntje en mascara altijd beneden terwijl de koffie loopt en die spiegel staat op de magnetron.... hehe
Zal het eens anders gaan proberen, thanks :)
Helpt ook als je nep wimpers op wilt plakken..

Ben benieuwd of het werkt voor jou! hoop het! :)
pi_91690093
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 00:26 schreef Assiej het volgende:

[..]

Groene concealer en daarna huidskleur concealer erover en evt. foundation en poeder..
als je geen foundation gebruikt dan alsnog poederen maar niet extreem veel want poeder gaat weer in je korstjes / wondje zitten...
mjah irritante wondjes, dat gebeurt me inderdaad vaak. Dankje voor de tip. Zal morgen weer eens groene concealer aanschaffen.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 00:29:41 #21
57434 Marloes
Digital Love
pi_91690114
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 00:25 schreef Assiej het volgende:

[..]

http://www.youtube.com/user/AssiieJj

Ik zit er alleen aan te denken om alle video's eraf te gooien want ik vind het zelf een chaotische zooi... dan knalt de camera er achter weg, etc.etc.
dus :9 dat ga ik denk ik doen zodra ik tijd heb enzo maar als er ideen zijn kan ik die op een brief zetten en uitwerken..
Ziet er leuk uit!
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_91690142
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 00:29 schreef Marloes het volgende:

[..]

Ziet er leuk uit!
Hahah.. thanks al vind ik het wat minder
het lijkt soms enorm alsof ik aan het prutsen ben (camera skillz zijn niet zo prof is te merken)
  zaterdag 22 januari 2011 @ 00:31:11 #23
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_91690173
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 00:28 schreef Assiej het volgende:

[..]

Helpt ook als je nep wimpers op wilt plakken..

Ben benieuwd of het werkt voor jou! hoop het! :)
Volgende keer dat ik vloeibaar heb geprobeerd zal ik het je laten weten :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_91690292
hebben jullie nog tips om goed je wimpers te krullen?
ik knijp altijd maar wat in zo'n krultang, maar heb het idee dat het niks uithaalt :@
ik heb rare wimpers, 1 oog is altijd heel mooi gevormd, de andere is heel raar :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_91690601
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 00:34 schreef Mirjam het volgende:
hebben jullie nog tips om goed je wimpers te krullen?
ik knijp altijd maar wat in zo'n krultang, maar heb het idee dat het niks uithaalt :@
ik heb rare wimpers, 1 oog is altijd heel mooi gevormd, de andere is heel raar :')
Aan de wimperrand beginnen en omhoog gaan ( zodat er een 'krul' in komt)
paar keer knijpen en paar sec. even vast houden

pas op voor je vel ;)

Waterproof mascara zorgt ervoor dat de krul er beter in blijft zitten mocht je mascara gebruiken
  zaterdag 22 januari 2011 @ 01:12:43 #26
57434 Marloes
Digital Love
pi_91691937
Ik heb een wimperkrultang van Shu Uemura, die was wel een beetje duur, maar werkt na 5 jaar nog steeds superfijn :Y
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_91701990
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 01:12 schreef Marloes het volgende:
Ik heb een wimperkrultang van Shu Uemura, die was wel een beetje duur, maar werkt na 5 jaar nog steeds superfijn :Y
Die heb ik dus ook nu al een redelijke tijd en bij mij geeftie af op de huid :{ ..

op mijn foundation :}
pi_91702008
nou, ik heb gepoederd hoor :D
meteen na de dagcreme poeder erop gerost.
ik zie er alleen eigenlijk niks van, of hoort dat zo? :D :@
het enige wat ik zie is dat het wat matter is dan anders.

ohja, en m'n huid voelt trekkerig :+
maar da's wennen denk ik..?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_91702873
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:05 schreef Mirjam het volgende:
nou, ik heb gepoederd hoor :D
meteen na de dagcreme poeder erop gerost.
ik zie er alleen eigenlijk niks van, of hoort dat zo? :D :@
het enige wat ik zie is dat het wat matter is dan anders.

ohja, en m'n huid voelt trekkerig :+
maar da's wennen denk ik..?
Je moet de dagcreme eerst in laten trekken

En het kan dat de huid trekkerig aan voelt, want dat komt door de poeder
daarom heb ik een hekel aan poeders want mijn huid is al trekkerig van zichzelf :+
pi_91704974
Je kunt ook wat dagcreme nemen en een beetje poeder en die mengen en dan heb je een soort 'foundation'
  zaterdag 22 januari 2011 @ 16:04:59 #31
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_91708611
Heb je die middelste poeder die je gisteren postte gebruikt na je dagcreme? In de poeders van goedkopere merken zoals Essence zit vrij veel talk, dus als je maar ietsje teveel gebruikt wordt het trekkerig. Dus volgende keer minder gebruiken of als je meer dekking wilt en minder alleen een mat hoofdje, die onderste poeder gebruiken. De minerale poeder foundation.

Ik gebruik trouwens de laatste tijd met dit droge weer vaak geen dagcreme, maar 4 druppels pure jojobaolie. Goed om mijn huid niet te laten uitdrogen en het werkt prima als basis voor poeder of foundation. En ook concealer onder mijn ogen (dat gebruik ik elke dag, ook als ik geen foundation op doe, want ik heb echt enorme blauwe kringen) houdt prima hierop.

Als ik (minerale) poederfoundation gebruik gebruik ik 1 druppeltje jojobaolie meer, omdat dit dan beter hecht en ik dan zeker geen trekbekkie krijg ;)
Ik had vroeger altijd een vette huid, nu ik richting de 30 ga gaat het meer de kant op van normaal-droog, dat maakt natuurlijk ook wel verschil. De ene huid is de andere niet.

Olie is altijd moeilijk doseren en je hebt al snel teveel, daarom heb ik bij de apotheek zo'n mini flesje met pipetje gehaald. Werkt prima en ik kan het dan ook makkelijk meenemen voor een weekend weg ofzo.
Ik heb ook wat in de punten van mijn haar zitten nu omdat ik straks mijn uitgroei ga verven en de punten wil beschermen tegen de verf. Peroxide blonde BBQ-kip FTW *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 16:08:11 #32
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_91708732
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:14 schreef Assiej het volgende:
Je kunt ook wat dagcreme nemen en een beetje poeder en die mengen en dan heb je een soort 'foundation'
Oh, de Olaz "total effects touch of foundation" is ook ideaal Mirjam. Da's dagcreme en een lichte foundation (maar nog behoorlijk dekkend vind ik) in één.
Het is normaal wel duur, maar regelmatig in de 50% korting bij kruidvat e.d.
Dan is het goed betaalbaar en best het proberen waard :)
Alleen oppassen dat je het niet in je wenkbrauwen smeert zoals ik deed, ik gebruikte het de eerste keer echt als dagcreme en die smeer ik altijd lekker overal, maar bij dit spul krijgen je wenkbrauwen dan ook een huidskleur, da's een beetje "apart" zeg maar.

Edit: da's dit spul:



Als je het neemt, neem dan wel "licht", de medium is al aardig donker namelijk.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_91709303
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Heb je die middelste poeder die je gisteren postte gebruikt na je dagcreme? In de poeders van goedkopere merken zoals Essence zit vrij veel talk, dus als je maar ietsje teveel gebruikt wordt het trekkerig. Dus volgende keer minder gebruiken of als je meer dekking wilt en minder alleen een mat hoofdje, die onderste poeder gebruiken. De minerale poeder foundation.

Ik gebruik trouwens de laatste tijd met dit droge weer vaak geen dagcreme, maar 4 druppels pure jojobaolie. Goed om mijn huid niet te laten uitdrogen en het werkt prima als basis voor poeder of foundation. En ook concealer onder mijn ogen (dat gebruik ik elke dag, ook als ik geen foundation op doe, want ik heb echt enorme blauwe kringen) houdt prima hierop.

Als ik (minerale) poederfoundation gebruik gebruik ik 1 druppeltje jojobaolie meer, omdat dit dan beter hecht en ik dan zeker geen trekbekkie krijg ;)
Ik had vroeger altijd een vette huid, nu ik richting de 30 ga gaat het meer de kant op van normaal-droog, dat maakt natuurlijk ook wel verschil. De ene huid is de andere niet.

Olie is altijd moeilijk doseren en je hebt al snel teveel, daarom heb ik bij de apotheek zo'n mini flesje met pipetje gehaald. Werkt prima en ik kan het dan ook makkelijk meenemen voor een weekend weg ofzo.
Ik heb ook wat in de punten van mijn haar zitten nu omdat ik straks mijn uitgroei ga verven en de punten wil beschermen tegen de verf. Peroxide blonde BBQ-kip FTW *O*
ja, had idd de middelste :)
zal morgen iets langer wachten na m'n dagcreme, misschien speelde dat ook wel een rol.
het trekkerige ging vrij snel weg trouwens.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_91730468
owww ik word altijd hebberig van nyx op ebay. Het is al zo goedkoop en dan staat het ook nog in dollars waardoor je weet dat het nog goedkoper is. En dan zie je natuurlijk allemaal leuke dingetjes die je wilt uitproberen en ben je nog meer kwijt dan je budget was.
Agh het is dan onder het mom van bijna salaris en stufi tijd en tentamens zijn weer bijna voorbij dus heb wel een opkikkertje nodig O-)
  zondag 23 januari 2011 @ 01:16:04 #35
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_91735049
Wat heb je gekocht? :)

Ik twijfel om door de tijd een paar oogschaduws of een pallette van NYX te kopen met donkerpaarse kleuren erin. Maar ik was zo enorm teleurgesteld in een mega-palette wat ik van NYX heb gekocht dat ik het eigenlijk niet aan durf. Nog nooit oogschaduw gehad met zo enorm weinig pigment erin.
Maar toch kriebelt het, zeker omdat het zo goedkoop is en sommige dingen echt wel heel goed zijn van ze.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_91739425
Nou ik moet zeggen dat ik me nog heb proberen in te houden (wilde eigenlijk van een aantal dingen nog meer kleuren). Maar heb mezelf toch ingehouden om eerst te kijken wat ik van de kwaliteit vind, dan kan ik altijd nog meer kleuren kopen van datgene wat ik wel goed vind.
Heb 2 concealers gekocht, daar waren wel aardig wat goede reviews over en dacht toen laat ik er eerst eentje van 3 euro proberen voordat ik er eentje van mac ga kopen. En daarom ook maar 2 soorten gekocht en 2 kleuren en dan kijken welke kleur het best overeen komt.

in beige

in light
Verder een 10 palette voor green eyes. Had al 2 van deze palettes en ik vond die qua pigment en kleuren die op elkaar aan sloten super. Maar lees net reviews van mensen die deze kleuren niet zo goed vonden, dus hoop dat er een aantal mooie kleurtjes bij zitten dan kan ik die gebruiken met een aantal andere producten.

Dan nog 1 single oogschaduw en 3 oogpotloden. Gewoon omdat ik die uit wilde proberen.



en dezelfde in iced mocha
Verder een gewoon oogpotlood in wit waar ik even geen foto van kon vinden.
Nu wachten tot het binnen is en dan kijken of er een aantal producten bij zitten die ik top vind. Het gaat me dan nog het meest om de concealer. Kleurtjes heb ik al vrij veel (natuurlijk nooit genoeg O-) ) maar het zou wel super zijn als ik de perfecte concealer voor mezelf kan vinden voor 3 euro!

edit: best heel trots op mezelf aangezien ik nog nooit plaatjes gepost had en het toch best gelukt is :)
pi_91740436
Ik wil OCC liptars ;(
  zondag 23 januari 2011 @ 14:47:39 #38
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_91749292
quote:
Op zondag 23 januari 2011 11:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil OCC liptars ;(
Die zijn tof! Alleen jammer dat ze zo afgeven. NSFW :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 23 januari 2011 @ 16:59:08 #39
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_91756171
Goed geshopt Lilyfield!!

Ik heb net mijn make-up tafel maar eens opgeruimd en extra ruimte gecreëerd, want het paste niet meer :')
Don't come closer, I might hurt you
pi_91774659
oei, ik zag vanmorgen dat ik een puistje heb :')
dus moet wel even in de gaten houden dat ik s'avonds de boel écht goed schoonmaak als ik poeder heb gebruikt :o
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 24 januari 2011 @ 11:48:50 #41
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_91791183
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:18 schreef Mirjam het volgende:
oei, ik zag vanmorgen dat ik een puistje heb :')
dus moet wel even in de gaten houden dat ik s'avonds de boel écht goed schoonmaak als ik poeder heb gebruikt :o
Idd heel belangrijk!!! En 's ochtends het liefst nog een keer!
Don't come closer, I might hurt you
pi_91791208
quote:
17s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:48 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Idd heel belangrijk!!! En 's ochtends het liefst nog een keer!
ah, good one.
wat raden jullie aan om goed schoon te maken?
liefst voor een beetje gevoelig huidje, ik kan niet alles hebben helaas
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 24 januari 2011 @ 11:54:49 #43
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_91791350
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]

ah, good one.
wat raden jullie aan om goed schoon te maken?
liefst voor een beetje gevoelig huidje, ik kan niet alles hebben helaas
Ik gebruik 's avonds babyface van Lush en een tonic, maar die hebben ze niet meer... Ultrabland (blend?) schijnt een goed alternatief te zijn.. en mijn huid kan niks hebben, maar daar kan ik heeel goed tegen!
En 's ochtends gebruik ik een facewash van Lancome. Kost wat, maar ik kan er wel tegen ^O^
Don't come closer, I might hurt you
pi_91793467
Ik haal mijn makeup eraf met een reinigingsmelk, meestal een el cheapo van etos waar ik wel tegen kan, duurdere meestal niet. Dan gezichtsborsteltje met fresh farmacy (lush) en dan tonic en imperialis (lush) :D

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2011 12:54:36 ]
pi_91802865
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:49 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ah, good one.
wat raden jullie aan om goed schoon te maken?
liefst voor een beetje gevoelig huidje, ik kan niet alles hebben helaas
ik heb een rothuid dus ik gebruik de makeup remover van nivea, daar kan mijn huid wel tegen. En daarna gebruikt ik het 3 stappen plan van clinique :)
  maandag 24 januari 2011 @ 16:35:41 #46
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_91804285
Vandaag eventjes de stad in geweest voor wat dingetjes van Catrice, de nagellak vond ik al erg leuk en heb nu ook een zwarte eyeliner, kabukibrush en lichtroze lipgloss gekocht. Allen echt O+ O+ kabuki is heerlijk zacht, lipgloss heeft een wat apart lang kwastje maar is verder geweldig qua kleur en ruikt lekker, niet zo sterk gelukkig :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_91823135
Dames, die eyeshadow primer van too faced, waar hier een paar weken geleden enthousiast over werd gesproken, is dat de Too Faced Shadow Insurance anti-crease eyeshadow primer?
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_91823622
Ja die heb ik en hij is O+
er.is ook een nieuwe versie met glitters oid maar weet niet of die even fijn is.
  maandag 24 januari 2011 @ 22:27:53 #49
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_91824776
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:05 schreef princess-a het volgende:
Dames, die eyeshadow primer van too faced, waar hier een paar weken geleden enthousiast over werd gesproken, is dat de Too Faced Shadow Insurance anti-crease eyeshadow primer?
Jeps!! It is lovely!!
Ik vind hem beter dan de Primer Potion van Urban Decay waar iedereen altijd zo lyrisch over is :)
Don't come closer, I might hurt you
  maandag 24 januari 2011 @ 23:02:33 #50
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_91826953
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:49 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ah, good one.
wat raden jullie aan om goed schoon te maken?
liefst voor een beetje gevoelig huidje, ik kan niet alles hebben helaas
Ik gebruik na heel veel dingen uitproberen tegenwoordig altijd een 2-componenten lotion, olie-waterspul dus, zo'n flesje met 2 lagen erin. Ik heb nu de Bourjois versie die best ok is, de versie van Rituals vond ik geweldig, maar eigenlijk veel te duur. Volgende keer ga ik weer iets van de BodyShop proberen denk ik, die hebben ook fijne reiniger, maar alleen als het dat 2 in 1 spul hebben, wat dat is geweldig voor alle make-up en meestal zacht voor de huid. Daarmee haal ik mijn make-up eraf en dan gebruik ik een wattenschijfje met rozenwater/lotion van Kruidvatmerk alszijnde tonic.
Als mijn huid dan trekkerig is (in de winter), gebruik ik een drupje jojobaolie om mijn huid weer soepel te maken, anders krijg ik droogtepukkeltjes door minibarstjes in mijn huid.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 24 januari 2011 @ 23:03:34 #51
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_91827036
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:05 schreef princess-a het volgende:
Dames, die eyeshadow primer van too faced, waar hier een paar weken geleden enthousiast over werd gesproken, is dat de Too Faced Shadow Insurance anti-crease eyeshadow primer?
Yep, that's it :Y
Je doet er echt suuuuuuperlang mee dus is zeker het geld waard.
Ik heb die van mij al anderhalf jaar ofzo, is nog niet eens op de helft!
Gaat eerder verrotten dan op bij mij denk ik ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_91827690
Top! Ik ga woensdag de Bijenkorf in Amsterdam maar eens plunderen *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_91827860
ik heb een oogschaduwbasis van P2, ik moet zeggen dat ik daar ook wel erg tevreden over ben :Y
je brengt het aan met je vinge, en hebt echt maar een héél klein beetje nodig.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 24 januari 2011 @ 23:19:47 #54
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_91827893
Je weet dat je daar Too Faced niet gaat vinden?
Da's te koop bij de Sephora's in de V&D.

Ik wil het Sultry Pallette van Bobbi Brown maar da's een Limited edition die ik ben misgelopen :(
Buuuuuhuuuuuuh!
Hoop dat ze binnenkort weer mooie paletjes hebben, dan ga ik er daar een van nemen :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 24 januari 2011 @ 23:20:19 #55
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_91827916
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:19 schreef Mirjam het volgende:
ik heb een oogschaduwbasis van P2, ik moet zeggen dat ik daar ook wel erg tevreden over ben :Y
je brengt het aan met je vinge, en hebt echt maar een héél klein beetje nodig.

P2?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_91827945
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Je weet dat je daar Too Faced niet gaat vinden?
Da's te koop bij de Sephora's in de V&D.

Ik wil het Sultry Pallette van Bobbi Brown maar da's een Limited edition die ik ben misgelopen :(
Buuuuuhuuuuuuh!
Hoop dat ze binnenkort weer mooie paletjes hebben, dan ga ik er daar een van nemen :P
En die zit niet in Amsterdam? :o donderdag ben ik in Groningen, ook goed :D
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_91827994
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

P2?
ja, helaas enkel te koop in duitsland, bij de DM-drogist.
maar ze hebben er echt leuke, en goeie dingen, voor een leuke prijs.
dit is de basis:
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 24 januari 2011 @ 23:24:14 #58
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_91828101
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:20 schreef princess-a het volgende:

[..]

En die zit niet in Amsterdam? :o donderdag ben ik in Groningen, ook goed :D
Nope, die zit niet in A'dam...
Groningen vast wel, je kunt checken op sephora.nl
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 24 januari 2011 @ 23:25:06 #59
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_91828151
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:21 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ja, helaas enkel te koop in duitsland, bij de DM-drogist.
maar ze hebben er echt leuke, en goeie dingen, voor een leuke prijs.
dit is de basis:
[ afbeelding ]
DM-drogist, nog nooit van gehoord :D
Fijn dattie goed werkt, da's het belangrijkste toch :)

Ik ga mijn bed in, morgen weer vroeg dag.

Thank god for inventing concealers!!! ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_91828278
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Nope, die zit niet in A'dam...
Groningen vast wel, je kunt checken op sephora.nl
Ik weet dat daar een Sephora inzit, kom er wekelijks maar vind vaak dat ik tijdens shopping sprees (zoals Amsterdam dus) veel meer mag kopen *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  dinsdag 25 januari 2011 @ 11:53:55 #61
324060 RianaLuna
Blessed be :)
pi_91841760
Welke foundation dekt goed (ook bij een droge huid)? liefst onder de 10 euro! :)
Always live your life with full happiness and laughter ;)
  woensdag 26 januari 2011 @ 00:23:57 #62
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_91878892
Ik heb goede verhalen gehoord over de Catrice Liquid Mousse Foundation, die is rond de E 3,50
Ook de Essence Stay All Day Foundation heb ik goede verhalen over gehoord, die is E 3,80. Ze zijn beide gericht op de iets drogere huid en geven een behoorlijke dekking. Geen full-coverage, maar dat gaat je ook niet mooi lukken onder een tientje. Bovendien vind ik dat er persoonlijk niet uit zien, dan wordt je zo'n pannekoekhoofd ;)
Belangrijk bij zowel Essence als Catrice is dat het je kleur is, ze hebben weinig keuze in kleuren.

De mousse-foundation van Bourjois zit boven een tientje (tenzij je hem in de 2e gratis actie die regelmatig bij Etos is koopt) en die vind ik (met een kwast opgebracht) een erg goede mooie dekking hebben. Ook prima te gebruiken bij een droge huid, echter moet je wel een goede dagcreme vooraf gebruiken, anders ga je al je droge plekjes zien.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_91884915
De mousse foundations zijn bij mijn weten juist meer voor de vette huid en ze matteren.. Lijkt me dat je bij een droge huid beter een vloeibare kunt kiezen
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:50:40 #64
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_91887831
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:21 schreef princess-a het volgende:
De mousse foundations zijn bij mijn weten juist meer voor de vette huid en ze matteren.. Lijkt me dat je bij een droge huid beter een vloeibare kunt kiezen
Dat!!
Matterende foundations niet gebruiken op een droge huid!
Don't come closer, I might hurt you
  woensdag 26 januari 2011 @ 13:09:45 #65
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_91890651
Ohh, weet je waar ik echt blij van wordt? Vanochtend ook weer. Sta ik op, zie er niet uit, allemaal rode vlekjes en puistjes ;( }:|
En dan doe ik wat concealer erop, leuke oogschaduw en eyeliner, goeie matterende poeder, en ik zie er ZOOOveel beter uit he. :D O+ *O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_91897614
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:09 schreef Enfermera het volgende:
Ohh, weet je waar ik echt blij van wordt? Vanochtend ook weer. Sta ik op, zie er niet uit, allemaal rode vlekjes en puistjes ;( }:|
En dan doe ik wat concealer erop, leuke oogschaduw en eyeliner, goeie matterende poeder, en ik zie er ZOOOveel beter uit he. :D O+ *O*
Foto :P
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:15:08 #67
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_91909654
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 15:46 schreef Assiej het volgende:

[..]

Foto :P
Plaats zelf de eerste :D
Don't come closer, I might hurt you
pi_91914399
zojuist mijzelf wat kwasten cadeau gedaan van allcosmeticswholesale;

Mac 190/212/219/239.

Scheelt dusdanig veel geld met hier in NL, dat ik maar even goed ingeslagen heb :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:54:25 #69
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_91916267
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:24 schreef _aurum_ het volgende:
zojuist mijzelf wat kwasten cadeau gedaan van allcosmeticswholesale;

Mac 190/212/219/239.

Scheelt dusdanig veel geld met hier in NL, dat ik maar even goed ingeslagen heb :Y
Ik vind die website echt zoo briljant!! :D
Don't come closer, I might hurt you
pi_91918053
ik zou ook graag een Sleek golden rose blush willen hebben, maar die lijkt overal uitverkocht.

Of weet nog iemand een adresje?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:04:56 #71
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_91945120
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 15:46 schreef Assiej het volgende:

[..]

Foto :P
Nee. :+ Nouja, misschien. Als ik een goeie dag heb O-) :D
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:24 schreef _aurum_ het volgende:
zojuist mijzelf wat kwasten cadeau gedaan van allcosmeticswholesale;

Mac 190/212/219/239.

Scheelt dusdanig veel geld met hier in NL, dat ik maar even goed ingeslagen heb :Y
Ja, scheelt dat veel? :D :o
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_91963742
Too Faced oogschaduw primer bleek maar 14 euro te zijn bij Sephora! Viel mij mee :D
Gelijk Chanel Inimitable weer meegenomen en morgen de primer testen, ben benieuwd of ie echt zo goed is als iedereen hier zegt *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_91964208
Ik hou van Too Faced Shadow Insurance *;

Mijn faals van de afgelopen maand:

it's the map in my mind that sends me on my way.
  FOK!fossiel vrijdag 28 januari 2011 @ 12:24:04 #74
1455 Keroppi
kool kikker
pi_91984356
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:12 schreef princess-a het volgende:
ben benieuwd of ie echt zo goed is als iedereen hier zegt *O*
ja :)
Chick on a mission
  vrijdag 28 januari 2011 @ 14:08:26 #75
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_91988129
quote:
17s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:20 schreef Diconnected het volgende:
Ik hou van Too Faced Shadow Insurance *;

Mijn faals van de afgelopen maand:

[ afbeelding ]
Faals?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_91992425
quote:
17s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:20 schreef Diconnected het volgende:
Ik hou van Too Faced Shadow Insurance *;

Mijn faals van de afgelopen maand:

[ afbeelding ]
Nice failz :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 28 januari 2011 @ 15:48:33 #77
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_91992500
Ik wil ook op die manier falen
吴 曼 迪
  vrijdag 28 januari 2011 @ 16:55:11 #78
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_91995750
Ik heb gister ook heerlijk gefaald :D Op eBay, wel een certified store want ik ben vaak nogal sceptisch; 3 spullies van MAC gekocht :D Meestal is het fake ja, I know, maar deze store had alleen maar positieve reviews en het zag er goed uit. Heb de 217, de 266 en black track fluid liner gekocht :9 Kan niet wachtennnnn tot het hier is! *O* :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_92000428
Goeie faal Dico! O+

De Shadow Insurance is indd geweldig O+ normaal moet mn oogschaduw wel 3 laagjes hebben, nu was ie al fel na 1 laagje :o daarnaast heb ik net 9 uren gewerkt en mijn oogschaduw zit nog exact zoals vanochtend vroeg *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  vrijdag 28 januari 2011 @ 21:11:02 #80
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92009069
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 18:34 schreef princess-a het volgende:
Goeie faal Dico! O+

De Shadow Insurance is indd geweldig O+ normaal moet mn oogschaduw wel 3 laagjes hebben, nu was ie al fel na 1 laagje :o daarnaast heb ik net 9 uren gewerkt en mijn oogschaduw zit nog exact zoals vanochtend vroeg *O*
Briljant spul he!! :D

Dico: good failz!! O+
Don't come closer, I might hurt you
  vrijdag 28 januari 2011 @ 21:11:31 #81
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_92009100
Zenks O+
it's the map in my mind that sends me on my way.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 12:55:59 #82
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_92035421
Ik heb net met pijn in mijn hart mijn order bij AllCosmeticsWholesale NIET doorgezet...
Bedacht me dat ik al enorm veel make-up heb en dat echt nooit van mijn leven ga opmaken. En om nou elke paar weken een shitload erbij te kopen is dan eigenlijk ook niet echt te verantwoorden aan mijzelf.
Ik ga maar weer eens een neiuwe verslaving uitzoeken denk ik, want make-up heb ik voorlopig écht genoeg ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_92070523
Ik doe deze oogschaduw weg:
Hijs nieuw, alleen geswatched
Oogschaduw van Sephora in mysterious forest (kleur kun je hier--> http://sparklearmy.com/blog/?tag=sephora-glitter-eyeshadow vinden)
pi_92071530
ik heb toen met die '3 voor 10 euro sale' bij sephora 2 van die palletjes gehaald met 6 kleurtjes, en ben daar nog steeds zo blij mee O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_92072441
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 12:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb net met pijn in mijn hart mijn order bij AllCosmeticsWholesale NIET doorgezet...
Bedacht me dat ik al enorm veel make-up heb en dat echt nooit van mijn leven ga opmaken. En om nou elke paar weken een shitload erbij te kopen is dan eigenlijk ook niet echt te verantwoorden aan mijzelf.
Ik ga maar weer eens een neiuwe verslaving uitzoeken denk ik, want make-up heb ik voorlopig écht genoeg ;)
Ik wil je mijn adres wel geven waar het naar toe mag ? O+ :')
pi_92072538
quote:
17s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:15 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Plaats zelf de eerste :D
Ik sta al met mijn hoofd op youtube, nou jij weer :P hahaha
Ik zal binnekort eens een lookje doen
pi_92075943
Er schijnt een maccosmetics.nl te komen :o wie weet ook een nederlandse webshop :D ?

aii.. daar gaat mijn banksaldo vrees ik....
pi_92077246
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 14:11 schreef Assiej het volgende:
Er schijnt een maccosmetics.nl te komen :o wie weet ook een nederlandse webshop :D ?

aii.. daar gaat mijn banksaldo vrees ik....
zou eens tijd worden, hoef je er niet meer voor naar de winkel ^O^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 30 januari 2011 @ 14:47:24 #89
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_92077501
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 14:42 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

zou eens tijd worden, hoef je er niet meer voor naar de winkel ^O^
Nou inderdaad, dat zou echt super zijn. :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_92078674
oee dat zou wel helemaal top zijn. Slecht alleen voor je bankrekening inderdaad...

Ben namelijk helemaal in ahhh _O_
heb vrijdag ondervonden wat een goede foundation+ de goede kleur voor je kan doen. Ik heb namelijk de pro longwear foundation van mac gekocht. In de kleur superlicht. Ik had niet verwacht dat ik zo'n lichte kleur nodig had, maar echt wat een wonder voor mijn huidje.
Gister mezelf ermee opgemaakt, bleef de hele dag perfect en heb nog nooit zo'n zacht, mooi, egaal huidje gehad. Ben nog steeds helemaal blij als ik eraan denk O+
Werd alleen wel slecht geholpen bij de mac store in de douglas. Lijkt wel alsof ze zien dat je student ben en dan denken uhm jij koopt toch niks want dat kan je niet betalen.
Ze wilde me eerst nog mijn eigen kleur laten uitzoeken. Ik zeg ja dat weet ik toch niet, daarom sta ik bij jou. |:(
Maar de foundation maakt alles goed O+
pi_92080564
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 15:12 schreef Lillyfield het volgende:
oee dat zou wel helemaal top zijn. Slecht alleen voor je bankrekening inderdaad...

Ben namelijk helemaal in ahhh _O_
heb vrijdag ondervonden wat een goede foundation+ de goede kleur voor je kan doen. Ik heb namelijk de pro longwear foundation van mac gekocht. In de kleur superlicht. Ik had niet verwacht dat ik zo'n lichte kleur nodig had, maar echt wat een wonder voor mijn huidje.
Gister mezelf ermee opgemaakt, bleef de hele dag perfect en heb nog nooit zo'n zacht, mooi, egaal huidje gehad. Ben nog steeds helemaal blij als ik eraan denk O+
Werd alleen wel slecht geholpen bij de mac store in de douglas. Lijkt wel alsof ze zien dat je student ben en dan denken uhm jij koopt toch niks want dat kan je niet betalen.
Ze wilde me eerst nog mijn eigen kleur laten uitzoeken. Ik zeg ja dat weet ik toch niet, daarom sta ik bij jou. |:(
Maar de foundation maakt alles goed O+
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad het minder... dat zulk mensen in dat soort stores staan.. :r

Als er een webshop bij zit is het een uitkomst, hoef ik niet meer 2,5 uur te reizen voor de mac die het eerste in mijn buurt zit :')
  FOK!fossiel maandag 31 januari 2011 @ 10:29:33 #92
1455 Keroppi
kool kikker
pi_92114322
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 15:12 schreef Lillyfield het volgende:

Werd alleen wel slecht geholpen bij de mac store in de douglas. Lijkt wel alsof ze zien dat je student ben en dan denken uhm jij koopt toch niks want dat kan je niet betalen.
Ze wilde me eerst nog mijn eigen kleur laten uitzoeken. Ik zeg ja dat weet ik toch niet, daarom sta ik bij jou. |:(
Was dat die in Utrecht?

Ik heb in dit topic ook daar wel eens over geklaagd. Nu ben ik niet eens meer student (haha waarschijnlijk val ik nu onder 'yup') en heb zat te besteden. Maar wat stonden daar een stel passieve arrogante types zeg. Niks dienstbaar of behulpzaam.
Ik ga niet bedelen om hulp, dus ben toen een hoog tempo weer vertrokken.

(Trouwens of je nou wel of niet student bent, dat zou niets uit moeten maken. In mijn studententijd kocht ik ook regelmatige duurdere make-up. Ze kunnen niet in jouw portomonee kijken en moeten dus niet van die aannames doen!)
Chick on a mission
  maandag 31 januari 2011 @ 14:13:19 #93
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92121748
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 12:47 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ik sta al met mijn hoofd op youtube, nou jij weer :P hahaha
Ik zal binnekort eens een lookje doen
Ik ook ;)
Don't come closer, I might hurt you
pi_92121910
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:12 schreef princess-a het volgende:
Too Faced oogschaduw primer bleek maar 14 euro te zijn bij Sephora! Viel mij mee :D
Gelijk Chanel Inimitable weer meegenomen en morgen de primer testen, ben benieuwd of ie echt zo goed is als iedereen hier zegt *O*
Ik heb die ook en ik ben er dol op! Alleen issie soms waterig en dan weer niet... :? Anyway, geen gecrease op mijn ogen! Als ie op is, wil ik de UD Potion Primer gaan proberen.
pi_92121962
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 15:12 schreef Lillyfield het volgende:
oee dat zou wel helemaal top zijn. Slecht alleen voor je bankrekening inderdaad...

Ben namelijk helemaal in ahhh _O_
heb vrijdag ondervonden wat een goede foundation+ de goede kleur voor je kan doen. Ik heb namelijk de pro longwear foundation van mac gekocht. In de kleur superlicht. Ik had niet verwacht dat ik zo'n lichte kleur nodig had, maar echt wat een wonder voor mijn huidje.
Gister mezelf ermee opgemaakt, bleef de hele dag perfect en heb nog nooit zo'n zacht, mooi, egaal huidje gehad. Ben nog steeds helemaal blij als ik eraan denk O+
Werd alleen wel slecht geholpen bij de mac store in de douglas. Lijkt wel alsof ze zien dat je student ben en dan denken uhm jij koopt toch niks want dat kan je niet betalen.
Ze wilde me eerst nog mijn eigen kleur laten uitzoeken. Ik zeg ja dat weet ik toch niet, daarom sta ik bij jou. |:(
Maar de foundation maakt alles goed O+
[ afbeelding ]
Die heb ik ook en ik vind hem helemaal super! Het enige waar je op moet letten is dat je in secties werkt want hij set heel snel en als je er dan nog mee aan het werk gaat, wordt ie vlekkerig. Dus bijv eerst je kin, dan je wang, etc.
  maandag 31 januari 2011 @ 14:55:03 #96
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_92123237
Vanmiddag even langs de Kruidvat gegaan, en deze gekocht:

in de kleur Bare Necessity :D O+ Hij is zoo mooi! Zeker als je er wat concealer onder doet O+ _O_
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_92128078
Als enthousiast lurker kom ik even uit de lurkstand met een vraag:

Gebruikt iemand van jullie producten (en dan vooral brushes) van ELF? En zo ja, wat vinden jullie daar van? Ik kwam net op de site terecht en ben benieuwd wat anderen er van vinden, vooral omdat het zo goedkoop is.
  maandag 31 januari 2011 @ 22:36:03 #98
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_92149576
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:42 schreef Beije het volgende:
Als enthousiast lurker kom ik even uit de lurkstand met een vraag:

Gebruikt iemand van jullie producten (en dan vooral brushes) van ELF? En zo ja, wat vinden jullie daar van? Ik kwam net op de site terecht en ben benieuwd wat anderen er van vinden, vooral omdat het zo goedkoop is.
Ik heb een bestelling gedaan met meerdere producten.
De lossee poeder met SPF 45, leek me super als zonnebrand maar het is een ontzettend donkere modderachtige kleur die een viezig uitziend laagje achter laat op mijn huid.
Ik meng het wel met ander poeder, maar krijg dan natuurlijk no way die SPF 45 op mijn smoeltje ;)

De tubetjes foundationspul (het heet anders) vond ik ontzettend vet en stinken, ookal was de kleur en dekking wel mooi. Na 1 x gebruiken weggegooid omdat ik onpasselijk werd van de lucht. Echt goedkope troep. Catrice en Essence zijn betere alternatieven als je goedkope foundation zoekt.

De 3-1 stick met blushspul stonk ook en was enorm vet. Niet mijn ding dus ook in het ronde archief gegaan na 1 x. Het kost immers toch praktisch niks.

De blush van de Studio-lijn, erg mooi. Ik heb de Candid Coral en de Peachy Keen, iets te shimmery voor mij, maar da's in de zomer best te doen. Goede pigmentatie en helemaal goed, alleen ben ik persoonlijk gewoon meer van de matte producten. Deze zijn ietsje duurder (3,50 i.p.v. 1 euro).

Eyeshadow quad uit de cheapo-lijn, erg goed! Ik had de Brownstone-versie en ik ben erg tevreden over de kleuren. Geen mega pigmentatie zoals MAC of Bobbi Brown, maar zeker prima voor elke dag. En hierbij géén vieze lucht! 4 leuke kleurtjes voor 1 euro is leuk uitproberen.

Vloeibare lipstick in de kleur Ruby Slippers, vanille pepermunt is niet mijn favo geurtje voor lipspul, maar dit kan ermee door. De kleur en het gevoel op mijn lippen zijn erg goed. En dat wederom voor 1 euro!

De Studio poederkwast met platte bovenkant (E 3,50) is ook erg prettig. Niet als poederkwast vind ik (zwiept het niet goed over je hele gezzicht vind ik), maar wel ideaal om compactbronzer mee aan te brengen en je vloeibare foundation mee in te "buffen".

Sommige dingen zijn leuk en echt goed, andere dingen zijn crap naar mijn mening. Maar door de lage prijs is het het uitproberen wel waard.

Jammer is alleen wel dat de pakketpot 7,45 euro is... Vind ik behoorlijk veel geld.

Als ik nog eens bestel, wil ik ook de lipstain proberen, een paar andere kleuren vloeibare lipstick en de contourblush & blonzer in 1 doosje (dupe van Laguna van NARS hoorde ik, maar het ziet er gewoon mooi uit). De Stusio-eyeshadows zien er ook goed uit trouwens...
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 31 januari 2011 @ 22:44:02 #99
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92150142
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:42 schreef Beije het volgende:
Als enthousiast lurker kom ik even uit de lurkstand met een vraag:

Gebruikt iemand van jullie producten (en dan vooral brushes) van ELF? En zo ja, wat vinden jullie daar van? Ik kwam net op de site terecht en ben benieuwd wat anderen er van vinden, vooral omdat het zo goedkoop is.
Ik heb 1 oogschaduwkwastje en een plat dun kwastje -wacht, even op de site kijken- ze noemen het een eyelinerkwastje.
Oogschaduwkwast van een euro is prima!!
Eyelinerkwast is ook prima, maar niet om eyeliner mee aan te brengen... ;) Wel goed voor een dun lijntje oogschaduw onder je onderste wimperrand :)
Don't come closer, I might hurt you
  maandag 31 januari 2011 @ 22:49:29 #100
62197 Ravenous
Carpe Noctem
pi_92150486
Goeie tips van ELF. Ik kijk regelmatig op de site, maar durf er dan toch nooit iets te bestellen. Juist omdat het zo goedkoop is ben ik geneigd om dan maar gelijk een grote bestelling te doen. Als ik mijn mandje vol heb gaat er iets af en weer iets bij en weer een paar dingen af en uiteindelijk zit er helemaal niets meer in of juist teveel. Dat vind ik dan weer zonde van mijn geld. Dat kan ik dan net zo goed in Sephora besteden.

...hoezo wispelturig... :{
zou dat cosmeticaverslaafden eigen zijn?
Nothing else matters †
  maandag 31 januari 2011 @ 22:59:27 #101
62197 Ravenous
Carpe Noctem
pi_92151165
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 15:12 schreef Lillyfield het volgende:
oee dat zou wel helemaal top zijn. Slecht alleen voor je bankrekening inderdaad...

Ben namelijk helemaal in ahhh _O_
heb vrijdag ondervonden wat een goede foundation+ de goede kleur voor je kan doen. Ik heb namelijk de pro longwear foundation van mac gekocht. In de kleur superlicht. Ik had niet verwacht dat ik zo'n lichte kleur nodig had, maar echt wat een wonder voor mijn huidje.
Gister mezelf ermee opgemaakt, bleef de hele dag perfect en heb nog nooit zo'n zacht, mooi, egaal huidje gehad. Ben nog steeds helemaal blij als ik eraan denk O+
Werd alleen wel slecht geholpen bij de mac store in de douglas. Lijkt wel alsof ze zien dat je student ben en dan denken uhm jij koopt toch niks want dat kan je niet betalen.
Ze wilde me eerst nog mijn eigen kleur laten uitzoeken. Ik zeg ja dat weet ik toch niet, daarom sta ik bij jou. |:(
Maar de foundation maakt alles goed O+
Klinkt goed die foundation. Ik heb van 't weekend een proefje gekregen van Estee Lauder Double Wear.

Na het lezen van vele positieve recensies en na de grote Revlon Colorstay teleurstelling ben ik hier maar voor gegaan. Ik heb het vandaag uitgeprobeerd, maar de kleur is te donker (ik heb lekker een kolletje aan, dus geen kip die het ziet), maar wat een super fijne foundation!!
Het is een goede dekkende foundation, niet cakey (buildable) en hele mooie teint (al is het dan niet de mijne) en blijft heel lang mooi zitten. Ik ben altijd vroeg op. Zo'n uur of 6 begin ik al te kliederen :P met mijn kwastjes en het ziet er nu nog steeds mooi uit. Ik kan niet wachten tot ik de juiste kleur heb.
Nothing else matters †
  dinsdag 1 februari 2011 @ 03:07:25 #102
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_92159472
Ik heb zaterdag besteld bij ELF. Wel de US website :P Ik zag allemaal dingen die ik heel graag wou hebben voor 50% korting dus heb ff lekker besteld :9 Had 9,50 aan korting! Ben benieuwd, hoop deze week het pakketje te krijgen.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_92162164
Hmm, gemengde gevoelens dus over ELF. Voor het geld hoef je het inderdaad niet te laten, wat mij dus extreem hebberig maakt.

Ik wil heel graag een goede blending brush, maar is ELF wel een goede vervanging voor bijvoorbeeld MAC?
  dinsdag 1 februari 2011 @ 10:04:44 #104
62197 Ravenous
Carpe Noctem
pi_92162925
Ik heb geen ELF brushes, maar ik denk dat mensen het goede brushes vinden in verhouding tot de prijs. Het lijkt mij sterk dat je het kan vergelijken met MAC. Sigma heeft ook goede brushes.
Nothing else matters †
pi_92164176
Ik vind de ELF Studio brushes fijn maar als je MAC kwaliteit wil moet je MAC kopen :')
pi_92166441
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 22:59 schreef Ravenous het volgende:

[..]

Klinkt goed die foundation. Ik heb van 't weekend een proefje gekregen van Estee Lauder Double Wear.
[ afbeelding ]
Na het lezen van vele positieve recensies en na de grote Revlon Colorstay teleurstelling ben ik hier maar voor gegaan. Ik heb het vandaag uitgeprobeerd, maar de kleur is te donker (ik heb lekker een kolletje aan, dus geen kip die het ziet), maar wat een super fijne foundation!!
Het is een goede dekkende foundation, niet cakey (buildable) en hele mooie teint (al is het dan niet de mijne) en blijft heel lang mooi zitten. Ik ben altijd vroeg op. Zo'n uur of 6 begin ik al te kliederen :P met mijn kwastjes en het ziet er nu nog steeds mooi uit. Ik kan niet wachten tot ik de juiste kleur heb.
Ik zweer bij double wear. Ideale foundation. Klein beetje van nodig, doe je lang mee en blijft lang zitten O+ (en ik heb couperose, zelfs dat wordt prachtig bedekt zonder een soort van maskereffect)
pi_92169069
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 10:56 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik vind de ELF Studio brushes fijn maar als je MAC kwaliteit wil moet je MAC kopen :')
Oke oke oke, ik ga wel gewoon lekker door met sparen voor meer producten van MAC :)
pi_92169387
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 09:29 schreef Beije het volgende:
Hmm, gemengde gevoelens dus over ELF. Voor het geld hoef je het inderdaad niet te laten, wat mij dus extreem hebberig maakt.

Ik wil heel graag een goede blending brush, maar is ELF wel een goede vervanging voor bijvoorbeeld MAC?
Ik heb redelijk wat ELF brushes, uit de gewone lijn maar ook uit de studio lijn. Ik zou ze niet vergelijken met MAC(niet dat ik MAC brushes heb om mee te vergelijken) omdat dat in een heel ander prijs segment zit.
Maar voor het geld zijn de meeste brushes van ELF echt wel goed. Ik heb ook brushes gehad van bijvoorbeeld GOSH, maar dan kun je beter die van ELF bestellen. Die vindt ik veel fijner!

Ik zal even bespreken welke ik heb of heb gehad, en wat ik er van vindt:
ELF 1 euro lijn:
face brush, was geen succes, liet haren los, verloor verf en prikt een beetje. Lekker laten staan!
3in 1 brush, zelfde verhaal als de face brush
foundation brush: Prima brush, maar ik vindt het wel een beetje dun voor een foundation brush en ik gebruik hem zelf alleen voor het aanbrengen van concealer onder mijn ogen.
oogschaduw kwastje: Prima kwast, zeker voor dat geld. Vindt ik wel een aanrader!
blending kwast: Prima kwast om oogschaduw aan te brengen, maar niet als blending brush.
sponsapplicator: Drama, spons ding liet al gelijk bij het eerste gebruik los.
Concealer kwast: Heeeel klein, gebruik ik niet voor concealer, maar kan wel gebruikt worden om oogschaduw aan te brengen onder de onderste wimpers.
Eyeliner kwast: Prima kwast, maar niet om eyeliner mee aan te brengen, ik gebruik hem eigenlijk alleen om mn wenkbrauwen mee in te kleuren met poeder.
Mascara en wenkbrauw borsteltje: Prima ding.

Studio lijn:
Contour kwast: Prima kwast voor bijvoorbeeld de crease, maar ik pak hem eigenlijk nooit.
Fijn kwastje: Ideale kwast om oogschaduw aan te brengen onder de onderste wimperlijn
Poeder kwast: Fijne kwast, maar ik pak hem zelf eigenlijk nooit, voor poeder gebruik ik liever de poederkwast voor het hele gezicht en voor vloeibare foundation pak ik liever een platte foundationkwast.
Blush kwast: Prima kwast!
Poederkwast voor het hele gezicht: Fijne kwast, laat geen haren los, voelt lekker zacht aan.
Concealer kwast: Prima kwast, maar ik gebruik hem zelf nooit om concealer aan te brengen.
Schuine foundationapplicator: Hele fijne kwast, gebruik ik dagelijks.

Dat zijn de kwasten waar ik allemaal ervaring mee heb. Vindt het echt hele fijne kwasten, zijn over het algemeen erg zacht, verliezen stuk voor stuk geen haren, blijven mooi na het wassen en over het algemeen werken ze prima, ookal gebruik ik ze niet altijd voor hetgeen ze eigenlijk bedoeld zijn.
pi_92169915
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 13:13 schreef deerntie het volgende:

[..]

knip
Wow, bedankt voor de info!
pi_92170059
Graag gedaan!
De kwasten van ecotools vindt ik trouwens ook wel een aanrader, die zijn ook niet zo duur.
pi_92183526
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 22:59 schreef Ravenous het volgende:

[..]

Klinkt goed die foundation. Ik heb van 't weekend een proefje gekregen van Estee Lauder Double Wear.
[ afbeelding ]
Na het lezen van vele positieve recensies en na de grote Revlon Colorstay teleurstelling ben ik hier maar voor gegaan. Ik heb het vandaag uitgeprobeerd, maar de kleur is te donker (ik heb lekker een kolletje aan, dus geen kip die het ziet), maar wat een super fijne foundation!!
Het is een goede dekkende foundation, niet cakey (buildable) en hele mooie teint (al is het dan niet de mijne) en blijft heel lang mooi zitten. Ik ben altijd vroeg op. Zo'n uur of 6 begin ik al te kliederen :P met mijn kwastjes en het ziet er nu nog steeds mooi uit. Ik kan niet wachten tot ik de juiste kleur heb.
Die wou ik ook nog proberen!
Al denk ik dat die niet in mijn kleur zal zijn ;(

Wat voor een huid heb je?
  dinsdag 1 februari 2011 @ 21:32:02 #112
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_92194970
De blending brush van Sephora-merk is prima, ik heb er ook een van de HEMA en die is ook goed, maar iets minder zacht. Blenden doet hij echter gewoon goed.
Ik gebruik ze om te blenden maar ook om poederconcealer of losse poeder onder mijn ogen aan te brengen of om mijn creamy eyeliners mee af te poederen.
Ik heb geen MAC-kwasten dus ik kan niet vergelijken, die vind ik echt te duur dus die gaan er ook voorlopig niet komen.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 23:09:23 #113
62197 Ravenous
Carpe Noctem
pi_92201776
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 18:09 schreef Assiej het volgende:

[..]

Die wou ik ook nog proberen!
Al denk ik dat die niet in mijn kleur zal zijn ;(

Wat voor een huid heb je?
Het ligt er denk ik aan waar je gaat kijken, want op de site staan heel veel soorten tinten. Ik vrees dat ze niet allemaal in Nederland verkrijgbaar zijn, maar gelukkig hebben we ook nog webshops _O_

Je kunt in de foundation matrix alvast kijken of jouw kleur in de buurt komt voordat je gaat testen.

Mijn eigen huid vind ik niet zo mooi. Door gevoeligheid/allergieën heb ik vaak reacties gehad en dat is te zien doordat het niet meer egaal is. Daarbij een klein beetje couperose en een cafe-au-lait vlek op mijn slaap en wat sproetjes en gaat mijn huidje al een tijdje mee. Alles bij elkaar maakt mijn huid erg onrustig en ik vind het toch wel enigszins geweldig dat dit alles volledig verdwijnt onder een flinterdun laagje foundation. Mijn foundationkwast lijkt wel een toverstokje.
Er staat dat het een medium dekking heeft, maar je hebt hierbij geen concealer meer nodig.
Nothing else matters †
  dinsdag 1 februari 2011 @ 23:10:48 #114
57434 Marloes
Digital Love
pi_92201871
Ik vind de kwasten van Bare Minerals zo fijn O+
Schrok wel even toen ik 30 euro moest betalen bij de kassa voor m'n kabuki brush, maar oke :')
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_92202280
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:09 schreef Ravenous het volgende:

[..]

Het ligt er denk ik aan waar je gaat kijken, want op de site staan heel veel soorten tinten. Ik vrees dat ze niet allemaal in Nederland verkrijgbaar zijn, maar gelukkig hebben we ook nog webshops _O_

Je kunt in de foundation matrix alvast kijken of jouw kleur in de buurt komt voordat je gaat testen.

Mijn eigen huid vind ik niet zo mooi. Door gevoeligheid/allergieën heb ik vaak reacties gehad en dat is te zien doordat het niet meer egaal is. Daarbij een klein beetje couperose en een cafe-au-lait vlek op mijn slaap en wat sproetjes en gaat mijn huidje al een tijdje mee. Alles bij elkaar maakt mijn huid erg onrustig en ik vind het toch wel enigszins geweldig dat dit alles volledig verdwijnt onder een flinterdun laagje foundation. Mijn foundationkwast lijkt wel een toverstokje.
Er staat dat het een medium dekking heeft, maar je hebt hierbij geen concealer meer nodig.
Ik zou dan op NC15 van Mac die eigenlijk te donker voor mij is de 'Bone' kunnen proberen van Estee lauder of de Shell want die is NC10 zeg maar..

Alleen vaak heb je dan roze foundations als ze licht zijn, en ik heb juist geel nodig ;(

Thanks btw voor je reactie!
Zo te horen is het dus echt een top foundation ? O+
pi_92202308
Ik heb de Clinique High Impact mascara besteld,.. ik hoooop dat hij komt..
  woensdag 2 februari 2011 @ 09:14:28 #117
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_92210673
Zijn er hier ook mensen met lenzen? Ik draag voornamelijk mijn bril maar soms ook daglenzen. Hoe doen jullie dat met het opmaken van jullie ogen? Ik heb namelijk gelezen dat je ander soort make-up moet gebruiken als je lenzen draagt dan met een bril. Bijvoorbeeld vloeibare eyeliner en niet oogpotlood. Klopt dit?
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
  woensdag 2 februari 2011 @ 09:27:19 #118
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_92210897
Mwa, da's ook veel zelf uitproberen wat irriteert en wat niet. Ik heb er zelf niets over te horen gekregen iig. Wel dat ik ze er beter vóór het schoonmaken uit kan halen, maar dat voelt anders ook gewoon niet prettig. (In ieder geval niet voor harde lenzen, zachte boeit dat ook niet echt gok ik.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 2 februari 2011 @ 11:15:45 #119
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_92214024
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwa, da's ook veel zelf uitproberen wat irriteert en wat niet. Ik heb er zelf niets over te horen gekregen iig. Wel dat ik ze er beter vóór het schoonmaken uit kan halen, maar dat voelt anders ook gewoon niet prettig. (In ieder geval niet voor harde lenzen, zachte boeit dat ook niet echt gok ik.)
Bedankt !
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_92226728
Mijn Clinique mascara is binnen *O*
  woensdag 2 februari 2011 @ 17:52:11 #121
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_92234037
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 09:14 schreef Lief-visje het volgende:
Zijn er hier ook mensen met lenzen? Ik draag voornamelijk mijn bril maar soms ook daglenzen. Hoe doen jullie dat met het opmaken van jullie ogen? Ik heb namelijk gelezen dat je ander soort make-up moet gebruiken als je lenzen draagt dan met een bril. Bijvoorbeeld vloeibare eyeliner en niet oogpotlood. Klopt dit?
Ik heb zelf harde lenzen en kan dus niks op mijn waterlijn verdragen (=vuiltjes onder je lens), maar dat boeit me niet zo. :s)
Als je zachte lenzen hebt heb je meer draagcomfort en kan je dus dragen wat je wilt, zolang het voor jou geen pijn/irritatie oplevert.. Onder zachte lenzen heb je sowieso vaker last van vuiltjes onder je oog, alleen voel je dat niet :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_92296135
Ik heb net Black Honey Almost Lipstick van Clinique gekocht. Wat een fijne lipstick O+ . De kleur is echt prachtig en past goed bij mij (lichte huid, sproetjes, rood haar).

Ik wil zaterdag een poeder kopen, ik denk die van Clinique, maar heeft iemand nog andere aanraders? Ik heb een normaal type huid (wel af en toe iets droog) en ik wil iets dat licht dekt. Foundation zie ik niet zo zitten, ik weet niet precies waarom.
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
pi_92296744
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:48 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik heb net Black Honey Almost Lipstick van Clinique gekocht. Wat een fijne lipstick O+ . De kleur is echt prachtig en past goed bij mij (lichte huid, sproetjes, rood haar).

Ik wil zaterdag een poeder kopen, ik denk die van Clinique, maar heeft iemand nog andere aanraders? Ik heb een normaal type huid (wel af en toe iets droog) en ik wil iets dat licht dekt. Foundation zie ik niet zo zitten, ik weet niet precies waarom.
Als je huid naar het droge neigt, kan je beter toch aan de liquids gaan. Poeder droogt verder uit (neemt alle talg op). Misschien is een tinted moisturizer iets om mee te beginnen?
pi_92296931
Nou ik heb de Mascara getest vandaag.... :{

Wat - een - tegenvaller .....

Hij was vet mooi bij iemand op youtube en de reviews raden hem echt aan ..
Als ik mijn wimpers gekruld heb met wimperkruller en daarna die mascara op doe zakt het net zo hard weer uit ( en ik gebruik nooit waterproof ) en met de maybeline van mij gaat het Altijd goed...
pi_92297077
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:57 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Als je huid naar het droge neigt, kan je beter toch aan de liquids gaan. Poeder droogt verder uit (neemt alle talg op). Misschien is een tinted moisturizer iets om mee te beginnen?
Ja die heb ik al, van Benefit. Bijna op. Vond het wel prettig spul maar wil iets anders proberen. Foundation is beter dus zeg je? Welk merk raad je dan aan? Ik wil niet zo'n foundation die alles afdekt zeg maar :) .
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
pi_92299522
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:00 schreef Assiej het volgende:
Nou ik heb de Mascara getest vandaag.... :{

Wat - een - tegenvaller .....

Hij was vet mooi bij iemand op youtube en de reviews raden hem echt aan ..
Als ik mijn wimpers gekruld heb met wimperkruller en daarna die mascara op doe zakt het net zo hard weer uit ( en ik gebruik nooit waterproof ) en met de maybeline van mij gaat het Altijd goed...
Dat is wel ff balen voor zo'n dure :D Misschien geen kruller gebruiken en alleen mascara?
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_92299724
ik heb mijn kwasten binnen *O* En ze zijn echt superzacht! Morgen maar testen :9
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:47:55 #128
57434 Marloes
Digital Love
pi_92300093
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:02 schreef RabbitHeart het volgende:

[..]

Ja die heb ik al, van Benefit. Bijna op. Vond het wel prettig spul maar wil iets anders proberen. Foundation is beter dus zeg je? Welk merk raad je dan aan? Ik wil niet zo'n foundation die alles afdekt zeg maar :) .
Je kunt ook een (minerale) poeder foundation proberen.
Dan raad ik bare minerals aan, verkrijgbaar bij Sephora. Je kunt zelf de dekking bepalen, 1 keer opdoen is lichte dekking, ik doe altijd 2/3 keer dus dan is 't behoorlijk gedekt :P
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:49:07 #129
57434 Marloes
Digital Love
pi_92300173
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:00 schreef Assiej het volgende:
Nou ik heb de Mascara getest vandaag.... :{

Wat - een - tegenvaller .....

Hij was vet mooi bij iemand op youtube en de reviews raden hem echt aan ..
Als ik mijn wimpers gekruld heb met wimperkruller en daarna die mascara op doe zakt het net zo hard weer uit ( en ik gebruik nooit waterproof ) en met de maybeline van mij gaat het Altijd goed...
Dat had ik laatst met een Dior mascara, wat een kutkwaliteit. Het deed helemaal niks voor me. Ja m'n wimpers zwart maken, maar dat zijn ze al :')
Fijnste mascara vind ik Hypnose van Lancome.. O+
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_92301717
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:49 schreef Marloes het volgende:

[..]

Dat had ik laatst met een Dior mascara, wat een kutkwaliteit. Het deed helemaal niks voor me. Ja m'n wimpers zwart maken, maar dat zijn ze al :')
Fijnste mascara vind ik Hypnose van Lancome.. O+
Ja dikke bummer he :r bah ..
Heb ik ook gehad! Alleen vind ik 28 euro voor een mascara dan weer iets te veel van het goede als een cheap ass ook werkt ;)

Ik zal eens proberen als ik de mascara bijna allemaal van het borsteltje haal met tissue...
pi_92301801
quote:
17s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:39 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Dat is wel ff balen voor zo'n dure :D Misschien geen kruller gebruiken en alleen mascara?
Nah, 16,95 incl. verzending dus valt nog mee :) ..

Ik heb lange wimpers maar ze staan naar voren, als ik niet krul of wat lijk ik ziek / moe ...
dus ik moet wel krullen, klinkt stom maar dan word ik automatisch meer wakker :{
  vrijdag 4 februari 2011 @ 01:33:09 #132
57434 Marloes
Digital Love
pi_92307503
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:16 schreef Assiej het volgende:

[..]

Nah, 16,95 incl. verzending dus valt nog mee :) ..

Ik heb lange wimpers maar ze staan naar voren, als ik niet krul of wat lijk ik ziek / moe ...
dus ik moet wel krullen, klinkt stom maar dan word ik automatisch meer wakker :{
Bij mij is het echt een enorm verschil als ik ze krul!
Ik heb van mezelf lange zwarte wimpers, alleen ze staan idd naar voren. Ik heb eigenlijk nooit mascara op (te lui om eraf te halen) maar ik krul ze wel elke dag :)
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_92334284
Moeders kwam gisteravond met de Metro krant aan en ze gaf me die omdat er make-up op stond.

Reclame van de Loreal Paris, LashArchitect 4D ..
Ik zag hem bij de Etos liggen en was 2 euro goedkoper en ik kon het niet weerstaan
:@

+ na de downside van Clinique moest ik wel een nieuwe kopen...
:')

Wil iemand de Clinique Mascara High Impact hebben? 13 euro incl verzenden..
1x gebruikt!! ( Ik heb geen infecties oid, zelfs mascara borstel na applicatie afgeveegd )
pi_92334612
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:48 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik heb net Black Honey Almost Lipstick van Clinique gekocht. Wat een fijne lipstick O+ . De kleur is echt prachtig en past goed bij mij (lichte huid, sproetjes, rood haar).
Swatches? :9

Ik heb trouwens een blogsale met o.a MAC if someone's interested: http://deltacephei.nl/webmiss/closetcleaningout/ Bieden staat vrij :s)
pi_92340948
Ik heb net MAC Dazzleglass rags to riches besteld :D
  FOK!fossiel vrijdag 4 februari 2011 @ 21:01:32 #136
1455 Keroppi
kool kikker
pi_92343249
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:12 schreef Assiej het volgende:
Moeders kwam gisteravond met de Metro krant aan en ze gaf me die omdat er make-up op stond.

Reclame van de Loreal Paris, LashArchitect 4D ..
Ik zag hem bij de Etos liggen en was 2 euro goedkoper en ik kon het niet weerstaan
:@

+ na de downside van Clinique moest ik wel een nieuwe kopen...
:')

Wil iemand de Clinique Mascara High Impact hebben? 13 euro incl verzenden..
1x gebruikt!! ( Ik heb geen infecties oid, zelfs mascara borstel na applicatie afgeveegd )

Ik wil 't wel proberen. Stuur even een pm met je rekeningnr dan maak ik het over en laat ik weten naar welk adres het mag.
Chick on a mission
pi_92344459
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:01 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ik wil 't wel proberen. Stuur even een pm met je rekeningnr dan maak ik het over en laat ik weten naar welk adres het mag.
PM!

Hij schijnt echt een aanrader te zijn maar voor mij werkt het niet, damnit ;(
pi_92347407
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:02 schreef RabbitHeart het volgende:

[..]

Ja die heb ik al, van Benefit. Bijna op. Vond het wel prettig spul maar wil iets anders proberen. Foundation is beter dus zeg je? Welk merk raad je dan aan? Ik wil niet zo'n foundation die alles afdekt zeg maar :) .
okee, dus lichte tot medium coverage. Ik weet niet wat je uit wil geven, maar ik heb een paar hele fijne medium coverage foundations; een van mac (de pro longware in nc15) en een van dior (nude, weet de kleur niet uit mn hoofd)
pi_92362301
Iemand hier ervaring met mac lip erase?
pi_92364675
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 09:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand hier ervaring met mac lip erase?
Ikkkkk.
Ik had Pale maar die was te pale voor me 8-)
  zaterdag 5 februari 2011 @ 13:13:52 #141
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_92367011
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 11:56 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Ikkkkk.
Ik had Pale maar die was te pale voor me 8-)
Maar hij werkt wel goed dus? :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 17:05:47 #142
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_92375228
Ik hoor iedereen er altijd laaiend enthousiast over.
Ikzelf heb niks met die nude-lips-trend, maar als je ze wil, is dit wel hét product geloof ik.
Je kunt het natuurlijk eens op laten doen bij een MAC-counter?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_92376749
I haz failed at MAC

Studio fix fluid in NW15 en mineralize skinfinish natural in light
  zaterdag 5 februari 2011 @ 18:00:24 #144
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_92377157
Die laatste, is dat nou een poeder wat je gebruikt als finishingpowder over je foundation heen? Is die nou mat of niet?
Een MUA van MAC heeft het eens bij me op gedaan, maar hij deed toen zoveel soorten smeersels en poeders op dat ik het niet meer precies weet en dat ik toen glom/glitterde, waar ik niet van houd.

NW15, is dat je winterkleur? Ga je die straks in de lente mengen met een donkerdere kleur? Of heb je hem puur voor de winter gekocht?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_92377269
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 18:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Die laatste, is dat nou een poeder wat je gebruikt als finishingpowder over je foundation heen? Is die nou mat of niet?
Een MUA van MAC heeft het eens bij me op gedaan, maar hij deed toen zoveel soorten smeersels en poeders op dat ik het niet meer precies weet en dat ik toen glom/glitterde, waar ik niet van houd.

NW15, is dat je winterkleur? Ga je die straks in de lente mengen met een donkerdere kleur? Of heb je hem puur voor de winter gekocht?
Uuuhh ik ben eigenlijk altijd licht maar als het te licht wordt voor mijn gezicht ga ik er denk ik een foundation bijhalen of vragen wat het slimste is, mixen of een extra foundation 'los'. In de zomer gebruik ik amper foundation eigenlijk.

het poeder is om je foundation te 'setten' en hij is mat ja :)
pi_92377437
quote:
Op vrijdag 4 februari 2011 21:22 schreef Assiej het volgende:

[..]

PM!

Hij schijnt echt een aanrader te zijn maar voor mij werkt het niet, damnit ;(
Ondanks dat je hem al verkocht hebt blijkbaar, toch even een tipje; mascara werkt vaak na een keer of 3 proberen vaak pas fijn. Mijn Inimitable vind ik de eerste keren kut en dan is ie prachtig, evenals de Masterpiece en bijna alle andere mascares die ik heb gehad, mn vriendinnen zeggen hetzelfde. Hoe het kan weet ik niet, misschien zijn ze nieuw te 'nat' oid, maar even doorbijten wil dus wel lonen
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_92404420
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 18:08 schreef princess-a het volgende:

[..]

Ondanks dat je hem al verkocht hebt blijkbaar, toch even een tipje; mascara werkt vaak na een keer of 3 proberen vaak pas fijn. Mijn Inimitable vind ik de eerste keren kut en dan is ie prachtig, evenals de Masterpiece en bijna alle andere mascares die ik heb gehad, mn vriendinnen zeggen hetzelfde. Hoe het kan weet ik niet, misschien zijn ze nieuw te 'nat' oid, maar even doorbijten wil dus wel lonen
Nah ik krul mijn wimpers maar ik gebruik geen waterproof

O.a. is de mascara te nat maar ik merk al gauw of het voor mij werkt ja of nee.. Mocht ik het in de toekomst alsnog willen proberen ach dan kan ik dat altijd nog doen

de Loreal LashArchitect 4D is trouwens vet raar,... super lang borsteltje .. :{
pi_92405240
L'Oréal LashArchitect 4D





pi_92469845
ik heb laatst deze bronzing powder gekocht, bevalt me ernstig goed O+ :



guerlain terracotta light

En ik heb een proefje van Lancome mascara gehad, Hypnose Drama, die bevalt me ook wel ernstig goed, denk dat ik die binnenkort wel aan ga schaffen.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_92470105
quote:
14s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:00 schreef progje het volgende:

En ik heb een proefje van Lancome mascara gehad, Hypnose Drama, die bevalt me ook wel ernstig goed, denk dat ik die binnenkort wel aan ga schaffen.
Die is super fijn, zweer erbij.
  maandag 7 februari 2011 @ 20:05:27 #151
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_92473143
Ohhh ik ben erg. Heb al via eBay die spullen van MAC besteld (2 kwasten + fluid liner), en nou ben ik weer gezwicht... :@ Dit keer op de site van Zoeva. Kreeg de nieuwsbrief en daar stonden 3 looks in voor valentijn (zie www.zoeva.de), niet dat ik nu zoveel met valentijn heb, maar de Nude Look vond ik zoooo gaaf! :D :o O+ *;

Dus gekocht. :@

Inhoud:
1x Pure Glam Pigment in Lovestoned
1x Pure Glam Pigment in Goldiva
1x Lip Crayon in Naked
1x Graphic Eyes in Funky Soul
1x Graphic Lips in Mellow Nude
1x Soft Eye Kohl in Americano
1x Eye Primer
1x Soft Definer 227
1x Lashes Nude Collection in 021

Ik wilde altijd al eigenlijk alles proberen, behalve die lashes dan. En die kwast had ik niet zozeer op mn verlanglijstje staan, maar al die andere dingen was ik heel erg benieuwd naar. En nu in dit pakket, met kleuren die echt supergoed bij mij passen.. ja, ik kon het niet weerstaan :9 Ben benieuwd. Ik zal ook wat foto's plaatsen hier, wellicht ook als look, als ik tijd/zin heb :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_92473203
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:05 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh ik ben erg. Heb al via eBay die spullen van MAC besteld (2 kwasten + fluid liner), en nou ben ik weer gezwicht... :@ Dit keer op de site van Zoeva. Kreeg de nieuwsbrief en daar stonden 3 looks in voor valentijn (zie www.zoeva.de), niet dat ik nu zoveel met valentijn heb, maar de Nude Look vond ik zoooo gaaf! :D :o O+ *;

Dus gekocht. :@
[ afbeelding ]
Inhoud:
1x Pure Glam Pigment in Lovestoned
1x Pure Glam Pigment in Goldiva
1x Lip Crayon in Naked
1x Graphic Eyes in Funky Soul
1x Graphic Lips in Mellow Nude
1x Soft Eye Kohl in Americano
1x Eye Primer
1x Soft Definer 227
1x Lashes Nude Collection in 021

Ik wilde altijd al eigenlijk alles proberen, behalve die lashes dan. En die kwast had ik niet zozeer op mn verlanglijstje staan, maar al die andere dingen was ik heel erg benieuwd naar. En nu in dit pakket, met kleuren die echt supergoed bij mij passen.. ja, ik kon het niet weerstaan :9 Ben benieuwd. Ik zal ook wat foto's plaatsen hier, wellicht ook als look, als ik tijd/zin heb :P
Je weet dat mac heel vaak nep is op evilbay? :@
pi_92473248
Toffe set O+
  maandag 7 februari 2011 @ 20:07:23 #154
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_92473261
quote:
17s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Je weet dat mac heel vaak nep is op evilbay? :@
Ja, dat weet ik, maar heb nu wel een goeie verkoper gevonden ;) Ik was altijd ook heel huiverig, heb ik in mn vorige post ook al uitgelegd :P

quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:07 schreef DeltaCephei het volgende:
Toffe set O+
Ja he! :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_92473329
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:07 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik, maar heb nu wel een goeie verkoper gevonden ;) Ik was altijd ook heel huiverig, heb ik in mn vorige post ook al uitgelegd :P

[..]

Ja he! :D
Ooh oke! :D

1x Graphic Eyes in Funky Soul
1x Soft Eye Kohl in Americano

Laat je weten hoe die je bevallen? :o
  maandag 7 februari 2011 @ 20:14:37 #156
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_92473635
quote:
17s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ooh oke! :D

1x Graphic Eyes in Funky Soul
1x Soft Eye Kohl in Americano

Laat je weten hoe die je bevallen? :o
Doe ik :Y Zal ze allemaal even proberen op de foto te zetten (manlief heeft spiegelreflex O+), en ook wat swatches maken, goed? :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_92502667
Mijn viva glam V is binnen!!! O+ O+ O+
Hij ruikt naar vanille :D
pi_92503426
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:07 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik, maar heb nu wel een goeie verkoper gevonden ;) Ik was altijd ook heel huiverig, heb ik in mn vorige post ook al uitgelegd :P

Bij welke verkoper heb je het gekocht dan? En heb je het al binnen? Ik zit namelijk ook verlegen om een betrouwbare MAC-verkoper op ebay.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:39:52 #159
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_92504259
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:21 schreef Beije het volgende:

[..]

Bij welke verkoper heb je het gekocht dan? En heb je het al binnen? Ik zit namelijk ook verlegen om een betrouwbare MAC-verkoper op ebay.
Ik heb het bij deze gekocht: http://stores.ebay.nl/Makeup-Emporium
En als ik vandaag niet weg zou zijn geweest, had ik het binnen gehad ;( Helaas dus nog een paar dagen wachten, dan kan ik vertellen hoe het bevalt :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_92504471
Dank voor de link! Deze maand heb ik nog een make-up-koop-verbod( ;( ), maar volgende maand ga ik weer los! Ik ben benieuwd of je producten ook echt zijn!
pi_92504634
Een Fluidline voor 13.25 met 7.38 verzendkosten kun je dan toch beter in de winkel halen :o
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:03:03 #162
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_92505300
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Een Fluidline voor 13.25 met 7.38 verzendkosten kun je dan toch beter in de winkel halen :o
Ik heb 3 dingen besteld en dan gaan de verzendkosten automatisch omlaag, hoe meer je besteld hoe lager de verzendkosten (alhoewel dat ook wel weer een limiet heeft) ;)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_92506606
Zijn hier ook dames die mineral powder foundation gebruiken en die goede/slechte ervaringen hebben met bepaalde merken?
Ik ben nu net door de mijne van Catrice heen en ben er wel tevreden over, maar er zullen ongetwijfeld ook nog betere zijn. :*
pi_92506693
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:30 schreef VGA4xZoom het volgende:
Zijn hier ook dames die mineral powder foundation gebruiken en die goede/slechte ervaringen hebben met bepaalde merken?
Ik ben nu net door de mijne van Catrice heen en ben er wel tevreden over, maar er zullen ongetwijfeld ook nog betere zijn. :*
Mijn huid raakt over de zeik van goedkope foundations/poeders :N
pi_92506923
Hmm de mijne gelukkig niet, dat alleen met sommige liquid foundations.
Mijn ervaring met duurdere foundations is dat de lichtste kleur vaak te donker is, waardoor ik aardig wat weg krijg van een sinaasappel. :')
pi_92512557
Bij de MAC o.a. geweest vandaag toen ik in Amsterdam was!

MAC Brush Cleanser gekocht
MAC Studio Fix Fluid NC15 ... die was al hele lange tijd op want ik woon niet om de hoek..
MAC Opulash Mascara Volume?

Jullie denken vast, wat heeft ze toch met mascara's haha.. ik bewaar deze even om ook uit te kunnen proberen gezien ik me nog nooit heb gewaagd aan MAC Mascara's... :+

Dat vond ik wel weer genoeg voor vandaag :')
Toen kwam er iemand als een gek langs me heen lopen en ik hoorde een bekende stem en het was Miss Lipgloss ( voor de mensen die haar kennen, zoniet.. Chyntia www.misslipgloss.nl )
En volgens mij was ze met Beautygloss ( Marsha www.beautygloss.nl )
pi_92512606
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:42 schreef Assiej het volgende:
Bij de MAC o.a. geweest vandaag toen ik in Amsterdam was!

MAC Brush Cleanser gekocht
MAC Studio Fix Fluid NC15 ... die was al hele lange tijd op want ik woon niet om de hoek..
MAC Opulash Mascara Volume?

Jullie denken vast, wat heeft ze toch met mascara's haha.. ik bewaar deze even om ook uit te kunnen proberen gezien ik me nog nooit heb gewaagd aan MAC Mascara's... :+

Dat vond ik wel weer genoeg voor vandaag :')
Toen kwam er iemand als een gek langs me heen lopen en ik hoorde een bekende stem en het was Miss Lipgloss ( voor de mensen die haar kennen, zoniet.. Chyntia www.misslipgloss.nl )
En volgens mij was ze met Beautygloss ( Marsha www.beautygloss.nl )
WOW JE HEBT BN-ERS GESPOT
:') sorry _O-

Ik heb nw15 van studio fix O+
pi_92512724
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:43 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

WOW JE HEBT BN-ERS GESPOT
:') sorry _O-

Ik heb nw15 van studio fix O+
Hahaha Ja zoiets :') Best lame..
Ik vond het wel grappig dat je iemand zo van internet herkend alleen door de stem te horen..

Ah :9 Warmbloedig dus ;) ..
Ik vraag me alleen af of Makeup store een lichtere foundation heeft qua kleur.. het zag er iig lichter uit.. Daar de volgende keer maar eens heen anders om te kijken
pi_92512763
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:46 schreef Assiej het volgende:

[..]

Hahaha Ja zoiets :') Best lame..
Ik vond het wel grappig dat je iemand zo van internet herkend alleen door de stem te horen..

Ah :9 Warmbloedig dus ;) ..
Ik vraag me alleen af of Makeup store een lichtere foundation heeft qua kleur.. het zag er iig lichter uit.. Daar de volgende keer maar eens heen anders om te kijken
Ik dacht juist dat ik geel was ipv roze _O- blijkbaar niet :+
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:49:19 #170
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92512838
Ik dacht er net toevallig aan om mijn oogmake-up van vandaag op de foto te zetten voordat ik het er af haalde... wel na een dag er op dus, maar ach, jullie wilden foto's, dan kunnen jullie ze krijgen ;)



En wat een toffe aankopen zie ik allemaal weer langskomen :D
Don't come closer, I might hurt you
pi_92512974
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:47 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik dacht juist dat ik geel was ipv roze _O- blijkbaar niet :+
Ligt eraan,... als je geel bent staat je een warmere foundation juist goed.. + andersom :+
Ik kan beiden hebben met mijn tint alleen vind ik geel mooier
pi_92512993
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:53 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ligt eraan,... als je geel bent staat je een warmere foundation juist goed.. + andersom :+
Ik kan beiden hebben met mijn tint alleen vind ik geel mooier
Oh ik dacht juist dat het moest matchen.
Gelukkig kies ik mn foundation niet zelf :')
pi_92513047
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:49 schreef Lindytje het volgende:
Ik dacht er net toevallig aan om mijn oogmake-up van vandaag op de foto te zetten voordat ik het er af haalde... wel na een dag er op dus, maar ach, jullie wilden foto's, dan kunnen jullie ze krijgen ;)

[ afbeelding ]

En wat een toffe aankopen zie ik allemaal weer langskomen :D
:D Nice nice!

Ik wil niet opdringen maar als je iets meer met eyeliner langs de wimperrand gaat, bovenop voornamelijk, springen je ogen er nog meer uit + opent het meer..
En onder je waterlijn, iets donkerder mag ook..

( zijn gewoon suggesties hoor haha)
pi_92513082
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:53 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Oh ik dacht juist dat het moest matchen.
Gelukkig kies ik mn foundation niet zelf :')
Het moet matchen met je huid, maar als je b.v. rode blosjes hebt weet ik zeker dat je die kleur niet in je hals hebt zitten ;) ...
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:57:47 #175
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92513180
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:54 schreef Assiej het volgende:

[..]

:D Nice nice!

Ik wil niet opdringen maar als je iets meer met eyeliner langs de wimperrand gaat, bovenop voornamelijk, springen je ogen er nog meer uit + opent het meer..
En onder je waterlijn, iets donkerder mag ook..

( zijn gewoon suggesties hoor haha)
Thanx! :)

Ben normaal ook van de eyeliner (fluidliners FTW!!!), maar vandaag eens een liner-loos dagje gedaan ;)
Don't come closer, I might hurt you
pi_92513195
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:57 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Thanx! :)

Ben normaal ook van de eyeliner (fluidliners FTW!!!), maar vandaag eens een liner-loos dagje gedaan ;)
Ben benieuwd naar meer, ziet er leuk!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:00:48 #177
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92513277
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:58 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar meer, ziet er leuk!
Ik zal van de week nog eens wat foto's maken als ik er aan denk!
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:02:11 #178
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92513323
Nog een paarse gevonden op mijn photobucket, niet mijn beste creatie moet ik zeggen, maar ach ;)

Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:03:54 #179
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92513372
Ah, en nog een probeersel met rood en zwart, maar het kan zijn dat ik die hier al eerder heb gepost....

Don't come closer, I might hurt you
pi_92513507
Hey ik dacht net, huhw die heb ik eerder gezien! hahaha ..

Ziet er leuk uit allemaal :)

Ik ben jaloers op je ogen :D
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:11:29 #181
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92513687
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:07 schreef Assiej het volgende:
Hey ik dacht net, huhw die heb ik eerder gezien! hahaha ..

Ziet er leuk uit allemaal :)

Ik ben jaloers op je ogen :D
Is niet zoveel om jaloers op te zijn hoor!! Ik vind dat i k nogal hang-ogen heb... :') M.a.w. te weinig ruimte en zichtbaarheid vh ooglid..
Don't come closer, I might hurt you
pi_92513848
Heb je je Overall Beauty minerals al geprobeerd? O+
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:20:21 #183
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92514122
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:15 schreef DeltaCephei het volgende:
Heb je je Overall Beauty minerals al geprobeerd? O+
Jaaaa!!! Zitten een paar héle toffe bij!! Ik zal er morgen eens een look mee maken, of heel misschien vanavond, als ik nog zin heb, maar dat moet ik nog even zien ;)
Don't come closer, I might hurt you
pi_92514140
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:11 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Is niet zoveel om jaloers op te zijn hoor!! Ik vind dat i k nogal hang-ogen heb... :') M.a.w. te weinig ruimte en zichtbaarheid vh ooglid..
Geloof me maar, je hebt mooie ogen en zeker genoeg ooglid ruimte, ik heb met mijn werk veel minder ooglid ruimte gezien waar ik het dan mee moet doen! ;)

Je hebt gewoon wat diepliggende ogen waardoor het lijkt dat je 'hang' ogen hebt
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:24:12 #185
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92514345
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:20 schreef Assiej het volgende:

[..]

Geloof me maar, je hebt mooie ogen en zeker genoeg ooglid ruimte, ik heb met mijn werk veel minder ooglid ruimte gezien waar ik het dan mee moet doen! ;)

Je hebt gewoon wat diepliggende ogen waardoor het lijkt dat je 'hang' ogen hebt
Hmm... oke, dan neem ik dat maar van je aan! :)
Don't come closer, I might hurt you
pi_92514547
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:24 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Hmm... oke, dan neem ik dat maar van je aan! :)
Echt hoor O+
Smokey eye zou mooi bij je staan, valt ook meteen meer dat 'hangende' effect weg
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:31:28 #187
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92514753
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:27 schreef Assiej het volgende:

[..]

Echt hoor O+
Smokey eye zou mooi bij je staan, valt ook meteen meer dat 'hangende' effect weg
Die is over een les of 8 aan de beurt geloof ik bij mijn visagieopleiding :D Kan ik vast wat van opsteken!
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:36:26 #188
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_92515012
Lindy's ogen zijn O+

Ik wil m'n e.l.f. pakket ;(
it's the map in my mind that sends me on my way.
  FOK!fossiel dinsdag 8 februari 2011 @ 19:45:00 #189
1455 Keroppi
kool kikker
pi_92515397
Assiej, ben net thuis en de mascara is binnen!

Omdat ik nog moest eten en alles had ik niet de tijd m'n huidige mascara eraf te halen en 'm grondig te testen, maar wel nieuwsgierig genoeg om even een laagje over m'n huidige mascara aan te brengen.

Eerste indruk: fijn borsteltje! Lijkt ook niet te klonteren en maakt mijn wimpers mooi lang.

Ben heel benieuwd hoe het effect is als ik 'm morgen alleen gebruik.
Chick on a mission
pi_92515408
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:31 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Die is over een les of 8 aan de beurt geloof ik bij mijn visagieopleiding :D Kan ik vast wat van opsteken!
Hahaha :D leuk dat je visagie opleiding doet, waar doe je ?
En wat wil je als je klaar bent met je opleiding?
pi_92515460
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:45 schreef Keroppi het volgende:
Assiej, ben net thuis en de mascara is binnen!

Omdat ik nog moest eten en alles had ik niet de tijd m'n huidige mascara eraf te halen en 'm grondig te testen, maar wel nieuwsgierig genoeg om even een laagje over m'n huidige mascara aan te brengen.

Eerste indruk: fijn borsteltje! Lijkt ook niet te klonteren en maakt mijn wimpers mooi lang.

Ben heel benieuwd hoe het effect is als ik 'm morgen alleen gebruik.
Ah! Mooi om te horen dat hij goed is overgekomen!!

Ik hoop dat hij werk voor jouw wimpers zal gaan werken :D
Het borsteltje is opzich wel fijn ja! Baal ook wel dat het niet voor mijn wimpers werkt ;(

Let me know, and show us the resultss :9
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:50:47 #192
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92515678
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:36 schreef Diconnected het volgende:
Lindy's ogen zijn O+

Ik wil m'n e.l.f. pakket ;(
Maar jij hebt een lief puppy-hoofd :D
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:52:55 #193
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92515805
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:45 schreef Assiej het volgende:

[..]

Hahaha :D leuk dat je visagie opleiding doet, waar doe je ?
En wat wil je als je klaar bent met je opleiding?
Bij Micky Jooren in Tilburg :)

Weet niet wat ik er mee wil... doe namelijk ook een studie communicatie- en informatiewetenschappen.. Maar een leuk bijbaantje ergens zou fijn zijn! Weet alleen echt nog niet hoe en wat... maar ik heb nog 19 lessen om dat te gaan bedenken ;)
Don't come closer, I might hurt you
pi_92516255
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:52 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Bij Micky Jooren in Tilburg :)

Weet niet wat ik er mee wil... doe namelijk ook een studie communicatie- en informatiewetenschappen.. Maar een leuk bijbaantje ergens zou fijn zijn! Weet alleen echt nog niet hoe en wat... maar ik heb nog 19 lessen om dat te gaan bedenken ;)
Heb je resultaten die je kunt laten zien hier ?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:10:14 #195
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92516724
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:01 schreef Assiej het volgende:

[..]

Heb je resultaten die je kunt laten zien hier ?
Nog niet echt, we zijn nu vooral nog met de basics bezig: verschillende soorten foundation, camoufleren, highlighten, contouren, blush etc.
Volgende week wenkbrauwen, misschien kan ik dan wat laten zien :)
Don't come closer, I might hurt you
pi_92516832
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:10 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Nog niet echt, we zijn nu vooral nog met de basics bezig: verschillende soorten foundation, camoufleren, highlighten, contouren, blush etc.
Volgende week wenkbrauwen, misschien kan ik dan wat laten zien :)
Waar bestaat je koffer uit ? :9 en het les materiaal?

Ik ben benieuwd :D
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:40:33 #197
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92518491
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:12 schreef Assiej het volgende:

[..]

Waar bestaat je koffer uit ? :9 en het les materiaal?

Ik ben benieuwd :D
Koffer is voornamelijk make-up studio en wat karaja. Kwasten heb ik ook van MUS... uhm... ja, die twee voornamelijk. En zelf heb ik er wat zoeva-palettes bijgemikt en wat macjes zitten er nu bij.
En hoe bedoel je lesmateriaal?
Don't come closer, I might hurt you
pi_92518578
I haz beautypackage ready furr malaysia :D

:D
pi_92520269
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:40 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Koffer is voornamelijk make-up studio en wat karaja. Kwasten heb ik ook van MUS... uhm... ja, die twee voornamelijk. En zelf heb ik er wat zoeva-palettes bijgemikt en wat macjes zitten er nu bij.
En hoe bedoel je lesmateriaal?
Ah oke :D leuk om te horen..

Qua boeken enzo
hoe krijg jij les?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:36:36 #200
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92521557
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:12 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ah oke :D leuk om te horen..

Qua boeken enzo
hoe krijg jij les?
Ah,zo! Micky heeft haar eigen lesmateriaal geschreven en ze houdt heeeeeel erg van praten, dus ze legt ook vooral heel veel uit ;)
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:36:56 #201
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92521573
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
I haz beautypackage ready furr malaysia :D

:D
Wat heb je er in gestopt? :D
Don't come closer, I might hurt you
pi_92524548
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:36 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ah,zo! Micky heeft haar eigen lesmateriaal geschreven en ze houdt heeeeeel erg van praten, dus ze legt ook vooral heel veel uit ;)
dus daar leer je ook weer lekker veel van, of is het nadeling en kletst ze Te veel?
pi_92525511
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 21:36 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Wat heb je er in gestopt? :D
Nagellakjes: metallics en meeerrr
Heel veel catrice makeup oogschaduws smokey eye setje lipgloss. Mny dingetjes. Maskertjes. Weet t niet eens.merr.precies. ben al zo lang aan t verzamelen lol!

Lol ik typ vernaait want lig in bed :')
  dinsdag 8 februari 2011 @ 22:55:46 #204
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92526272
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 22:27 schreef Assiej het volgende:

[..]

dus daar leer je ook weer lekker veel van, of is het nadeling en kletst ze Te veel?
Nee, helemaal niet! Juist erg duidelijk en vooral ook een heel gezellige sfeer :)
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 8 februari 2011 @ 22:56:34 #205
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92526309
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Nagellakjes: metallics en meeerrr
Heel veel catrice makeup oogschaduws smokey eye setje lipgloss. Mny dingetjes. Maskertjes. Weet t niet eens.merr.precies. ben al zo lang aan t verzamelen lol!

Lol ik typ vernaait want lig in bed :')
Dat is nog eens een pakket!!
Wat krijg je er voor terug?
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 8 februari 2011 @ 23:45:22 #206
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_92528682
Ik heb zondag een trouwjurk uitgezocht en deze is een soort taupe-grijzig met een wat rozig gloedje door het grijs, gecombineerd met ivoor.
Ik heb helemaal met de bruidwinkeldame bedacht dat ik voor een taupe-kleurige make-up ga.
Ze raadde me aan vooral niet onder de zonnebank te gaan om juist mijn bleekheid (NW20 ben ik :P) te behouden, erg grappig.
Ik ben het ook met haar eens hoor, zo ben ik nu eenmaal en bij die jurk past het perfect.
Een beetje truttig, een beetje stoer, een beetje lief en een beetje stout. Sounds exactly like me :P

Tegen de tijd dat het daadwerkelijk zover is (ik laat mijn haar doen maar doe wel mijn make-up zelf) kom ik hier wel raad vragen en ga looks uitpluizen en uitproberen.
Het is pas in het najaar, dus duurt nog wel even.
Maar wel een mooi excuus voor mezelf om weer nieuwe (DURE) make up te gaan kopen, wehehehehe :D *O* :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_92574204
uhm... ben misschien een enorme zeur en verklaren jullie me voor gek, maar was alle topics aan het doorlezen :@
*al die tips, looks en mooie kleurtjes *O* O+ *

maarrrr... in de OP missen de linkjes naar topic #10 (nog wel kunnen vinden en gelezen) maar #14 en #15 zijn een beetje spoorloos >:)

wil over 1,5 week gaan bestellen bij boozyshop (payday! O-) ) , was in de eerste instantie voor de nagellakjes (china glaze O+ ), maar tja. heb ong. een jaar geleden iets te rigoreus mijn makeupmandje/kastje uitgezocht |:( en heb niet zoveel kleurtjes meer over om mee te experimenteren, waar ik door het lezen van alle topics weer heul veel zin in heb gekregen :9 zo maar es verder mn wishlistje maken voor alle nyx paletjes en brushes enzo....

maar goed, dat wou ik ff melden! :P

*en weer terug in de lurk-stand*
pi_92574508
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:48 schreef altootje86 het volgende:
uhm... ben misschien een enorme zeur en verklaren jullie me voor gek, maar was alle topics aan het doorlezen :@
*al die tips, looks en mooie kleurtjes *O* O+ *

maarrrr... in de OP missen de linkjes naar topic #10 (nog wel kunnen vinden en gelezen) maar #14 en #15 zijn een beetje spoorloos >:)

wil over 1,5 week gaan bestellen bij boozyshop (payday! O-) ) , was in de eerste instantie voor de nagellakjes (china glaze O+ ), maar tja. heb ong. een jaar geleden iets te rigoreus mijn makeupmandje/kastje uitgezocht |:( en heb niet zoveel kleurtjes meer over om mee te experimenteren, waar ik door het lezen van alle topics weer heul veel zin in heb gekregen :9 zo maar es verder mn wishlistje maken voor alle nyx paletjes en brushes enzo....

maar goed, dat wou ik ff melden! :P

*en weer terug in de lurk-stand*
haal de palletten op ebay die we paar keer gespammed hebben, goedkoop en veel kleurtjes :9
  woensdag 9 februari 2011 @ 23:59:55 #209
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_92574652
88 palettes O+
Ik heb een shimmer 88 palette van boozyshop, maar ik wil nu een matte palette, alleen geen idee welke :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_92574973
Heeft iemand al de Chanel Black Pearl in huis? Geprobeerd? Iets?
pi_92575098
haha en bij welke shop kan ik dan het beste terecht?

ben stiekem vooral op zoek naar een mooie koperkleur (heb nu van de hema, erg mooi, maar misschien nog iets te bruinig. denk ik. :+ (mooi excuus toch om allemaal nieuwe kleurtjes erbij te zoeken? :P)

zal eens kijken of ik een goeie foto van mijn oogjes kan vinden, misschien dat de 'topicvisagisten' daar nog goeie tips bij hebben :s)
bijvoorbeeld als ik zelf ga kijken wat voor oogtype ik heb denk ik voortdurend: * die heb ik!, of nee, misschien toch eerder dat, of heb ik toch meer...?* met als gevolg dat ik alsnog gewoon twee kleurtjes naast mekaar aanbreng en de donkerste met mijn vingers een beetje uitveeg... }:|

Edit: ga morgen bij daglicht proberen foto's te maken, nu heb ik alleen slecht badkamerlicht, en op de testfoto leken mijn ogen eerder lichtgroen dan donkerblauw (wat ze volgens mij echt wel zijn :') )

[ Bericht 12% gewijzigd door altootje86 op 10-02-2011 00:33:52 ]
pi_92575296
quote:
17s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:59 schreef Diconnected het volgende:
88 palettes O+
Ik heb een shimmer 88 palette van boozyshop, maar ik wil nu een matte palette, alleen geen idee welke :')
uhm... welke is dat? wil denk ik ook een matte, maar op bz zie ik er geen van 88? :?
pi_92576025
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 00:14 schreef altootje86 het volgende:

[..]

uhm... welke is dat? wil denk ik ook een matte, maar op bz zie ik er geen van 88? :?
Nee ik bedoelde meer van dat ik een een matte sowieso wil, en niet van boozyshop. :P
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_92576065
mmmz. maar die shimmer zie ik ook niet... kwestie van weg=weg?
terug naar lurkstand wil dus niet lukken :')
pi_92576401
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 00:35 schreef altootje86 het volgende:
mmmz. maar die shimmer zie ik ook niet... kwestie van weg=weg?
terug naar lurkstand wil dus niet lukken :')
Ik heb de mijne al in october oid besteld :P
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_92589799
bij deze dan mijn oogjes...! eerst zonder make-up, daarna met... (zoals ik het bijna altijd doe)


ik kijk trouwens een beetje scheel doordat de camera zo dichtbij was ;)



ik zie nu pas goed dat ik redelijk ongelijke ogen heb }:|



en hier zag ik ineens het licht waarom ik altijd zo'n moeite heb om met eyeliner een mooie wing te maken... -O- mijn crease zit in de weg so to speak, dus krijg heel snel 'bobbels' omdat ik over een reliëf heen moet. straktrekken van de huid maakt het normaalgesproken ook erger, omdat ik dan de natuurlijke lijn van mijn onderste wimperrand uit zijn vorm trek zeg maar. iemand daar een trucje voor? O-)
pi_92589941


zoiets? :7

Hijs wel een beetje scheef maar heb geen tekentablet. Painten met muis -O-

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2011 15:13:29 ]
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:33:39 #218
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_92593495
Goffer, vandaag zou mn pakketje komen, maar nee hoor }:| Pff.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_92611698
quote:
17s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]

zoiets? :7

Hijs wel een beetje scheef maar heb geen tekentablet. Painten met muis -O-
ja zoiets wil ik ja! alleen lukt dat dus in de praktijk nooit ;(
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:11:30 #220
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_92616747
Begin je soms met lijntje trekken in het midden van je oog en dan naar de buitenhoek toe?
Het helpt als je begint op de plek waar je wilt dat het lijntje stopt en hem dan naar binnen trekt.

-------><------ -------><-------
_________ _________
|___oog___| |___oog___|

Ik hoop dat mijn übercoole tekening iets meer duidelijk maakt.
Anders kun je eens kijkens op de Youtuber Pixiwoo, die maakt namelijk hele duidelijke tutorials als het gaat om eyeliner vind ik.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:13:25 #221
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_92616860
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Begin je soms met lijntje trekken in het midden van je oog en dan naar de buitenhoek toe?
Het helpt als je begint op de plek waar je wilt dat het lijntje stopt en hem dan naar binnen trekt.

-------><------ -------><-------
_________ _________
|___oog___| |___oog___|

Ik hoop dat mijn übercoole tekening iets meer duidelijk maakt.
Anders kun je eens kijkens op de Youtuber Pixiwoo, die maakt namelijk hele duidelijke tutorials als het gaat om eyeliner vind ik.
Respect voor je tekening _O_ :D Ghehe :7
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:19:22 #222
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_92617181
Oh ja, ik heb de afgelopen weken de hele Twilight-reeks gezien en ben helemaal into de bleke huidjes make-up! :D
Ik heb de afgelopen week geen bronzer gebruikt en ook vrijwel geen blush, kreeg meteen wat opmerkingen dat mijn ogen zo mooi opgemaakt waren hehehehe
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:26:01 #223
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_92617521
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:13 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Respect voor je tekening _O_ :D Ghehe :7
Het lijkt eigenlijk meer op de robot van Futurama, hahaha! :D

Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_92617734
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Begin je soms met lijntje trekken in het midden van je oog en dan naar de buitenhoek toe?
Het helpt als je begint op de plek waar je wilt dat het lijntje stopt en hem dan naar binnen trekt.

-------><------ -------><-------
_________ _________
|___oog___| |___oog___|

Ik hoop dat mijn übercoole tekening iets meer duidelijk maakt.
Anders kun je eens kijkens op de Youtuber Pixiwoo, die maakt namelijk hele duidelijke tutorials als het gaat om eyeliner vind ik.
dat ga ik dus zeker eens proberen (dat ik zoiets zelf niet kan bedenken... :+ )

lopen gelliners trouwens minder snel uit dan vloeibare? doe het nu vaak met potlood want als ik een vloeibare liner pak (ik heb dan het liefste met zo'n stiftje) en ik spring even later op de fiets naar mijn werk, kan ik vervolgens bij aankomst gelijk met natte tissues aan de slag om alle zwarte vlekken weer van mijn gezicht eraf te krijgen... :')

waterproof vloeibare eyeliner met stiftje is ook niet heel makkelijk te vinden... vandaar.

-heb ik nou niet ergens eerder hier een webshop/merk voorbij zien komen met eyeliner/potlood oid die van origine door watersportsters gebruikt werd...? *leest weer ff terug*
edit: gevonden. het was de makeup forever die de uitgebreide waterprooflijn had... ga dus ff op zoek...

[ Bericht 2% gewijzigd door altootje86 op 11-02-2011 00:00:38 ]
pi_92617793
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh ja, ik heb de afgelopen weken de hele Twilight-reeks gezien en ben helemaal into de bleke huidjes make-up! :D
Ik heb de afgelopen week geen bronzer gebruikt en ook vrijwel geen blush, kreeg meteen wat opmerkingen dat mijn ogen zo mooi opgemaakt waren hehehehe
haha gelijk een mooie 'oefening' voor je bruidsmake-up dan... :)
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:06:54 #226
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_92619423
Precies ;)

En ik vind gelliners ideaal om te gebruiken, heb met de Bobbi Brown die ik heb nog nooit problemen gehad met vlekken. Verder heb ik een gelliner van Essence en die tranfert een beetje, maar als ik een beetje poeder op mijn ooglid doe is dat probleem opgelost (vettige oogleden als ik geen oogschaduwbasis en/of oogschaduw gebruik).
Wat ik ook super vind zijn losse minerale poederliners. Ik heb er nu een stuk of 6 en die zijn super en ik heb nooit vlekken. Je kunt er alleen geen superstrakke lijn mee maken als je het droog gebruikt, maar dat is ook niet de look die ik probeer te maken. Mocht je dit wel willen kun je je kwastje vochtig maken, dan kun je een strakke lijn maken die gegarandeerd de hele dag (en nacht als je wilt! :P) op zijn plek blijft.

Moet je alleen niet het potje met losse linerpoeder (SUPERGEPIGMENTEERD!!!!) laten vallen op de grond zoals ik van de week deed :( :( :( ;) :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:09:13 #227
57434 Marloes
Digital Love
pi_92619523
Van welk merk heb je die poeder eyeliners?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:15:48 #228
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_92619793
Van Everyday Minerals, dus alleen online in de VS te bestellen. Kost weinig maar is wel in de VS. Er zijn vast ook andere (Nederlandse) webshops die dergelijke liners verkopen. En I.D. Bare Minerals heeft ook liners in zijn assortiment (Sephora in de V&D), ik vind die alleen te duur.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 01:13:41 #229
57434 Marloes
Digital Love
pi_92621507
Hm ik wist dat ze er van Bare Minerals ook zijn maar niet dat ze die verkopen bij de Sephora! Weet je dat zeker? Ga ik eens even kijken :D
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 11 februari 2011 @ 09:38:06 #230
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_92626063
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb zondag een trouwjurk uitgezocht en deze is een soort taupe-grijzig met een wat rozig gloedje door het grijs, gecombineerd met ivoor.
Ik heb helemaal met de bruidwinkeldame bedacht dat ik voor een taupe-kleurige make-up ga.
Ze raadde me aan vooral niet onder de zonnebank te gaan om juist mijn bleekheid (NW20 ben ik :P) te behouden, erg grappig.
Ik ben het ook met haar eens hoor, zo ben ik nu eenmaal en bij die jurk past het perfect.
Een beetje truttig, een beetje stoer, een beetje lief en een beetje stout. Sounds exactly like me :P

Tegen de tijd dat het daadwerkelijk zover is (ik laat mijn haar doen maar doe wel mijn make-up zelf) kom ik hier wel raad vragen en ga looks uitpluizen en uitproberen.
Het is pas in het najaar, dus duurt nog wel even.
Maar wel een mooi excuus voor mezelf om weer nieuwe (DURE) make up te gaan kopen, wehehehehe :D *O* :D
Klinkt erg mooi BBQ!

Jij vroeg trouwens een topic geleden over de intensiteit van de Bourjois oogschaduw, ik heb er nu twee gebruikt en het is echt heftig. Je moet wel eerst door het bovenste laagje van de oogschaduw heen, het is net alsof er een soort seal op zit (misschien omdat het 'baked' is?). Maar ik heb geen klagen :D
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Moderator vrijdag 11 februari 2011 @ 09:53:07 #231
9859 crew  Karina
Woman
pi_92626435
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Van Everyday Minerals, dus alleen online in de VS te bestellen. Kost weinig maar is wel in de VS. Er zijn vast ook andere (Nederlandse) webshops die dergelijke liners verkopen. En I.D. Bare Minerals heeft ook liners in zijn assortiment (Sephora in de V&D), ik vind die alleen te duur.
Ik werd nieuwsgierig naar die Everyday Minerals en heb een proefpakketje besteld, nog geen 5 dollar, ben benieuwd!

Misschien nog een tip voor de dames hier die zoeken naar een foundation/dagcreme in 1, sinds kort gebruik ik de Nivea Visage Young, dekt redelijk en je hoeft dus geen aparte dagcreme op te doen.

Zelf ben ik nog steeds op zoek naar een waterproof kohpotlood (voor op het onderste randje van je ooglid), tot nu toe nog niet kunnen vinden en ik heb al een aantal merken gebruikt (onder ander Gosh van Kruidvat en nog wat merken uit Amerika die ik via Ebay heb gekocht). Als iemand nog een tip heeft?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_92626608
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 00:07 schreef friekin_ het volgende:
Heeft iemand al de Chanel Black Pearl in huis? Geprobeerd? Iets?
Mooi kleur, maar regelrechte ramp met opbrengen en hij chipte bij mij na 1 dag al.
pi_92626947
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:53 schreef Karina het volgende:

[..]

Zelf ben ik nog steeds op zoek naar een waterproof kohpotlood (voor op het onderste randje van je ooglid), tot nu toe nog niet kunnen vinden en ik heb al een aantal merken gebruikt (onder ander Gosh van Kruidvat en nog wat merken uit Amerika die ik via Ebay heb gekocht). Als iemand nog een tip heeft?
er zijn er van makeup forever, (had ook net gezocht) die is, als ik het goed heb gezien, bij de sephoracounter in een aantal v&d's te verkrijgen. en anders ebay proberen?
  vrijdag 11 februari 2011 @ 10:43:30 #234
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92627970
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:53 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik werd nieuwsgierig naar die Everyday Minerals en heb een proefpakketje besteld, nog geen 5 dollar, ben benieuwd!

Misschien nog een tip voor de dames hier die zoeken naar een foundation/dagcreme in 1, sinds kort gebruik ik de Nivea Visage Young, dekt redelijk en je hoeft dus geen aparte dagcreme op te doen.

Zelf ben ik nog steeds op zoek naar een waterproof kohpotlood (voor op het onderste randje van je ooglid), tot nu toe nog niet kunnen vinden en ik heb al een aantal merken gebruikt (onder ander Gosh van Kruidvat en nog wat merken uit Amerika die ik via Ebay heb gekocht). Als iemand nog een tip heeft?
Potloodje: Urban Decay 24/7 glide on eye pencil (zo heet ie volgens mij voluit) in zero. Blijft zelfs op je waterlijn bijna de hele dag zitten!!
Don't come closer, I might hurt you
  Moderator vrijdag 11 februari 2011 @ 13:27:35 #235
9859 crew  Karina
Woman
pi_92634077
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:13 schreef altootje86 het volgende:

[..]

er zijn er van makeup forever, (had ook net gezocht) die is, als ik het goed heb gezien, bij de sephoracounter in een aantal v&d's te verkrijgen. en anders ebay proberen?
Die van Sephora heb ik ook al eens geprobeerd, die is redelijk, maar nog niet totaal waterproof (bij mij dan).
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:43 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Potloodje: Urban Decay 24/7 glide on eye pencil (zo heet ie volgens mij voluit) in zero. Blijft zelfs op je waterlijn bijna de hele dag zitten!!
Deze maar eens proberen, net op Ebay gekocht, enige nadeel bij mij is altijd dat ik potloodjes nooit goed geslepen krijg, maar dat zien we dan wel weer ;) Bedankt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_92635430
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:43 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Potloodje: Urban Decay 24/7 glide on eye pencil (zo heet ie volgens mij voluit) in zero. Blijft zelfs op je waterlijn bijna de hele dag zitten!!
Die zijn geweldig inderdaad. Maar ik krijg dit potlood echt niet goed geslepen, helaas. Kan 'm nu niet meer goed gebruiken. Heb je misschien een tip? :)
  vrijdag 11 februari 2011 @ 14:26:06 #237
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_92636686
AAAHHHH! Mn MAC-pakketje is binnen! En het is zooooo mooi! O+ _O_
Alvast wat crappy foto's voor jullie:


Er komen nog betere, dit is met mn telefoon maar mn man heeft een spiegelreflex.
Ik heb alles alleen nog maar uitgepakt, ik ga er morgen mee spelen :D Die kwasten zijn echt geweldig :o Ben blij dat ik de 217 heb genomen ipv de 222, deze is lang genoeg voor mijn oog. En die andere is dus de 266, samen met de blacktrack fluidline van MAC O+
Echt MAC ja, via eBay. Ik was voor deze 2 kwasten en de fluidline INCL verzendkosten 47,50 kwijt. Volgens mij toch wel een stukje goedkoper dan in de MAC store hier :D
Gekocht bij deze webshop http://stores.ebay.nl/Makeup-Emporium , en ik kreeg er ook nog een potje tropical lipbalm bij, supergaaf :D O+

[ Bericht 6% gewijzigd door Enfermera op 11-02-2011 14:44:37 ]
I never look back, darling. It distracts from the now.
  Moderator vrijdag 11 februari 2011 @ 15:27:48 #238
9859 crew  Karina
Woman
pi_92639460
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:59 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Die zijn geweldig inderdaad. Maar ik krijg dit potlood echt niet goed geslepen, helaas. Kan 'm nu niet meer goed gebruiken. Heb je misschien een tip? :)
Zelfde probleem dat ik dus altijd heb met alle potloodjes, in de vriezer leggen helpt een beetje maar ook niet helemaal.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_92642338
Mijn Dazzleglass is binnen O+
pi_92644055
Weet iemand waar je een goede "fixing" spray kan kopen?

Ik ga trouwen in mei en het lijkt me dan wel fijn dat mijn make-up die dag extra goed blijft zitten ;)
Een vriendin van mij gaat me opmaken O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  vrijdag 11 februari 2011 @ 17:14:38 #241
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92644658
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:59 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Die zijn geweldig inderdaad. Maar ik krijg dit potlood echt niet goed geslepen, helaas. Kan 'm nu niet meer goed gebruiken. Heb je misschien een tip? :)
Oeh, dat zou ik zo niet weten... Ik heb m nog niet zo heeel lang, en ik heb hem nog niet geslepen... Ik ga het zo eens even proberen!
Don't come closer, I might hurt you
  vrijdag 11 februari 2011 @ 17:15:08 #242
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92644683
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 14:26 schreef Enfermera het volgende:
AAAHHHH! Mn MAC-pakketje is binnen! En het is zooooo mooi! O+ _O_
Alvast wat crappy foto's voor jullie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er komen nog betere, dit is met mn telefoon maar mn man heeft een spiegelreflex.
Ik heb alles alleen nog maar uitgepakt, ik ga er morgen mee spelen :D Die kwasten zijn echt geweldig :o Ben blij dat ik de 217 heb genomen ipv de 222, deze is lang genoeg voor mijn oog. En die andere is dus de 266, samen met de blacktrack fluidline van MAC O+
Echt MAC ja, via eBay. Ik was voor deze 2 kwasten en de fluidline INCL verzendkosten 47,50 kwijt. Volgens mij toch wel een stukje goedkoper dan in de MAC store hier :D
Gekocht bij deze webshop http://stores.ebay.nl/Makeup-Emporium , en ik kreeg er ook nog een potje tropical lipbalm bij, supergaaf :D O+
Tof!! :D
Don't come closer, I might hurt you
pi_92645331
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:27 schreef Karina het volgende:

[..]

Zelfde probleem dat ik dus altijd heb met alle potloodjes, in de vriezer leggen helpt een beetje maar ook niet helemaal.
Ja, dat had ik al ergens gelezen en uitgeprobeerd. Slijpen lukte íets beter maar nog steeds houd ik meer een stompje over ipv een scherpe punt.
pi_92645364
Misschien ligt het aan je slijper :')
pi_92645459
Nou, andere potloden slijp ik er perfect mee. De structuur van de UD-potloden is wat anders, minder 'hout-achtig' ofzo, lastig uit te leggen. Het lijkt meer plasticcerig en daardoor lastiger te slijpen.
pi_92649311
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:04 schreef progje het volgende:
Weet iemand waar je een goede "fixing" spray kan kopen?

Ik ga trouwen in mei en het lijkt me dan wel fijn dat mijn make-up die dag extra goed blijft zitten ;)
Een vriendin van mij gaat me opmaken O+
ik zou zorgen voor een primer voor onder je foundation en als je afgepoederd bent er iig nog even overheen met fix+ van Mac :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_92654345
wat voor oogschaduwbase gebruiken jullie? Ik wil weer eens wat meer experimenteren met kleur.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 21:02:46 #248
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92654889
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:52 schreef aloe_vera het volgende:
wat voor oogschaduwbase gebruiken jullie? Ik wil weer eens wat meer experimenteren met kleur.
Ik heb er 3 die ik afwisselend gebruik:
- Mac paintpot in bare study en soft ochre
- Urban Decay Primer potion
- Too Faced shadow insurance

Over alledrie ben ik heel tevreden!
Don't come closer, I might hurt you
pi_92654916
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:52 schreef aloe_vera het volgende:
wat voor oogschaduwbase gebruiken jullie? Ik wil weer eens wat meer experimenteren met kleur.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  vrijdag 11 februari 2011 @ 23:20:19 #250
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_92662197
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 01:13 schreef Marloes het volgende:
Hm ik wist dat ze er van Bare Minerals ook zijn maar niet dat ze die verkopen bij de Sephora! Weet je dat zeker? Ga ik eens even kijken :D
Ik heb mijn potje bareMinerals Multi-Tasking Face in de kleur Bisque wat ik gebruik als donkere kringen-concealer op "lichte make-up" dagen ongeveer een jaar geleden in de Sephora Leidschendam gekocht en toen hadden ze ook eyeliners. Anders kun je Bare Minerals ook online wel vinden denk ik. Maar goed, nogmaals, erg duur. Everyday Minerals.com heeft eyeliners (de samples, die erg groot zijn) voor $ 2,50 per stuk dus dat zou ik lekker eens proberen. Hele fijne liners en je doet er ontzettend lang mee.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_92663832
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 18:58 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik zou zorgen voor een primer voor onder je foundation en als je afgepoederd bent er iig nog even overheen met fix+ van Mac :Y
Fix+ werkt daar niet goed voor. Ik weet dat skindinavia een van de beste make up setters is. Wordt veel gebruikt door visagisten. Ik heb hem zelf ook en ik hou ervan!

Koren van EnKore MakeUp heeft er een filmpje over:


  zaterdag 12 februari 2011 @ 00:20:09 #252
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_92665019
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:38 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Klinkt erg mooi BBQ!

Jij vroeg trouwens een topic geleden over de intensiteit van de Bourjois oogschaduw, ik heb er nu twee gebruikt en het is echt heftig. Je moet wel eerst door het bovenste laagje van de oogschaduw heen, het is net alsof er een soort seal op zit (misschien omdat het 'baked' is?). Maar ik heb geen klagen :D
Ja, hij is erg mooi, maar de plaatjes die ik kan vinden op internet zien er heel anders uit dan hoe hij bij mij wordt. Sowieso zijn de bruidjes die er op internet in staan te pronken ongeveer de helft van mij qua breedte en hij wordt bij mij taupe-grijs met ivoor en op internet staat hij alleen in donkerblauw met ivoor, heel anders. Dus als ik iets meer zicht heb op hoe hij er bij mij uit gaat zien (mag pas foto's maken als ik hem echt gekocht heb) zal ik wel een fotootje plaatsen. anders klopt het beeld toch niet.

Als er weer eens een Bourjois 2=1 actie is ga ik wel eens wat oogschaduw meenemen :)
Bedankt voor je reactie!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 00:24:32 #253
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_92665209
@ Enfermera:

Mooie spulletjes! Wat een hoop geld is het toch altijd he, maar ik kan er ook zo ontzettend blij van worden en da's toch ook wel fijn! :D

Ik heb trouwens ook Too Faced Shadow Insurance, dat tubetje, en die is perfect vind ik. Even een uitgave maar daar doe je ook een eeuwigheid mee :)

Je kunt poeder-liners trouwens ook " aanmaken" met wat TFSI, dan weet je zeker dat je retestrakke lijntje (of gesmudgde lijntje) de heeeeeeeeeeele dag op zijn plek blijft en zelfs nog lang daarna, tenzij je het eraf haalt ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_92670653
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:09 schreef altootje86 het volgende:
bij deze dan mijn oogjes...! eerst zonder make-up, daarna met... (zoals ik het bijna altijd doe)

[ afbeelding ]
ik kijk trouwens een beetje scheel doordat de camera zo dichtbij was ;)

[ afbeelding ]

ik zie nu pas goed dat ik redelijk ongelijke ogen heb }:|

[ afbeelding ]

en hier zag ik ineens het licht waarom ik altijd zo'n moeite heb om met eyeliner een mooie wing te maken... -O- mijn crease zit in de weg so to speak, dus krijg heel snel 'bobbels' omdat ik over een reliëf heen moet. straktrekken van de huid maakt het normaalgesproken ook erger, omdat ik dan de natuurlijke lijn van mijn onderste wimperrand uit zijn vorm trek zeg maar. iemand daar een trucje voor? O-)
Dat heb ik ook... Iets minder 'erg', maar ook ik kan geen wing met eyeliner maken door die crease. Wat het best helpt is zo veel mogelijk naar je buitenste ooghoek werken en dan je wing maken. Iets wat horizontaal misschien, dan kom je die crease niet tegen.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 17:24:03 #255
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_92684355
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:15 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Tof!! :D
Ja he! :D O+
Ik heb gister al die 217 gebruikt, wat een kwast :o _O_ Ge-wel-dig! Zelfs met mijn el cheapo Hema-oogschaduw brengt ie supertof aan, zo mooi, strakke lijnen etc in mn crease O+ :D
En heb vanochtend die liner geprobeerd, tis wel ff oefenen, heel wat anders dan gewone eyeliner :o Maar ik kom er wel ;) Het ziet er iig heel mooi uit op mn ogen O+
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
@ Enfermera:

Mooie spulletjes! Wat een hoop geld is het toch altijd he, maar ik kan er ook zo ontzettend blij van worden en da's toch ook wel fijn! :D

Ik heb trouwens ook Too Faced Shadow Insurance, dat tubetje, en die is perfect vind ik. Even een uitgave maar daar doe je ook een eeuwigheid mee :)

Je kunt poeder-liners trouwens ook " aanmaken" met wat TFSI, dan weet je zeker dat je retestrakke lijntje (of gesmudgde lijntje) de heeeeeeeeeeele dag op zijn plek blijft en zelfs nog lang daarna, tenzij je het eraf haalt ;)
Thanks! :D Ja hè.
Maar het loont, want die kwasten van MAC zijn echt het einde. Ik merk echt zoveel verschil met kwasten van NYX of Zoeva, damn. Zelfs met goedkope oogschaduw brengt ie zo mooi en precies aan, daar kan volgens mij niks tegenop.

En ik zag dat mijn pakketje van Zoeva waarschijnlijk maandag geleverd wordt *O* Alleen is er dan niemand thuis, hoop dat het door de brievenbus past :') :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_92691746
Pakje van e.l.f. is onderweg naar huis O+
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_92699158
Iemand gehoord van het merk Pupa?

Ik heb er een aantal dingetjes van gekregen voor mijn verjaardag en vind het érg fijn spul!
Ik kan het alleen nergens vinden in het dorpse stadje waar ik woon.

Ik heb een Diva mascara kit van ze en een smokey eye kit.

Goede pigmentvolle oogschaduw, lekker zachte maar goed houdende oogpotlood en een lekker vette mascara.

Iemand bekend?
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
~Douglas Adams~
pi_92699277
Vandaag lang gewerkt en veel make-up gedaan, als jullie willen kan ik het resultaat showen als ik beelden binnen heb :)
  Moderator zaterdag 12 februari 2011 @ 23:22:58 #259
9859 crew  Karina
Woman
pi_92699354
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:18 schreef Leonoire het volgende:
Iemand gehoord van het merk Pupa?

Ik heb er een aantal dingetjes van gekregen voor mijn verjaardag en vind het érg fijn spul!
Ik kan het alleen nergens vinden in het dorpse stadje waar ik woon.

Ik heb een Diva mascara kit van ze en een smokey eye kit.

Goede pigmentvolle oogschaduw, lekker zachte maar goed houdende oogpotlood en een lekker vette mascara.

Iemand bekend?
Ik ken het wel, is al heel oud, bij de schoonheidsspecialiste waar ik soms kwam verkochten ze dat, misschien is er bij jou in de buurt een schoonheidsspecialiste die het verkoopt?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_92700475
http://www.pupa.nl/verkooppunten/

Pupa is een italiaans merk meende ik..
pi_92700930
Sooooow ik is langzaam. *)
Ik had hun site al gevonden maar er niet aan gedacht bij de verkoop punten te kijken.

Het is al een oud merk zeg je? Leuk om te weten!
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
~Douglas Adams~
  FOK!fossiel zondag 13 februari 2011 @ 10:44:46 #262
1455 Keroppi
kool kikker
pi_92709023
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:21 schreef Assiej het volgende:
Vandaag lang gewerkt en veel make-up gedaan, als jullie willen kan ik het resultaat showen als ik beelden binnen heb :)
ja leuk!

Nou je Clinique mascara is goed terecht gekomen hoor. Vind 'm erg fijn, vooral omdat hij niet keihard wordt (dat HAAT ik echt in mascara's) en niet klontert. Ik heb alleen wel het idee dat m'n Chanel Inmitable wel iets mooier separeert. Maar een prima mascara verder.
Chick on a mission
  Moderator zondag 13 februari 2011 @ 11:03:46 #263
9859 crew  Karina
Woman
pi_92709419
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 00:00 schreef Leonoire het volgende:
Sooooow ik is langzaam. *)
Ik had hun site al gevonden maar er niet aan gedacht bij de verkoop punten te kijken.

Het is al een oud merk zeg je? Leuk om te weten!
Toen ik op de middelbare school zat (heel lang geleden) heb ik in Londen een potje oogschaduw gekocht van Pupa, heb ik nog heel lang mee gedaan.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_92709662
Iemand interesse in

MAC studio fix FLUID in NW15 3x gebruikt



Hij is te donker voor me :')

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2011 11:13:37 ]
pi_92711782
quote:
17s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand interesse in

MAC studio fix FLUID in NW15 3x gebruikt

[ afbeelding ]

Hij is te donker voor me :')
Als ik niet al 5 verschillende foundations had :') , zou ik er zeker interesse in hebben...

edit: Als dit al te donker is voor je, ben ik erg benieuwd naar de kleur van je huid. Misschien lijkt het in bepaald licht te donker, maar is dat het toch meestal niet. Pics?
pi_92711869
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:23 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Als ik niet al 5 verschillende foundations had :') , zou ik er zeker interesse in hebben...

edit: Als dit al te donker is voor je, ben ik erg benieuwd naar de kleur van je huid. Misschien lijkt het in bepaald licht te donker, maar is dat het toch meestal niet. Pics?
In de winkel leek hij perfect maar nu lijkt het echt donker.
Zal m wel opsmeren en dan een foto maken, misschien ligt het aan mezelf :+
pi_92711922
quote:
17s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:25 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

In de winkel leek hij perfect maar nu lijkt het echt donker.
Zal m wel opsmeren en dan een foto maken, misschien ligt het aan mezelf :+
Ja precies. Het zou ook kunnen dat hij oxideert op je huid. Dan wordt hij ook donkerder. Misschien kan een primer je dan helpen.
pi_92711947
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:27 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Ja precies. Het zou ook kunnen dat hij oxideert op je huid. Dan wordt hij ook donkerder. Misschien kan een primer je dan helpen.
Ik heb idd nog geen primer! Is die van gosh goed qua prijs/kwaliteit of is er een webshop die ook fatsoenlijke primers verkoopt?
pi_92713735
quote:
17s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:28 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik heb idd nog geen primer! Is die van gosh goed qua prijs/kwaliteit of is er een webshop die ook fatsoenlijke primers verkoopt?
waarom haal je die van sephora niet :D
pi_92724794
Assortimentsuitbreiding Essence: http://bit.ly/hWMGLc
Assortimentsuitbreiding Catrice O+ :http://bit.ly/hhPPrV

Catrice blushes, lipsticks en foundation O+
Essence oogschaduw paletje O+

Suzanne wordt enorm hebberig hiervan.
pi_92724838
die essence magneetdinges voor nagellak ook :D

ik zie ook wel uit naar veel van die dingen O+

enige wat ik mis en graag zou willen zien van 1 van de 2/allebei, is een oogschaduwprimer *;
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 13 februari 2011 @ 17:27:48 #272
57434 Marloes
Digital Love
pi_92725042
Volgens mij is er een oogschaduw primer van catrice.. Ik heb van de hema, die is ook superfijn.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_92725076
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:27 schreef Marloes het volgende:
Volgens mij is er een oogschaduw primer van catrice.. Ik heb van de hema, die is ook superfijn.
die van miss helen was bij mij na niet zo heel lang compleet uitgedroogd en onbruikbaar geworden -O-
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 13 februari 2011 @ 17:33:24 #274
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92725252
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:22 schreef DeltaCephei het volgende:
Assortimentsuitbreiding Essence: http://bit.ly/hWMGLc
Assortimentsuitbreiding Catrice O+ :http://bit.ly/hhPPrV

Catrice blushes, lipsticks en foundation O+
Essence oogschaduw paletje O+

Suzanne wordt enorm hebberig hiervan.
Toll :D
Ik ben benieuwd!!
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 13 februari 2011 @ 20:11:14 #275
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_92732586
E.l.f pakketje binnen gehad O+ zal vandaag es foto's maken enzulks.
it's the map in my mind that sends me on my way.
  zondag 13 februari 2011 @ 20:19:00 #276
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92733106
quote:
17s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:11 schreef Diconnected het volgende:
E.l.f pakketje binnen gehad O+ zal vandaag es foto's maken enzulks.
Ben benieuwd wat je allemaal besteld hebt :D
Don't come closer, I might hurt you
pi_92735008
Elf is toch best slechte make-up? Tenminste, dat begreep ik vaak uit reviews op beautyblogs.
  zondag 13 februari 2011 @ 20:44:09 #278
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_92735148
quote:
17s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:11 schreef Diconnected het volgende:
E.l.f pakketje binnen gehad O+ zal vandaag es foto's maken enzulks.
Ben benieuwd :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 13 februari 2011 @ 20:47:16 #279
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92735378
quote:
2s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Elf is toch best slechte make-up? Tenminste, dat begreep ik vaak uit reviews op beautyblogs.
Sommige dingen wel, sommige niet... je moet net de goede producten te pakken hebben ;)
Don't come closer, I might hurt you
pi_92756612
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:11 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

waarom haal je die van sephora niet :D
Dat kan ik hier niet halen, moet ik per se naar denbosch :{w
  FOK!fossiel maandag 14 februari 2011 @ 09:38:38 #281
1455 Keroppi
kool kikker
pi_92757207
Iemand had het hier over Sephora Leidschendam. Als ik het zo op de site zie lijkt het een 'losse' vestiging te zijn en niet in een V&D. Maar hoe is dit filiaal? Groot of klein? Vergelijkbaar met de Sephora's in bijvoorbeeld Utrecht?

Zit voor m'n werk in Leiden/Voorschoten en was erg verbaasd dat er in Leiden geen zit, maar Leidschendam is ook redelijk dichtbij :)
Chick on a mission
pi_92763459
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 09:38 schreef Keroppi het volgende:
Iemand had het hier over Sephora Leidschendam. Als ik het zo op de site zie lijkt het een 'losse' vestiging te zijn en niet in een V&D. Maar hoe is dit filiaal? Groot of klein? Vergelijkbaar met de Sephora's in bijvoorbeeld Utrecht?

Zit voor m'n werk in Leiden/Voorschoten en was erg verbaasd dat er in Leiden geen zit, maar Leidschendam is ook redelijk dichtbij :)
Ik ken die niet in Utrecht, maar die in leidschendam is goed te doen. En hij zit wel in de V&D.
  maandag 14 februari 2011 @ 18:24:45 #283
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_92779213
Jammer, maar dacht ik al; briefje in de bus dat ze langs zijn geweest met mn Zoeva pakketje :+
Gelukkig werkt manlief morgen thuis dus kan die 'm opvangen *O* :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 14 februari 2011 @ 19:50:20 #284
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_92784024
Ik was dat, over de Sephora in Leidschendam.
Het is een vestiging in de V&D, iets kleiner dan in Den Haag, maar prima hoor, is lekker rustig winkelen meestal en het is niet zo'n zootje als in Den Haag, daar is het altijd zo'n bende.

Heeft iemand hier een Sleek Pout Polish? Ben ik wel benieuwd naar :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_92791970
Heeft iemand tips of een filmpje om je gezicht ronder te laten lijken? Ik heb namelijk op youtube wel een aantal filmpjes bekeken over contouring, maar daar willen ze het gezicht allemaal smaller laten lijken door een donkerder poeder onder je jukbeenderen en de zijkant van je gezicht aan te brengen. Nu heb ik een enorm smal en lang gezicht (met een hoog voorhoofd) en nu in de winter ook wit.
Iemand die ideeën heeft waardoor een gezicht wat ronder lijkt??
Het lijkt me sterk dat het het omgekeerde is van je gezicht dunner te laten lijken want dan zou je en op je jukbeenderen en onder je jukbeenderen en de zijkant van je gezicht highlight krijgen en dat lijkt me wat veel van het goede...
pi_92802696
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:40 schreef Lillyfield het volgende:
Heeft iemand tips of een filmpje om je gezicht ronder te laten lijken? Ik heb namelijk op youtube wel een aantal filmpjes bekeken over contouring, maar daar willen ze het gezicht allemaal smaller laten lijken door een donkerder poeder onder je jukbeenderen en de zijkant van je gezicht aan te brengen. Nu heb ik een enorm smal en lang gezicht (met een hoog voorhoofd) en nu in de winter ook wit.
Iemand die ideeën heeft waardoor een gezicht wat ronder lijkt??
Het lijkt me sterk dat het het omgekeerde is van je gezicht dunner te laten lijken want dan zou je en op je jukbeenderen en onder je jukbeenderen en de zijkant van je gezicht highlight krijgen en dat lijkt me wat veel van het goede...
Op je jukbeenderen in een horizontale lijn je blusher aanbrengen, daarmee maak je je gezicht optisch breder :)
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_92807609
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:22 schreef DeltaCephei het volgende:
Assortimentsuitbreiding Catrice O+ :http://bit.ly/hhPPrV

Oeh, wanneer komt al dit moois?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 15 februari 2011 @ 08:56:56 #288
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_92807714
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 08:51 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Oeh, wanneer komt al dit moois?
Het is nog maar de vraag of het hier komt... Duitsland is altijd veel uitgebreider -O-
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_92809580
Maar waar verkopen ze dan catrice in duitsland?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 17:21:09 #290
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_92826448
Jeuj, mn Zoeva pakketje was binnengekomen net! :D *O*
Overzichtsfoto:

Wat dichterbij, zie je ook welke pencils het zijn enzo:


2x oogschaduws + primer:


De gouden kleur lijkt wat meer oranje, is ie in het echt niet. Wel veel shimmer erin. De roze is wat meer oud-roze, niet zo heel fel, echt geweldige kleurtjes :D O+

Nepwimpers:


Swatches van de potloodjes (in de volgorde zoals ze hierboven liggen):



Ik vind ze allemaal echt geweeeldig O+ De funky soul graphic eyes is wel erg goud, maar in combinatie met de oogschaduw denk ik eik dat het wel heel mooi staat bij mn blauwe ogen :D Weet niet zeker of ik de wimpers op zal doen (heb niet eens lijm :')), maargoed :P

*O* Zo goed op de foto gezet voor jullie allemaal? :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 17:48:11 #291
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92827561
Mooi pakketje Enfemera!! O+
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 15 februari 2011 @ 19:30:44 #292
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_92832096
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:48 schreef Lindytje het volgende:
Mooi pakketje Enfemera!! O+
Nou he :D *O*
Dat gouden potloodje is trouwens echt geweeeeldig, net al geprobeerd onder mn onderste wimperrand, staat echt leuk O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_92959942
Wat een rust hier. Hebben jullie nog verlanglijstjes?

Ik wel hoor!



Nars blus in kleur Desire



Benefit Creaseless Cream Shadow in kleur pretty pewter en Birthday Suit (iemand ervaring met deze creams?)



Mac Viva Glam lipstick in Gaga 2



Bobbi Brown Rich Lipcolor in Guava (linker)

Nou, dat is wel weer even genoeg he..

Ik heb trouwens vanmorgen mijn MakeUpStore Eyeshadows gedepot (wat eigenlijk helemaal niet kan). Ik heb ze gewoon uit hun doosjes gefikt. Mn hele huis ruikt nu naar verbrand plastic. Maar het is gelukt. :)
pi_92960389
Oeh.. verlanglijstjes!

NARS blush in Sex Appeal


NARS The Multiple


Too Faced Nude Eye Palette (ondanks dat ik het Naked-palette van UD al heb ;))


NARS gloss in Orgasm
  vrijdag 18 februari 2011 @ 16:23:19 #295
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_92969146
Vanmiddag weer een goede blush gehaald van Chanel

Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
  FOK!fossiel vrijdag 18 februari 2011 @ 16:59:40 #296
1455 Keroppi
kool kikker
pi_92971026
Vandaag gekocht:



Ik vond ze altijd te duur. Sephora had over de adviesprijs op de display een stickertje met een nog duurdere prijs geplakt. Maar vandaag waren ze niet alleen 'ouderwets' geprijsd (33 euro) maar was er ook een 25% korting actie op make-up!

Dus dit pallet was nog geen 25 euro :)
Chick on a mission
pi_92971762
Oeiii! Ik moet toch richting stad zo, dus ik floep nog even langs de V&D. :9
pi_92973563
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:23 schreef Lief-visje het volgende:
Vanmiddag weer een goede blush gehaald van Chanel

[ afbeelding ]
Oeh, die is mooi! Hoe heet die kleur? En zitten er glitters in?
  vrijdag 18 februari 2011 @ 18:37:34 #299
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_92975489
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:54 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Oeh, die is mooi! Hoe heet die kleur? En zitten er glitters in?
De kleur heet Tweet Pink en er zitten glittertjes in maar het is niet zo dat je 1 glitterbol wordt :)
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_92979474
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 18:37 schreef Lief-visje het volgende:

[..]

De kleur heet Tweet Pink en er zitten glittertjes in maar het is niet zo dat je 1 glitterbol wordt :)
Meer een beetje shimmer dan denk ik? Ik hou zelf meer van hele lichte shimmer, satin of anders gewoon mat.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 20:13:52 #301
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92981175
Ik sluit m wel ;)

Hier verder:
Make-up tips Topic #17

[ Bericht 34% gewijzigd door Lindytje op 18-02-2011 20:22:28 ]
Don't come closer, I might hurt you
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')